Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wauw Semmie, heb je die foto zelf gemaakt?
    Wij moeten nog es iets gaan knutselen...

Dat bedje hebben we nu nóg niet. Ik geloof er al bijna niet meer in...
    Hoop maar dat ik m woensdag middag binnen heb, want dan moet Giul miss beneden slapen. Dan zijn ze druk bezig met de trappen bekleden hier en weet ik niet of t handig is hem op zn bedje te leggen met die mannen voor zn kamer aan t werk.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hee hoooooi.. Ik val ook weer eens binnen hier!

Vandaag is mijn meisje jarig! Ook 2 jaar alweer! Weet nog als de dag van gisteren dat ik van haar bevallen ben. Het gaat echt ongelofelijk snel.

Mischa neemt vandaag een halve vrije dag en vanmiddag komen opa en oma en haar peetoom Jerzy , want die kunnen zondag niet komen.
    Voor vandaag alleen appelflappen gehaald.. en wat lekkers voor op tafel te zetten. Zondag hebben we een taart. Die moet ik nog bestellen..hihi

@Semmie: Ja mooie naam he.. mag je best nemen hoor.. hihihih
    Mooie kerstkaart zeg! Ik zal die van ons zo ook in mijn album zetten.

@Gupsie: zo te horen idd klachten van een BI..

@Inky: Wow mooie foto van Lars zeg.. en wat een leuk vestje heeft hij aan!
    Fijn dat jullie etentje gezellig was...

@Minni: Vreemd hoor dat je dat ledikantje nog steeds niet kan ophalen.. lijkt wel of ze het niet mee wil.

@Nancy:Druk aan het werk met deze dagen?

@Sabrina:Sjee wat druk zeg.. hoop idd dat het beter word en dat je meiden het weekend een leuke verjaardag hebben. (wij vieren de verjaardag van Lisa ook dat weekend!)

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat i9k dan ook echt niet snap, is dat zij aangeeft maandag thuis te zijn en vervolgens niet reageren als ik aangeef wanneer ik komen wil.
    Ze kan nog geen afscheid nemen van dat bedje, denk ik.
    Misschien loopt t heel toevallig steeds raar, dat kan natuurlijk ook.
    Al met al heb ik al sinds donderdag niks meer van haar gehoord, toen stuurde ze me n mailtje dat ik niet kon komen om 11 uur, de afgesproken tijd, ivm haar werk op oproepbasis. Ik had mn jas al aan en zou op dat moment vertrekken. Dus ik mail terug: net op tijd etc..
    Om 11 uur stuurt ze me n mailtje terug met t bericht dat ik maandag t bedje kan ophalen.
    Als ze niet had afgezegd, was ik om 11 uur alweer thuis geweest en had ze dus helemaal niet hoeven afzeggen.
    Ik snap er niet heel veel van.

Giul is n pietje. Ik zal zo es n foto maken, hihi. Maar ik kan niet plaatsen, denk ik...

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    GEFELICITEERD Suus. Lisa ook alweer 2jaar, jeetje wat gaan jullie hard! Maak er maar een gezellig feest van. Volgens mij beseffen ze 2 jaar meer dan een verjaardag met 1 jaar.

Wij gaan straks naar de prenatal. Ik wil een muziekje halen voor de uk en dan steeds op mijn buik leggen, dat hebben we bij lars ook gedaan.
    En voor Lars nog wat broeken voor van de winter, maat 92 hihi. Ik moet ook een nieuw zwembroekje halen maar die kan ik nergens meer vinden. Gek want zwemmen doe je toch het hele jaar door.
    Oh ja ook nog een muts en sjaal.

En dan op de terugweg door de mcdrive. Remon eet vanavond niet mee dus kunnen wij lekker Macen hmmmmm.

Leuke kaart trouwens Semmie. Ik weet niet of ik dit jaar iets ga knutselen moet er nog even over nadenken.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mijn kaart staat ook in het album!
    er komt alleen nog een "lijstje" omheen.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Crisis, heb gisteravond een A4tje vol zitten tikken, dien ik bericht in..blijft pagina hangen en weg is ie! :evil:

Ben er even kort want moet nog hoop doen..

Heb waarschijnlijk nieuwe baan!

7. Niet meer actief

gefeliciteerd wen... spannend!

Suus.. gefeliciteerd met je meisje! Alweer 2..sjees..

Astrid heeft trouwens het jurkje aan van Lisa.. Zo cute.. Het is ineens een meisje!

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wen Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super joh!

Lisa gefeliciteerd met je verjaardag, een gezellige dag zondag en vandaag natuurlijk ook!

Nou snap goed minni dat je het vertrouwen in dat bedje kwijt bent tssss

Inky Gupsie Nancy Sabrina alles goed?

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Helemaal vergeten:
    GEFELICITEERD LISA!

Het is ook al echt n grote meid, als ik die kerstkaart zo bekijk iig... Wat gaat dat hard ineens!

Vanavond kan ik t bed ophalen!
    Elmar moet dan nog wat schuren en verven.
    Ik zet t bedje wel even in de huiskamer en dan mag Giul daar woensdag in slapen, als ie niet in zn eigen bedje terecht kan overdag.

Hoe slapen jullie kids nu overdag? Giul van half 9 tot 10 en van 2 tot 4. Om 7 uur ligt ie alweer op 1 oor (tot 7 uur).
    Ik ga nu ook nog even, t eten is al klaar: joepie!

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    oeps: ook bijna vergeten:

Wen alvast gefeliciteerd met je mogelijk nieuwe baan.

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Sem slaapt overdag nog maar 1x van 12:15 tot 14:00 (ongeveer).

Leuke kerstkaart van Lisa en Tim!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo daar ben ik weer.
    Ik had bedacht om even wat dingetjes te gaan halen in EttenLeur hihi.
    Ben me lekker te buiten gegaan. Hem weer mijn goede merken cremepjes gekocht en kreeg er vanalles gratis bij.
    Voor Lars echt 2 super stoere broeken gekocht, 2 truien, 4 rompers, muts en sjaal en nog lekker weleda cremebad zodat ie vanavond weer perzikzacht in zijn bedje kan.

Ben wel kapot nu. Heb net al een half uur plat gelegen op de bank terwijl lars tv keek. Strakkies lekker vroeg erin.
    Remon is toch op cursus.

Lars slaapt van 10 tot 11:30 en van 15:00 tot 16:30 maar dit zijn gemiddelden. De ene keer is het 2 uur dan weer anderhalf. Zo over het algemeen slaapt hij 3 en een half uur overdag en gaat hij 's avonds tussen half 7 en 7 naar bed. Meer om half 7 eigenlijk. En rond 7:30 wordt hij dan weer wakker.

13. Niet meer actief

Astrid slaapt van 10.00 tot 12.00 en dan om 19.00 weer..

Ik ben vanmiddag bij mijn pa gweeest. Hij heeft geen trombose maar moet nog wel in het ziekenhuis blijven omdat hij nog steeds koorts heeft en een dikke poot..

Verder ben ik nu lekker moe. We hebben nog veel eten over van gisteren, dus ik hoef alleen maar op te warmen.

14. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    wat een berichtjes allemaal! Da's ff bijlezen !

LISA! gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag zult hebben. Ben benieuwd wat je allemaal krijgt vandaag en ook aankomend weekend!

WendY; Dat klinkt goed! Je hebt je huid toch wel duur verkocht he? Met een hoop vrije dagen?

Wat een leuke foto's! Ik kom al aardig in de kerstsfeer zo!

Minni: de meiden hebben lang 2 slaapjes gedaan. Sinds een paar maanden slapen ze nu nog maar 1x en die slaapperiode wordt (helaas) steeds korter. Ze slapen ong. van 12.00 uur to 14.00 uur en gaan tussen 19.00 en 19.30 naar bed. (in het weekend wel later, maar dan slapen ze een uurtje langer uit..hihi)

Hier gaat alles veel beter. Alleen is vrijdagavond mijn auto aangereden. Ik was net uitgestapt toen een andere auto in zijn achteruit vol op mijn voorkant reed. Lelijke schade, maar gelukkig wordt alles vergoed. Veder was het een heerlijk weekend. Zie foto!

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    lisa gefeliciteerd

wen, gefeliciteerd met je nieuwe baan...

ik kom snel weer hier, heb het razend druk

laters

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey das idd een leuke foto Sabrina, ik kom door die foto in een vervroegde vakantie stemming hihih!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeezus, Sabrina! Wat ben jij n akelig lekker wijf.
    Gelukkig dat je net uit je auto was. Maar evengoed naar en schrikken.

(Ik mag nog wel n eeuwigheid dat dieet volgen, voor ik er zo uitzie als jij, Sabrien.)

Ik ga zo eindelijk t bedje halen, mocht ik nooit meer terugkomen, dan kan je beginnen met spoorzoeken op Waterlelie 15. (t is dat je t weet haha)

Wat ben ik toe aan mn laptoppie, zeg. Wil wel weer es uitgebreid babbelen op msn. Ik zit nu steeds maar n paar min per keer op zolder.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    whahahaha ben errug benieuwd naar dat bedje!

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sjee Sabrina. wil je ons niet steeds de ogen uitsteken met je mooie weer en je zwembadfoto's! hahaha

En Inky: je neemt "shop till you drop" wel erg serieus..hihihih Nee hoor.. lekker doen hoor!

Gupsie: Mag je vader pas uit het ziekenhuis weg als de koorts gezakt is?

Minni: Dat bedje zal wel heel bijzonder zijn als je er zolang op wacht... ik zou het inmiddels al opgegeven hebben.

Share This Page