Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

huh? as heeft nu schoen 22

Maar goed, ik ga straks verder lezen. Het is hier behoorlijk stressvol geweest vanmorgen.. deze verbouwing zit niet mee, dat kan ik jullie wel vertellen!

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    he das balen gupsie, vertel!

Ik ben net terug van mijn 20 weken echo, alles was okidoki, ik heb me keurig beheerst en weet dus het geslacht van onze beeb NIET! dit wordt een verrassing.

Hey Inky ieks, zou het ook eng vinden als ik ineens een brandlucht zou ruiken, hoe moe je ook bent, dan kun je heel goed wakker blijven, gek is dat toch. Nou duik vanavond lekker vroeg je bedje in.

Nou ik ga zo maar eens opruimen, oma heeft een paar uurtjes opgepast ivm de echo en mijn hele toko is een grote ravage, pfff werkelijk alle kratten zijn omgekieperd, pfff terwijl die nozem van me weet dat hij er maar 2 mag omkieperen, maar goed oma is er en daar maken ze lekker misbruik van de donders!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    tja Semmie, dan willen we wel n foto zien van je verassings-uk, he!

Giul sleept tegenwoordig in de voortuin, daar kan ie niet in de poep trappen en t is wat kleiner (nouja, t stuk wat afgezet is, tenminste) Met n balletje naar buiten, regenlaarzen aan, dikke jas aan en spelen maar! Zo leuk.

Wen, (idd) heb je n beetje kunnen slapen?

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Huh fotoo ? Ik heb geen foto meegekregen hoor, dusss je zult nog effe moeten wachten, zo'n weekje of 20 ; )

5. Niet meer actief

@ minni - Sjee.. dat loopt ook niet helemaal lekker met die elmar hè. Het is toch ook al eens uit geweest?

@ Semmie - Kan dat ik het 8 wkn verhaal gewoon verkeerd gelezen heb hoor.. haha. Gebeurt wel vaker de laatste tijd!

@ Wen - Wat erg van je kat! Die dingen gebeuren helaas, maar het blijft er pijnlijk om het te moeten meemaken...

Spannend dat je op gesprek mag komen...! Succes!

@ Suus.. Hoe is het in huize snottestein?

@ Inky, wat goed dat lars zelf gepuft heeft! Hihi, zit nu helemaal plaatstvervangend trots te zijn hoor.
    OVerigens wel naar zeg.. als je brandlucht ruikt en weet niet waar het vandaan komt. Ik zou ook niet kunnen slapen hoor..

En zo hadden we gisteravond dus ook paniek. Wij zitten al een week te sukkelen met onze ketel. Die geeft steeds errors en hiervoor is al 2 keer iemand geweest. Zou iets met de automatische ontluchting te maken hebben, dus wij instructies opgevolgd.

Liggen we gisteravond in bed, horen we toch ineens een hoop gebonk. Lars dacht dat het Astrid was, dus ik kijken, want als As dat zou veroorzaken, dan moest er wel wat aan de hand zijn. Maar al gauw bleek dat het de ketel op zolder was. Alle verwarmingen waren loei en loei heet, en dat ding stond te bonken en te klotsen, dus ik lars naar boven gestuurd om de stekker eruit te steken. Dadelijk ontploft dat ding nog met kokend water of en hij staat precies boven As haar kamertje.. brr. Maar lars heeft weer ontlucht, wat bijgevuld.. en nu is ie nog in error, maar geen klots. Mar omdat de vloer deze week wordt gegoten, kunnen we pas vrijdag weer iemand verwachten om het hele circuit door telopen.

En dan de vloer.. vanmorgen kwam er iemand om de eerste laag te leggen. Ik had barricades gemaakt voor de katten zodat ze niet over de vloer zouden lopen. ..ARGH.. de barricade was niet hoog genoeg, want die gast was net klaar en ja hoor.. kat over de barricade in de keuken en weer terug omdat ie er niet door kon. Die gast meteen geroepen en die heeft het meteen gerepareerd. Gelukkig was hij er nog en was het nog nat, anders had het me een hele hoop duiten extra gekost.

Ik meteen met gipsplaten aan de gang gegaan. Nu is alles afgebakend met gipsplaten, maar och.. dat had ik weer hoor..PFF..

Ik heb meteen stress voor 10 gehad!

6. Niet meer actief

ik heb met de 20 wkn echo ook geen foto gekregen...

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pppfff Gupsie het zit jullie allemaal lekker mee...pffff

Volgens mij bedenken jullie je in de toekomst nog eens voor een verbouwing....sterkte ermee!

8. Niet meer actief

haha.. nou semmie.. ehm, de volgende zit alweer in het koppie hoor. Volgend jaar, de bijgebouwen platgooien haha..

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb met de 20 wkn echo wel foto's gekregen. Maar wij konden daar niks in zien, was blijkbaar wel spectaculair, want de gyn (onvriendelijke vrouw) was daar enthousiast over, kan ik me herinneren.

Geklooi bij jullie Gupsy. Ik zou er hier ook bijna stress van krijgen. Hier hoef ik niks af te zetten met mijn kat, das zo'n klojo, die gaat psies overal over en doorheen als t niet gewensd is. Dan helpt alleen de hondenbench (en erg prettig is dat ook net, want... Nouja je kan je er wel iets bij voorstellen, denk ik.

Ik moet zo es ff wat regelen, mn oppas kan donderdag niet... Moet ik kijken of ik mn tai chi kan verzetten, of vragen of de buuv even oppast. De buuv waar ie laatst zo'n stennis heeft geschopt vraag ik t iig niet. Ik denk dat de beide opties niks zijn. Ik zou bijna zeggen: gelukkig gaat t weer slechter met mn nek en kan ik do miss niet eens naar tai chi. Soms komt het dan ook niet helemaal dramatisch slecht uit, maar ik zeg liever gewoon af.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo jullie zijn actief vandaag.

Ik ben foto's aan het inplakken. Ik ben nu bij Lars zijn 1e verjaardag. Dan nog 1 mapje en dan ben ik voorlopig bij. Dan kan ik weer gaan bestellen via internet.

Verder wat boodschapjes gedaan op de fiets.

En ik klaag niet graag maar wat heb ik pijn in mijn rug en schaambeen en liezen. Pffffffff echt ik waggel gewoon nu. Lopen gaat echt moeizaam. Fietsen ging veel beter. Ik hoop dat de fysio vanavond nog tips heeft want dit is echt wel heftig zeg.

@gup, lekker die kat van je. Heb je nu dan helemaal geen verwarming in huis?

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zo hier ben ik ook weer even....

@ inky, knap hoor van Lars met die puffer, maar ik had het ook wel verwacht (zoals ik al eerder schreef hihihi) ik heb dat met thomas ook zeer regelmatig gehad..

@ Wen, ach wat sneu van jullie kater!
    en succes met Lotte vrijdag! komt allemaal goed, maak je maar niet te druk!
    de hele behandeling duurt maar zo kort en je maakt nu er nu heel druk om, logisch hoor, maar achteraf zeg je.... ohh nou dat viel reuze mee.
    (tenminste was bij mij wel)

succes met je soll. balen ja als je het niet naar je zin hebt op je werk.

@ Gupsie wat een vervelende kat zeg! had een duur grapje kunnen zijn, gelukkig viel het mee.

en die ketel? dat klinkt akelig...

zo zie je maar wat een verschil qua ziekenhuis, ik kreeg ong 5-6 foto's mee en mijn dvd.

(niemand vergeten? haha)

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Op het cb was alles prima! Addy had een stagaire die heeft Tim dus weer helemaal nagekeken. Tim is nu 62,5 cm groot en 6250 gram geloof ik.

Over 4 wkn gaan mijn ouders met Tim naar het CB. Ik moet dan werken en kan niet ruilen met een collega. Anders zou de afspraak pas half januari worden en dat vind ik toch wel weer erg laat!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey goed gedaan Tim! Lijkt me voor opa en oma erg leuk om dat eens te doen met je kleinzoon naar het cb!
    En bovendien zie je heel veel opa's en oma's bij een cb, de laatste keer toen ik met Luc moest waren er alleen maar oma's.

Getsie derrie het regent hier alweer de hele dag, gister en eergister ook al. pfffff ik wordt daar zo chaggie van bleh, ik moet gewoon even elke dag een blok om, maar dat is dus nu al drie dagen niet zo, voel me gewoon lamlendig. Als sjoerd straks thuis is lekker de regenjas aan en een flink stuk met de honden wandelen...uitwaaien!

14. Niet meer actief

Hey ink... ik heb een heerlijke gashaard in de woonkamer! En die levert genoeg warmte voor de woonkamer en as d'r kamer! Dus komt goed..

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    he balen Inky, van je klachten. Hoop dat je fysio goeie tips voor je heeft. Dikke kus op de pijnlijke plek (als je t niet erg vindt een virtuele, want ik zit er niet direct om te springen om n kus te geven op je heiligbeen, hihi.)

Ik heb net n recept opgezocht voor pepernoten en ik ga kijken wat ik eraan kan aanpassen, zodat ik niet al te veel van mn dieet afwijk. Ik merk nu dat ik echt spierpijn krijg van suiker, dus die kunnen we laten vallen, hihi. Heb daar n flesje zoetstof voor.

16. Niet meer actief

@ nancy.. haha, dat had zeker een duur grapje kunnen zijn. Maar we zijn er nog niet..

Waterschade, ketel kaduuk, vloer bijna naar zijn grootje.. Ik ben er nog niet.. nog lange niet!

@ Suus, wauw wat doet tim het lekker zeg!

@ Minni, ik vind dat wel knap hoor, dat je dat zelf bakt.. Ik durf dat nooit zo goed aan.

@ Inky.. ik had er overheen gelezen dat je zo'n last hebt van je heilige been. Knap irritant. De zwangerschap hakt er lekker bij je in hè.. Rustig aan doen hoor!

Hebben jullie kids nou ook zo'n vreselijke behoefte om te tillen? As sjouwt hier met wasmanden die maar 10 cm kleiner zijn dan zij is. Met emmers en stoelen. En niet slepen, nee.. sjouwen. En de hele dag roept ze TEUTEL oftewel Sleutel haha. Ook zegt ze boets, oftewel poetsen tandjespoetsen. Wat ze overigens heel leuk vindt om te doen. Helemaal zelluf doen, alleen zij beweegt haar lichaam heen en weer in plaats van de borstel hahaha.. Pff, ze heeft net een kast uitgeruimd met dozen, en die is ze nu weer aan het inruimen. Wat kunnen die kleintjes al slimme oplossingen bdenken zeg..

Nou dat was het weer..

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hahahaha hier nog zo'n sjouwerd, sjouwt met vanalles, van de koekenpan, tot de wasmand idd, en van de bloempotten tot de poezen.....heerlijk maar wel lastig af en toe, gister was ik mijn tas kwijt, had meneertje hem in zijn box gegooid...pffff zoek maar.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja hier sjouwt meneer ook wat af. Vooral met de tupperware, tassen, perforator, wasmand, dozen enz. En als er enigszins ene handvat aan zit dan hangt ie het om zijn nek.

Nou ben net terug van de fysio en het is nu officieel bekkeninstabiliteit. Sinds 2 dagen is er pijn in mijn liezen en heel laag in mijn onderbuik (schijnbaar mijn schaambeen) bij ingeslopen. Vandaag alleen maar gewageld en heb echt pijn.
    Je kan er helaas niet veel aan doen zei de fysio. Ik moet zo min mogelijk traplopen, kleinere passen maken, niet lang staan en heb manieren om in en uit bed te komen gehad. Hij past manuele therapie op mijn bekken enz. toe. Dat komt erop neer dat ik pijnlijke beweingen moet maken. Vooral links doet enorm zeer. Doe mij maar een bevalling! Ik vrees dat ik ipv 4 weken 6 weken voor de bevalling mijn verlof op moet gaan opnemen.

Remon is ook erg geschrokken. DIe zag al wel dat het niet meer ging maar hij wil echt dat ik gene belastende dingen meer doe. De vaatwasser uitruimen doet hij nu ook weer en speelgoed moet ik op de grond laten liggen. Wat een lieverd is het ook hè? Alleen heeft hij het al zo druk dat ik het zo moeilijk vind om er aan toe te geven.
    Maar ik merk nu echt dat ik mezelf kapot maak als ik toch te ver ga. Ik voel de pijn meteen dus moet ik wel streng zijn.
    Gelukkig heeft Lars vandaag een superdag gehad. Hij heeft heerlijk alleen gespeeld toen ik fotos aan het inplakken was.

Nou ik ga nog ff bijlezen en dan kruip ik strakkies op de bank om lekker naar mijn programmas te kijken. Helaas is de tv boven nog niet aangesloten anders had ik dat heerlijk vanuit bed gedaan.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @minni, hoe zijn de pepernoten geworden?

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hier ook zo 1! Vandaag n leuke foto gemaakt toen meneer met Pooh (die net zo groot is) aan t sjouwen was en ik toevallig mn foon in de hand had.
    Hij sjouwt zich al maanden rot met de hondenmand, haha, das ook zo'n koddig gezicht, want t is n gevlochten mand en veels te zwaar en lomp voor hem om te tillen, maar hij doet zn best, eerst kussen eruit en dan de mand optillen, hihi.

@Gupsie, als mn baksels misbaksels blijken, dan gooi ik t spul gewoon weg. Maar je zult zien, dat t eigenlijk nooit tegenvalt. Leuk hoor, gewoon proberen.
    Elmar is de deur uit om speculaaskruiden te halen, ik d8 dat ik die nog had, maar kan ze niet vinden.
    Morgen lekker bakken!

Deel Deze Pagina