Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Geweldig goed nieuws Inky!!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Joehooooeeeeeeeee!
    Gefeliciteerd!

Ja, wat n grote bril, he Aman. Hihi 8)
    Giul slaapt, ik moet ff wachten tot ik mn medicijn kan nemen, kan ik ook slapen. Ben echt gesloopt!
    Moet ook wachten tot mn ha terug belt. Ben benieuwd hoe tevreden hij is met mn vooruitgang.

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Goed zo Lars!!! Lars en Daphne lijken dus nog steeds opelkaar mbt dit item! Geweldig nieuws hoor!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Al met al waren die spannende toeters en bellen in het zh dus niet nodig. Nogmaals: gefeliciteerd hoor.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou pff van 9 tot 12:30 in ziekehuis gezeten wat een crime man!!
    Hij blijkt dus wel allergisch te zijn voor pleisters haha. Maar niet voor de melk.
    Nu moegen we per week 1 melkprodukt in gaan voeren. Vandaag heeft ie een beetje slagroom op zijn toetje op hmmmm. Lekker joh.

Hij lag wel om 18 uur al op bed. Kind was gesloopt! Ik nu ook. We hebben pizza gegeten ipv het dieet. Ach moet kunnen toch? Ik ga eens lekker alles bijlezen.

6. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Jee Inky wat moet je dat langzaam opbouwen dan.
    Ben benieuwd hoe het gaat en of ie alles lekker vind.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij hebben lekker tot 8:00 geslapen! Dat doet een mens goed. Vandaag houden we een huispak dag. Ik moet nog wat strijken en verder niks. We gaan dus lekker samen hangen. Hopelijk blijft het zonnetje schijnen dan duiken we ook de zandbak nog in.

Minni een hele fijne verjaardag vandaag met Giulian en je hubbie. Geniet ervan en laat je niet gek maken door de drukte hoor.

8. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    he wat fijn Inky ...dat Lars geen koemelkallergie meer heeft heerlijk gewoon..!!

Eva is naar het cb geweest vandaag weer helemaal door de apk heen...prikje ging goed..en nu is ze lekker naar bed....ze zit nog steeds 1 streep boven de groeicurve en is lekker ondernemend....op naar de veertien maanden controle dan maar...

hier verder alles rustig...wel moe van het cb bezoek..ja dat zitten he..pfffff...maar goed vanmiddag weer lekker rusten en nog even wandelen mits het weer dat toelaat...rotregen bah....

nou meiden tot morgen weer..

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    lekker dat Eva weer goed is gekeurd!! Zo te horen gaat het met jou ook goed Elena. Zitten en aan de wandel. kijk uit dat je niets teveel doet hoor!

Hier echt bagger weer. Heb besloten om toch mijn dag maar wat voller te plannen. Heb dus al met de buggy flink wat boodschappen gedaan, de was gevouwen en gestreken. En ook nog een serie buikspieroefenigen er tegenaan gegooid.

Dadelijk lekker ATWT kijken en dan is het al weer etenstijd. Pff dag gaat snel als je veel te doen hebt.

Moet ook nog de Admin van de zaak doen. Heb vandaag wel al een zooi telefoontjes gepleegd maar de boekhouding is nog niet op orde. Dat doen we morgen maar denk ik.

Jullie ook een drukke dag gehad?

10. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Inky; wat fijn zeg, dat Lars geen koemelkallergie meer heeft!! Spannend met al die melkproducten uitproberen, hopelijk reageert ie overal goed op!

Gupsie; fijn dat je weer terug bent van vakantie!! Weer lekker uitgerust en bijgekomen? Gaaf joh; dat Astrid zelf stapjes los kan zetten!!

Minni; tja mannen... hier soms ook wel 'ns wat irritatie, maar ik spreek 't nu voortaan uit. Dat scheelt 'n hoop opgekropte frustraties!

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat n geweldige verjaardag gisteren. En wat is ons kind vreselijk verwend. Wel 2 fietsen gekregen en nog veel meer. Ik plaats dadelijk n foto van al zn kado's op zn log. Ik moet nog wel meer foto's plaatsen, maar ik ben gesloopt, dus eerst ff liggen, hihi.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    KLinkt goed minni, we wachten geduldig af!
    Ik heb nog ene foto gemaakt dat Lars jouw kadootje uitpakt die zal ik je mailen!

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hier alles rustig...net mee geweest boodshappen doen..heerlijk...eva haar verjaardagstaart besteld...spannenddddd..een teletubbie taart hihihi..

leuk minnie dat het zo'n gezellige dag is geweest..ben heel benieuwd naar de foto's hoor..

doe niets teveel hoor inky mijn hulp let daar strikt op en fluit me ook nog wel eens terug...hahaha..maar voel me prima...ben zo blij dat het nu toch iedere dag een beetje beter gaat maar ja moet toch nog wel heel lang geduld hebben voor ik weer alles mag doen..

zo en nu lekker een bakkie thee drinken met een tompouce..hmmmmm

14. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    He Elena: jij klinkt weer een stuk beter dan vorige week, meid. Voel je je ook beter?? En hoe zit het nu met die zwelling? Is die nu weer helemaal weg? Hou je taai, he!!

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee thea..ja gelukkig is de zwelling verdwenen dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer om te maken...ja en iedere dag een stapje vooruit...meid gewoon geen pijn meer dat is al zo heerlijk..!!...en dan voel je je ook beter..is nu meer frustratie waar ik moeite mee heb omdat ik niets mag doen terwijl ik dat best zou willen natuurlijk...maar ja dat zijn bekende laatste loodjes zullen we maar denken

16. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    goh, elena....je klinkt idd een stuk energieker dan vorige week......gelukkig is de zorgen bobbel verdwenen....heeft de tompouce gesmaakt?

Mijn dag begon dit keer heel erg vroeg. Ik heb besloten nu 's morgens te gaan sporten. Dus om 5 uur mijn bed uit om de les te halen van 6 uur....om half 8 begin ik met werken dus sjees dan gelijk door....1/2 dagje gewerkt. Daarna gelunched met hubbie en dan terug naar huis en kindjes verzorgen. ....verders niks byzonders...nou jaa niks...DAPHNE LOOPT OOK !!! Ze kan nu echt een heel eindje lopen!! Dit gaat goed!!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjees Elena, klinkt erg hoopgevend! En erg grappig, dat je idd energieker klinkt.

Daphne loopt ook, JOEPIEEEE!

Giulian vandaag naar het zwembad gestuurd met zn oma. Leuk he. Ik heb er n filmpje van gemaakt en wat foto's. Ik zal ze zo gaan bewerken, zodat ik er wat op Giuls log kan plaatsen.
    Wat betreft filmpies plaatsen. Mij wil dat niet lukken, hoor. Ik krijg ze met geen mogelijkheod van mijn camera op mn pc. Ontzettend irritant trouwens. Maar goed.

Na t zwemmen zijn we gaan slapen en toen Giul me wakker brulde, was ik even tijd en plaats kwijt. Echt super diep geslapen, grappig hoor. Het duurde even voor ik door had, dat de dag vandaag om 6 uur al begonnen was en dat we zelfs al weg waren geweest, hihi.

Over vroeg gesproken. Sjeminee Sabrina, echt vroeg op! Ga je elke dag sporten? Niet doen, hoor. Daar wordt je n veels te lekker wijf van, sta ik mooi voor lul in augustus. ;)
    Ik ga n happie maken van Giulian en mij.

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ehm... :oops: Voor Giul en mij, bedoel ik.

19. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    hihi Minni; alles goed nog?? :)
    bedankt voor je mail, ik heb meteen weer getekend!! vind 't gewoon walgelijk, dat mensen dit soort dingen willen legaliseren!
    ben nu al bang voor als Senna groter is... :cry:
    leuk joh; dat Giul met z'n oma nr 't zwembad is geweest! Zal zo 'ns op z'n logje gaan kijken naar de foto's.

Haha, idd Sabrina; strax ben je 'n "hottie" meid! :) (hihi, misschien is dat wel je bedoeling! :D )
    Gossie, heb respect voor je zeg; om 5 uur uit bed om te gaan sporten! Da's nog 'ns discipline!

20. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    he wat goed die Daphne! Die wil natuurlijk niet achterblijven bij d'r zus!
    Pfoe, lekker fanatiek Sabrina.

Gaat het al weer beter met je Minni?

Share This Page