Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmmmm alleen bij de gedachte heb ik al zin in pepernoten, volgens mij............................................................................................................................................................................................................................
    Yep ik heb nog een zak bolletje kruidnootjes liggen, jummie! Zometeen even een koppie koffie en pepernoten!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky.. echt rustig aan doen hoor!

Een collega van me heeft ,doordat ze niet optijd is gestopt met werken, een zwangerschapsischias, bekkenistabiliteit en een zenuwbeknelling opgelopen! ZE moet officieel in december weer beginnen met werken, dan is haar verlof voorbij, maar dat kan echt nog niet!
    Ze moest en zou ook gewoon werken.. dus a.u.b denk aan jezelf!

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb net 2 pepernoten in mn mond gehad, gewoon proeven. Ik kon me niet bedwingen en daarna weer uitgespuugd, zonder te bijten. Maar dan smaken ze ook nergens naar, hoor.

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Inky is het niet beter met jouw beroep (veel staan, lopen) om helemaal met werken te stoppen. Wat zegt je vk ervan?

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    He gatver Ink! Die pijn is echt verschrikkelijk en kan hem me zo weer voor de geest halen. Hoop dat je het door doen van oefeningen en het dragen van een goede bekkenband onder controle kunt houden..

Enne wederom super Lars, goed zeg dat hij geen probleem maakt van de puffer!

Suus, wat gaat Tim goed! Is Lisa al helemaal voorbereid op haar 2e verjaardag? Nog maar paar nachtjes slapen toch?

Gups..poehee wat een klus bij jullie, het eindresultaat mag er vast zijn! Dat sjouwen met spullen herken ik ook hier, Lotte gaat overal mee aan de haal. Raar gezicht af en toe, zie je een enorm voorwerp voorbij komen met een klein ukkepukkie er aan vast :p

Semmie, wat fijn dat je echo goed was en wat een zelfdiscipline zeg! Wel jammer dat je geen foto's hebt meegekregen..

Owh pepernoten! Mijn overbuuf was ze gisteren ook aan het bakken en dat ruikt verrukkelijk! Hoe gaat ie verder met Giul? Helemaal van de pukkels af?

Nancy, al een beslissing genomen over verjaardagsfeestje?

Ik heb enorm kl*te geslapen! Gisteravond heel lang liggen huilen en nog nasnikkend in slaap gevallen. Ik heb zoveel moeite met het afscheid van een huisdier en kan het moeilijk loslaten, er blijven maar scenario's door mijn hoofd gaan. Vanochtend verslapen (maar nog wel op tijd) en met flinke wallen + dikke ogen in mijn auto gestapt op weg naar een klant. Vanavond bij thuis komst weer zo'n raar gevoel, meestal komen de katten me tegemoet gelopen of zitten te miauwen op het dak maar nu dus niet. Yasmin is veilig binnen gebleven..

Tegelijkertijd ook positieve berichten..heb ineens een enorm aanbod in vacatures! Vorige week 1 gesprek gehad waarvan ik in afwachting ben van datum voor 2e gesprek. Zou vanavond gesprek hebben bij andere organisatie maar die heb ik verzet naar 4 december. Donderdagavond dus een gesprek en oud collega van me heeft her en der balletje opgegooid waar ook weer hele positieve reacties op zijn gekomen. Hihi straks kan ik nog kiezen ook!

Lotte gaat ook als een trein, ze rent door het huis heen, is vandaag 2x helemaal zelf de trap op gelopen (uiteraard onder onze begeleiding) en brabbelt de oren van je kop af. Aantal nieuwe woordjes weer als poes, woef, aai en dicht en gisteren dachten we even dat ze siga (sigaar) zei..waar ze dat nou vandaan heeft..

Ook is ze een heus pietje precies, dingen die omgevallen zijn zet ze recht, ze legt haar speeltjes 9 van de 10 keer terug, ze doet deuren en laden achter je dicht...haha eigenlijk wil ze alles dicht hebben!

Verder weinig nieuws..ben moe en ga zo slapen..

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee die Lotte!

Hier met Giulian ook: diiiiiit (dicht), alles moet "dit".

Ik heb t beslag klaar en als we zo uit bed komen, ga ik er pepernoten van rollen en bakken. t Beslag smaakt wel oké. Maar ik weet t niet met die zoetstof, hoor.

Als t lukt, dan ga ik kijken naar andere koekjes e.d. op die manier. Want ik ben zo flauw van t niet mogen eten, vooral suiker.
    Ik ben trouwens van mn suikerdromen af. Sinds een aantal dgn droom ik niet meer van snoep en koek en chocola (alhoewel, dat laatste nog wel).

Hee Wen, ik vind het echt ontzettend sneu voor je.
    Hoe gaat t (behalve solliciteren en je kat en Lotte) verder met je sinds je verjaardag?

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey minni volgens mij moet dat goed gaan met zoetstof, mijn moeder bakt altijd koekkies met zoetstof of van die zoetstof in poedervorm. Suc6 met bakken.

Nou hier sinds lange tijd een redelijke nacht, 23:00 had Luc zijn bedje nat gepiest, Sjoerd was vergeten hem voor het slapen te laten plassen....grrrr. Om 3:00 werd Sem even wakker maar sliep gelijk weer, en om 5:30 moest Luc weer plassen en kwam toen als een kleine ijsklomp bij ons liggen....al met al een goede nachtrust gehad.

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oeps semmie een goede nachtrust? dan zijn de nachten over het algemeen wel heel erg bij jou...
    ik zat het zo te lezen en dacht jee, dat is balen zo'n nacht...

ik ga druk aan het leren meiden!
    het is echt verschrikkelijk moeilijk.

@ wen, ik denk dat ik het ga doen met haar verjaardag! (maar is 28 dec jarig dus heb nog ff)

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ff de stemwijzer doen

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb m nu 2x gedaan en kom op CDA uit. Maar daar ga ik echt niet op stemmen.

Ik ben opzoek naar n oppas voor morgen ochtend :D. Mn schoonmoeder is ziek en ik wil liever mn tai chi niet missen. Das wel ff pech voor me dan.
    Mn oppas heeft tentamens de hele dag, dus ook die kan niet. Mn ene buuv is morgen de hort op, de andere werkt.
    De buuv waar ie zo'n stennis heeft geschopt, wil ik niet vragen.

Er zit niks anders op dan geen tai chi morgen...
    Zonde.

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oh minni, jammer ik moet morgenochtend werken anders had je hem wel ff mogen brengen :)

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb in t verleden wel goede berichten gehoord over je oppas-praktijken, haha.

Ik weet dat er vanavond ook tai chi gegeven wordt en dat die groep ong evenver is als de onze. Ik heb n mailtje gestuurd met de vraag of ik vanavond kan komen, omdat ik t morgen niet ga redden.
    Ik weet ook dat de avond groep altijd bomvol zit, dus t zal wel niks worden, maar niet geschoten is altijd mis.

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

:)

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hmm das idd balen minni, hopelijk lukt het voor vanaaf.

Wij zijn weer een lekker dagje naar opa en oma geweest, ben net thuis, zometeen even douchen met de boys en dan.......relaxen! Sjoerd moet werken heb dus het rijk alleen!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow heerlijk Semmie.

Ik heb nu even het rijk alleen.. Mischa is even naar de zaak voor te printen. En Lisa en Tim liggen al gedouched en wel in bed..heerlijk even rust.
    Morgen moet ik weer om 7 uur werken , dus nog even ontspannen.

Ow ik zit te denken om bij Lisa oorbellen te laten schieten. Ik wilde eigenlijk wachten tot ze minimaal 5 jaar oud is, en ze erom vraagt. Maar opeens vind ik het nu al leuk.
    Eigenlijk ben ik bang dat het te ordinair staat.. terwijl we dat echt niet zijn (jullie weten wel wat ik met ordinair bedoel, toch)
    Lisa vind het ook leuk, want het buurmeisje heeft ze nu pas laten zetten en Lisa vind het erg mooi, want ze heeft zelf met een pen op haar oor, oorbellen getekent...hahahaha

Maargoed ik twijfel dus nog!

16. Niet meer actief

ik zou nog even wachten suus.. Nu vindt ze het even leuk, maar straks is ze het alweer vergeten dat de buuf het heeft. En dan vraagt ze er misschien pas naar als ze inderdaad 5 jaar is.

Minni, is het nog gelukt met je tai chi? Enne ik kan je vertellen dat Nancy zeker een goede oppas is hoor..hihi

Semmie, douche jij ook altijd met je kinderen samen? Ik douche altijd met astrid samen.. zo gezellig..We zitten vaak al gauw 20 minuten te keuvelen hoor.

Inky, alles goed? Hoe is het werken gegaan vandaag?

Mijn man heb ik voor het eerst horen roepen tegen iemand dat hij vindt dat ik het zwaar heb. Agos.. lief hè. Ik sta op met pijn in mijn donder en ga ermee naar bed, maar goed, het leven gaat door hè. Vandaag met astrid naar pukkemuk geweest. Pff. wat kunnen kinderen van 3 en 4 al behoorlijk gemeen overkomen zeg! Ik heb meer op andermans kinderen gelet dan op die van mezelf. Krengetjes!

Ik mag niks meer doen vandaag van mijn hub, dus ik ga lekker op de bank liggen..Laters!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Pukkemuk? Wasta?

En ja ik ga ook douchen met me kids, mijn schoonzus vindt dat pervers, een moeder mag kennelijk niet met haar zoontjes douchen, vinden jullie dit ook? Meestal doucht sjoerd met ze maar zo'n 1x per week sta ik met mijn jongens onder de douche, nu ik dikker wordt zal het moeilijker worden hihihih.
    Als ik ze snel wil douchen, zet ik ze samen onder de douche en blijf erbij staan, maar luc vraagt dan meteen, jij ook mama, samen spelen met de badauto's.

WAT VINDEN JULLIE? Ben ik een rare moeder omdat ik douche met mijn kids?

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Met mijn jongens bedoel ik dan, want mijn schoonzus vindt wel dat je met een meisje mag douchen als moeder!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nouja!
    Hoezo pervers? Mag je ook niet op de natuurlijke manier bevallen dan van jongens en van meisjes wel?

Ik douche ook met Giulian en we zitten ook samen regelmatig in bed. En we hebben beide geen beschermende kleding aan ;) (grappie natuurlijk).

Wat n raar idee van je schoonzus. Heeft zij jongens? Hoe verschoont ze die dan? Want ik vind verschonen net zo raar als douchen.

Gisteren naar tai chi geweest, mazzel!

Vandaag zou ik t ledikant ophalen en zojuist (ik stond klaar voor vertrek) heb ik n bericht gekregen dat t (weer) uitgesteld wordt. Nou, het is dat dat bedje gratis is....

Morgen heeft ELmar vrijgenomen om te verven. Volgende week wordt de boel getapijt. (of tapeten? :D)

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat bedje...

Krijg ik om 5 voor 11 nog n mailtje dat t na t weekend pas kan (of zondag, daar ik al aangegeven had dat ik zondag niet kan, lijkt t iig).

Ik zou om 5 voor 11 al weggeweest zijn, dus ik had dat bed gewoon op kunnen halen. Ik mail haar nog: kan t echt niet nu, ik ben da'lijk weer weg (ze woont echt vlakbij me). Daar krijg ik natuurlijk geen bericht op. Had ik ook wel verw8.
    Ik krijg t idee dat ik n beetje voor de gek gehouden word.

En Suus, waarom niet? Ze is nu al 2. Ik zou t met Giulian niet doen, maar hij is n jongetje. Ik weet niet hoeveel meer aso t nu is, nu ze echt geen baby meer is.
    Ik vind het wel heel leuk staan en als ze ouder is, dan krijg je t gezeur van auw en eng. Volgens mij heb je dat nu niet (maar ik kan me vergissen hoor).
    Dan heb je n dochter met 1 gaatje, omdat ze de andere niet meer durft.

Share This Page