Als ik jou was, zou ik lekker rustig aan doen, Suus. ach, dat doe ik dan ook, hihi en ik ben gewoon mezelf. Ik heb n ledikantje gezien hier in t dorp: gratis af te halen en blijkbaar heel netjes, white wash. Mn schoonmoeder dr ledikant is ideaal voor Giulian zn klimkunsten. Hij klimt daar gewoon uit en om nu voor eens en altijd Giulian daar zonder pardon naar bed te krijgen, ben ik opzoek gegaan naar n ledikant. Ze leggen m nooit op bed (mn schoonvader werd ook nooit op bed gelegd vroeger, maar die komt uit Indonesië, daar sliepen de kinds gewoon ergens in n hoek als ze moe waren) en mn schoonmoeder vindt t zo zielig, want hij is altijd zo lief en als ze m wegleggen gaat ie wel es piepen. Ik vind het vreselijk als t kind uit zn ritme wordt gehouden en van zn slaap wordt beroofd, dus we proberen in alle redelijkheid daar iets aan te doen. Pfff lastig zeg, bejaarden .
Euhm nee die echo was niet bij 8 weken, ze hebben 8 weken het verkeerde geslacht volgehouden. de echo was bij ongeveer 24 weken en bij 32 weken had ik een andere gyn. en die zei toen alles zit erop en eraan........HUH ja hoor zijn piemeltje zei hij toen....KATONK wat zeg je! ghihihi nu kan ik er smakelijk over lachen .... toen niet. Ik zie al dat ik het een beetje krom opgeschreven heb, ik ben al verder met denken dan met typen ghihihi.
Hey Inky wat een gave slaapkamer is dat zeg, super .......lekker fel en leuk bed en een gave kast, super geheel!
Wat n slome dag zeg! Heb net ff wat gezogen en t eten is klaar, maar ik ben nog net zo niet wakker als om 5 over 5 vanochtend. (toen begon Giul te huilen en na n helf uur sliep ie weer, maar ikke niet meer) Gaaaap! Druilerige dag, miss zo met soets lopen en Giul in zn regen poncho. Morgen t bedje ophalen... Ik ga ff de logeerkamer ruimen, mn zus komt t weekend miss. Ze scharrelt nog steeds met die Elmar, maar als je haar erover spreekt kan ze alleen maar janken. Leuke vent, maar volgens mij is ie echt nog heel erg met zn ex bezig en is ie niet toe aan n nieuwe relatie. Maar hij is er wel allemachtig dubbel over. Gisteren weer huilen en toen zei ik dat ze m es moest negeren en ze lekker verwend moest worden hier. Dan gaan we leuke dingen doen met dr dochter en als ze liedjes zingt, dan komt er vast wel een Piet strooien. We hebben connecties en altijd als ze hier logeren als de Sint er weer is, dan krijgt ze n leuk kadootje in dr schoen. Hier lopen ze nooit t huisje voorbij, hihi. Dat moet mn zus toch over de streep helpen?
goh wat sneu voor je zus zeg, ben je gek op zo'n vent komt ie niet over zijn ex heen pffff....mannen. Sterkte met troosten en ik zal de piet jullie kant op sturen ; )
Gave kasten Inky en wow wat een mooie slaapkamer! Minni, ben benieuwd naar dat ledikantje, whitewash is ook helemaal mijn smaak! Semmie, gefeliciteerd nog met je verjaardag! Hoop dat je lekker verwend bent, vervelend dat je kids zo ziek waren.. Deboor, hoe vordert de keuken? Suus, ben jij al weer opgeknapt? Nancy, wat fijn dat je beeb lekker druk beweegt! Hier vandaag een zwarte dag...onze kater Puck is vanochtend dood gereden Hij was nog maar net een uurtje buiten toen een buurman aanbelde, die was helemaal van de kaart af want dacht eerst dat het zijn kat was maar bleek die van ons te zijn. Kreeg ook medelijden met de beste man omdat hij het zo vreselijk vond dit nieuws te brengen. Hij heeft Puck voordat hij naar mij kwam bij hem in zijn schuur gelegd en daarna heeft hij hem voor me naar onze garage gedragen. Ben er echt helemaal kapot van, Puck was zo'n lieverd vooral ook voor Lotte.. Naast dat gaat het zijn gangetje, druk verjaardagsweekend achter de rug en veel te veel eten over wat ik nu her en der aan het uitdelen ben aan de buren. Vrijdag a.s. wordt Lotte geopereerd, we zijn afgelopen vrijdag bij de anesthesist geweest en alles was in orde. Roeland en ik mogen allebei mee de operatiekamer in totdat Lotte onder narcose is. Ze doen 6 kindjes in een uur en houden meestal tijd over dus langer dan 5 minuten zal ze niet onder zeil zijn.. Ook nog een leuke blunder afgelopen vrijdag...ik ging weer eens fietsen met Lotte (was al een tijd geleden) en toen ik rechtsaf wilde slaan probeerde ik mijn knipperlicht aan te zetten...hoezo autoverslaafd Pfff ik ga mijn tranen maar eens drogen want die stromen nog steeds over mijn wangen..
he bah wen wat rot dat Puck dood is. Wel fatsoenlijk van je buurman dat ie het komt vertellen dat doet niet iedereen. En fijn dat met Lotte alles goed was. 5 min klinkt kort maar volgens mij lijkt het een eeuwigeheid straks. Succes alvast. Hoe is het vreder op je werk Wen? Loopt dat wel weer een beetje? @Suus, ik zal eens navragen hoe groot de kast is, ik geloof 2 meter. Hier is het drukke dagje voorbij. Heb ook nog mappen met Kerstkaarten gehaald om kaarten voor het bedrijf te laten drukken. Al 5 jaar kiezen we eigenlijk steeds een beetje hetzelfde, dit jaar gaan we voor iets totaal anders. Remon is nu de boodschappen doen. De lieverd had vanavond vrij genomen omdat ik weer veel harde buiken had vandaag. Nu doet hij de boodschappen en gaan we dadelijk de kasten rustig aan inruimen. Lars is ook in zijn hum. Die heeft net zonder te huilen zijn puffer genomen. Het gaat dus de goede kant op. Op het peuterburo waren ze ook meer dan tevreden. Lars maakte keurig torentjes met de kleine blokjes en met alletwee de handen. Hij kon een bal gooien zonder om te vallen, lulde de oren van haar kop af, ipv 3 woordjes te zeggen. Hihi ze vond het knap dat LArs al zoveel kon zeggen, en ik natuurlijk ook! Verder weegt hij nu 12,5 kg en is 87,5 cm lang. Dat is met zijn gewicht precies gemiddeld en zijn lengte ietsje erboven. Ook goed dus. Hoe we het avondeten aanpakken is prima zei ze. En vanavond heeft hij weer eens goed gegeten dus we komen er wel. Ook was het geen garantie dat de volgende spruit goed gaat eten als hij/zij (haha!) gene potjes krijgt. Het zit ook een stuk in het karakter. Morgen een klein strijkje wegwerken en de badkamer poetsen en mss een klein stukje wandelen als mijn rug het toelaat.
Nou wat een goede berichten van Lars, Toppie! Mijn koters liggen op bed....rust.....voor hoelang? Hoop vannacht iets meer te slapen dan die 2 uurtjes van gister pfff.... Nou ga zo lekker op de bank liggen. Sjoerd is met zijn eigenwijze kop gaan werken, kwam om 16:00 uur ziek thuis, overgeven, diaree en gaat nu weer werken, pffff mannen, kunnen zich soms zo onmisbaar voelen......eigenheimer. Maar goed, meneer is zelf groot, hij ziet maar, lach me dood dat hij tijdens de bespreking alles onderkotst...ghihihi oeps!
Da's wel humor Inky, ik was ook erg blij dat mijn buurman naar ons toekwam. Er zijn maar 2 gitzwarte katten bij ons in de buurt, waarvan hij er 1 heeft. Hierdoor wist hij ook dat Puck van ons is. Hij was ff bang dat ik dacht dat hij hem had aangereden (wat niet zo is) en voelde zich ontzettend rot. Gelukkig zijn er inderdaad nog dierenliefhebbers die met het lot van zo'n beestje begaan zijn en het niet zomaar op straat laten liggen.. Ik kan dit soort dingen ook moeilijk van me af zetten, zal er vanavond wel een nachtmerrie over krijgen.. Nancy, wat betreft het feestje..ik zou het precies zo doen. Gewoon berg matrassen/luchtbedden op de huiskamervloer..lekkere snacks erbij en feesten maar! Lekker he Inky als je zoveel complimenten over je kind krijgt! Vervelend van die harde buiken, heb je hier veel last van?
Nu vergeet ik nog te vertellen over mijn werk.. Tja het loopt, ik vind mijn manager een l*l en ben druk aan het solliciteren. Vandaag werd door een headhunter benaderd voor een functie bij een bedrijf in Leiderdorp, erg leuk en helemaal wat ik zoek! De procedure is in gang gezet en ik kreeg meteen reactie dat het betreffende bedrijf me z.s.m. op gesprek wil hebben. Heb er donderdagavond mijn 1e gesprek en wie weet hoe snel het dan kan lopen.
@ Wen, kan je dan ook de uren werken, die je wilt? Veel succes donderdag avond (en vooral vrijdag met Lotte). Voor nu, vind ik t heel sneu van je katje. He bah zeg, wat kan je daar veel verdriet van hebben. Sterkte. @Sem, ik wens je n rustige nacht. Alvast weltrusten. Hier een sprongetje? Hij is strontvervelend en doet allemaal stoute dingetjes, maar hij zegt ineens heel veel meer woordjes. Vandaag ineens. We hebben hier de sint-plicht voor vandaag voldaan en uit volle borst met een cd'tje mee gezongen. Wil ik elke dag doen tot 5 dec, voor t slapen gaan.
Wen.. ik las het net van Puck.. sterkte.. wij hebben zelf ook een zwarte kat en een zwart/witte kat.. zou het vreselijk vinden als ze aangereden worden. (ze mogen daarom ook niet naar buiten) Hoop dat je hem een mooi plekje in de tuin kan geven! Ow en ja ik ben alweer opgeknapt en heb er inmiddels alweer 3 werkdagen opzitten. Toch wel weer lekker om aan het werk te zijn! Succes met je sollicitatie! Ik duim voor je dat je gesprek goed verloopt! @Minni: Heb ik wat gemist? ik moet rustiger aan doen? WHY? Semmie: beterschap voor je hubbie! en hopelijk heb je een rustige nacht voor de boeg!
Nou mijn hubbie is weer thuis, zo wit als wat en zo beroerd als een koe. Sukkel had ie maar niet moeten gaan, hij kruipt nu zijn mandje in en ik laat even de doggies plassen en dan kruip ik lekker bij hem....ja om te slapen...ghihi
@he wen wat goed. Ik hoop dat je gesprek goed gaat en dat ze je aannemen. Ze zijn trouwens stom als ze het niet doen haha. Hier een mijlpaal. Ik pakte vanmorgen Lars zijn puffer en bleef op de bank zitten. Hij kwam vanzelf naar me toe en ik mocht het maskertje zo op zijn mond en neus zetten. Hij heeft keurig 5 keer geademd. Dit heb ik beloond met ene lekkere mandarijn. Echt een knappe knul van mij zeg! Gisterenavond nog paniek ineens. We gingen lekker vroeg naar bed. 21:30. Kom ik boven, ruik ik in een van de kamers brandlucht. Remon ook dus wij zoeken en kijken. Remon nog op zolder geweest. Alles van de kant en de grond af, isolatiefolie van plafond afgetrokken, maar we konden niks vinden. Toch maar in bed gaan liggen maar ik was er niet gerust op. Dus heb ik nog tot 23 uur liggen lezen en ben toen weer gaan ruiken. Gelukkig was de brandlucht toen weg en konden we rustig slapen. Iets later bedachten we ons dat de schoorsteen van de buren bovenin samenkomt met die van ons. En omdat er door de verbouwing de buitenste laag stenen vandaan is gehaald roken we waarschijnlijk de lucht van de buren. Vanavond nog maar een poging wagen om vroeg naar bed te gaan.
veel redenen: je bent net ziek geweest, je bent net weer begonnen en t is zo lekker om lekker rustig aan te doen...
haha, Inky, toen wij hier net woonden heb ik es in alle paniek de buurman gehaald, want t hele huis rook naar de brand. We hebben houtskeletwoning, dus als t in de hens gaat, gaat t goed! Bleek dat de buurman zn haard had aangezet. We hebben heteluchtverwarming, die lucht van buiten (naast de schoorsteen van de buurman) inhaleert en dan verwarmt en verspreidt door t huis, hihi. De wind stond toen ongunstig en t hele huis was blauw van de rook, maar geen brand. Daarna hebben we dit nooit meer gehad trouwens, terwijl mn buur elke dag zn haard aan heeft met de wintermaanden.
@Minni: ah op die manier..hihi.. ja zal ik doen! Zometeen met Tim naar het CB. Ben zo benieuwt hoe groot hij nu is en wat hij weegt. Hij krijgt ook zijn 2de serie prikken.. agossie.. vind dat zo zielig..maar het is voor een goed doel. Daarna nog het centrum in hier. Dat wilde ik gisteren al doen, maar het heeft de hele dag geregend. Nu schijnt tenminste de zon! @Semmie: eigen schuld dikke bult (voor je man dan) hihi zeg ik hier ook altijd als hij niet ziek in zijn bedje duikt, maar gewoon doorwerkt! @Gupsie: Hoe is het met de keuken? Ligt de vloer? @Inky: Wat goed van Lars zeg! Heel veel kindjes rennen liever weg dan dat ze een medicijn toegediend krijgen! Daar mag je idd trots op zijn! @Sabrina: Ook alles goed bij jou? @Wen: Heb je wat kunnen slapen?