Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wen? ik heb een vraagje.. als je Lotte in de combisleeper liet slapen, deed je haar dan een pyama aan, of alleen in een rompertje?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    morgen 20 weken echo

vanavond komt mijn duo-partner en gaan we de rapporten schrijven.

Ik ga nu nog ff relaxen

3. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    veel plezier morgen inky bij de 20 weken echo

4. Niet meer actief

Veel plezier inky! Ik ben zoooo benieuwd of je pendel goed was!

Wij hebben morgen ook een rare dag. In de ochtend hebben we een peutergroepsbijeenkomst van het CB. Ik vrees een kijk en vergelijk verhaal, zeker gezien de vragen die je van te voren moet beantwoorden. Morgenmiddag komt de keuken, die moet zolang in de woonkamer staan.

Mijn man kondigde vanmiddag aan dat ie vanavond bespreking had omdat er mogelijk nog wat opdrachten bijkomen, en die zal vannacht dan ook niet thuiskomen. Die zie ik morgennacht pas weer.. :( Maar goed, daar kan ik me steeds beter bij neerleggen, omdat ik weet waarvoor we dit nu zo doen!

En verder.. niets eigenlijk!

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey hallo allemaal.

Ook hier vollop in de ziekenboeg, Sem snotterd maar door en ook luc was vandaag erg zielig, kreeg een prik en is ook snot verkouden. pffff de nachten zijn verschrikkelijk slopend en ikzelf loop zo ongeveer als een zombie rond. Scheelt dat de tv s'nachts aardig goed te doen is, anders kruipt de tijd helemaal voorbij.

Ink veel plezier morgen met je echo.

Nancy mooi buikkie hoor

Suus beterschap.

Minni hoe is ie daarzo, alles goed met je ventje?

WEn ook alles goed met jou?

Gupsie wat een verhaal van Astrid d'r schoentjes....hihihi heb zoiets ook met Luc gehad, die weigerde ook nog een stap te zetten, en bleef maar zeggen auwie auwie ....ghihi kind moest de schoenen 2 maten groter hebben pfffff hihihi beginnersfoutje....

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee Semmie..het houdt maar niet op daar bij jou geloof ik... sterkte joh!

7. Niet meer actief

huh.. het lijkt wel alsof mijn meissie in 1 dag veranderd is..

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    GRR ik ben in een ongelofelijke k*t stemming door alles wat er op mijn werk gaande is, ga hier de boel ook niet lopen verzieken en reageer later wat uitgebreider :p

Suus, wij hebben Lotte nu in een dun pyamaatje in de volledige combisleeper, dus binnen en buiten zak. Haar kamertemperatuur schommelt rond de 18 graden en ze ligt behaaglijk, niet te warm en niet te koud.

Als het straks echt koud wordt krijgt ze een wat dikkere pyama aan. In de zomer hebben we haar meestal alleen in de buitenhoes (mits niet te warm) in een rompertje..

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ok dan weet ik dat. Heb nl een 2de hands combisleeper gekocht en dan weet ik dat ik Tim nu gewoon in een dun katoenen pyamaatje kan leggen in de binnen en buitenzak. op zijn kamertje ishet nu nl 17/18 graden.

Slaapt Lotte nu nog in de zak van 0 tot 12 maanden?

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hihi nee niet meer, daar lag ze echt met opgetrokken beentjes in. We hebben sinds 1.5 maand de grote zak voor haar, deze is 'maar' 30 cm langer maar jemig wat een verschil in lengte!

Moet zeggen dat ik zo ontzettend tevreden ben over dat ding, het kost een berg maar gelukkig nooit gedoe gehad met dekentjes en te koud liggen

Veel slaapplezier voor Tim!

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @SUUS, he super leuk dat badspeelding. Lars is gisteren al in bad geweest maar zodra hij er weer in gaat maak ik een foto! Kei lief van je. En je moet maar snel naar Brabant komen want ik hou je kadootje achter als borg dat ik Tim kan zien hahah.

@ wen, spui je gal over je werk maar lekker hoor, het kan er maar uit zijn. En daar zijn wij weer voor he. Plus dat je me nu erg nieuwschierig hebt gemaakt haha,

Ik mag om 12 uur voor de echo. Lars ligt nu net te slapen dus ik denk dat ik maar vraag of mijn moeder hier naar toe komt, ipv dat ik hem weg ga brengen. Ik ben eigenlijk niet zo heel zenuwachtig. Ik hoop natuurlijk dat alles goed is en de kleine gezond. Het geslacht ben ik wel erg benieuwd naar nog meer benieuwd ben ik of we het echt voor ons kunnen houden hihi. Jullie moeten beloven om niet te gaan gokken en raden en het uit me trekken haha.

Ik heb net trouwens een heerlijke cake gebakken. En ik stond verdorie WEER met het zout in mijn handen. Gelukkig had ik het nog op tijd door.
    Zo heb ik gisteren ook de sleutels van de auto in de koelkast gelegd. Remon vroeg "wat doe je nu". Als die het niet gezien had dan had ik me dus echt gek gezocht naat de sleutels vandaag he.

Nou ik ga mijn moeder bellen en dan eens langzaam aaan alles klaarmaken voor vertrek.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, die Inky, hormoontjes?

Leuk trouwens dat Lars ook zo van de ballonnen is. Giul ook en die weet ze ook overal los te lullen, dus mama met kind en ballon boodschappies doen.

Ik ben weer ouderwets naar de knoppen. Mn vader is vandaag jarig, maar ik red t niet eens om om 19uur op een bank te liggen, laat staat te zitten en vrolijk stom te kletsen over koetjes n kalfjes.
    Ga zo pijnstillers halen, gewoon brufen en paracetamol merk ik niks van. (vrij bizar)

Het suikerdieet heb ik om mn spieren n beetje te laten ontspannen. Nou ik baal er flink van!
    Afgelopen nacht een paar x een paar minuutjes geslapen en ik droomde dat ik koekies aan t bakken was en me vol vrat aan t deeg en later kan ik me herinneren dat ik ijs aan t eten was.
    Ik zei gisteren jankend tegen Elmar over de meest gore thee die ik had gekocht (en letterlijk naar kots bleek te smaken), dat ik een beetje smaak in mn smaakloze en kleurloze leven probeerde te maken met deze aankoop (die thee).

Ik sliep zelf om half 3 nog niet, om kwart voor 3 zat Giul te gillen in bed. We hebben t n kans gegeven, maar hij bleef zo huien, dat we m uit bed hebben gehaald. Nog n tijd moeten troosten. Dat viel me zwaar want mn ene arm doet t niet zo goed, doet ongelooflijke pijn!
    UIteindelijk is ie voor n uurtje in slaap gevallen en ik met mn pijnlijke lijf tegen m aan. Waardeloos, maar ik was wel blij dat mn ventje in slaap was en dat ik m zo mocht vasthouden. Maar ik kon geen kant op, dus ik heb n paar minuutjes geslapen (weer n droom) en ben verder wakker geweest en misselijk en ellendig. Bah bah bah!
    Ik lig altijd naar de wekker te gluren als ik wakker ben, want meestal val ik daarvan in slaap.

Het schijnt dat je lichaam 6 wkn nodig heeft om te wennen aan het dieet. Tot die tijd dus dromen en vaak ellendig voelen naast de ellende die ik al voel. ik bedenk me nu dat ik ook over m&m's heb gedroomd!
    Lekker die feestdagen... (snik)

Hee Suus/Semmie hoe gaat ie nu?

Veel plezier vandaag Inky en ik kan niks beloven, hoor! :D

Ik moest mn ontzettende balen even kwijt, dan kan ik er weer 2 dgn tegenaan (hoop ik dan). Zaterdag mag ik weer naar die martelaar, hopelijk heb ik dan niet zo'n pijn en komt er eindelijk verbetering in, anders zoek ik n ander.

13. Niet meer actief

jaaaaaaaaaaaa.... mijn keuken is er! En nu kan ik m'n kont niet keren in de woonkamer..grr

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dan moet je je buik maar es inhouden ;).

Hee lekker, hoop dat ie snel geplaatst is, dan kan je weer verder.
    ps. Astrid lijkt idd wel anders, veel ouder ineens (foto)

15. Niet meer actief

hij wordt maandag geplaatst.. haha, dus nog 1 weekend ellende!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He hoi

Hier gaat het nog steeds niet lekker. Ik voel me zo slap en moet nog met regelmaat naar de wc.
    Heb vanmorgen een mail gestuurd naar mijn teamleidster dat ik het weekend nog niet kan werken.
    Eigenlijk moet je bellen ,maar omdat ik dan waarschijnlijk het telefoongesprek moet onderbreken voor naar het toilet te gaan, heb ik maar even gemaild en ook uitgelegt waarom dat ik mailde en niet belde.
    Ze kon het waarschijnlijk niet waarderen, want een half uur later belde de zorgmanager op, om te vragen wat er aan de hand was. De teamleidster had haar nl de mail doorgestuurd met de vraag of ze even wilde bellen.
    Ik het verhaal uitgelegt dat ik nog steeds slap ben en naar de wc moet en dat ik ook van de huisarts even moest afwachten hoe het nu verder gaat. Heb nu nl wat licht bloedverlies erbij en dat mag niet erger worden want dan moet ik terugkomen.
    Ze vroeg ook of dat alles was en toen barstte ik in tranen uit.. ik vind het al erg genoeg dat ik meteen de eerste week weer afwezig ben, maar ik kan daar toch ook niks aan doen. Ze vroeg ook of ik de bevalling al verwerkt had omdat het zo snel was gegaan.. volgens mij dacht zei nl van niet. (ze is ook arts geweest de zorgmanager)
    Nouja.. als je me zo had horen snikken dan denk je idd ook van niet.
    Voel me soms zo moe en lusteloos en ook soms geen goede moeder en voel me soms zo schuldig tegenover Lisa en Tim.... ik ga bijna denken dat er idd ook meer aan de hand is..
    Zit nu nl alweer te snikken....!
    Zouden dit nog gewoon mijn hormonen zijn of zou er meer aan de hand zijn?! Ik vraag mezelf ook wel eens af ofdat het komt omdat ik eigenlijk graag thuis wil blijven....

Ik weet het echt even niet meer!

17. Niet meer actief

Het klinkt wel een beetje alsof er iets dwarszit, misschien moet je gewoon eens praten met een vertrouwensarts..

Je hoeft je in ieder geval niet te schamen als er meer zou zijn, als je er maar achterkomt voor jezelf of en wat er dan is!

Aniewees, sterkte meid!

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Thanx Gupsie,
    Ik weet dat ik me niet hoef te schamen als er meer aan de hand zou zijn. Naar een vertrouwensarts oid toe gaan is een goed idee. Ik zou alleen niet weten wat ik moet vertellen.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik denk dat het erg meespeelt dat je eigenlijk niet wil werken. Je voelt je schuldig daarover tegenover Lisa en Tim dus zit je niet lekker in je vel. Plus je bent net bevallen EN je bent ziek.
    Ik vind het niet gek dat je niet lekker in je vel zit.
    Ziek goed uit en ga er dan eens lekker voor zitten. Mss kan je thuiswerk gaan doen ofzo.
    Sterkte meis.

De echo was echt SUPER. Met lars werd het toen in 10 min door een botterik gedaan. Nu waren we wel 40 min binnen. Echt alles goed nagekeken en uitgelegd en we hebben wel 8 foto's gekregen.

Ze kon meteen zien wat het wordt. Dus dat was wel erg fijn. Verder was alles goed en zoals het hoort. De kleine lag geen seconde stil en er vlogen de hele tijd armen en benen door het beeld. Zo grappig!

Ik had wel onwijze last van mijn rug toen ik van die bank afkwam. Na de echo hebben wel lekker samen geluncht.

Toen ik thuis kwam was ik van plan om met Lars nog naar de markt te wandelen maar toen ik aan het einde van de straat was ben ik omgedraaid. Dat gaat niet meer met mijn rug en benen.
    Ik hoop maar dat de fysio er iets aan kan doen want ik word steeds minder mobiel zo.

@minni, ik hoop dat de pijnstillers snel werken want dit is niks zo.

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hé super Inky dat alles goed was! En wat lekker dat jullie nu weten wat het is.. wij wachten nog wel 4,5 maand..hihihi maar zijn wel nieuwsgierig hoor!
    Geniet er lekker van. Fijn dat er geen bijzonderheden waren met de kleine qua groei ...zal een hele geruststelling zijn denk ik.
    Lastig he, als je zo steeds minder mobiel word, dat had ik ook met mijn bekken.
    therapie hielp daar goed voor!

Je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit. idd door een combinatie van die dingen die je opschrijft. Is eigenlijk ook niet niks.. een bevalling (die ik eigenlijk steeds wegcijferde) is toch een hele impact op je lichaam maar ook op je geest. Vooral zo'n snelle!
    Ik ga nu idd maar gewoon uitzieken en waarschijnlijk zit het er dan allemaal alweer wat beter uit. Zoniet , dan kan ik dan eens gaan uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is.
    Bedankt Inky!

@Minni: Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina