Je wilt Lars ix per dag, in de middag, naar bed gaan brengen? Ben benieuwd hoe en of het je gaat lukken. Als t bevalt, dan gaan wij t miss ook nadoen. Maar ik vind t natukken tussen 8 en 10 ook wel fijn, hoor. Wij gaan miss naar n indoorspeelparadijs. Elmar is eerst aan zn auto aan t sleutelen.
Ha.. ik hoop dat dit de oplossing is inky voor het vroege wakker worden. Astrid willen we nu wat langer ophouden, want die wordt tussen 6 en 7 wakker.. Mij te vroeg. 1 slaapje heeft geen zin, want madam slaapt al 1 slaapje. We schuiven hem nu wel door naar de middag! We weten wat de reden is voor astrid's gekots! ZE LUST GEEN RIJST! Ze is namelijk daarvoor en daarna gewoon vrolijk, eet ook wat er om het rijst ligt, maar zodra ze rijst in haar mond heeft.. EXORCIST! Zo heeft ze nu dus ook de schijterij.. pff.. ik was me suf en kleed ons steeds om. Want het is niks dat zij de schijterij heeft, maar ik zit meteen ook onder. Ik wilde net gaan slapen, toen mevrouw dus helemaal onder zat. Tijdens het omkleden kwam er nog een lading, dus moest ze echt onder de douche en moest haar waskussen verschoond worden.. Enne.. ze kan ineens zo goed met vork en lepel eten. Wauw.. wanneer ze dat geleerd heeft? Ze leert nu ook per paar dagen nieuwe woordjes, ik vind dat zo gaaf! Ze weet hoofd, mond, neus, oog, oor, buik, voet en tenen aan het wijzen..hihi. Ik had er geen idee van dat dit ineens zo snel gaat zeg!
gaaf he. We hebben lars gisteren 3 keer hoofd voorgedaan en vandaag deed hij het ook al. Schoonouders belde net die komen nog ff op visite, blij dat ik vanmorgen het huis heb gedaan haha. Lars vond zijn kadootjes niet boeiend en was een beetje chago. Hij had maar 1 uurtje geslapen. maar goed ik wil het toch zeker een paar dagen proberen voordat ik het opgeef.
ik weet niet welke pillen astrid gevonden heeft, maar die heeft echt een ADHD bui.. niet geslapen, vreselijk druk en gezellig (nog wel).. en die moet nog tot 20.00.. NOT!
feessie was top! Alle kleintjes hadden grote lol (20 kleintjes!) ze hebben geschommeld. gegelden, met auto's gereden en heel veel chiops en taart gegeten! Ook de ouders hadden 't naar de zin. Vanmorgen nog een "uitpakronde" gedaan, want gisteren konden de meiden de toestroom aan cadeaus niet aan Dadelijk hebben de meiden weer een kinderverjaardag waar ook sinterklaas komt, dus WEER cadeautjes.....Wat ons betreft voorlopig wel DE LAATSTE! Hoe was bij jullie het feest Suus? Oh ja voor alle geinteresseerden: de vacature is: Salesmederwerkster voor 25 uur per week. Gupsie....ligt As al op bed? Ik hoop 't..... Minni: beterschap! ag gossie...arm mannetje! Laura loopt hier rond met haar nieuwe dweil....Daphne erachter met haar bezempje.....jajaja...zo wordt 't huis schoon...goed zo dames! Laura spreekt Spaans....ze kijkt hier "Discorery kids" een Latino zender waar Spaans gesproken wordt. Ze zegt nu met 't goede gebaar erbij: Aqui en Discovery kids!...knappe Laura!
haha, die Laura.\ Dus n leuk feessie? En de foto's? Ik vind het trouwens wel welletjes, heb ik vandaag besloten. Zojuist, zeg maar. Al vanaf woensdag dat ie niks eet, behalve een beetje melk en soms wat yoghurt. Maar verder dus helemaal niks (en ook de yoghurt is nog niet in grammen uit te leggen). Normaal eet ie de pannen van t dak en al sinds woensdag geeft ie wel aan te willen eten, dus huilen om eten en vervolgens niet kunnen eten, pijn in zn mondje, dus weer huilen (of gewoon nog steeds huilen, maar dan harder). Drinken is ook mondjes maat en van de 1,5 L/dag-jongen, is dat wel heel anders dan anders. Poepen doet ie nu ook niet meer en piesen veel minder (wat wel lekker is want er was niet tegenop te wassen). Dat poepen en piesen vind ik nog geen groot alarm voor mij. Maar het duurt me nu te lang. Morgen naar de ha en vragen of ie even kijken kan en hopelijk een beter middeltje dan we nu hebben. Misschien heeft ie wel iets anders aan zn mondje. Zo niet, dan zie ik t somber in, want die kiesjes hebben echt nog wel de tijd nodig met doorbreken. En Giul is echt heel sneu. (stinkt ook zo uit zn mond)
he minni als ie uit zijn mond stinkt moet je aan een keelontseking denken. Ik weet nog goed dat Lars dat had, hij rook ook uit zijn mond en wilde niks eten en drinken. Na een penicilline of antibiotiaca weet ik veel knapte hij meteen op. Met het geven van het eertse spuitje met spul al! Ik hoop dat je manneke snel opknapt! @sibrina, leuk joh een dweil en een vegertje, Lars is ook helemaal weg van alle dingen die ik ook heb. 20 kids, MIJN GOD ik moet er persoonlijk niet aan denken zeg. Maaaaar we willen foto's zien. Je meiden zullen wel ontiegelijk verwend zijn zeg! (en gelijk hebben ze haha) Nou zoals ik al zei vond Lars de kadootje niet boeiend. Hij ging er pas na een paar uur mee spelen. Mijn schoonouders haaden ook nog 2 kadootjes. een saxofoonding met geluid en een hele gave schommelauto. Hij is echt SUPER. Zelf gemaakt en voorop staat Lars zijn naam, met stuur enz erop. Ik zal snel een foto maken. Lars vindt het geweldig! Hij kan er alleen niet zelf in dus moet wel weer veel tillen. Om 16:30 werd meneer weer wat hangerig dus hebben we hem nog op bed gelegd en om 18:00 weer wakker gemaakt. Toen zijn we lekker gaan gourmetten. Lars heeft goed gegeten. Veel fruit natuurlijk (fruitboer) 5 cherrytomaten, 1 stuk stokbrood, 2 gehaktballetjes, stukje satêh en een beetje toetje. Maar van de schijf van 5 van alles dus wat. Om 19:30 is ie door Remon naar bed gebracht en nu maar afwachten hoe laat hij zich morgenvroeg meldt. Remon ligt ondertussen ook nock out op de bank. Die ga ik dadelijk wakker maken en dan gaan we samen nog ff tv kijken. Ik geniet lekker al 2 uur lang van mijn wijntje! haha slecht ben ik hè? Morgen zit ik bij mijn moeder omdat de heren hier priveles in calculeren krijgen. Lars loopt dan alleen maar in de weg. Dus gaan wij er vandoor. Zal dus 's vonds pas online zijn.
Hier een geslaagd feestje. Ondanks dat Astrid niet geslapen heeft, en alleen maar heeft liggen/staan/zitten beesten, heeft ze het super gedaan! Ze heeft leuke cadeautjes gekregen en ook wij zijn behoorlijk verwend. Morgen gaan we vingerverven haha.. dat heeft ze namelijk ook gehad!
ja inky.....dat "uit de mond rieken" klinkt mij ook verdacht. Ook bij ons was het na de gele vla (anitbiotica) gelijk stukken beter....die kleintjes vallen zo snel af he na een paar dagen weinig to geen eten...dus minni: je hebt gelijk. Als zoiets niet na 3 dagen beter wordt, moet je Giul ff naar de HA sturen! Inky: net als minni ben ik wel benieuwd naar jouw "wijngenieten"......ik zie die lege wijnkelder van Minni al voor me! Gupsie: ow leuk: vingerverf! Lekker kliederen! Is As een beetje Creabea? (naast ADHD...) Foto's van feestje komen...moet ze nog ff downloaden....ben net terug van feest nr 3 ...was weer gezellig. Ik ben alleen bang dat de meiden lichtelijk verpest worden op deze wijze.
haha het was 1 wijntje waar ik 2 uur over heb gedaan. Pff wat denken jullie wel dat ik onze wijnkelder vol met exclusieve wijnen leeg ga drinken?!?
haha, Sabrien, dan moet je ze nu weer gaan aanpakken. Veel succes! Gisteravond werd Giul weer schreeuwend wakker. Dus weer uit bed, met n theelepel op zn tong in zn keel gekeken en voor zover te zien: rood en 2 witte blaartjes. Dus hap gebeld. Moesten direct komen. De ha aldaar heeft m binnenste buiten gekeerd en was er niet gerust op dat Giul nu tussen de 500ml en de 750 (max) drinkt, terwijl normaal 1,5 l. Dus vandaag zowiezo naar de ha en weer gaan opschrijven hoeveel ie drinkt en zn luiers wegen. Zn keel kon ie niet bekijken, want Giul werkte niet mee, maar dat vond ie ff minder belangrijk. Nou, wij niet! Hopelijk vandaag n kuurtje, want hij is nu weer een half uur wakker en huilt aan 1 stuk. Heb m maar weer op bed gelegd, over n uur moeten we bij de ha zijn. Als het wel zn tanden zijn (wat inmiddels al wel n beetje uit mn hoofd is), dan wil ik dat die ha er alles aan doet om n pijnstiller hiervoor te vinden. Het is echt n drama en dit kan echt niet langer door.
Nou, lekker dan. Een keelontsteking en de ha wil er niks voor geven omdat mn huilende, jengelende kind eruit zag alsof ie aan de beterende hand is. Waarop ik aangaf, dat ie 's ochtends beter is en 's middags echt geen land mee te bezeilen. Hij slaapt slecht, eet niet en drinkt nauwelijks en huilt voortdurend, aangevend dat ie eten wil, maar niet kan. Ik mag nu zwaardere zetpillen geven. En verder moet ie t uitzieken. De ha wil me ook niet testen op hypothyreoidie, vond ie onzin. Nou, ook goed, want ik wilde er voorlopig toch geen medicatie voor gaan slikken. Eerst es kijken wat die osteopaat voor me doen kan. Tegen de tijd dat ik alsof wel medicatie wil, heb ik miss wel n andere huisarts, die wel mn kindje wil behandelen als ie ziek is.
tssss...ik vind het behoorlijk vreemd dat een HA nix doet nadat jullie hem verteld hebben hoe lang hij al slecht eet en drinkt! Giul huilt niet voor nix! Ik had dit ook met Lauraatje...zij ging 's morgens naar de Ha, die wilde ook nix doen. 's Middags had ze het echt benauwd...dus ik WEER naar de HA...toen kon ik gelijk door naar het ZIEKENHUIS! fijne artsen ..... Laura moet woensdag weer ter controle terug naar de kinderarts. Ze puft prima, maar het hoestje is niet geheel weg....ben benieuwd... Sterkte Minni, en vertrouw op je gevoel...wanneer je ongerust wordt....gewoon weer gaan! Hier is net een kindje (daffie) gelanceerd van de schommel.....grote klap....flink gehuil, maar alles zat er nog op! arm wijffie!
Waardeloos minni, dat je HA niks wil doen! Ik snap sommige HA's niet hoor! Pff.. Beterschap in ieder geval! Sabrien.. lancerende kindjes is altijd wel sneu hè! Geef 'r maar een dikke knuf van Astrid.. die ook weer eens gelanceerd is vandaag! GRR.. wie gaat er dan ook op de zitting van de loopauto staan? Astrids nieuwe woordje van vandaag is.... BOEKJE!.. ik raak er niet over uitgesproken, elke dag een nieuw woordje! Verder gebeurt er weinig in huize kemper eigenlijk..
haha, hier "stept"Giulian er ook steeds lustig op los (nouja, de laatste week niet meer gezien). Hij staat dan op de zitting van de loopauto en zet met n voetje af, voorzover ie bij de grond komt. Nog geen lancering meegemaakt daarmee, maar das nog maar n kwestie van tijd, denk ik. We hebben net besloten een beetje om ons heen te vragen naar hoe de ha-en hier zijn. En de arts waar de meeste buren (met kinderen) tevreden over zijn, die gaat t worden. Giul blert nu nog de boel bij elkaar. Dan weer ff n momentje lol en dan is t weer helemaal bal. Pfff. Ik laat nu n badje vollopen, eerst n zetpil, dan in bad en daarna naar bed, wanneer de zetpil goed werkt. Hij heeft er vanmiddag goed op geslapen en ik hoop dat we er vannacht maar 1x uithoeven voor n nieuwe zetpil. Mn hart breekt wel hoor, zoals mn kindje nu is.
wat een l*l van een Ha minni, maar dat had ik net op msn al vertelt. Hoop dat je snel een betere vind. Hier ene dagje bij opa doorgebracht. Oma was werken en opa had ene snipperdag genomen. Lars was echt niet te genieten! Die kruipt het liefst weer in me waar hij vandaan komt. Hele de dag bij mij op de grond en weer bij mij pfff GEK WORD IK ER VAN! Om 18 uur ben ik naar huis gereden en heb hem na ene beker warme melk op bed gegooid. En nu is er rust. Verder schoot het ineens in mijn linkerbeen en heb daar nu vreselijke pijn. Dus ga maar eens even plat en waggel naar de bank. OWWWWW en we hebben de vader van ons zorgenkind in de klas eindelijk te pakken via ene aangetekende brief! OP 13 dec zegt hij te komen!
hihi...dat wordt nu een echte soapserie mbt tot die vader Inky!....zou die komen of niet?...ik lach er om, maar in feite is het voor 't zorgenkindje diep triest!. Minni: dat "hartenbreekgevoel" ken ik wel.....ow...je kan je echt zorgen maken he...om zo'n keintje...niets in de wereld is zo belangrijk als de gezondheid van je kindje.....de rest kan ff tijdelijk doodvallen (figuurlijk dan he...) sterkte meid....hopelijk doen die pillen van 240 mg zijn werk....
Zooo hier ben ik weer. We hebben een druk weekend achter de rug. zaterdag hadden we een verjaardag met buffet van een collega van Mischa. Op de een of andere manier vind ik verjaardagen of etentjes van zijn werk altijd leuker en gezelliger dan van mijn eigen werk.. Lisa en Tim hadden we naar opa en oma gebracht en hebben we om 23.30 uur weer opgehaald omdat we de dag erna (gisteren dus) Lisa haar verjaardag vierden. Ook dat was een gezellige maar vermoeiende dag. Ondanks dat er maar 4 kinderen waren was het ontzettend druk. Dus ik kan me indenken dat het feestje van Sabrina met 20 kinderen helemaal vermoeiend was..pfff. Lisa is weer erg verwend en had ook een hele leuke dag gehad. Ze heeft o.a een keukentje, magnetron, koffiezetapparaat, broodrooster, schoonmaakkarretje , div. spullen voor bij haar keukentje, spelletjes, boekjes .. Ow en natuurlijk ook nog geld gekregen. Zaterdag heeft Lisa van ons toch al de oorbelletjes gekregen. Ze is er ontzettend trots op en laat ze aan iedereen zien. Het deed wel een beetje pijn, maar nadat ze van ons een snoepje had gekregen,die we gekocht hadden in de snoepwinkel naast de juwelier, was al het leed geleden.. Ze heeft er nu ook geen last meer van.. was zaterdagavond al weer over. Het lijkt net of ze ze nu al jaren in haar oortjes heeft. Ze zijn niet dik of rood. Ook het verzorgen van de oorbelletjes gaat gelukkig goed. Ik ben nu nog t/m woensdag vrij. En heb alle dagen al volgepland. Morgen naar mijn werk, daar komt sinterklaas. en woensdag kan ik hopelijk mijn tattoo laten zetten. Ow.. ik ga ook nog een afspraak maken bij de Osteopaat voor Tim. Hij heeft toch echt wel een voorkeurshouding en het cb doet er verder niets mee... het hoofdje is niet erg vervormd zeggen ze.. maarja dat wil ik dus wel voorkomen. Je kan nl best wel zien dat hij altijd naar 1 kant ligt te kijken/slapen. En nog wat vreemds.. ik had zaterdag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet.. ook nog geen voortekenen ervan. Ik wil nu ook steeds koffie drinken (drink normaal altijd thee) ..... hmmmm vreemd hoor! Maarja .. we wachten wel af. Ik zou nl niet weten wanneer er iets fout gegaan moet zijn, dus waarschijnlijk ligt mijn klokje nog een week of wat achter.. Ik ga nu de weblog van Tim en Lisa bijwerken... ow ow ow ow.. Tim krijgt al een tandje! Ik voel en zie al een wit puntje uit het tandvlees steken... en aan zijn gejengel te horen is het ook echt een tandje...wauwieeeee!
Tim is er vroeg bij! En jij bent dus laat. (of ook erg vroeg) Nou, ben benieuwd Suus, houd je ons op de hoogte? Kan je woensdag miss beter uitstellen. (geen idee of t iets kwaad kan, hoor) Maar ik wil wel foto's zien van die mooie oorbellen, hoor. Wat schattig zo'n moppie met oorbellen. Ik ben net per ongeluk tegen mijn droomhuis aangelopen. Herenhuis uit 1916, woonopp 175m2, perceelopp 333m2, inhoud 55m2, carport (met mogelijkheid tot garage), goed geisoleerd en dubbel glas, etc. ps Giul is al 4 x wakker geworden, maar huilt zichzelf toch steeds weer in slaap.