Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ja, en als zijn been rustiger is zodat ze er gips omheen kunnen doen. Maar nu broeit er iets ze weten alleen niet wat.. (what else is new?)

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    jee dat is nog eens vervelend zeg. Als het maar niet de mrsa bacterie is!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Wow Sabrina wat een heerlijke foto. Lekker met je meiden in het heerlijke weer daar. Pff ben weer eens jaloers.

En minni ik ben ook wel erg benieuwd naar het bedje. Leef je nog haha?

Bij ons is de dag vroeg begonnen, om 7:00. Dus we zullen vandaag wel wat eerder een tuk gaan doen. Vanmiddag rijden we nog naar de Prenatal om (hopelijk) mijn geld terug te krijgen voor ene broek. Daarvan is na 2 weken de rits kapot en het is er een van Noppies, vind ik niet kunnen.

Verder geen verplichtingen. Ik denk dat we nog een stukje gaan fietsen, even wat frisse lucht snuiven.

Oh ja ik heb nog wel een oudergesprek als vader dit keer wel wil komen!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zo 7.00 uur is idd wel vroeg ja. Ik ben pas om 8.30 uit mijn bed gerold..hahaha.. Lisa is nu heerlijk aan het spelen met haar nieuwe keukentje.. dadelijk gaan we nog even naar een overdekt winkelcentrum, moet nl nieuwe schoenen hebben voor mijn werk. Als ik er nu nl een werkdag op heb zitten, dan doen mijn voeten gewoon pijn. Dus dan maar weer wat duurdere schoenen kopen!

Verder moet ik vandaag ook nog wat opruimen van gisteren. Vanavond komt nl voor de eerste keer onze (onbekende) thuiskapster. Ik moet ook nog even rondneuzen op internet voor een nieuw model kapsel.. ben dit weer een beetje zat!

Fijne dag allemaal!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    zo mijn werkdag zit erop voor vandaag...

nee dat is niet prettig suus, als je voeten zo zeer doen na een werkdag.
    gauw andere aanschaffen ja.

@ Inky, hopelijk komt die ouder nu wel opdagen!
    en het is heerlijk weer om te fietsen zeg!

@ gups, hopelijk gaat het snel beter met je vader!

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier begint de dag altijd rond 7. Vandaag was t 10 over 7 en ik was er onrustig van, hihi.

Morgen de tapijtenman. Ik heb me vandaag dus ff uitgesloofd, om de tapijtenman morgen niet t idee te geven, dat ie bij n slons is aangekomen.
    De koelkast is in 3 jaar nooit zo schoongeweest als nu. De badkamer gedaan. Zelfs de huiskamer gezogen (ik zuig nooit vanwege mn nek en rug). De stofzuiger naar boven gesjouwd en ik ga zo mn slaapkamer nog even doen. Dat is echt al 10 dgn geleden, erg he.
    Ik heb de laatste dgn was verzameld en de laatste wordt vandaag gewassen en morgen kan ik de hele dag vouwen en strijken. Ik hoef me niet te vervelen.

Dat bedje is best n leuk ding!
    Alleen.
    Om 6 uur t laatste mailtje gewisseld en om 8 uur stond ik daar, was die man t vergeten. Zij moest werken, dus ik had met hem vandoen. Zij had me geschreven, dat hij t bedje wel in mn auto zou zetten. Dus ik had nog wat lekkers mee voor de kids, wilde niet met lege handen komen... Ik kon gelijk doorlopen naar de zolder, waar ie me t zwaarste deel in handen gaf. Hij nam de latten bodem mee. Ik moest t dus van zolder halen om zo in mn auto te zetten. Wat n l#l.

Ik ben toen maar aan t stoeien gegaan om mn achterbank plat te gooien, zodat hij de rest van zolder kon halen. Maar verder dan zn huiskamer ging ie t ook echt niet meer verplaatsen.
    Als ik dit had geweten, hadden ze t bed mogen houden.
    Alle extra's kreeg ik nu ook niet mee, maar dat zal me n rotzorg wezen. Ik was er al klaar mee.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou het is dat het gratis is anders had ik ze niet betaald minni.

Hier heb ik net een goed gesprek met Remon gehad. Ik was boodschappen gaan doen op de fiets en kon meteen weer een uur plat.
    Ik heb besloten om morgen de arbo-arts te bellen en te vragen om op therapeutische basis te gaan werken. D.w.z. dat ik gewoon blijf werken maar met de ondersteuning van een leerkracht erbij. Ik hoop dat dit goed wordt gekeurd.
    Dadelijk heb ik toch ene oudergesprek op school, dan kan ik meteen aan mijn locatieleider vragen wat de procedures zijn. \en vanavond weer naar de fysio die kan mss ook nog wat voor mij betekenen.

Verder gaat het wel goed hoor. Maar ik moet gewoon plat gaan als ik ga waggelen en dat gaat niet in de klas. Dus moet ik voorkomen dat ik ga waggelen.

Ben dus iet meer naar de woonboulevard geweest. Dat moet ik maar ene andere keer doen. Iedere dag 1 uitstapje is genoeg dacht ik zo.

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vind je dagen ook nogal druk, maar ik moet al jaren mn aktiviteiten aanpassen, dus ik ben niet helemaal de persoon die er iets van kan vinden. (ben nogal snel onder de indruk van alle bezigheden van anderen)

Over dat soort dingen gesproken, ik zat gisteravond wat voor me uit te denken: goh, wat als die osteopaath echt iets voor me gaat betekenen? Als ik al meer zou kunnen doen op n dag, wat zou dat veel veranderingen betekenen.
    Alleen al op t gebied van, dat als ik nu een afspraak heb gemaakt met n vriendin, dat ik t zo moeilijk vind om af te bellen, dat t t juist op t laatste moment afbel. In de hoop dat mn toestand net ietsie opknapt voordat ik die afspraak heb. Nu durf ik zelfs bijna geen afspraken meer te maken, omdat ik dat afbellen zo'n ramp vind.
    En al met al kan ik van de 10 afspraken er misschien 2 wel nakomen, dus t is ook nogal zinloos allemaal.

Nouja, ik was iig lekker voor me uit aan t mijmeren en ach... Als het niet zover komt, heb ik nu toch n fijn leven. Ik ben zo gewend aan de meeste beperkingen, dat ik echt zou moeten wennen aan n leven zonder beperkingen, hihi.

ps. hoop niet dat ik zeikerig overkom nu, want het is zeker niet zeikerig bedoelt. Het mijmeren voelde voor mij meer als denken aan de zomervakantie, lekker n beetje wegdromen...

@Inky (nogmaals): ik hoop dat je op therapeutische basis minder last hebt. Veel succes en praat niet te lang met die pappa, want t is wel je tv-avond, he. (en volgens mij wil ie t toch niet horen) Veel succes!

9. Niet meer actief

@ minni.. wat irritant zeg van dat bed. En wat een hork..

@ Inky.. ik denk dat ik het nog lang niet zo erg heb als jij (misschien heb ik ook helemaal geen BI), maar ik kan het me steeds beter indenken. Als het niet gaat morgen,.. geef gewoon een gil, dan kom ik lekker jouw kant op!

Ik heb alweer 2 achtereenvolgende nachten niet geslapen. PFf.. schijtziek word ik ervan! Vanmiddag ben ik even met astrid wezen wandelen naar de winkels en heb werkelijk op het punt gestaan om de VK halverwege te bellen. Man, wat een pijn had ik in mijn buik zeg. Ik ben maar even gaan rusten op een bankje en toen was het ook weg..

Ik heb lars mailtje gestuurd met de vraag of hij voor ons kan koken, want ik ben echt op! En gelukkig reageerde hij naar wens! Ik ben zo blij dat ie inziet dat ik het steeds zwaarder heb.

En Astrid.. de darm.. ze is zo lekker aan het ontwikkelen, en aan het uitproberen..GRR.. maar och.. IK HOU ZOVEEL VAN HAAR! EN dan komt er straks nog 1tje.. kan het echt?

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jaaaaaa! het kan echt...hihihihihi Ik vroeg me het eerst ook af.. maar echt je houd van de 2de net zoveel als van de eerste!

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou meneer is dus WEER NIET GEWEEST! Das de 2e keer dat ik voor Jan l*l naar school ga op mijn vrije dag!

Maar goed ik heb wel met mijn locatieleider gesproken en die was het helemaal met mij eens. Morgen om 15:45 naar de arbo-arts. Ook de fysio vond het een goed besluit en staat achter mij. Ik moet aangeven dat ik bekkenpijnen heb (BI schijn je niet meer te mogen gebruiken) en pijn in de rug met uitstraling en uitval van linkerbeen. Dus we zullen het morgen wel horen.

Vanavond idd mijn tv avondje haha. Maar de verzekringsman komt langs. Het 1e gedeelte is voor de zaak maar daarna wordt alles van ons weer grondig doorgesproken, dat doen we 2 keer per jaar.

Dadelijk gaan we nog ff ruimen hier en dan plof ik neer.

@deboor ik kom wel morgen hoor. Ik weet nu hoe ik de autostoel moet afstellen en ik moet veel met cruise controle rijden haha. Ik heb allerlei tips en tricks gehad om mobiel te blijven.

Nou ik ga aan de slag.

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Terwijl ik de laatste hand aan mn koelkast legde (had de bakjes in de deur nog niet schoongemaakt), schepte Giulian een bloembak leeg met zn schepje. Dus ik heb vandaag 3x gezogen. Hoop niet dat t zich morgen gaat wreken.

Hier ook zo'n darm, dus. Maar ik kan er nog wel om lachen. Ben trouwens niet zo'n koe die heel hard gaat lachen als t lieve kind stout is. Maar achteraf kan ik er wel steeds smakelijk over vertellen aan opa's en oma's en natuurlijk papa.

Hij praat nu aan de telefoon.
    Ik belde Elmar en hij hoorde Elmar zn naam en kwam op me af: papa? Papa? Dus hebben we m even laten praten. Daarna met de oma's natuurlijk.

ik ga lekker niksen voor de tv!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Deze foto wilde ik even met jullie delen... Hoezo ongeduldig?!

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ahhhh suus die is wel heel lief!

@ Inky, wat een L*L van een vent zeg!

hopelijk gaat het morgen oke met de ARBO arts
    ik ga lekker ff bankhangen, heb ik wel verdiend, na mijn sportschoolbezoek van vanavond

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ Gupsie JAAAAA het kan echt ! ook van 3 hoor!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dan hier besloot Lars om vandaag maar om 6:00 wakker te worden. Pff we hebben hem lekker laten liggen. Maar wat kan dat kind lullen man! We lagen te schudden van het lachen in ons bed. Om 6:30 was ie weer stil, om vervolgens om 7 uur weer aan de babbel te gaan.

Nou omdat we gisterenavond nog hebben gesweild en geruimd hoef ik vandaag niks te doen.
    Ik ga lekker realxen en theeleuten bij Deboor.

Vandaag zitten ze hier weer administratie te doen dus ben de computer kwijt boehoe. Gelukkig gaan ze vandaag weer verder op het kantoor om dat zo snel mogelijk af te krijgen. Dan heb ik mijn computer ook weer terug!

@suus wat schattig die Lisa! Snapt ze ook dat er een Sinterklaas door de door komt 's avonds?

@nancy ik vraag me eigenlijk al de hele tijd af in welke winkel je werkt. En nog steeds aan de sport, knap hoor, ik ben met 15 weken al gestopt.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oooh, Suus, wat n scheet is t zeg!

Zo komt de tapijtenman en Giul slaapt nog. Die laat ik slapen, tot ie wakker wordt van de hond (die altijd hysterisch gaat blaffen als er iemand voor de deur staat).

Ik sta net nietsvermoedend voor de spiegel: ff mn shirt recht trekken, zie ik ineens dat die randjes die echt wel in mn middel over mn broekrand rolden, ineens weg zijn!
    Nu twijfel ik natuurlijk of mijn broek miss gegroeid is... (maar daar heb ik eerder dan niks van gemerkt)
    Het viel me eerder al wel op, dat deze broek niet strak meer om mn kont zit, zoals al mn andere broeken (op de laatst hervonden broek na dan).
    Goh, zou t dan echt?
    Als.. Dan heb ik ineens niet zoveel de schijt meer aan mn dieet, hihi.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey wat goed minni!

Suus wat een lieve foto van Lisa.

Inky gezellige dag bij Deborah, en doe rustig aan hoor, als je een beetje een strenge arbo arts hebt zet hij je helemaal op non-active. En gelijk heeft ie!

Nancy fijn om te horen dat je van nr drie ook net zoveel houdt....tjonge jonge wat heeft een mens een berg liefde te verdelen ghihihi.

Hier verder alles o.k, pfff ik wordt me ineens dik, tjeemp heb er nu de rem op gezet, want ik wil geen kamerolifant worden bah.....ik ben al niet de slankste van mezelf dussss....

Meer verder gelukkig geen klachten, heb een enorm rustige beeb, dat is wel een verademing na zwanger te zijn geweest van een hyperactive ding, Sem schopte me de ene gekneusde rib na de andere, mijn hele buik was beurs. En ik ben nog steeeds zoooooooooooooooooooooooo benieuwd wat het wordt,

Minni dat wegdromen ken ik ... heerlijk is dat he!

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Volgens mij woon je te "ver" weg om de winkel te kennen, er is er immers maar 1 van.

het is in een dorp, een hele grote supermarkt met een mega grote speelgoedafdeling een huishoudafdeling en een seizoensgedeelte (nu dus de kerst, straks carnaval en groot buitenspeelgoed daarna..)

verder zit er amper een winkel in het dorp en is dit ooit begonnen als buurtsuper...
    is ook nog steeds een oude schuur... (tenminste, je snapt me wel denk ik...)

heel leuk om te werken, ik werk daar achter de service-balie.
    deze tijd is voor "ons" DE tijd van het jaar met al die sint inkopen, het is er op het moment dan ook verschrikkelijk druk!

Gelukkig wordt dat na de feestdagen weer even wat minder ( maar dan moet de hele winkel een grote poetsbeurt krijgen..iiieeekkk) en hoop ik toch te kunnen blijven werken tot 36 weken...

merk nu wel dat dit op deze manier niet TE lang meer moet gaan duren hoor... (maargoed volgende week is het nog en dan zal het wel wat minder worden,.....even tot de kerst) ben nu vrij, maar ben nog steeds kapot van mijn 2 werkdagen die er al opzitten.

:oops: heb je geen spijt dat je het vroeg? krijgt meteen een hele klaagzang erbij....

20. Niet meer actief

Achgos... wat een heerlijke foto suus! Echt geweldig!

(sabrien en inky.. had ik al wat geroepen over jullie foto's.. Die zijn ook echt leuk!)

Minni, wat goed. Lekker van genieten van je nieuwe vormen hoor! Dat kan een mens zo goed doen! Enne.. ik ben benieuwd naar de trap!

Semmie, wat fijn dat je een rustige beeb hebt. Zowel astrid als deze waren beiden heel druk.

Wel denk ik dat deze drukker was en rustiger wordt. Och.. ik heb zo'n zin om mijn meisjes straks samen te zien! Heerlijk lijkt me dat!

Straks komt inky dus theeleuten.. en boterham eten. Voor de kids heb ik bij de bakker verse worstenbroodjes gehaald. Mijn man is vandaag ook thuis, dus meteen maar geinstrueerd dat dit niet voor hem is maar voor Larsje en Asje.. haha..

Net bloedgeprikt, Man wat duurt dat altijd lang. Bejaard waspik moest ook prikken, nou dan zit je nog wel even hoor, aangezien 60% bejaard is..haha.

Nu maar eens een kont verschonen, want het ruikt hier naar POEP!

Share This Page