Gisteren heeft Giulian de glazen schaal met 250g zelf gebakken pepernoten op de grond gekregen (en kapot natuurlijk). Vandaag nieuwe pepernoten gebakken en mjammie! Beter dan gisteren!
Zonde minni, van die pepernoten (en van de schaal)... Semmie, ik vind het niet pervers, maar... ik wil (en lars ook niet) niet dat astrid met een jaar of 3 á 4 nog met papa douches neemt. Dat vinden we niet nodig! Met mama overigens dan ook niet meer hoor.. ZO de vloer ligt, morgen beginnen met inruimen, vanavond patatje. Hub is al 2 dgn lekker thuis aan het werk, maar moet wel bridgen vanavond, dus die gaat wel weg. Haha.. hij heeft de complete serie van 24 gekocht op dvd, leuk! Kunnen we marathon gaan houden..pff, alsof ik dat volhou. Hoe is het met de rest van de meiden?
Hallo allemaal Nou hier alles redelijk, ik voel me vreselijk heb koppijn, harde buiken, en ben de hele dag al enorm misselijk....pffff. En ik moet vanavond ook nog naar de kapsalon voor mijn nichtje, die is klaar met de kappersopleiding en heeft vanavond iets voor klanten, psies weet ik het niet maar ik moet model zitten en ik kan haar echt niet latenzitten. Er hebben al 2 personen afgebeld met een K-smoes dus dat kan echt niet.....maar top voel ik me niet, heb ook ruppijn en steken in mijn schaamstreek zeg maar, pffff niet fijn! De rest van de meiden fijne avond ohw en wat dat douchen betreft, daar denken we dan hetzelfde over gupsie wij zeiden ook al dat Luc alleen moet douchen of met sem als hij naar de basisschool gaat nou en dat is volgend jaar februarie als hij 4 is. Ik heb overigens nooit met mijn ouders gedoucht als kind, kan het me niet herrinneren in ieder geval.
Haha ja pcies.. gelukkig schieten ze hier tegelijk de oorbelletjes.. is waarschijnlijk te vaak voorgekomen dat er kinderen met maar 1 oorbelletje naar huis gaan...hihi Ik douche ook met Tim hoor en tot een jaar of 3 zal ik dat ook wel blijven doen denk ik. Daarna niet meer. Zooo ben net weer thuis van mijn werk..sjee ben nu best moe. Heb met de teamleidster mijn vakantie uren eens bekeken en ik hou nog 46 uur over. Die mag ik gelukkig meenemen naar volgend jaar.. dus heb nog bijna 2 wkn vakantie! extra... jippieeee!
Wat voor marathon, of heb ik ergens overheen gelezen, Gupsie? Enne, Ik was 12 of 13 toen ik ineens t kleedhokje van mn vader zn voetbalteam ben uitgebonjourd. Wat was ik pissed zeg en ik snapte er niks van (het was verdorie nog winter ook), want ik zag al die andere mannen ook als papa's en t deed me allemaal niks. Ik heb iig tot ik n jaar of 7 was met mn moeder in bad gezeten. Daarna zal ik er te groot voor zijn geworden. Maar ook dat... Niks bijzonders. Ik zal tot ik naar t voortgezet onderwijs ging elke ochtend bij mn ouders in bed zijn gekropen. Zo ging dat... Dan konden zij nog even slapen en was ik ook rustig. En mn ouders hadden niks aan hoor. Op n gegeven moment vond ik t vies naast mn ouders te liggen, haha. Ik zie er geen kwaad in en ik heb er nu nog geen ideeën over hoe we dat met Giulian in de toekomst gaan aanpakken. Elmar zal bijv nooit met mn nichtje gaan douchen, maar dat vooral omdat t niet eigen genoeg is. Met zn eigen dochter zou t een ander verhaal zijn. Maargoed...
heeel toevallig kwam ik op deze topic terecht..en ik lees hier iets over pepernoten bakken... Ohhhh ik woon in Turkije..dus hier heb je geen pepernoten...maar ben er dol op! wat is het recept? sorry voor de inbreking..
Zo daar ben ik ook weer. Ik ben ook echt kapot. Pff door dit weer kunnen de kinderen niet buitenspelen en met de Sint in het land is het echt een klas vol stuiterballen! Gelukkig ben ik erg geduldig maar ben nu wel moe. I khad het geluk dat er voor de gym een stagiaire was die de lessen overnam. Dus ik heb aan de kant kunnen zitten. Ik ben wel lekker vroeg naar huis gegaan en heb het nakijkwerk maar mee genomen. Remon is ook thuis gebleven vanavond hij zag me waggelen en wilde niet weg. Pff wat een scheet is het ook zeg. Nou Lars heeft er nu ene puffer bij. Remon moest vandaag met hem terug naar de dokter. En omdat het hoesten nog net zo erg (zo niet erger) was heeft hij nu ook een bruine puffer. We hebben nu een heel schema wat we een week vol moeten houden en volgende week vrijdag moet Remon weer met hem terug. Vooralsnog vindt Lars het allemaal prima hij puft goed en graag haha. Zijn laatste Pneumokokkenprik heeft ie nu ook gehad dus daar zijn we vanaf. Weer een zooi euro's armer maar volgens ons ene erg goede beslissing. @suus, ik zou ook even wachten met de oorbelletjes maar niet vanwege het ordinair zijn maar omdat ik 5/6 jaar ene veiligere leeftijd vind voor die kleine dreumessen. @wen, waua wat een aanbod ineens. Ik hoop dat er wat voor je tussenzit. En dan lekker weer met plezier naar je werk. Hoe is trouwens die sollicitaite met Roeland in Duitsland toen gegaan? @minni, lekker pepernoten hmmmmmmm gaat het goed zo met je dieet? En dat ledikantje zou ik al niet meer willen hebben. @gups, zo wil ik dat remon alle series van Friends aanschaft maar aangezien ik bijna heel de serie op video heb denk ik niet dat ie dat gaat doen. @nancy, hoe gaat het studeren? Valt het mee of tegen? @sabrina ben je er ook nog?
@Gulay, ik heb je n PM gestuurd. @Inky, ik merk er verder weinig van, maar ik doe mn best. Ik denk dat ik t allemaal nog wat strenger moet gaan doen, maar ik heb geen voedingslijst meegekregen, maar een voedingsmiddelenlijst. Dus ik moet alles opzoeken en mn laptop is nog steeds kapot, dus voor alles op de pc moet ik naar boven, zolder. En met n kindje thuis dat nu zo'n beetje zn grenzen aan t verkennen is, doet echt alles wat niet mag, kan ik ook niet zomaar ff weer wat gaan rotzooien achter de pc. Ik zit er nu alleen als ik m ff in de box kan slijten, of als ie ligt te slapen. @Sabrina: alles oké met je? Ik heb ook allang niets meer van je gehoord, maar dat kan ook heel goed aan mij liggen natuurlijk (vanwege mn laptop). @ allemaal, ik heb vanmiddag gebeld naar de laptoppen maker en hij is doorgestuurd naar Acer. Ik moet er minimaal nog 1 week op wachten, maar langer is ook een goede mogelijkheid. Ik heb gezegd, dat mn man zn admin (bedrijf) erop doet en dat we m niet zolang kunnen missen, maar ik geloof niet dat ze er meer haast achter zetten...
goedemorgen @ inky, om maar met de deur in huis te vallen, het studeren is zwaar k*t, pfffff lijkt wel alsof ik dokter wil worden (wat je allemaal moet weten) de namen die je moet leren, zijn ook niet zo maar ff uit te spreken...hihi bv. in keeltabletten zitten ontsmettingsmiddelen, maar dat zijn er een stuk of wat (4-5) die moet ik dan ook nog allemaal bij naam kennen ?! aaahhggrr --- gisteren naar de echo geweest, om het laatste stukje af te kunnen ronden (konden met 20 weken het hartje niet goed zien door de ligging van de beeb). nu was het duidelijk te zien en zover ze kon beoordelen was het oke. heb me weer kunnen beheersen hoor! dus blijft spannend of onze kids een broer of zus krijgen. heb zelf al een paar weken een heel sterk gevoel, maar zeker weten ..? @ Inky, heeft lars nu een blauwe en bruine puffer dan? is dat de eerste keer dat hij die gebruiken moet? (thomas heeft vanaf zijn eerste winter tot 2 jaar geleden elke winter aan die 2 puffers gezeten, nu is hij er heel ver overheen gegroeid) wel prettig dat het mannetje het niet erg vind te puffen. @ wen was dat nou vandaag van Lotte? zo ja succes meid en echt het valt mee.
@nancy: Ik moest ook terug na de 20 wkn echo omdat ze tim niet goed konden beoordelen door de ligging. Gelukkig is het bij jou maar bij 1 x gebleven, wij zijn 2 x teruggeweest waarvan 1 x naar het AZM in maastricht. @Wen en Lotte..Succes vandaag! Ik heb vandaag een vrije dag, maar zal niet veel online zijn. Ik heb nl drie manden met was staan die ik weg moet werken! Tot later !
Heel even een kort bericht van mij, het ging ontzettend goed vanochtend! We hebben Lotte om 07.00 uur wakker gemaakt, aangekleed en gelijk in de auto gezet. Ze moest nuchter zijn en heeft haar fles niet eens gemist! Bij aankomst in het ziekenhuis heeft ze eerst nog lekker gespeeld met de andere kindjes en toen was het tijd voor de narcose, ze was vrij snel weg en ongeveer 7 minuten later mochten we alweer naar haar toe. Het was flink brullen uit boosheid, verwarring en waarschijnlijk ook wat pijn. Er kwam flink wat bloed uit haar neusje maar na een half uurtje ging het wel weer, ze heeft wat op een lange vinger liggen knabbelen en toen ze over de ergste schrik heen was mochten we naar huis. Haar eerste diploma is op zak, ze heeft een dapperheidsdiploma gekregen, erg schattig. In het ziekenhuis restaurant hebben we nog een grote nijntje ballon voor d'r gekocht en tijdens de autorit naar huis is ze in slaap gevallen. Eenmaal thuis had ze al veel praatjes Vanuit het ziekenhuis kregen we de richtlijn mee haar vandaag alleen wat koude dranken te geven waarbij ze zelf al aangeven dat het een richtlijn is en dat het kind in principe alles mag waar ze om vraagt. Lotte heeft van een pepernoot en wat mandarijn gesmuld, heeft nog wat lauwe flesvoeding gekregen en is toen gaan slapen. Ze wordt nu net wakker dus ik schrijf later even verder..
oh gelukkig Wen, dat het meeviel! verwen je meisje maar lekker vandaag! ---------------------------- even over dat douchen verhaal.... ik vind idd dat je niet tot de 8ste met je kind van ander geslacht kunt douchen, maar ik vind de leeftijd van 3-4 wel erg vroeg, om het dan al niet meer te "mogen" oze Matthijs vroeg daar toch nog zeer regelmatig om hoor, mama mag ik lekker met jou onder de douche? (vond dat lekker samen keuvelen onder de douche terwijl ik zijn haar waste..) en om dan te zeggen Nee dat doen we niet meer...? Hij is nu 8 en gaan nu denk ik ong 2 jaar (toen hij 6 was) niet meer samen onder de douche. gewoonweg vroeg hij er op een gegeven moment niet meer om. Thomas van nu 6, heeft veel minder met mij samen onder de douche gestaan. die heeft daar blijkbaar niet zo'n behoefte aan... als ik het hem eens vroeg of hij dat ook een keer wilde zei hij, oh nee hoor dat hoeft niet. Ander puntje... is wel lekker dat ze hier nu allemaal alleen douchen, stuur ze gewoon naar boven en Klaar ben ik...hihihi beter dan helemaal nat te spatteren van hun douche beurt..
haha.,.. nancy.. ben je er eindelijk vanaf, begin je weer helemaal opnieuw! haha..YEaH BABY! Wen, wat goed dat het zo is gegaan! Fijn zeg.. morgen zal ze misschien echt een wat mindere dag hebben. Ink, 2 puffers, dat is niet mis.. Ik heb volgens mij ook de 2 puffers gehad, bruine en blauwe. Dit omdat ik chronisch hoestte. Ik was tiener, maar hoestte als een verstokte roker en vooral in de nacht! Weet niet hoelang ik ermee gelopen heb hoor.. Minni, die marathon is een 24 (zoals de serie 24) marathon. Dus de hele dag en avond 24 kijken haha.. Sabrien, je wordt gemist! Druk met het werk? Geen idee of ik nog iemand vergeten ben hoor, maar ik denk ook niet echt heel helder na. Mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis. Door een eerder bedrijfsongeval heeft hij trauma opgelopen waardoor hij waarschijnlijk te fel reageerde op iets wat fout KON gaan, maar niet fout ging. Resultaat, afgescheurde spier in dijbeen, enorme jaap, 6 wkn gips, maar pas als de koorts gezakt is. En dat is dus nog niet het geval. Ik heb via hallmark een fotokaart gestuurd, leuk joh! Verder kan ik sinds vandaag eindelijk weer in mijn keuken, dus ben druk aan het wassen en ruimen. Nou ja wassen, vaatwasser vullen en wachten meer.. Ik kan ineens veel minder. Behoorlijke pijn net boven mijn bil en vanmorgen moest ik uit bed gehesen worden haha. WE ZULLEN DOORGAAN..pff Ik ga vanmiddag bellen met schoonmaakbedrijven om hier een uur of 2 flink huis te houden zodat alles weer spik en span is. Ik kan dat niet meer en mijn moeder ga ik nu niet eens vragen! Ook laten we de vloer in de woonkamer lekker reinigen door onze leverancier.. Ik vind het gescheten! De verbouwing van de schuur zetten we nog 1 jaar opzij. Ik vind het prima, zolang ik maar niet zwanger ben als we gaan verbouwen haha.. Gisteren vroegen mensen al in het zwembad, hoelang ik nog moest! Grr.. dan heb je wel een bord voor je kop hoor. Alsof ik al zo dik ben! ECHT NIET! Haha..En ik heb ineens een partij grijze haren erbij gekregen? Gelukkig moet je goed zoeken (wat ik ook deed), maar ze zijn er wel!
Wow lekker Wen dat het zo goed gegaan is met Lotte! Vertroetel haar idd vandaag maar extra.. dat heeft ze zeker verdient! Jeetje..Gupsie: Hoop dat de koorts snel zakt bij je vader en dat hij vlug weer naar huis mag. Denk ook jij een beetje aan jezelf.. je moet nog een tijdje hoor.. als je ook nog pijn erbij gaat krijgen ,dan duurt het gevoelsmatig nog langer! @Inky: hoelang moet Lars die puffen hebben? en ook 2x per dan? @Nancy: ik zie het idd ook wel hoelang dat Tim en Lisa met me willen douchen of in bad willen zitten.. @Sabrina Waar ben je? @Semmie: Ook nog alles goed?
Sofie, maar dat wist je al haha Lars heeft idd ene bruine en ene blauwe puffer en hij moet ze alle 2 3 keer per dag. Tot hoe lang weet ik niet. VOlgende week vrijdag gaat Remon terug naar de dokter en dan horen we het wel weer. Dadelijk ga ik lekker uiteten met mijn hubbie. Heb er zin in. Oma komt oppassen en wij lekker bijkleppen onder ene goede maaltijd. Lars is hangerig en koortsig geweest vandaag, toch gevolg van de prik denk ik. Vandaag maar vroeg in bad en naar bed. Verder merk ik dat hoe verder de de komt hoe meer pijn ik heb, maar goed ik kan er niks aan doen. Morgen lekker uitslapen ne 's middags met Lars en Remon naar Sinterklaas bij mijn moeders werk. Nou ik ga me lekker optutten kom vanavond later nog wel ff langs.
Hee fijn Wen, dat Lotte zo snel geholpen was. Sjee 7 min? En achteraf ook weinig last, begrijp ik. Ben echt blij voor je, scheelt nu n partij zenuwen, he. Oh, ahum, de serie 24. Ik dacht dus een reeks van 24 afleveringen van ...? Of 24 uurs marathon van iets. En ik ben niet eens zwanger! De namen: Eva! Helemaal mijn smaak en een topper van mijzelf. Astrid en Eva klinkt ook heel leuk. Ik ken ook meerdere Eva's en al die meiden zijn ten eerste heel mooi om te zien, maar ook bere sociaal. Echt leuke meiden. (dan lijkt t aan de naam te plakken, he?) Elmar had vandaag vrij, dus mn gevoel voor tijd is gelijk helemaal overhoop. Hij heeft vandaag de trap weer es geverfd. Die heeft nu sinds begin sept kunnen drogen, maar was nog steeds niet goed uitgehard. Ook deze laag verf is niet super. Kortom kötverf! Maar aankomende week verwacht ik de tapijten man... Joehoee! Wat zal t mooi worden! Vandaag hebben we ook de verlichting die we n de treden van de trap willen gaan plaatsen gekocht. Wat zal dat mooi worden! (hihi) En we hebben vandaag heel wat Sint-kado's gekocht.
Hmm Sorry , aan mij zal je niet veel hebben Gupsie... ik kan niet kiezen tussen Sofie en Eva...moeilijk. Als wij weer een meisje hadden gekregen dan had ze Amy geheten.. Fijne avond Inky! ow en Sabrina: Nog van harte Gefeliciteerd met je 2 meiden... alweer 2 jaar! Leuke dag gehad, of gaan jullie het nog vieren?