Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wauw Minni en Suus allebei hele mooie kleedjes hoor! super.

Hier is de hel losgebroken, Luc en Sem allebei ziek. Sem heb ik de hele nach mee beneden gezeten met 40.9 koorts en Luc heeft de hele nacht bij paps in bed liggen jammeren met 39.9 pffff je kunt me nu ongeveer opvegen, wandel vanzelf de kliko wel in..... Nou ja in ieder geval zijn ze tegelijk, en niet na elkaar......nou ga snel naar mijn mannetjes toedels en veel plezier allemaal vandaag!

2. Niet meer actief

Zo.. ik mocht gewoon uitslapen van mijn meisje.. haha.. We hebben het weer helemaal goed gemaakt hoor. Mijn meissie en ik!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Och jees Semmie! Balen zeg! Veel sterkte voor jou en beterschap voor je kereltjes.

Ik heb zojuist telefoon van Elmar gekregen: hij heeft vanmiddag vrij genomen! We gaan naar de ikea. k Hoop dat ikea klaar is voor ons ;).

Had ik al verteld dat ik al n week op suikerdieet ben? Ook geen sappies, koekies, snoepies, ijs, vla, vruchtenyoghurt etc. Ik zit dus nu aan de kaaskoekies, die ik eigenlijk voor de visite had gekocht die niet komt vanwege de griep. haha

Vanochtend ben ik van de trap gestuiterd, morgen gelukkig weer naar de osteopaat.

Giul werd om half 7 wakker, om 8 uur weer naar bed gegaan en om 10 uur wakker. The same for me, natuurlijk.

Hoe gaat t met Lars en Astrid?

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Leuk de poncho, ik vind die puntmuts erg gaaf en de kleur is ook erg mooi.

Sem heeft een badjas met zo'n puntmuts van Tinus P.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Gupsie vraagje, was jouw 20 wkn echo in 2d of 3d?

Een kennisje heeft haar 20 wkn echo in 3d gehad, lijkt me helemaal super! Maar volgens mij wordt hij bij ons in het ziekenhuis gewoon met 2d gemaakt. Ik mag 21 nov. voor mijn 20 wkn echo! spannend spannend, ben benieuwd of ik me beheersen kan!

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    MOOI ZEG, VOORAL DIE VAN TIM OP DIE GROENE MUUR!

LIEF PRINSESSENSPREUKJE VOOR LISA!

8. Niet meer actief

Mooie foto Minni..

Semmie, ik heb gewoon 2d gehad!

Astrid gaat lekker, ze heeft vanmorgen tot 8.30 uitgeslapen en om 10.30 er weer in en toen pas weer om 13.00 wakker! Verder is ze leuk aan het draken en gaan we zo meteen even lekker naar buiten@

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wij hebben van 12:30 tot 14:30 ook een tukkie gedaan met zijn drietjes, heb er gewoon koppijn van zo vast heb ik geslapen. Sem heeft lekker doorgesnurkt en Luc lag lekker bij mams in bed, van zijn gesnurk viel ik zo in slaap, heerlijk even bijtanken.

Heb een druk weekend 3 verjaardagen vrijdagavond, zaterdagavond en zondag middag pffff.....hoezo platzak na het weekend ghihihihi

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    He leuke stickers Suus! Echt wel gaaf vooral dat versje dat zeg ik ook op die site staan. Mss gana wij ook zoiets doen op de babykamer.

Minni, alles leeggekocht? Ben wel benieuwd welke aankopen je hebt gedaan hoor.

Wij hebben volgende week donderdag de 20 weken echo en ik ga voor de week daarop een 3/4-D echo plannen.

Lars ligt er al vanaf 18 uur in. Die was zo moe dat hij stikvervelend was. Het liefste was hij er weer in gekropen waar hij uit is gekomen.

Gelukkig heeft hij met zwemmen wel veel meer gedana dan anders. Hij is zelf veel bezig geweest en liet Remon ook los. Alleen op zijn rug vindt hij nog steeds niks.
    Ik heb voor hem een Duplo trein gekocht. Geweldig vindt hij die. Hij speelt er heel leuk mee en is echt aan het bouwen en proberen.
    Ook lag er een pop van Bert in de winkel. Toen hij die zag riep hij de hele tijd "ert. ert, ert" Voor deze ene keer kreeg hij hem. Dat koppie van dat manneke! Heerlijk zo blij als ie er mee is. Thuis liep hij alleen maar met Bert rond te sjouwen. Ook kreeg Bert te eten en zijn tut toen ze naar bed gingen. Ik denk dat dit een goede leerweg voor hem gaat zijn. Hij is nu al aan het zorgen.

Verder hebben wij morgenavond een verjaardag en zondagmiddag.

Volgende week hoef ik alleen op vrijdagochtend te werken. Lekker dus!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik lees dat iedereen zo'n heerlijke dag heeft gehad als ik.

Meneer Ikea kan idd wel inpakken nu. Ik heb me n ongeluk gekocht. De hele auto volgeladen, bank plat gegooid, Giulian voorin, ik tussen de kast en andere dingen achterin, hihi. Ik lag nog zo heel beroerd niet trouwens. Ben wel gesloopt nu, maar op n andere manier dan anders.
    Sukkel-ik, heb geen lamp (peer) gekocht, terwijl ik wel een lamp (staande lamp) heb gekocht. Ik heb m direct in elkaar gezet (hij staat nog wankel, maar ik ben nog geen half uur binnen en moest eerst ff lezen, voordat ik mn gereedschap ga pakken)
    Sinterklaas kadootjes voor hier en daar gekocht. (we vieren t tenminste 3x) Voor Giulian n gifgroene mammut stoel gekocht, ook voor 5 dec. [​IMG]

Teveel om op te noemen eigenlijk en n tv kast. De tv stond nog steeds op n salontafel (hele lelijke). De tvkast die we wilden hebben, was uitverkocht en toen hebben we n hele andere gekocht. Met deurtjes (ipv een grote lade), die wel makkelijk zijn af te sluiten en mooier zijn in te ruimen met zo'n klein monstertje als wij hebben. (en minder stofwerk, vanwege t minder open karakter van deze kast.)

Ik ben t tikken alweer zat en ga lekker op de bank liggen bijkomen.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, Suus, voor ik t vergeet: supergave stickers, joh! Echt heel leuk!
    Dat idee ga ik miss wel es van je pikken ;).

13. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Wauw Susanne! Erg mooi.
    Dat zijn gewoon stickers?

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ja suus gave stickers!

waar heb je die vandaan?

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    De letters zijn allemaal aparte stickertjes die je wel in 1 keer erop kan doen. Je moet wel een hele vlakke ondergrond hebben. Geen structuurverf of zo..

Er staat een plaatje van een babykamer op die site met ook een tekst op de muur.. als je mailt naar die website, dan kan je vragen wat voor tekst er staat. (is op de foto nl niet te lezen) Wie weet is dat wel een leuke tekst voor je kamertje Ingvild?
    Ze maken eerst netjes een voorbeeld in de kleur en lettertype die je wil en sturen je dat in een mailte zodat je kan zien of je het wat vind. Daarna maken ze het op een soort plakplastic.

Erg leuk en decoratief! Zou het zo weer doen.. ook de service is goed!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou mijn altijd zunnige man vindt het onzin om die stickers te doen pff. Ff bewerken en dan vraag ik het nog wel eens.

Hier wordt hard gewerkt. Remon is plinten aan het zetten boven en gaat straks de stroomdraden trekken. Ik ga vanmiddag lekker met Lars naar opa en oma.

Ook ga ik maandag ene fyshio zoeken. De pijn in mijn onderrug en bil is nu ook overdag aanwezig. De vk vertelde dat het met massage kon verbeteren. Uiteraard ga ik eerst een goed gesprek aan met broertje lief wie er in de omgeving goed is en wat ik kan verwachten.

Lars is trouwens in een zeehondje veranderd. Hij hoest was af. Er zit ook slijm bij dus het komt makkelijk los. Ik zelf denk dat ik niet naar de HA hoef maar mijn moeder kijkt me raar aan als ik zeg dat als hij er gene last van heeft dat ik niet ga. Wat denken jullie?

Nu ga ik ff op MP duplo zoeken. Man wat is dat spul duur! En Lars speelt er zo leuk mee dat ik veeeeel wil hebben haha.

Fijn weekeind allemaal!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zou er ook niet mee naar de ha gaan, maar jullie weten dat ik niet snel ga. Dus aan mij hoef je geen voorbeeld te nemen, Inky.
    Mn zus heeft trouwens kinkhoest. (wel ingeënt vroeger, maar n minder heftige variant en ze schijnt t al n hele tijd te hebben)

Inky, zo nu en dan die stickers es noemen, terloops op zo'n site of n foto van Susanne laten zien en op een dag komt Remon ermee, alsof t zijn idee was: hee Ing, wat vind je van zo'n stickker op de muur van de babykamer? Bijzonder he?

Zo doe ik t ook steeds, hihi. Als ik met n idee kom, is t stevast te duur voor Elmar, op deze manier manipuleren en ze zijn nog trots op t resultaat ook, hihi.
    Zodoende hebben we nu ook n tv kast, maar dat weet Elmar niet. En hebben we op de koop toe een hele dag in de ikea rondgehangen (we waren pas na 8en thuis gisteren, om 1 uur al vertrokken, hihihi) Elmar weet wel van die kast natuurlijk, maar denkt dat hij t wilde hebben. Heeft me in dit geval 3 jaar geduurd, maar ik had geen haast.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Haha ja zo gaat dat hier ook..Mischa weet niet eens hoe duur het was.. heb hem maar niets gezegt daarover..
    Het interreseert hem niet zo wbt inrichting. Niet dat ik nu tevreden ben hoor met onze inrichting.. zou het allemaal anders willen , maarja nog even doorsparen en dan eens alles GOED aanpakken en gezellig maken. Wil dolgraag nieuwe meubels (deze heb ik nog van toen ik op mezelf woonde) Maar dat doen we straks allemaal als Tim en Lisa groter zijn rond de 4/6 jaar dan kunnen we eens een poging wagen om wat duurdere spullen te kopen. hihi.

Deel Deze Pagina