Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wen gefeliciteerd met je verjaardag.. hoop dat je je wat beter voelt zodat je het weekend gewoon je feestje kan vieren.
    Beterschap met Lotte! Hoop dat ze snel opknapt zodat je naar de afspraak kan vrijdag

@Semmie..jee het houd idd maar niet op zeg.. hoop dat het cb misschien iets weet hiervoor?

@Gupsie: Fijn dat As het zo goed doet bij opa en oma. Altijd prettig om te weten toch!
    Wat goed trouwens dat je toch nog wat uitgerust bent.
    en ja bizar he.. ik ben meestal net vrij, of vrij weekend of vakantie..hahaha maargoed..eens zal ik eraan moeten geloven denk ik.. ieksss.. vind het best eng!

@Minni: He leuk zo'n compliment toch! Lisa drinkt trouwens ook zo veel als Giul. En dan ook melke en diksap.

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee geen grappies daarover he?! :)

En Wen, kom je je dag n beetje door?
    GEFELICITEERD, wat heb je allemaal gekregen vanochtend?

Ik ben net naar de kapper geweest en heb n leuk jurkje gekocht in zo'n winkel waar ze alleen XS verkopen (maar er wel M of L opzetten). Dus ik ben weer n beetje happy.

Vanavond met n buuv naar n thema avond over opvoeden. Nu heb ik echt geen problemen met mn moppie, maar miss dat ik t zo ook nooit hoef mee te maken.

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Euhm ja Sem is altijd al een moeilijke slaper geweest toen hij 3 weken was sliep meneertje door tot 6 uur sóchtends en toen hij 15 weken was begon het gespook en dat is eigenlijk nooit opgehouden, hij komt gemiddeld zo'n 2 a 3x in een nacht, heel zelden houdt hij het bij 1x maar dat is echt maar zelden. Dussss.....slechter dan dit kan het niet worden ghihihihi

4. Niet meer actief

Aparte kapper haha.. Wat heb je met je haar gedaan?

Zo.. eindelijk is mijn meissie weer terug! Ze ligt lekker in haar eigen bedje te pitten. Goh, wat heb ik die gemist zeg. We hebben lekker gezwommen vandaag, wat overigens best wel zwaar wordt ineens. Nou ja, het is voor haar hoor! Als ik haar niet kan optillen dan kan de juf het wel..

Op dit moment is de loodgieter nog aan het werk. En als die klaar is ga ik lekker mijn mandje in, want ik ben echt gesloopt. Vannacht wel een paar uurtjes geslapen, maar dat is het.

Alles goed verder met iedereen?

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey hoe kan het dat je s'nachts zo slecht slaapt, op zich kan ik goed slapen maar als ik wakker wordt door een van de kids, dan duurt het wel heel lang voor dat ik de slaap weer kan vatten. Soms duurt het wel een uur.

6. Niet meer actief

spanningen semmie. De verbouwing van de keuken, astrid die uit logeren ging, een drukke meid in de buik die met haar voetjes onderin de buik aan het tapdansen is.. Daarnaast had ik de laatste dagen echt veel cola gedronken, terwijl ik alleen cola buiten de deur drink. Ook koffie is er aardig in gegaan! Dus tsja... tel maar op je winst haha

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo hier ben ik ook weer. Op 1 ouder na hebben we ze nu allemaal gesproken. En die ene ouder is nu net de gene die we al heeel lang willen spreken. Omdat zijn kind het niet gaat redden in groep 3. Tja het boeit hem niet! DUs we gaan weer weken bellen, brieven meegeven enz om maar weer een afspraak te maken!

Verder gaat alles wel oke. De bekkenband geeft echt verlichting en helpt me goed. Ik doe hem wel 's avonds af omdat ik toch wat last van mijn buik krijg. Ik heb mijn baas vandaag op de hoogte gesteld en die gaf aan dat ik metene moest aangeven als het niet meer ging zodat ik op therapeutische basis hulp kan krijgen.

Verder gaat Remon morgen toch met Lars naar de dokter. Hij blijft hoesten maar krijgt geen lucht tussendoor. Waardoor het nu echt van die gierende hoestbuien zijn. Ook piept hij in zijn slaap en hoor ik nu dat het slijm niet mee los komt met het hoesten. Dus voor de zekerheid gaat Remon morgen even langs.

Ik heb nu nog een berg nakijkwerk maar ik duik lekker mijn bedje in. Eerst ff ene warme douche en dan onder de wol ene boekje lezen.

Zo nog ff iedereen af gaan.

@nancy, succes morgen bij de HA

@minni, lekker hoor jezelf verwennen dat heb je echt verdiend. En super dat je medicatie lijkt te helpen. Dat zijn positieve berichten.

@Wen, wat ene kl*te baas heb jij zeg. Ik weet niet wat er nu speelt maar ik ken je verhalen van de vorige keer en dat zal nu wel weer spelen.
    Igg GEFELICITEERD en ik hoop dat jullie snel weer beter zijn zodat je het toch kan vieren.

@Gups, volgende week kom ik langs hoor! Ben zeer benieuwd hoe je keuken eruit ziet en ik krijg ook afkick verschijnselen.

@Semmie wat een nachtbrakertjes heb jij zeg. Ben blij dat Lars mijn slaapmanieren heeft meegekregen, Dat mijn ochtendhumeur daarbij zit neem ik op de koop toe.

@Suus, hoe is het op je werk gegaan. Heb je het verzorgen van die persoon nog moeten doen of niet?

@sabrina, hoe is het daar? Hebben je ukkies nog de waterpokken gekregen?

8. Niet meer actief

KUTZOOI!... ERNSTIGE WATERSCHADE IN MIJN KEUKEN!.. pff.. mensen jullie willen het niet weten! Ik schrijf er nog wel over, maar ik heb nu echt stress. Ik zie zo 18.000 euries down the drain gaan, als het niet meer is. Al het water zit in mijn plafond en sijpelt nu door het plafond heen..

Foutje van 8 jr geleden ! BEDANKT KLOOTHOMMEL DIE HET ZO GEDAAN HEEFT.

grr.. lucht nog niet op!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw jezus mina nog meer stress, doe je rustig aan meis, tjeemp sterkte ermee

DIKKE KNUFFEL VOOR ALS JE DE ZOOI OPGERUIMD HEB, VRESELIJK ZEG WAT ZIT HET ALLEMAAL TEGEN!

10. Niet meer actief

pff.. het gesijpel is gestopt. Er loopt geen water meer door mijn afzuigkap en lampgaten (de lampen hingen nog niet). Het lijkt erop dat het werkblad ook bespaart is gebleven en ook de apparaten gaan het redden. Alleen de afzuigkap is afwachten..

Wat blijkt nou! 8 jr geleden is de bovenverdieping gerenoveerd en zijn er nieuwe buizen getrokken van de kelder naar de badkamer. 1 oude buis is gewoon afgezaagd en daarvan hebben ze in de kelder de kraan dichtgezet. Nu moest er iets gebeuren waardoor die kraan weer open gezet moest worden. Nou ja.. haha, afgezaagde buis en waterdruk op die buis is geen goeie combi. Die sukkel van 8 jr geleden had die buis dus niet afgedopt! Aangezien jed at niet meteen merkt, lopen er eerst liters, maar dan ook liters water tussen je vloer en plafond in, voordat het dus door de kieren heen sijpelt..

Die loodgieters zijn net weg, haha, die dachten een snelle klus te gaan doen! Agos.. Ik dacht vroeg naar bed te gaan.. NOT..

Ik heb afgesloten, Lars zie ik vannacht pas.. en ik ga lekker pitten!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    sjee deboor wat een klotezooi zeg.
    hopelijk heb je toch een beetje lekker geslapen...

@ inky, weten jullie nu al dat dat mannetje het niet gaat redden in groep 3?

Ikga even mijn boodschappen opruimen en vanmiddag met mijn kereltje naar de dokter....

12. Niet meer actief

jaaaaaa........... IK HEB HEERLIJK GESLAPEN!
    Zowaar!

Ik heb zojuist foto's gemaakt van de schade aan het plafond. Daar wordt je echt niet vrolijk van. Maar goed.. nog wat godvers door het huis gooien vandaag en dan is het leed weer geleden.

Wel zijn alle apparaten aangesloten en kan ik eindelijk mijn vaatwasser gaan gebruiken! Yeah!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @inky: nee die bewoner is nog steeds niet overleden. tenminste toen ik gister om 23.00 uur naar huis ging nog niet. maarja vandaag weer avonddienst dussss.... ach ik zie het wel. Vanavond werken we met zijn 4-en ipv 3-en.. dus hebben we alle tijd om haar evt te verzorgen, mocht het gebeuren vandaag. (moet haast wel, ze krijgt 4 ampullen morfine per dag gespoten.)

De rest van het personeel gaat vanavond uiteten..Dat is weer het 2 jaarlijkse afdelingsetentje.

shit he Gupsie...hoop dat de schade idd toch meevalt.

@minni: foto!

@semmie: jee vanaf 15 weken pffff dan zouden ze me kunnen opvegen!

@wen: heb je een pb gestuurd!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @zo dan, das lekker Deboor, pff wat een heikneuter zeg! Hoop dat de schade mee gaat vallen.

@nancy, ja dat manneke kent van de 20 letters er maar 3 en we oefenen ze 4 keer per dag met hem. Hij snapt er niks van. Ook op rekengebied niet en hij praat slecht Nederland. Papa krijgt nu een officiele brief thuis maar of dat helpt?

Nou Lars heeft een puffer gehad voor de hoestaanvallen en het piepen. Dat zal vechten worden om hem te laten inhaleren. Hij zit nu met het ding te spelen. Vanavond de eerste keer puffen en hopen dat hij dan lekker kan slapen.

Verder hebben we nu 3 man in dienst. Die ene hadden we al gevonden voor kantoor en vanaf 1 dec begint er iemand bij voor op de baan.Dus we worden goed ontlast en eindelijk heeft Remon meer adem. Ze zijn nu met zijn allen op werkborrel haha.

Oooh ben blij dat het weekeind is zeg ben echt op nu.

15. Niet meer actief

Haha.. werkborrel. Hmm, die zal lars ook vast gaan instellen hier. Ze hebben wel al teamoverleg gehad hihi.

Hey, een puffer, hopelijk helpt het mijn lars heeft er altijd baat bij. Maar ik neem aan dat het wel tijdelijk is? Ik ben benieuwd of het puffen wil lukken.

Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan met As. Ik ben meteen helemaal gesloopt. Mijn rug is killing me en mijn voeten doen zeer. Maar goed.. Ik ben ook de keuken een beetje aan het inruimen. De koelkast staat aan en is gevuld, de vaatwasser ga ik zo inruimen.

Ik had vanmorgen weer de buuf aan de bel. Zij wil dat ik mijn katten opsluit omdat ze kattendrollen in haar tuin vindt. Dat doe ik dus niet, toen is ze boos weggelopen. Ja kom nou, ik wil haar best tegemoetkomen in kosten voor katwerende plantjes ofzo, maar ik ga ze niet opsluiten. En daarnaast lopen er hier wel meer katten en dan zouden alleen mijn katten in haar tuin komen.. Ik ontken niet dat ze in haar tuin zitten hoor. Dat zal best, maar tsja.. ze vindt elke dag drollen. Ik snap persoonlijk niet eens wat je elke dag in je tuin loopt te graaien.. Maar goed, we zullen zien wat haar vervolgactie wordt. Zal kleinzoon wel zijn die gestuurd wordt. Kom maar op..

16. Niet meer actief

Ik werd net gebeld door mijn moeder, mijn pa ligt in het ziekenhuis en moet morgen geopereerd worden. Tijdens het lopen op zijn werk is zijn pees bij de knie gewoon afgescheurd?

Hij heeft nooit wat, maar als ie wat krijgt, dan gebeurt het altijd op zijn werk en meteen even goed. Zo heeft hij vroeger een grijper door zijn cabine gekregen toen ie nog op de kraan zat. Jaren later (4 jr geleden) is hij behoorlijk verbrand omdat er 1 of ander vat met hete stoom ontplofte achter zich. 32% van zijn bovenlichaam was 1ste en 2 graads verbrand. En nu loopt ie z'n ronde en scheurt gewoon zijn pees af..

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @gups, beterschap met je vader hopelijk kunnen ze het allemaal weer goed aan elkaar maken.

@Wen, ga je je verjaardag nog vieren of zijn jullie nog ziek? Ik hoop dat je toch ene beetje kan genieten.,

Het puffen hier gaat niet echt super. Hij loopt wel met het ding te spelen maar zodra wij aankomen met het ding is het al miepen. Hij huilde wel minder hard als gisteren dus mss went hij eraan.,

Straks lekker in bad met hem en even ravotten. Hij heeft vanmorgen goed gegeten en dat is heeeel lang geleden. Hij heeft ook goed geslapen. Was wel al vroeg aan het hoesten maar dat hebben we maar zo gelaten. De dokter zei dat we hem rond 24 uur nog wakker konden maken om te puffen maar als hij slaapt doen we dat niet.

Vanmiddag gaan we naar Ikea. We gaan de laatste dingetjes kopen om onze slaapkamer mee aan te kleden en gezellig te maken. EN als het goed is slapen we dan morgennacht in de nieuwe kamer, JIPPIE. Ik zal er foto's vna maken als alles af is.

Zondag gaan we iets leuks doen met Lars. Ergens in de buitenlucht zodat ie lekker kan ravotten. Alhoewel het hier alweer regent dus mss toch maar iets binnenshuis,.

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekeind?

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    sinterklaas kijken zo meteen...

oh mijn mannetje heeft GEEN ruisje,onze HA hoorde er niks van.
    heeft een paar nin geluisterd.

@ gupsie beterschap met je pa
    @ inky die puffers zullen wel werken, is even een strijd, maar als ze er aan gewend zijn is het een makkie. succes
    @ suus ik hoop voor je dat het niet gebeurd als jij er bent.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi hoi,

Nee het is niet gebeurd toen ik er was. Ik ben donderdag om 23.00 naar huis gegaan en een uur later is ze overleden. pff ben ik weer goed vanaf gekomen, al zal ik er toch echt ook ooit aan moeten geloven.

@gupsie... beterschap voor je vader.

We hebben nog geen idee wat we het weekend gaan doen. Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan en is Lisa weer naar huis gekomen. Die was bij oma blijven slapen omdat ik avonddienst had en Mischa moest overwerken. Tim is wel gewoon al gisteren naar huis gekomen. Die heeft Mischa opgehaald toen hij van zijn werk kwam.
    Nu gaan we even puinruimen en dan gaan we straks maar eens bedenken wat we de rest van het weekend gaan doen.

20. Niet meer actief

lukt het jullie nog om in teloggen in weblog? Bij mij gaat het zo traag en daarna krijg ik foutmelding..?

Share This Page