uh ik doe tegendraads... Hilde vind ik leuk!, hoor je ook niet zo vaak als de rest (netals Astrid, dat hoor je ook niet zo vaak) @ Inky, fijne avond en eet smakelijk!
HALLO! LIEFFFFF dat jullie aan ons denken!. Daffie en laurratje zijn idd alweer 2!. We hebben hier een heuze drukke tijd .....iedereeen ziek (ik heb 1 nacht boven de wc gehangen) en ook Laura is nu aan de puf. eerst 4x per dag nu 3x. Ze moest er even aan wennen, maar de dame vinst de extra aandacht toch wel fijn. Ze zegt 't ook zelf" "Luara moet "puffen" .... Op mijn werk belachelijk druk. Achterstand door mijn ziekte en daarnaast voorlichtingsweek en dat terwijl het mangement uit NL over is. Van 's morgens 7.00 uur tot s' avonds laat zit ik in vergadering.....pfgfff ben blij dat de week afgelopen is! Door drukte en ellende is het verjaardagsfeestje uitegsteld tot volgend weekend. Daphne is gelukkig nu geheekl beter. Laura moet nog energie opbouwen. Ik ga morgen eens verder lezen. Ik hoop echt dat de komende weken iets menselijker gaan verlopen...want dit houdt geen paard vol! gelukkig staat er dit weekend geheel nix op het programma! hehehehehe...ff bijkomen! x
heeee nog gefeliciteerd met je meiden. Goh 2 jaar alweer wat gaat dat snel! En die druk op je werk moet ook maar eens minder worden want dat kan niet gezond zijn. Ik hoop dat de meiden volgend weekeind een leuk feest krijgen, maar dat zal vast wel. We hebben gisteren heerlijk gegeten en goed bijgekletst weer. Remon wilde zelfs niet naar huis, hij zat zo lekker zei hij haha. Maar ja helaas kan ik niet te lang zitten dus zijn we na 3 uur toch maar gegaan. Thuis meteen op bed gaan liggen zodat de pijn wat wegtrok. En vanmorgen kregen we als kadootje van lars een PAPA om 8:30. Dus lekker uit kunnen slapen. We kunnen er voorlopig weer tegenaan. Vanmiddag naar Sinterklaas toe met LArs. Ik ben benieuwd wat ie er van vindt. Ach ja hij krijgt een kadootje dat zal hij al wel leuk vinden. En jullie wat gaan jullie voor spannends doen dit weekeind?
Hee Sabrien, gefeliciteerd met de dames. Alweer 2. Pffff! Waar blijft de tijd? Wij zijn druk aan de trap, hebben net de vloerbedekking eraf gehaald en gaan zo de gaten van de lampen boren. De hele trapkast leeg (en dat is veel! Ik gooi daar echt alles in, als t er niet meer kan staan, dan gooi ik t gewoon op de hoop, hihi.) daar was ik om half 8 vanochtend al mee bezig. Vanmiddag naar Reinout (die osteopaath, geen straf die jongen ) en vanavond boodschappen doen, want morgen komen mn ouders. Woensdag beginnen ze met t leggen van de vloerbedekking.
Sabrina gefeliciteerd met je meisjes. Gupsie ik ga zekers voor Sofie, had het alleen anders geschreven Sophie. Maar Eva vindt ik ook niet verkeerd, maar hoor je al zoveel. Inky hoe was je etentje? Euhm wij komen niet echt uit de jongens naam, pffff we blijven bekvechten ghihihihi meisjesnaam wel daar waren we meteen al uit. Nou hier verder alles top, vandaag was sjoerd de hele dag werken en nu baal ik als een stekker, moet zometeen nog boodschappen doen want ik heb geen auto en het regent hier pijpenstelen en de winkel is niet om de hoek helaas. Nou wens jullie allemaal een goed weekend!
Luc, Sem en... Jorrit? En ik ook, als we Sophie in gedachten hadden, dan wel met ph, ipv f. Verders niks te melden, eigenlijk. Ik raak n beetje over mn (geestelijke) dip heen, geloof ik.
Heho.. Haha.. Ik twijfel dus ook enorm tussen sofie (of sophie, maar zo heetten mijn oma's) en Eva. Hilde vind ik ook een rustige naam en als Astrid. Fijn inky dat het etentje zo gezellig was. Dat doet de relatie dan toch weer even goed hè! Minni, fijn hè, zo'n trapkast. Ik ben blij dat ik die niet heb, want oei.. ik zou er werkelijk alles in mikken zonder te kijken geloof ik. Ik ben benieuwd naar je trap straks. Jorrit? Ik moet dan altijd denken aan Norit.. weet je wel, die schijttabletten. Tsja.. Puur omdat ik die heel lang dus jorit heb genoemd. Sabrien, sjee.. alweer 2, is dat even helemaal aan ons voorbij gegaan. Leuk feest in de planning,.. ik ben benieuwd! Semmie..Lastig hè, die namen. Het wordt waarschijnlijk 1 van de drie genoemde namen of een combie van Eva Sofie, haha.. we zien wel! Het was eerst Marit, maar dat vindt Lars geen mooie naam. Bummer! Wen, hoe is het met je meisje? Pff. hier wel een heerlijke nacht achter de rug. Astrid moest steeds na het hoesten, slijm spugen. Heel fijn. Dus bij ons in bed genomen, want ik vond het te eng om in haar eigen bed te laten. Straks blijft ze erin. Lars heeft een stapel doekjes gepakt en steeds als ze hoestte, hup doekie erbij. Geen idee waar dat allemaal ineens vandaan komt. Jullie misschien? Ze verder niet echt verkouden ofzo, nog iettepiettie snotneusje, that's it! Vandaag ook verder nergens last van, dus tsja.. GEEN IDEE! Het eten is ook ineens Pet hier. Ze eet redelijk "slecht". Wil geen tot nauwelijks avondeten. Ik krijg er met moeite een boterham in. Ik bewaar mijn geduld maar, er vanuit gaande dat het tijdelijk is. Misschien de laatste kiezen? Ik heb geen idee, want ik mag niet kijken nog voelen. Wil ik voelen, dan zal ze me laten voelen dat ze daar niet van gediend is haha.. Dat was het eigenlijk.. Oh ja en vanavond een heerlijke maaltijd gewokt. Veel verse groentes gekocht en vanaf nu gaan we weer vers vers koken.
nou gups we kunnen elkaar een hand geven. Lars heeft dus die puffers voor het hoesten. maar hij hoestte ook bloed mee op. Hij heeft nu 2 dagen de bruine puffer erbij en het hoesten is al 50% minder! Ook eten is ene ramp. Hij eet 's avonds niks, ene beetje toetje en boterham, 1 op een dag. Verder krijgt hij niks extras en is toch gezellie hij zal het dus niet nodig hebben. Ik ga lekekr vna mijn manneke genieten op de bank en vroeg naar bed! Ben kapot van ene middag Sinterklaas. Ik zal morgne ene logje schrijven en foto's plaatsen.
Inky, astrid is overdag ook gewoon gezellie. Hmm, ik ga het hoesten maar in de gaten houden. Ze hoest overigens ook overdag, kijken of ze vannacht ook gaat spugen..
Ja lars ook overdag en 's nachts. Vannacht de eerste nacht sinds weken gehad dat ie niet gehoest heeft. Ik weet zeker dat die bruine puffer helpt. Waarschijnlijk kan ie dan vrijdag er al mee stoppen! Hier mijn knappe vent!
jaaaaaaaa............. daar is onze bink! Wat een lekkertje hè! Astrid heeft vannacht wel gehoest, maar niet gespuugd.. Die bruine werkte bij mij ook, maar ik weet niet of het dezelfde is.
pulmicort heet die van lars (zo heet die van mij ook maar ik heb hem overigens al 5 jaar niet meer hoeven te gebruiken.
Hier komen 4 kiezen, 2 tanden en 2 hoektanden door bij Giulian. Geen wonder dat we overladen worden met strontluiers. De ene dag eet ie de pannen van t dak en de andere eet ie niks. Ze zitten nu in de leeftijd dat ze groeien van de groeihormonen en dat voeding er weinig mee te maken heeft, heb ik laatst gehoord. Nou, dat verklaard iig waarom mn nichtje destijds nog groeide, want die at helemaal niks! (en eet nog steeds dramatisch slecht) Mn ouders komen vandaag op visite. Leuke foto van Lars weer trouwens. Weet je wat ik zo grappig vind? Ik zie op straat van die echte lelijke kinderen en hier valt t me enorm mee. Nou ben ik n beetje bevooroordeeld, maar ik vind Giul ook echt n leuk kindje om te zien. Hee gaan jullie kinds ook echt alles aan om te doen wat vooral niet mag? Giul verstopt zich ook steeds als ik m roep, want tegenwoordig is ie ook continue bezig met iets stouts, dus dan maar vast verstoppen voor mama. Misschien doe ik nu ook iets stouts en ben ik t even vergeten dat t niet mag. (zekerheid voor alles, he)
Hahaha,... minni, ik weet zowat niet beter. Astrid rent nu ook van me weg als ik haar wil pakken! Ook erg leuk..NOT! Zo.. ik heb een heerlijk mexicaans gerecht gemaakt. Echt jammie, gelukkig had ik al wat op, want Astrid dacht er anders over en kotste zo 2 ladingen uit ... Pff. en daar ging mijn lekkere trek! Ik heb Astrid onder de douche gezet, kwam er toen achter dat ze ook een enorme dunne luier had, dus ik denk dat de laatste 4 kiesjes nu echt aan het werk zijn. Ze was overigens na het kotsen weer erg vrolijk.. alleen wij moesten ff bijkomen haha. Ze ligt nu op bed en wij krijgen zo nog ff koffiebezoek. Ik heb haar maar een pil gegeven voor de zekerheid. Verder denk ik dat ik tegen BI aan zit te hikken..ik moet woensdag toch naar de VK, dus dan zal ik het aankaarten. Mijn klachten zijn pijn rond stuit en lies. MAar niet de hele dag, en ik heb nu ook wel erg veel gedaan. Nou dat was het weer in huize Gupsie eigenlijk.
Nou nou dat is nogal wat, sterkte met je meisje en hoop dat het geen BI is voor jouw, pffff daar ben je dan mooi klaar mee...pffff minni Jorrit...........IEKS vreselijk naam, nee we houden het wel weer kort als het een menneke is deze namen hebben de revu gepasseerd Mick Tim (jaja susanne hij is leuk) Fynn Thom Bas Maar we zijn er ECHT nog NIET uit! Hier een rustige zondag we hebben fotoos gemaakt voor de kerstkaartjes zal er vandaag of morgen is een plaatsen. Nou doe allemaal rustig aan en tot morgen!
haha lekker ding is het he! Nou Gups, ik hoop echt voor je dat het geen BI is ik gun dit echt niemand zeg! Man ik kijk nu ook enorm op tegen de bevalling. Gelukkig ontneemt Remon me veel werk maar ik wilde vanavond nog ff stofzuigen, GEVOLG eerst verschrikkelijke steken in mijn .... en mijn liezen daarna geen gevoel meer. Verder hebben we wel een heerlijke dag gehad. Eerst heeft Remon uitgeslapen en ben ik met Lars gaan ontbijten. Daarna ben ik terug naar bed gegaan en heb ik tot 12 uur met Lars geslapen. Poffertjes gegeten en naar Lage Zwaluwen naar een overdekte speeltuin geweest. Lars ging helemaal uit zijn stekker. Hij heeft heel de tijd alleen gespeeld en kwam af en toe om een slokje fristi. Na 2 uur was hij huilerig en zijn we gegaan. Daarna thuis op bed gelegd en heeft hij nog een uurtje geslapen. Na het slapen heeft hij met papa in de tuin gewerkt en heb ik weer lekker kunnen rusten. Vrienden kwamen lekker met Chinees langs en we hebben lekker bijgekletst. En nu zijn we gaar maar voldaan. Ik moet even nog wat voor school typen en dan ga ik plat op de bank. Wbt namen daar zijn wij nog niet helemaal uit. Maar goed we hebben dan ook nog even. Morgen een rustige dag. Omdat vandaag alles al gepoetst en gestofzuigd is hoef ik morgen alleen te dweilen. Remon heeft heel de was weggewekt en gevouwen en doet morgenavond de boodschappen dus ik kan lekker rustig aan doen. Dat wegrennen doet Lars nu ook. Vooral als hij uit de auto komt en we moeten naar binnen. Ik loop dan gewoon door en ik merk dat hij komt. Het latste wat ik wil is achter hem aanrennen. Gelukkig is onze straat niet druk, er rijdt nooit wat doorheen, dus kan ik gewoon doorlopen. In een drukke straat is dat anders. In huis doet hij dat ook maar daar ren ik zeker niet achter hem aan. Ik blijf geduldig wachten of ik negeer hem en dan komt ie vanzelf.