Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

wat goed wen dat lotte het zo goed doet na de operatie. Zeker opgelucht dat het nu gebeurt is hè!

Ik hoop dat je inderdaad in rustiger vaarwater terecht komt met je nieuwe job! Ach het is weer wat nieuws hè..

Enne, nee Astrid is nergens bang voor, alleen als ik haar hoofdje was en het sop afspoel, dan wordt ze bang~@

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    GEWELIDIG DIE FOTO!
    helemaal leuk!

@ Wen.. (je tante) Thea heb ik volgens mij vorige week nog voorbij zien komen in de winkel....

fijn dat het zo goed gaat met Lotte!

@ Inky, jee dat is goed geregeld met die arbo arts!
    hopelijk gaat het je helpen!

@ Sabrien, ja jij zal wel heel mooie foto's aan ons laten zien, waarop het heeeel mooi weer is :( zie groen van jaloezie...hihihi
    maar een heel fijn feest voor de kids hoor!

Geen idee of ik nog iemand/iets vergeet te zeggen, heb net behoorlijk wat bij moeten lezen, is volgens mij ook niet allemaal blijven hangen...hihi

ben ik 1 dagje werken... moet ik hele berg bijlezen.. kletskouzen.

Ohja ik vond die van Semmie wel erg grappig... pijn in je KNAR.... hahahah
    (sorry Semmie) :)

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hmm dat is een ex-tante, was getrouwd met de broer van mijn vader. Dat mens is echt helemaal het slechte pad op gegaan :(

Gave foto Gupsie!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee das grappig, dat was onze trouwlokatie, totdat we besloten om n huis te gaan kopen. We zouden daar met de fam n weekendje heen gaan, maar toen we t huis kochten zijn we alvast getrouwd voor de wet en toen bleek mn hele fam ook voor de deur te staan en hebben we er toen n uitgebreid dagje van gemaakt en de "echte trouwdatum" hebben we nog aangehouden om er t echte feest van te maken. Maar toen hebben we besloten om dat toch heel groots uit te pakken.

Erg mooi daar Semmie, daar om de hoek kan je heerlijk pannenkoeken en poffertjes eten (je kan er fietsen lenen om met de hele fam een stukje door t bos te karren en daarna de pannenkoeken te gaan bikken), maar t eten bij Ernst Sillem hoeve is ook heerlijk!

Ze hebben zelfs een soort van oppas gebeuren bij de balie, dan kunnen jij en je man lekker in de (prachtige) bar hangen en je wordt geroepen als de jongens keten of huilen.
    Toppie hoor!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ja ik vind het ook een raar mens (bedoel het niet verkeerd, maar heb haar ook zien veranderen), maar wist niet precies hoe het familie van je was....

6. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Gupsie: WAT een WAANZINNIG GAVE foto!. 't Lijkt wel alsof jullie gewoon kunnen ademen..zo relaxed zien jullie eruit!...

Wen: ik heb helaas die kaart niet ontvangen:( maar toch bedankt...Kus van Lotte zal ik overbrengen! Idd is het hier nog steeds overheerlijk. Dus als je toch te gespannen blijft, ben je hier meer dan welkom! Hopelijk is dat met je nieuwe werkgever niet nodig!

Nancy: wat is de wereld klein...dat jij net weer iemand kent van de fam. van W......

ik ga ons hier opmaken voor het sinterklaas feest...doeii

Heb trouwens pas vorige week de vacaturen i de krant laten zetten. Tot nu toe ong. 30 reacties!..Dat wordt lezen en selecteren volgende week..wie nog wil solliciteren.....tot dit weekend is mogelijk! hahaha

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh Sabrina, wat is de vacature? :)

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb niet alles gelezen. .maar solliciteren voor wat Sabrina?

Ik lees straks even wat bij en dan reageer ik wel even.. heb 3 dgn gewerkt en ben doodop!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo hier is het weekeind ook begonnen, lekker hoor.
    Ik heb veeeeeel minder pijn nu ik zo weinig hoef te doen op mijn werk dus dat gaat erg goed.

Lars moest vandaag terug op controle bij de HA. Ik had verwacht dat hij wel mocht stoppen met de puffers omdat hij zelden nog hoest. Maar de HA vond dat onverstandig hij dacht toch aan astma?!?!?! Nu moet hij nog 2 weken beiden puffers en dan 4 weken alleen de bruine en dan weer terug naar de HA. Nou ja ik snap er niet veel van maar Remon is geweest en die zal het allemaal wel goed hebben uitgelegd. Baal wel een beetje, maar goed Lars puft goed dus een probleem is het niet.

Verder heb ik morgen een verjaardag van mijn neefje, die wordt 4 jaar. Remon gaat aan Lars zijn kamer beginnen dus die gaat niet mee.

Zondag gaan we lekker naar de kinderboerderij en dan na Lars zijn middagslaapje trekken we zijn piama aan, drinken we chocomelk en lekker pepernoten erbij en dan UITPAKKEN maar.
    's Avonds gaan we lekker met zijn 2e gourmetten en Lars krijgt eerder poffertjes. Heb er zin in!

@gups wat een super gave foto man! Echt ene om in te lijsten.

@sibrine ik hoop dat je ene geschikt persoon vind. 30 man al, pff dat is wel veel. Succes met de selectie maken.

@minni, FOTO FOTO FOTO.

@semmie, wat zal jij slapen volgend weekeind zeg hahaha.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow vergeet ik helemaal te vertellen dat de fotos van Lars en de sint op zijn web-log staan. Jullie zijn trouwens al lang niet meer geweest ;(

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zal direct ff kijken, Inky.

Zodra ik mn laptop heb, zal ik weer es alles goed gaan doornemen en weer eindelijk es lullen op msn. Ik mis dat ontzettend, maar 's avonds heb ik echt geen puf en overdag nauwelijks tijd.

Wat n supergave foto Deboor! Ik vind ook dat je die in je huiskamer moet hangen, helemaal geweldig!

Verder schrijf ik nog wel later. Ben moe, heb net geshopt voor st KLaas. We hebben nu alles wel zo'n beetje. Nu alles inpakken en achteroverleunen tot morgen avond (en daarna dinsdag).

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Gave fotoooo wauw,

euhm minni wij hebben dat weekend geen oppas nodig want de jongens gaan niet mee! Opa en oma komen in ons huis logeren, en gaan vanalles met de boys ondernemen....dussss

Wij hebben ook een vreselijk druk weekend, eerst een verjaardag dan het Sint feest en sávonds weer een verjaardag pfffff Het Sinterklaas feest vieren we met mijn hele fam. alleen voor de kids en dinsdag vieren we het met de ouders van Sjoerd.

Maar die 2 verjaardagen op een dag, bah daar heb ik echt geen zin in, zal blij zijn als het zondag is!

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo lars ligt weer op 1 oor.

Is jullie dreumes ook zo drammerig? Ik wilde kijken of het mss een sprongetje was maar het boek gaat maar tot 17 maanden. Hij wil alleen maar gedragen worden en bij ons zijn. Als hem iets niet lukt of we snappen hem niet dan smijt hij met dingen.
    Ik had gisteren echt de neiging om hem een flink pak rammel te geven met al zijn gegooi en gedram. Gelukkig kwam remon en die heeft hem alles op laten rapen.

vanmorgen was ie wel super lief. Lekker op bed liggen kroelen en kussen haha. Maar eenmaal beneden begon de ellende. Remon sliep uit en Lars was niet te houden. Alleen maar drammen en aan mijn been hangen. Dan neem ik hem op schoot en dan moet ie er weer af arrrrggggghhhh.

Dus nu ga ik ook maar ff plat en dan naar ene feestje. Gelukkig gedraagt hij zich op een ander meestal wel.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw heeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, Sem is ook zo'n miepert op moment, niets is goed en als het hem niet zint dat krijsen gillen schreeuwen huilen en meppen....pffff op schoot, niet op schoot, op de bank van de bank, gooien met speelgoed overal aanzitten en mama die als een kip zonder kop euhm knar rond loopt te rennen....ghihihi

heel frustrerend allemaal! Maar het is ene lekker ding die Semmie van ons!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier ook, maar hier heeft Giul weer n kinderziekte. Gisteren zag ik de vlekkies al op komen zetten, in zn gezichtje. En ook verhoging. Vandaag koorts en weer volledig gevlekt.
    We gaan lekker vlot door die kinderziektes heen zo, hihi.

Veel huilen en ook ontzettend veel pijn in zn mondje. Die rotkiezen laten op zich wachten.
    Nu zijn er wel 2 tandjes snel doorgebroken. Maar we zitten nu al wkn te wachten op 2 tandjes, 4 kiesjes en wat hoektanden. Komen allemaal tegelijk door, sneu hoor.
    Hopen dat die kiezen nu ook wat sneller zijn gegaan vannacht (huilen en gillen en we mochten m niet aanraken, paniek bij dat kereltje), maar ik mag niet in zn mondje gluren.

Ik ben mn haar aan t verven en ga t nu uitwassen.
    Prettig weekend allemaal.

Oh en Sem, was ik ff vergeten, maar nu weet ik t weer: jullie eerste weekend zonder de kids. Solly.

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    tjeempie ik kan me al niet meer herinneren dat ik dat "ziekte-gebeuren"ook allemaal heb doorstaan met onze kinderen... ben benieuwd straks hihi

ik ga zo naar de verjaardag van mijn vader.

fijn weekeinde allemaal

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hier hebben we ook weer aan de festverplichting voldaan.

Ik heb voor vanavond lekker stokbrood, salades en griekse knoflook olijven gehaald hmm. Remon is heel de dag in Lars zijn nieuwe kamer bezig geweet en heeft alle stroom getrokken. Nu is hij de de boel ene beetje aan het opruimen en het plafond verder aan het isoleren.
    Lars slaapt er gelukkig doorheen.

Op 4 kiezen na heeft Lars nu alles in zijn mond zitten hiih. Maar ook deze kiezen bezorgen hem pijn en ons kopzorgen.

Hij mept er ook op los en wil echt in me kruipen, zo kroelerig en hangerig ken ik mijn kind helemaal niet. Het is weer alleen maar mama! Erg vermoeiend. Hopelijk een fase die snel overgaat want dat tillen is niet goed voor me.

Hebben jullie nog spannende plannen voor het weekeind?

@sibrine ik hoop dat het feestje leuk is/was! En we wachten natuurlijk op de foto's.

@Suus is het bij jou ook gezellie?

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou wij hebben er 1 verjaardag opzitten en het Sinterklaas feest was ook erg geslaagd, tjonge jonge die Sem van ons is voor de duvel niet bang, zat parmantig bij de Sint en ook de pieten vond hij enorm interressant.

Zo de kids liggen op bed en nu hebben we nog een verjaardag, ik voel mijn voeten niet meer en ik heb onwijs pijn in mijn rug van het kromstaan en zitten, pfff en zometeen nog een verjaardag waar ik niet bij op de stoel kan gaan zitten, mijn schoonma is jarig en dan help je toch mee met een afwasje en het maken van een hapje. Mijn schoonzus komt niet want die zijn vanmorgen al geweest dus ik sta er alleen voor.

Ik verlang nu al naar mijn mandje!

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Elmar aan t werk gezet, toen ik zwanger was en op verjaardag bij mn schoonouders.
    Maar mn schoonmoeder plant elke seconde van zo'n verjaardag en dan kan je alleen de afwas nog voor ze doen.

lekker sloom ochtendje na de eerste Klaas-avond. Was erg gezellie gisteravond.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier is onze sinterklaasdag begonnen. Natuurlijk hebben we eerst lekker op bed geravot. Daarna een ontbijtje met croissants, zoet brood, fruit en eitje.
    Toen is mama gaan douchen en heeft papa de zooi opgeruimd. Nu is Remon boven nog even aan het werk en heb ik net de stofzuiger door het huis gehaald.
    Lars zit op de bank een liga te eten bij pieter post.

Als remon dadelijk klaar is gaan we even naar buiten. Naar de kinderboerderij of het bos.

Daarna gaat Lars zijn bed. We zijn aan het experimenteren met 1 slaapje op een dag en dan 's middags. Vanmorgen werd hij netjes om 8 uur weer wakker dus mss helpt het tegen het vroege wakker worden.

Ik ga nog even bijlezen en dan mijn vent van boven wegplukken.

Deel Deze Pagina