Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan Suus, ik heb nog wel wat klussen die jullie mogen komen doen hoor.

Wij hebben ene lamp, schilderij en kastindeling gekocht bij de ikea. En een schort voor lars. Dat mocht wel van Remon haha.
    Daarna bij de prenatal geweest. Lars heeft zich super vermaakt in dat speelding. Ik stond bij de paskamers in de rij en je hoorde hem lachen. Iedereen die stond te wachten had het over hem dat, dat kindje zich zo aan het vermaken was. Hihi dat is MIJN kind dacht ik. Heb voor 5 euro een zwangerschapsbikini gekocht en we hebben een rekje voor het fornuis aangeschaft. Dus een vruchtbare dag.

Lars heeft vanmorgen anderhalf uur geslapen en gaat nu naar de 2 uur. Hij heeft ook veel minder energie. Hij wil niet veel meer zelf lopen en is snel moe en wit. Je merkt aan hem dat het hem niet zo lekker af gaat.
    We laten hem maar goed slapen steeds en volgen zijn ritme weer.

Remon gaat dadelijk pannekoeken bakken en mijn ouders komen rond 20 uur een potje kaarten.

Morgen met Lars ergens naar toe 's middags en 's morgens de slaapkamer helemaal afmaken hoop ik.

Maandag naar het peuterburo en een verjaardag en dinsdag maar lekker relaxen want ik moet deze week woensdag, donderdag en vrijdag werken. En de kids stuiterden vrijdag al omdat Sinterklaas zou komen. Dat beloofd wat voor de volgende weken pfff. Maar wel heeeeeel gezellig altijd in de klas.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ja Inky, JOUW jochie, heerlijk he? Wat n compliment als iedereen mee zit te genieten he?

Ben benieuwd naar je zwangerschapsbikini. Van .. shit, kan niet op de naam komen... Maargoed, ik had destijds n heel mooie bikini gezien en wilde m later kopen en toen was ie uitverkocht. Anita, bedoel ik! Van Anita?

Ik pas zowaar weer in n broek die ik voor mn zwangerschap al niet meer paste. De knoopjes zitten wel strak, maar dat zaten ze altijd al, nu ietsie meer. So what, t is niet te zien, als ik n trui oid aan heb.
    Gisteren personeelsuitjes van Elmar zn werk, errug gezellig! Kan ik echt hele verhalen over vertellen.

Sjee zeg, Gups van je keuken. Heb je witte gespoten plafonds? Dan weet ik wel iets wat je zelf eroverheen kan sauzen als de verzekeringsmanb heeft gekeken en er is uitgekeerd. Kan je t geld in je zakken steken en de boel makkelijk en heel netjes zelf opknappen.
    Ben echt blij voor je dat de schade verder beperkt is gebleken. Maar als ik t goed begrijp, moest je die creepy kelder in? En nu stuur je Lars erin om knappe verl;ichting daar te maken, zodat je de volgende keer geen harde buiken krijgt van de spanning als je er onverhoopt weer in moet zijn?
    Harde buiken zal je evengoed wel hebben gehad, vreselijk, wat n drama, zeg!

Sneu voor zo'n jongetje, Inky, als ie bij jullie niet op zn plaats zit. Hij kan daar de rest van zn leven last van hebben in de vorm van faalangst bijvoorbeeld. Lekker, ben je zo jong en raak je al getekend.

Suus, mazzel, zeg!

Eerste metingen: als mn temp min 36,6 is dan heb ik miss toch geen hypothyroidie en tot nu toe 35,8 36,1 36,3 en 35,8.

Lijkt me duidelijke zaak, hihi.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ah lekker Minni ene personeelsuitje even er tussenuit. En die verhalen daar verbaas ik me ook altijd over. Je leert mensen dan echt anders kennen.

Ik heb lekker tot 10 uur in onze NIEUWE slaapkamer geslapen. Daarna is Remon met LArs naar boven gekomen en hebben we sap en fruit op op het bed. Lekker geravot en nu ligt hij te slapen. Remon ook trouwens haha.
    Gisterenavond hebben we de slaapkamer afgemaakt en het bed over gezet. Alleen moeten de kasten nu nog ff leeggemaakt worden aan de bovenkant en dan maak ik foto''s. Ben er super blij mee!

Nou hier pokkeweer. Geen idee wat we gaan doen vandaag. Ik denk maar dat we naar mijn ouders gaan vanmiddag. Weer om buiten te zijn is het toch niet.

Hoe is het verder met jullie?

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Inky..heb je een schort gekocht voor Lars bij Ikea? Ik ben nl ook op zoek naar een klein kinderschortje voor Lisa omdat ze met haar verjaardag (jaaa over 8 dgn wordt ze alweer 2!) een keukentje krijgt! Bij mijn ouders wil ze nl ook altijd een schort aan en dan krijgt ze die van mijn moeder aan.

Wat voor kast hebben jullie nu gemaakt Inky? Wij willen nl een kast van muur tot muur.. dus echt de hele wand. We hebben toen berekend wat we daarvoor kwijt zouden zijn incl. de kastinrichting en we kwamen uit op 600,- euro.
    Omdat we dat op dat moment niet konden missen, hebben we het nog niet gedaan.. We willen het wel binnekort maken, maar zijn nu weer aan het neuzen voor verschillende inrichtingen.. En zoals ik lees kan je daarvoor ook kijken bij Ikea.. ?

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja Susanne, bij ikea heb je echt super leuk spul, wat je helemaal zelf kan "ontwerpen". Zo hebben mn buren ook n hele leuke tv-kast, maar dan over een groot gedeelte van de wand met alle delen verschillende maten, zodat t er wel als 1 geheel uitziet (vanwege dezelfde kleur en hout), maar niet super strak-> dus speels. Echt heel leuk. Wij zouden ook zoiets laatst gaan samenstellen en toen zijn we op een heel simpel kastje gestuit, bij de afprijshoek. Nu makkelijk met Giul omdat op dat kastje kinderslotjes kunnen en t was zo goedkoop, dat we besloten hebben dat voor nu te gebruiken en als we geen kinderslotjes meer nodig hebben weer es te gaan kijken.

Sjee, wat heb ik soms toch veel tekst nodig om mn punt te maken.

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ gupsie, ik kan snel op astrid haar weblog komen hoor, heb nog nooit gemerkt dat het langer duurde..

vandaag hier in de dorp naar de sint geweest!
    was wel aardig.

ik heb wel goed nieuws mijn contract is gewoon verlengd ondanks mijn zwangerschap!
    is toch wel een lekker idee, ipv ww uitkering regelen en sol. tijdens je zwangerschap...

de beeb is aardig druk hoor, heeft langer geduurd voordat ik hem/haar voelde, maar is nu overduidelijk aanwezig!

morgen weer lang dagje, kom dan weer erg moe thuis... is ontzettend druk bij ons op het moment (werk in een supermarkt met een hele grote speelgoed en seizoensartikelen afdeling (nu dus de kerstmarkt) dat duurt ong tot eind dec en dan is het even rustig.... hopelijk houd ik het vol om tot de 36 weken te werken.. ik werk 24 uur per week.

wat denken jullie van het volgende?
    mijn dochter wordt 28 dec 11 en wil natuurlijk een feest houden voor haar vriendinnen (nu is het zo dat alle meiden uit de klas, 13 stuks heel erg goed met elkaar kunnen opschieten en is het zo dat iedereen bijna alle meiden uitnodigd (joelle zit pas weer hier op school sinds dit schoojaar, maar kende alle meiden nog uit groep 4.. toen we gingen verhuizen en nu in groep 7 weer terug)
    veel meiden vieren hun verjaardag met 2en en geven dan een disco feest, in een zaaltje!
    nu houd joelle helemaal niet zo van disco, dus dat wil ze niet.
    maar wat doe je dan met 13 meiden? overal waar je heen gaat is zeker wel 10€ per kind, dus tel uit, ik vind minimaal €140,= wel heel veel geld voor een feestje.

nu vind joelle het geweldig om een slaapfeest te geven.

wat vinden jullie?
    ik vind het moeilijk, maar aan de andere kant heb ik zoiets als er 13 meiden in de huiskamer liggen en plezier hebben vind ik het best.

lekker filmpje kijken ofzo chips erbij drinken erbij...

maar geef jullie mening eens.....
    twijfel beetje.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    poeh 13 meiden in mijn slaapkamer moet er eigenlijk niet aan denken.
    Ik zou voor een Fuif gaan. Dat was bij ons eigenlijk ook zo. Soort disco zeg maar maar dan in de schuur met fris en chips en muziek. Zo deden wij dat altijd.

@Suus, ja de indeling van de wandkast komt bij Ikea vandaan en de andere kasten ook. Ik zal morgen ene foto maken en in mijn album zetten. Je kan heel veel kanten op en wij waren zelfs nog meer dan die 600 euro kwijt. Maar dan heb je ook wat!
    Ook de schort komt bij Ikea vandaan. 2,50 euro dus geen geld dacht ik zo. Je kan hem ook wassen.

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja een slaapfeest, heel gaaf! Maar ik zou haar voor de keuze stellen: een slaapfeest met max 5 vriendinnen, of (bij jou thuis bijv) gourmetten met alle meiden. Dat kan je net zo duur maken als je wilt. Wij deden t bijv ook wel es met pannenkoekenmeel, zodat iedereen zn mini-pannenkoek zelf maakte. (kaas en ham of spek en appels e.d. erbij en je hebt n fantastisch feest wat de hele avond kan duren)
    Maar ook vlees of brood oid. (of fondue)

Nog es de vraag: hoe ist met de striae, dames?

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goed hoor de striae van de vorige zwangerschap zit er nog steeds haha er is niks bijgekomen

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Minni, maar of er nou 5 of 13 meiden in de huiskamer liggen, maakt ook niks uit... slapen doen ze en wij die nacht toch maar weinig denk ik...

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    en ff over die striae, die heb ik zoveel dat het haast niet hoger kan komen.... haha

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Striae: Heel klein beetje van de zwangerschap van Tim overgehouden.. bij Lisa had ik niks.

@Inky.. nee 2,50 voor een schortje is idd niks.. ga daar van de week maar eens kijken.
    Ja das, waar.. dan heb je idd ook wat (voor de kast..)

We moeten ook nog even uitpluizen wat we precies willen.. maar een foto zou leuk zijn!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallo allemaal, hoe is het met jullie. Met mij prima, ben zaterdag een jaartje ouder geworden en ben goed verwend door mijn ventjes. heb een mooie pandora armband gekregen echt super.

Verder niet veel te melden, morgen 20 weken echo!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he semmie, nog gefeliciteerd joh. Dat had je wel eerder mogen melden! Een pandora armband. Mooi hoor die vind ik zo gaaf! Ben hem alleen niet waard, ik raak zulke dingen altijd kwijt.

Spannend de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt?

Ik ga straks met Lars samen een beetje rusten. Even wat opruimen boven en foto's maken en dan plat. Dan naar het peuterburo en 's middags snel boodschappen doen als Remon thuis is en dan naar een verjaardag van mijn vriendin.

Nu eerst lekker mijn broodjes hamkaas in de oven gooien.

15. Niet meer actief

@ nancy - ik kwam ook redelijk vlot op mijn weblog, alleen ik kon niet inloggen om aan te passen. Het duurt heel lang, maar met veel geduld kom ik er toch doorheen.

Ik zou voor de fuif gaan enne.. gefeliciteerd met je aanstelling!

@ minni - geen striae hier - dat wat ik heb/had zit net boven mijn schede, maar dat is niet verergert ofzo.

@ semmie - gefeliciteerd meid! Leuke dag gehad?

Ik heb niets nieuws te melden. Mijn pa ligt nog in het ziekenhuis mag deze week terug. Hij is nu ook een boortje in zijn knie rijker. Hij bewoog namelijk zijn been tijden narcose terwijl ze aan het boren waren haha.. heeft hij weer. Hij mag 6 wkn niet belasten en krijgt zijn been volledig in het gips.

Ze komen vandaag de vloer schoonmaken en dan kunnen we 4 dgn de keuken weer niet in en daarna kunnen we eindelijk alles opruimen en ophangen..

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Gupsie: Ja een hele leuke, alleen was Sem goed ziek, heeft over de visite gespuugd en gepoept, precies bij de goeie, ghihi ziet een natte plek op d'r been ruikt ieks poep...whahahaha

Inky: Wij willen niet weten wat het wordt, mede doordat bij Sem 8weken het verkeerde geslachts is gezegt, we hebben ons ruim 2mnd op een meid voorbereid en toen hoorde we ineens dat het toch een jongen was, prima ook goed meer dan welkom maar was wel raar om weer om te schakelen. Daarom laten we ons nu helemaal verrassen, maar moet je wel zeggen dat ik wel errug nieuwschierig ben hoor, ik ga alleen want sjoerd moet naar een belangrijke afspraak en misschien...............laat ik me verleiden, we zien wel.....

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo de foto's staan in mijn album

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mooi Inky, lekker fel! Echt mooi!

19. Niet meer actief

@ sem.. met 8 wkn kunnen ze dat toch ook helemaal niet zien. Evengoed kan ik me de reden wel voorstellen..

Ik weet wel zeker dat ik een meid krijg. Dat was overduidelijk haha..

@ Inky WAUWIE.. wat gaaf zeg!

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    WOWWWWWW die kast inky.. mooi zeg! Hoe breed en hoog is hij? Ik wil nl ook 2 deuren ipv 3.. maar dat schijnt moeilijk te zijn.. Deze kast is op maat gemaakt neem ik aan?
    Ook jullie nieuwe bed ziet er erg leuk uit! Ook helemaal mijn smaak..

Ik heb verder eigenlijk niet veel te melden.. ben nog t/m woensdag vrij.. ga deze week eens flink aan de poets.. (lang geleden nl)

Deel Deze Pagina