Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

godsamme, werd ik net gebeld door de keukenboer. Kunnen ze de keuken morgen al plaatsen.. Alleen hebben we morgen juist nog nodig voor de laatste dingen. Grr...dus dat gaat niet door. Ik baal wel hoor.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sjeee dat is balen zeg.. zou idd lekker zijn als hij al geplaatst kon worden , dan had je de huiskamer voor het weekend weer leeg. Jammer zeg!
    Kan me voorstellen dat je flink baalt!

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    pfff...daar ben ik weer eens. Heb 1 uur nodig gehad om bij te lezen!...wat een ziekenboeg...en hier doen we natuurlijk mee..

Daphne ligt ziekjes op bed. Koorts...snot, en hoest...

Schoonfamilie is gisteren vertrokken. Was heel erg gezellig en gigantisch druk. @-ling ging met waterpokken het vliegtuig in....zielig...dus zullen onze meiden binnenkort ook wel de waterpokken krijgen.

Suus: wanneer je je zo slap voelt is het logisch dat je het ff niet meer weet. Maak geheel geen beslissingen. Rust uit en laat alles een beetje gaan....je hebt ff tijd nodig om ff flink uit te rusten. Werk komt wel weer!

Gupsie: gefeliciteerd met je meisssie! As is nu weer helemaal beter? Geweldige foto! Wat kijkt ze wijs!

Wendy: nog steeds hopeloze situatie op je werk? Hoe gaat he met de oortjes?

4. Niet meer actief

hey sabrien! Alles goed met jou ? Lekker druk geweest zo te lezen..

Ja as is weer zo goed als beter, nog wel snot, maar niet meer zo dat het de hele dag eruit loopt haha. Enne.. wat kijkt ze wijs hè. Dat vond ik nou ook. Zo anders dan anders...

We hebben gisteren met zijn 2 ff lol gehad met foto's maken. Ze nam allemaal verschillende poses aan zodat ik er een foto van kon maken, de ondeugd..

Dit is het resultaat ervan..haha (nou ja, dat zie je wanneer je op het linkje klikt)
    http://astridkemper05.web-log.nl/photos/fotomodel/b1.html

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    he getsie Suus, ik zit hier nu ook bijna te janken. Je moet niet geloven, dat je n slechte moeder bent. Want ookal woon ik een km of 300 (of zouden t er meer zijn?) bij je vandaan, ik geloof daar helemaal niks van... En jij vast ook niet echt (?).

Je bent niet lekker en je bent herstellende van n zwangerschap en bevalling en je hebt die verdomde hormonen en... ik kan nog wel even doorgaan. Wat Inky ook zegt: je wilt niet werken eigenlijk en je mama-zijn (ook bekend als schuldgevoel) roept dan dat je slecht bent als je wel gaat werken.
    Dat schuldgevoel kennen en herkennen we allemaal hier. Maar wij zijn niet net bevallen (en ook nog es ziek) en we kunnen dat dus beter handelen.

Hoop dat je morgen wakker wordt en dat je weet dat het niet aan jou ligt.
    Hele dikke knuffel!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi dank je Minni..Voel me vandaag alweer een stuk beter!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb vannacht gedroomd van je kindje, Inky. Ik gok erop dat ik weet wat je krijgt, maar ik zal niks verklappen. Wat leuk dat je zoveel echo's hebt meegekregen! Heerlijk allemaal zeg.

En nu ikke weer:

Ik heb de laatste tijd meer en meer het gevoel, dat Giulian enigskind zal blijven. Het gaat zo slecht met me. Als het zo blijft, dan heb ik wel ff de tijd nodig om me aan te passen, maar ik ben zo blij met Giulian, dat ik echt niet mn hele leven verdrietig zou zijn.
    Ik ben gisteren na mn avontuur hier op dit forum naar beneden gehold, om es flink over te geven en te sch**ten (diarree). Ben me toch ziek geweest! Als ik mn grote teen bewoog, begon t hele feest weer opnieuw: krampen ook! Pfoe.
    Ik heb tussendoor weer erg kunnen lachen om t verhaal van Susanne.

Mn schoonvader zou me ophalen om daar te eten, daar zou Elmar na zn werk ook heen gaan en samen weer naar huis. Maar ik heb maar gebeld, dat ik niet zo gezellig ben aan tafel en dat ik liever thuis bleef (niet bewegen, hihi). Mn schoonmoeder vroeg of Giulian dan niet beter een nachtje kon blijven slapen en vrijdag ook bleef spelen.
    Dat heb ik maar aangenomen, maar ik heb daar zo'n moeite mee. Kan dan van ellende wel n potje gaan janken!

Vandaag komen mn pijnstillers en maandag krijg ik mn maagbeschermers (eventueel). Ze worden gebracht en alles werkt heerlijk mee, joepie!

Nadat mn krampen gisteravond minder werden, ben ik tijdelijk wel aardig opgeknapt. Ik bedoel, dat de spieren even wat minder pijnlijk waren. Helaas ben ik nu weer op t niveau van gisteren.

Hee Inky, heb je zwangerschapsisschias? Ga ermee naar de ha. Ik had t ook. N oorverdovende pijn die uitstraalde naar je been. En ik heb erg last gehad van mn bekken.
    Van beide heb ik nu nog last en ook afgelopen nacht was dus kloten.
    Maargoed, ik mankeer zoveel, als ik hiermee naar de ha ga, dan laat ie me euthanaseren.

Beterschap voor de dames die t nodig hebben.
    Gups, wann gaan ze nu je keuken erin plaatsen?

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Sabrien: hoe is t met de vacatures?
    Elmar en ik bespraken woensdag, dat t misschien aan de kou lag, dat t nu steeds slechter gaat. Ik weet dat t geen positieve invloed heeft iig.
    Daarop zei ie, dat als t moest, we wel naar n warmer oord zouden verhuizen. Ik dacht gelijk aan jou, hahaha!

(ff hardop denken: gezellig op 1 eiland met Wen en dr fam en Sabrina met fam, hihi. soort van Zenz-invasie. We komen daar natuurlijk niet meer en-masse, maar t klinkt wel lekker, hihi)

Wen how's your work working 4 u? Willie lukken?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    en Bedankt Minni! grapje!

Gaat het vaker slechter met je in de winter?

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    nog niet zo slecht als nu.

Met kou heb ik meer last van mn spieren en als ik meer last krijg van mn spieren, dan krijg ik ook meer nek en hoofdpijn.
    Ik loop desnoods ook in de zomer met zo'n brede (pashmina) sjawl om mn nek, als het waait.
    Voorheen waste ik elke dag mn haar, ook in de winter, daarna stapte ik op de fiets om in n klein half uurtje met nat haar op school te komen.
    Nu moet ik er goed om denken wanneer ik mn haar was, zeker niet elke dag (vanwege de handeling al) en 's avonds voor t slapen gaan kan niet, als ik de deur uit wil -> kan niet, etc.
    Etc, etc.

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ gupsie

he dat is balen van je keuken, was je huiskamer weer leeg geweest, maar ach zo komen toch wel snel al om hem te plaatsen?

enne gave foto's joh van je meisje!
    die snuitjes, helemaal geweldig!

@ suus

wil je aub niet zo denken meid!?
    daar wordt ik nog wel naar van als ik dat lees.
    natuurlijk ben je geen slechte moeder! kom nou...
    je bent ziek, net bevallen en je gaat niet graag werken. allemaal dingen die meewerken aan hoe jij je voelt.

maar een slechte moeder?! ben je betoeterd!

@ minni

jee bij jou is het de laatste tijd wel raak zeg!
    pff, zou er helemaal naar van worden als het bij mij zo ging (maar dat heb jij ook..)
    sterkte meid

@ inky

komt het door de zwangerschap? of het je anders ook een zwakke rug?
    hopelijk kan de fysio je helpen, want zo schiet het idd ook niet erg op.

Semmie, waar ben je meid?
    hoe gaat het daar...

gisteren hele dag gewerkt, van 8.15 tot 18.00 pff was gebroken
    (ben hoofdcassiere in supermarkt, met een heeeeele grote speelgoedafd. dus kun je je misschien wel voorstellen hoe druk het op het moment bij ons is)
    de hele dag van hier naar daar gelopen en natuurlijk mijn eigen werkzaamheden.....pfff

mijn mannetje had gekookt en de hele zooi weer afgeruimd/opgeruimd, ik heb niks meer gedaan.

lag om 22.00 in bed (erg vroeg dus) en werd vanmorgen om 7.30 wakker gemaakt door mijn man.
    hmmmmmmm heerlijk geslapen!

heb mijn boodschappen al weer allemaal in huis.
    vamiddag nog ff poetsen hiero.

moet as zondag ook werken van 11.00 tot 17.00, hebben elke week koopzondag nu tot en met 24 dec.
    (hoef er gelukkig niet zoveel te werken)

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo daar was ik ook weer.
    Leuk weer van je te horen Sabrina. En lekker dat jullie weer met het gezinnetje samen zijn. Nu maar hopen dat jouw kleintjes gene waterpokken krijgen.

Lars is nu echt goed ziek. Hij heeft vanmiddag heel zijn bed onder gespuugd, en ernaast. Ik vond al dat ie zo lang sliep. Van 12 tot 15:30 maar goed dat had hij mss nodig. Kom ik boven zit echt alles onder. Zo zielig. Dus ik meteen alles gewassen en raam open. Lars in bad gedaan en de boel verschoond. Ik moet zeggen dat ik wel erg blij ben met de earosleep. Nu is het matras nog schoon zonder dat ding dus niet.

Na zijn badje wilde hij alleen maar hangen bij mama. Dus lekker op de bank dvd gekeken en hij heeft nog sap en een mandarijntje op. Verder wilde hij niks eten. Als avondeten heeft hij een bakje yoghurt op. Nu maar even afwachten hoe de nacht gaat verlopen.

Hoe is het op je werk Wen?

En Semmie, hoe gaat het met jouw? Let je wel op je bloeddruk als je het zo druk hebt?

Minni is een zonnebank niks voor jouw? Warmte helpt goed tegen de pijn in je spieren en gewrichten. Toen Remon 3 maanden met zijn rug zat ging hij ook 2 keer per week 15 min. onder de zonnebank.

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    jee inky wat sneu voor lars, beterschap ermee!

kan iemand mij vertellen wat een earosleep is? heb er hier al een paar keer over gelezen, maar geen idee wat het is...

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi het is een matje (iig die van mij is een matje) en die span je over je matrasje heen. Dat matje ademt. Dus je kindje, baby, kan er met zijn gezicht inliggen en dan nog ademen.
    Maar het is vooral fijn voor het spugen, overgeven en doorlekken. Het zuigt het spul op en houdt het vast.
    Je kan het matje op 60 graden wassen en het kan in de droger.
    Even een aanschaf maar ik ben er super blij mee.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hello ladies,

hier snotteren we vrolijk verder en de boxen tisshues vliegen de deur uit pfff...

Tjeemp Suus, een dikke knuffel vanuit een regenachtig Diem komt van ons naar je toe!

Inky: was je pendel goed ghihihi ik ben errug nieuwschierig. hihihi

Balen Gupsie dat ze dan net bellen als het niet uitkomt...grrrr

Ik ga zo naar een beebie outletzaak kijken, ze verkopen daar allemaal verjaarde maar wel nieuwe dingen, als matrassen, beebiefoons, slaapzakken die uit de kollektie zijn, euhm kinderwagen kleding enz enz....ben benieuwd!

Heb nog wat dingetjes nodig, maar wat ik nodig heb zal wel weer weg zijn, zo gaat het toch altijd ghihihi nou jullie horen het nog wel....fijne dag allemaal!

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik schijn hypothyroïdie (schildklier deficiëntie) te hebben. Roep t al 11 jaar, maar er werd nooit naar gekeken. Blijk alle symptomen te hebben, zelfs. Lekker. Vooral lekker köt. Baal er nu van, want t zakt nu in wat t betekent. Ik ga niet voor de medicatie (= lapmiddel), maar voor alternatieve behandeling. Betekent zowiezo een heel naar dieet. Mag bijna niks hebben. Moet alleen groenten gaan eten en volkoren producten (ff kort door de bocht).
    Heb vannacht nog over trekdrop gedroomd. (heb ik al jaren niet gegeten, maar t zit blijkbaar wel in mn systeem, hihi).

Later schrijf ik meer. Hoop dat Lars snel opknapt en dat jullie niet allemaal ziek worden.
    Sem, ik hoop dat jullie nu ook es snel helemaal beter worden en ben benieuwd wat je gekocht hebt.

prettig weekend, ik moet nu te keuvelen, geloof ik.

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Oh inky dank je voor de uitleg..hihi

ik heb op 2van de 3 kinderbedden idd ookzoiets liggen.. heet geen aerosleep, maar komt op het zelfde neer.

bij een bedplaspartij of idd spuugpartij blijft het matras schoon.. (komt hier zelden meer voor, maar ach ze liggen er op)

waar is die te koop? en wat kost zo'n dingetje?

gewoon bij een babyzaak?

is voor het babaymatrasje ook wel wat...

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahaha niks minni we hebben NIKS gekocht sterker nog we zijn er helemaal niet geweest, het adres wat in de krant stond klopte niet en niemand in het plaatsje wist ervan....pfffff flink balen maar goed ben nu bezig op Mp met een duo wagen van topmark! Hoop dat dat nog goed komt, is mijn dag een beetje goed gemaakt.

Vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnen, we zouden eigenlijk met zijn vieren gaan maar de oma van een vriendin lag erg slecht en ze vond het niet gepast om te gaan, jammer .....maar wij hebben besloten om toch te gaan! Even lekker bijkletsen, zonder kids en mannen.....HEERLIJK!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @semmie, goed van je te horen. Ik hoop dat jullie eindelijk eens goed uitgeziekt zijn en weer lekker kunnen genieten. Eet ze vanavond.

@jee minni weet niet wat het is maar klinkt heftig. Wel fijn dat je ziekte nu ene naam heeft. Ben benieuwd naar de verdere uitleg.

@nancy, ik weet dat het ing 2 jaar geleden erg duur was. Wij hadden als kersverse aanstaande ouders vanalles aan laten smeren. Maar met dit ding was ik erg blij. Wij hebben het gewoon bij Van Asten gekocht. Dus lekker dichtbij voor je!

@hier heeft LArs niet meer gespuugd maar wel de ene na de andere diareeluier. Nou ja meer water is het. Hij eet ook niks en wil niet echt drinken. Ik heb al ORS door zijn melk gedaan maar dat drinkt hij dus niet grrr. Hij heeft net ene half koekje op en 3 stukjes mandarijn. We wachten de nacht wel af.

Ik heb lekker van gisterenavond 21 uur tot 9 uur vanmorgen geslapen. Lars had door dat ik ff moest bijtanken denk ik.

Remon is nu frietjes halen en dan duiken we lekker op de bank. Morgenmiddag bij vrieden langs en 's morgens lekker samen ravotten op bed en warme broodjes eten.

Gups en wen ook alles goed?

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou mijn dag toch nog goed, die mensen hebben gereageerd, en ik ga morgen kijken voor mijn duo tandem wagen. Mensen hebben hem 1 jaar gebruikt en vragen er 75 euries voor, is dat veel? Nieuw kost hij 249 euro! Volgens mij valt dat wel mee toch?

Deel Deze Pagina