he minni je bent er weer.En je kan lekker over je dip schrijven hoor! En janken erbij mag ook dat lucht op. Gaat het nu weer goed met je? @sorry semmie, ik ben helemaal vergeten op je vraag te antwoorden, komt ie! Ik ga naar Lars toe, zak door mijn knieen, en zeg "nee dat mag niet dat is van mama" ik leg wel steeds uit waarom iets niet mag! Dat blijf ik herhalen. Als hij het na 3 keer nog doet dan roep ik, "ga maar een boekje pakken" Oftewel, afleiden. Gillen helpt niet, hij praat er dan doorheen, een tik geven ook niet, hij mept terug en vanaf de bank roepen ook niet want dan keert hij zijn rug naar me toe. Geduld is ene schone zaak klopt bij Lars heel erg. Gisteren had hij ineens door dat als hij de trap niet op ging dat hij dan ook niet in bed kwam. Bleef hij gewoon onderaan de trap staan! Dus ik hem naar boven gedragen. "s middags hetzelfde, maar nu dacht ik, laat hem maar zitten. Na nog geen minuut ging hij de trap op, zijn actie gaf geen reactie. Ik vond het trouwens wel fijn om te weten dat ze nu nog niet in staat zijn om te onthouden dat dingen niet mogen. Je kan ze vandaag 100 keer vertellen dat ze van de tv afmoeten blijven en morgen zitten ze er weer aan. Alhoewel ik soms aan die theorie twijfel als Lars eerst naar mij kijkt voordat hij zijn hand naar de tv steekt. Nou de fysio. Ik moet nu ene bekkenband gaan dragen. Mijn heiligbeen (als ik het goed heb onthouden) bungelt tussen mijn bekken in. Door hormonen zijn al die spieren en kapsels verweekt en wordt dat losser. Maar bij mij dus te los. ALs ik dan ga bewegen dan beweegt dat heilig been ook te erg en komt tegen mijn zenuwen aan, dit geeft de pijn en pijnscheuten. Hij heeft me vreselijk pijn gedaan en wist precies de plek die zeer deed te triggeren. Nu moet ik de band overdag aan en 's nachts proberen zonder, behalve als ik erge last krijg. Vooralsnog heb ik hem 10 min. aangehad. Ik had na de gesprekken erge pijn. En meteen voelde ik verlichting. Zo gek, dat had ik niet verwacht! Nu moet ik wel elke week terugkomen om oefeningen te doen en om mij te leren tillen, bukken enz. zonder pijn. Dusssss. De oudergesprekken verliepen lekker. Gezellig gekletst met de meeste en ook serieuze gesprekken. Donderdag de andere helft van de ouders. @gups, is de keuken al ingeweid?
Hee Inky, miss heb je hier iets aan: als ik bij anderen heb geslapen (zelfs op de boxspring van mn ouders), dan verga ik weer een week van de pijn. In mn eigen vertrouwde waterbedje heb ik weinig last. En bedankt voor t aanbod. Ik denk dat je wel weet waar mn dip o.a. mee te maken heeft. Ik zit er n beetje mee in de knoop. Die gups, die is volgens mij nog aan t raggen. Veel plezier ermee, meid!
whaha.. nee, ik ben niet aan het raggen. Hallo ik ben zwanger hoor whahaha.. Maar we hebben heerlijk gegeten en zometeen laat ik de hormonen ff hun gang gaan, want ik mis mijn meissie. Morgen lees ik wel bij... fijne avond!
@minni, ja ik denk dat ik wel weet waar je dip over gaat en ik blijf erbij dat je je gevoel moet volgen. Kijk eerst even aan hoe je je voelt onder het nieuwe dieet, mss geeft dat al verlichting. @deboor, ohh ik mistte mijn ventje ook zo toen we 3 dagen weg waren. Lekker ff janken helpt. @Minni, het waterbed is inmiddels verkocht. Maar het maakt niet uit waar ik lig. Gewoon te lang liggen, zitten enz is pijnlijk. Ik moet afwisselen. Zolang ik kan blijven werken met die bekkenband vind ik het al best.
Hey Inky dat klinkt allemaal erg pijnlijk, sterkte ermee. Hey minni gewoon lekker je hart luchten hoor, het lucht op en je gevoel delen met anderen helept altijd hoor! Ohw Gups nu durf ik in december helemaal niet meer weg, ghihihi nou effe lekker janken en dan ga je gewoon weer verder met je inwijding, leidt af, lucht op en voelt goed! Ik ga zo heerlijk een dagje naar mijn ouders met de kids, even lekker laten vertroetelen door opa en oma en even mijn nieuwe aanwinst showen (buggy) En vanaaf even naar de vk om 20:30 en dan naar bed, want die nachtjes bij ons zijn nog steeds naadje pet! Nou fijne dag allemaal en tot vanaaf doeggie!
@ minni, ik hoop dat je snel weer dipvrij bent. @ Inky, nou ik twijfel ook aan die theorie hoor. Dat ze het niet weten. Ik heb zelfs gelezen dat ze het wel onthouden, maar icm jou. Dus jij verbiedt het zitten aan de knopjes. Dus als jij in de ruimte bent, zal hij eerst naar jou kijken. Ben jij er niet, dan is die grens weg en zal ie het gewoon doen. Astrid snapt nu heel goed wat Afblijven betekend haha.. En ze is ook al stiekem en uitdagend hoor. Maar het schijnt van intellegentie te getuigen, dus inwendig denk ik dan.. Och, wat heb ik een slim meisje hahahaha. Dat zou ook met kinderen zijn die liegen. Kinderen die op 4jarige leeftijd al liegen om hun daad te verhullen, schijnen slimmer te zijn dan kinderen die dus meteen de waarheid vertellen. @ Semmie, ja janken lucht op hoor. Vooral toen ik naar bed ging had ik het moeilijk. Astrid heeft 2 knuffels en 1 heeft ze mee en de andere lag lekker bij mij haha. Ik heb nu van de 48 uur er 46 niet geslapen. Dus ben nu wel redelijk kapot eigenlijk! Ik kan de slaap gewoon niet vatten. Nou en als ik ergens sjago van kan worden is dat het wel. Maar mijn man kon de slaap ook niet vatten, dus gingen we maar even wat oefeningen doen hihi.. Gisteravond hebben we heerlijk gegeten bij de italiaan. Veel gepraat over toekomst, de bedrijven, het gezin en huis. Lekker hoor. Dit hebben we gewoon echt nodig end oen we veel teweinig. Maar we zijn nog steeds even gek op en met elkaar als "vroeger". Ondanks dat ie ook vaak zat een boerenlul is hoor haha..Maar zo heeft iedereen wat hè.
Wat n fijne berichten, Gupsie-dosie. (behalve dan dat je je meisje mist, kan t me zo voorstellen, hihi). Ff weer samen om de tafel is zo nu en dan ook echt vereist, he. Dan weet je van elkaar weer waar je staat. Wat dat betreft gaat het al sinds Giul zn verjaardag hier hemels. Zo maf. En ik denk dat de theorie erom gaat dat je t je kind niet kan aanrekenen, omdat je nu nog niet van m ver5wachten mag dat ie t niet kan onthouden, maar Giul weet dondersgoed een aantal dingen die ie niet mag doen. (en vooral bij wie niet, hihi) Succes Inky met je band, ik weet van mn zus dat ze er veel baat bij heeft gehad, maar vooral ook de oefeningen. Laat Remon je kont masseren en je bovenbeen waar je last van hebt. SRLgelei helpt enigszins (rond je heiligbeen smeren) en verder moet je er voorlopig nog mee rond sjouwen. Mn zus had dr band met 11 wkn al. Denk ook vooral na je zwangerscxhap goed om jezelf, dan kan t t beste weer goed komen. Maar we spreken elkaar dan wel weer.
Thomas moest net bij de GGD arts komen.. Alles was okee, hij keek op een gegeven moment in zijn oren en zei..... hee daar zit een blauw stukje in je oor.... ik dacht huh wat bedoeld die beste man? heeft hij dus iets in zijn oor gestopt! duurde even voordat hij toegaf , dat hij ervanaf wist (hihihihihih deed netalsof hij er niks van wist) daarvoor moet ik zo even de dokter bellen, kan die het er even uithalen toen nog even naar hart en longen luisteren........... nu MOET ik een afspraak maken bij de HA want de arts hoorde een ruisje in Thomas zijn hart hoe komt dat zo ineens? hij is toch al meerdere keren op het consultatieburo etc geweest?! is dat toen niet opgemerkt? of kan dat ineens ontstaan? raar hoor!
jeetje nancy.. dat zijn meteen wat berichten zeg.. Wat had ie in hemelsnaam in zijn oor gestopt dan? En wanneer? Enne dat ruisje, ja je zou verwachten dat ze het eerder gehoord moesten hebben. Ik hoop dat deze arts gewoon een ruisje in zijn oren had en dat er niets aan de hand is!
hij heeft een punt van een kleurpotlood in zijn oor gestopt..... moet vrijdag om 15.40 bij de HA zijn.
zo dan.. ! Pff.. die kinderen kunne toch gekke dingen uithalen hè. Astrid heeft nu al de neiging om van alles en nog wat in haar oren te steken. Vrijdag, dat is ook eigenlijk best laat. Alhoewel.. het is geloof ik al weer woensdag hè.. Sterkte, tot die tijd.
maar dat ding zit al wel even in zijn oor geloof ik, dus die paar dagen maakt het verschil ook niet.... thanx
@nancy, goh wat een verhaal, gek dat ze dat idd nu pas ontdekken. Lijkt mij dat ene gaatje niet ineens komt. Succes. Ik heb vanmiddag heerlijk alleen geshopt. Ik had Lars bij mijn moeder gelaten daar waren mijn neefje en nichtje ook. En zelf ben ik naar de Prenatal gereden en heb daar flink ingeslagen. Een zooi ondergoed, 2 broeken, 3 truitjes, ene vestje en ene buikband. Ook is Sanadome nu geboekt. We gaan daar 2 dagen en 1 nacht naar toe. MOrgenavond ga ik op zoek naar ene leuk hotelletje in Nijmegen voor vrijdag op zaterdag. Mijn moeder kan oppassen dus dat komt allemaal wel goed. Morgen ook weer werken. Het is een halve dag omdat we s middags een studiemiddag hebben. Dus in de ochtend even alle belangrijke dingen doen met de kids. Vanavond zal ik wel vroeg op bed liggen, gisteren was het al laat geworden omdat een vriend nog lang bleef kletsen, nu ben ik dus best wel moe.
Hoi hier ben ik ook weer even.. ben net thuis van mijn werk. Heb best lekker gewerkt. Heb nu alleen ontzettende hoofdpijn. (komt van de droge lucht in het verpleeghuis) Morgen en overmorgen heb ik avonddienst, dan moet ik van 13.30 tot 22.oo uur werken en vrijdag van 14.30 tot 23.00 Er ligt iemand op sterven maar ik hoop maar dat dat dat niet gebeurd als ik er ben. Kan er maar niet aan wennen. Ben nu 8 jaar gediplomeerd en heb nog steeds niemand verzorgt...telkens valt dat buiten mijn dienst (gelukkig)
Tjeemp Susanne hoop ook voor je dat het niet in jouw dienstijd gebeurt, bah het is vreselijk iemand te zien sterven. Nancy wat een donderstraal zeg, en wat dat ruisje betreft wel vreemd dat ze daar nu pas mee komen, Luc heeft het al van beebie af aan, en staat ter controle bij de kinderarts, maar dat het zo in ene komt lijkt me vreemd, hoop maar dat die arts het fout heeft. Als ze het de volgende keer weer horen zullen ze er wel een echo van maken om te zien of er een gaatje tussen de kamers zit. Een geruststelling het komt heel vaak voor en met name bij jongetjes, dat zegt onze kinderarts. En tot een jaar of 10 (mits het niet erg is natuurlijk) geven ze een kind de kans om erover heen te groeien en 9 van de 10 keer gebeurt dat ook.
Ik heb altijd n ruisje gehad en pas sinds vorig jaar heeft de ha m niet meer gehoord. Bij mij spraken ze er ook pas later over, hoor. Ik ben nooit ergens onder controle geweest. We hebben vandaag tapijt voor de trap besteld. De tapijtenman komt zaterdag ff kijken en over 2 wkn wordt t gelegd (ofzo). Giulian en ik zijn samen erheen gewandeld, hij had voor de zekerheid een tuigje aan, omdat we op t fietspad langs een doorgaande weg liepen. Echt schattig! Vandaag bij t cb geweest en daar werd me verteld dat Giulian erg motorisch was. Ze was duidelijk onder de indruk, maar ik was zo verguld van t (hopelijke) compliment, dat ik vergeten ben te vragen wat ze er psies mee bedoelde. Maar hij is igg enorm beweeglijk en stond daar te dansen en te springen, ging vervolgens sluipen en klimmen en noem t maar op. Giul is eindelijk boven de 10 kilo uit! Hij is nog steeds 81cm. Ik moest m meer water (ipv diksap en melk) gaan geven, in de hoop dat ie minder gaat drinken, want hij drinkt minimaal 1,5 l per dag (waarvan 0,5L melk) en dat vond ze wel erg veel. How's the kitchen? Suus, hoop dat je n rustige dienst hebt.
Ik meld me ook even voordat ik als vermist word opgegeven..zit er echt helemaal doorheen! Lotte zit weer aan de antibiotica in de hoop dat ze op tijd beter is voor haar operatie, de afspraak die we afgelopen maandag bij de anesthesist hadden heb ik verzet naar komende vrijdag.. Ben zelf ook ziek, er is geen plekje in mijn lijf dat niet pijn doet, zal wel griepje zijn maar ben helaas gewoon aan het werk (principe kwestie leg ik nog wel eens uit). Morgen ben ik jarig maar ti's nog maar afwachten of we hier met zijn allen voldoende zijn opgeknapt om dit weekend ook echt mijn verjaardag te kunnen vieren.. Pff en verder nog steeds issues op mijn werk.. Ik schrijf snel weer bij, excuus voor mijn gebrek aan reageren en tot snel X
Hey Wen gefeliciteerd meid, wat een toestanden bij jouw, hoop dat je meisje en jij weer snel beter zijn zodat je toch een beetje van je verjaardag kan genieten. nou bij deze een hele fijne verjaardag en een dikke knuffel van ons! Hier weer een sloop nacht, Luc 2x wakker om te plassen en Sem van 3 tot 4 wakker, kwebbelen, werd mopperen werd huilen werd brullen, maar gewoon laten liggen suc6. Toen weer gaan slapen tot 6 uur. pffff wat dat kind toch met slapen heeft ik snap er geen bal van. Wat een ramp. En het verrotte is dat als ik wakker ben ik wel een uur nodig heb voordat ik weer slaap. Gisteravond naar vk geweest, alles goed met beeb en mij, mijn bloeddruk is echt fabeltastisch goed, ben zoooooooooo verschrikkelijk blij daarmee, als het zo doorgaat mag ik misschien in overleg wel thuis bevallen. oeh dat lijkt me echt geweldig. Nou het schiet nu op, di de 20 weken echo en dan zijn we al weer op de helft.....wat gaat het toch hard.
ZO hey minni, wat drinkt jou ventje veel zeg. Wauw.. Enne, lekker hè, als iemand zegt dat die onder de indruk is van je kindje! Ik kan daar ook zo van genieten, alhoewel ik het bij sommigen naast me neer leg hoor. Maar het CB, nee... die leg ik niet naast me neer hoor..hihi @ Wen, ik wilde je net als vermist opgeven. Ook op msn zie ik je niet zoveel meer. Haha, je weet wat dat voor gevolgen kan hebben hè..whaha. Ik hoop dat lotte op tijd opknapt, anders moet je weer uitstellen enzo. Dat is alleen maar vervelend. Jij zelf ook beterschap! Enne.. heb je nog wat gehoord? @ Suus, dat zou wel heel naar zijn als iemand in jouw tijd er tussenuit knijpt, maar de kans dat het gebeurt is toch wel erg aanwezig hè. Bizar eigenlijk dat je het in die 8 jaar nog niet hebt meegemaakt. @inky..poeh, we hebben elkaar echt lang niet gezien nu..haha. Afkicken hoor. Alles goed met lars? Enne, lekker veel gekocht zo te lezen.. Nog wat sexie erbij gekocht voor je weekendje? @ Semmie, is sem altijd een lastige slaper geweest eigenlijk? Ik vind dit soort dingen nu wel zwaarder worden hoor. Gaaf dat je bloeddruk zo goed blijft. Ik hoop dat je thuis mag bevallen. En ik... met miij is alles goed. Ik mis mijn meisje verschrikkelijk, maar ik heb veel gedaan en ben toch bijgekomen. Vannacht wel een paar uur geslapen, gelukkig! De keuken schiet nu aardig op. Maandag t/m donderdag komen ze de vloer doen en dan vrijdag eindelijk klaar. Dan de bijkeukens nog afmaken en klaar is kees. Dacht ie hahaha.. Astrid doet het supergoed bij oop en oma. Ze eet goed, speelt goed, slaapt goed. Ze heeft zelfs bij oop en oma in bed geslapen eventjes.. DAT DOET ZE BIJ ONS NIET EENS>.. Vanmiddag gaan we eindelijk weer zwemmen saampies..