Die Lisa....die is heerlijk verwend zo te horen! Wat goed dat ze zich zo kranig gedragen heeft tijdens het gaatjesprikken! Aan de cadeaus te horen gaat ze binnenkort op kamers wonen? 20 kinderen waren wel druk, maar de ouders zijn er gelukkig ook bij, anders is het idd geen doen. Er waren zelfs 2 andere 2-lingen bij! En daarnaast gebeurt alles in de tuin, dat maakt 't eenvoudiger, want daar is veel ruimte! Arme Tim.....z'n zus kan vertellen hoeveel pijn er nog komen gaat... Ik ga dadelijk eens een zooite foto's downloaden
Ja denk het ook Minni.. heb ook nog geen afspraak staan.. wilde morgen nl een afspraak maken voor woensdagavond.. maar ik denk ook dat ik maar even wacht.. ow en foto van haar oorbellen staat op haar weblog
Hallo allemaal, even een kort berichtje van mij, hier is het druk druk druk. Luc met zijn voorbereidingen op de basisschool jaja mijn ventje wordt groot. Sjoerd is ontzettend druk met opleveringen voor de kerst, hoop dat hij vanavond op tijd is want zijn ouders komen om Sinterklaas te vieren mmmmm bah. Ben zelf voor de verandering weer snip verkouden heb pijn in mijn knar whahaha leuk woord ghihi en hoop vrijdag wel weer toppie te zijn. Heb gister even mijn bloeddruk laten testen en die blijft maar toppie, jongens wat een genot wat mag ik van mijn laatste zwangerschap genieten HEERLIJK! Minni wat een eikel van een Ha heb jij, pffff. En wat leuk van jullie droomhuis.....ben benieuwd. Inky ben benieuwd of vaders komt, heb er een zwaar hoofd in. Gups Nancy Sabrina Wen Suus alles goed?
@Sabrina, eerst in t plaatselijke krantje en daarna op Funda opgezocht. Maar zoals ze zeggen: als het te mooi voor woorden lijkt, is het vaak ook zo. Dus ik ben benieuwd. Hier een lange nacht gehad (oftewel kort geslapen). Kind barst nog steeds van de pijn. De ervaring leert dat ik vandaag alleen maar voor Jan L*l naar de ha zou gaan, als ik zou gaan. Maar t botst tegen alles wat ik voel. Kortom, ik baal er dus echt van a;s n stekker. Ik probeer die zetpillen zo laat mogelijk te geven, omdat t 's ochtends minder heftig is, maar dat valt vandaag zwaar tegen. Denk dat we vannacht een zo mogelijk nog beroerdere nacht tegemoet gaan. (en ik vind de dag al zo lang met n kermend kindje)
Ik zou toch gewoon teruggaan hoor minni. Ik weet dat die vent een L*l is maar als je aangeeft dat het alleen maar erger wordt. Flink aandikken dat ie nu ook niks meer wil drinken enz. Dan moet ie wel. En anders vanavond naar de HA-post met hem gaan en een kuur voor laten schrijven. DOEN! Hier gelukkig een goede nacht gehad. Ben er 1 keer uitgemoeten omdat Lars weer aan het dromen was. Die zat rechtop in bed met die waas weer over zijn ogen. Na 5 min. viel hij alweer in slaap tot 8 uur. Het middagslaapje helpt dus wel. Nu is ie ook nog behoorlijk wakker dus 12:30 gaan we zeker wel halen. Dadelijk gana we een broodje eten en dan na zijn slaapje even naar de appie om wat boodschapjes te doen. Ik ga met de buggy weer eens proberen. Kijken of ik het ga redden. Vanavond toch fysio dus als ik pijn hou kan ie vanavond mss wat doen. @suus wat een leuke kadootjes allemaal voor Lisa. Ik wil dat ook voor Lars maar helaas krijg ik dat er niet in bij Remon. Ik zal straks eens op haar web-log kijken. @minni. je hebt net je hele huis verbouwd man! Nee hoor, als het ene mooi huis is dan lekker ervoor gaan je bent nu toch aan de klus. @hoe ist in huize gups? @semmie wat heerlijk dat je bloeddruk zo laag blijft. Echt super dat je zo kan genieten. Het is je ook wel gegund zeg na de vorige keer. @sibrine, heb je al een potentiele kandidaat voor de vacature?
jippie eindelijk heb ik een afspraak voor een 3/4D echo. Op 13 januari gaan we weer kijken naar ons prulleke. Lars is hardstikke wit en heeft maar 1 uur geslapen. Weer bij mij hangen en niet eten alleen drinken. Pff het vreet me op nu ik niet zo veel kan. Ik verlang naar morgen als mijn moeder komt helpen. Donderdag werken en daarna bij mijn moeder eten dus dat is ook fijn en vrijdag ene ochtend werken en dan lekker weg. Na de fysio ga ik maar frietjes halen want ik ga niet meer staan nu. Heb de bovenverdieping grondig gestofzuigd en beneden ook nog maar even. Lars ligt alweer een kwartier in zijn bed te gillen. WHAAAA ik wil ene opvolger voor OEI ik groei dan weet ik of dit normaal is rond 1 1/2 jaar.
ik heb even een vraagje aan jullie.... heb jullie al verteld dat ik het op deze manier niet echt prettig werken vind. dacht daarom aan het volgende, ik werk maandag de hele dag, dinsdag tot 13 uur en donderdag de hele dag, nu denk ik erover om de dinsdag te laten vallen voorlopig. merk gewoon dat ik de woensdag de hele dag gebroken ben en slaap om bij te komen voor mijn nieuwe werkdag. kan dat? ik ben natuurlijk niet "ziek" maar moe zoooooooooo moe. wil graag blijven werken tot 36 weken, kan dat als ik nu 4 uur minder ga werken? heeft iemand een idee? -------- Inky jee kan me voorstellen dat dat niet echt prettig is, zoals lars nu is.. hebben jullie allemaal dat boek van oei ik groei? moet zeggen dat ik hem ook ergens heb, gekregen toen ik bevallen was van Joelle... maar heb er weinig mee gedaan. als ik het zo van jullie lees, is het toch wel een handig boekje... moet ik gaan grasduinen? of is het niet de moeite?
Ik zou kijken of je die 2 volle dagen misschien 50% kan doen, nancy! Ik heb inderdaad het boek oei ik groei, de mijne is wel van 97 haha.. heel oud en lang niet zo dik als hij tegenwoordig is!
Als je 4 uur minder gaat werken (en dat daar de zwangerschap de oorzaak van is) dan MOET je met 34 wkn met verlof gaan. Ben je niet "ziek" dan kan je tot 36 wkn door blijven werken, maar in jou geval zal dat nu dus niet kunnen als je minder gaat werken. Of je baas moet je niet officieel ziekmelden,dan zou het wel weer kunnen. (kan je evt. vakantie uren opnemen misschien?) Het boek Oei ik groei is erg handig.. ik zou hem zoeken als ik jou was..hihi ik heb heb boek ook en is iig een stok achter de deur voor als je het soms even niet meer weet. @Inky: Ik denk toch dat Lars weer in een fase zit... maar helaas staat dat niet meer in het boek.. idd erg jammer. Ik geloof dat Lisa dat ook had rond die leeftijd. He leuk joh.. de 3/4d echo.. spannend zeg! Maar zeker weer erg leuk om jullie ukkie te zien. Ik ben net met Lisa naar sinterklaas geweest. Ze vond het niet eng.. maar echt leuk ook niet. Ze kreeg een kadootje en wat pepernoten. Ze is er moe van geworden geloof ik. Heb een paar leuke foto's laten maken door een collega..(hoop ik tenminste) Ik ga ze zo maar eens bekijken en dan op de weblog van haar plaatsen.
En zijn jullie allemaal druk Sinterklaas aan het vieren? Wat een hork van een HA Minni! Het is goed om voorzichtiger te zijn met die ukkies maar om Giul met een duidelijk herkenbare keelontsteking zo lang door laten lopen vind ik erg ver gaan! Ben je vandaag nog bij de HA geweest? Dat huis klinkt geweldig, gaan jullie nog kijken? Nancy, vervelend dat je zo uitgeput raakt, lijkt me ook zeer verstandig om minder te gaan werken. Het licht er aan hoe je het aan wilt pakken, 4 uur per week minder werken tot aan je verlof en voor die uren vakantie opnemen of 4 uur per week ziekgemeld? In het laatste geval sluit ik me bij Suus aan, je moet dan 6 weken vantevoren met verlof.. Ben wel benieuwd hoe je baas het nieuws opvat, hopelijk heeft hij ook het beste met je voor.. Inky, hoe gaat het met Lars zijn hoesten? Zit hij nog aan de puffers? Klinkt idd als een fase, jammer dat het boek niet verder gaat dan 17 mnd. Ik vind het altijd wel een geruststelling om te lezen dat het echt om een fase gaat.. Hoe gaat het verder met je bekkenpijn? Nog baat bij de fysio en bekkenband? Gupsie, hoest met jou en As? Keuken al helemaal klaar? Geweldige onderwaterfoto trouwens! Suus, joh spannend, zou het of zou het niet? Zou voor de zekerheid ff wachten met die tattoo, mss wordt je woensdag wel ongi en dan zou je alsnog kunnen gaan. Ik ga zo ff op Lisa's log kijken naar de oorbelletjes, gelukkig dat ze niet zo'n pijn had en zo'n snoepzaak draait goede zaken denk ik zo naast de juwelier! Haha volgens mij heb je in alle zwangerschappen nog nooit zo'n goede bloeddruk gehad, fijn joh! Hoop dat je snel van die pijn in je knar (inderdaad leuk woord) afkomt en je weer helemaal op en top voelt. Sabrina, zo'n klein eiland en dan toch zoveel kids...waar komen ze vandaan? Jullie zullen een leuke poolparty hebben gehad, plaats je nog foto's? Heb het idee dat ik iemand vergeet dus sorry alvast! Lotte haar 1e kies is doorgebroken en er staan ook wat tandjes klaar. Ze wordt er iig behoorlijk jengelig van, erg vermoeiend af en toe. Mss bij haar ook een fase? Ze kan vreselijk driftig reageren als iets niet lukt of haar zin niet krijgt, avondeten is een ramp op het moment. Geef haar een kruidnoot, patatje oid en ze eet het zo op (dus geen pijn met eten) maar gewoon avondeten, ho maar. Een paar hapjes en that's it! Eind van de dag is ze door de oppas naar mijn overbuuf gebracht omdat ze zelf vroeg sinterklaas wilde vieren. Lotte heeft bij overbuuf gegeten (ook slecht) en toen ik haar op kwam halen was ze erg enthousiast om vervolgens niet mee naar huis te willen. Ze wilde met de tol spelen en begon te stamvoeten toen we haar jas aan wilde doen. Echt gewoon niet mee willen gaan, bijna op het genante af.. Gisteravond was ze erg aandoenlijk, om 22.00 u werd ze huilend wakker en bleef maar krijsen, eventjes getroost en weer in bed gelegd. Ging 10 minuten goed en toen weer krijsen. Heb haar toen mee in bed genomen en toen trok ze het dekbed van me af omdat ze in mijn armen wilde liggen. Ze kroop zowat in me Na een uurtje doezelen haar weer in d'r eigen bed gelegd en toen sliep ze prima verder door.. Thuis komen vanavond was minder prettig, ik doe de voordeur open en tref daar gelijk een kartonnen doos met kraampakket van de zorgverzekeraar aan. Erg confronterend! Heb ze destijds na mijn mk allang afgebeld en dan verwacht je geen pakket meer te krijgen. Roeland vertelde dat er een paar weken terug een soortgelijk iets is gekomen, soort van blije doos en de lieverd heeft hem toen snel weggepakt en voor me verstopt omdat hij het anders zo zielig voor me vond. Afgelopen vrijdag heb ik mijn arbeidscontract bij mijn nieuwe werkgever getekend. Vol enthousiasme zei ik "nou tot 2 januari" kreeg als reactie dat ik 2 en 3 januari ATV heb omdat het bedrijf dan dicht is en ik pas 4 januari wordt verwacht...helemaal geen probleem Blegh, ben moe en moet nog een bezoekverslag typen, ga ik nu snel doen en dan lekker naar bed..
Haha.. die kleine lotte. Ook al echte dreumesstreken hè. Ik kan me voorstellen dat het kraampakket erg confronterend was. En wat een scheet dat roeland de blije doos heeft verstopt!... Ik had al vaker het idee dat het afbellen helemaal geen nut heeft, want je hoort zo vaak dat het toch verstuurd wordt! Suus, ik heb je log weer eens bekeken en wat een leuke foto's. Enne.. Lisa leek niet echt onder de indruk van de sint hè! Minni, hoe is het nu met Giul? Ik zou lekker toch naar de HA gaan. Ik hoop dat ie snel beter wordt. Enne, wat doe je met dat huis? Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk! Inky, meis, doe je rustig..Ik lees tegenwoordig erg vaak dat je stofzuigd haha.. NIET DOEN! Ik hoop dat je een rustige avond hebt en dat Lars morgen weer wat gezelliger is! Hoe is het met Semmie? Ik heb eindelijke weer wat filmpjes geplaatst op as d'r log. Ze is daar aan het stofzuigen en woordjes aan het opnoemen die ik aanwijs.. hihi, zo lief! Morgen eten wij ook friet. Astrid eet trouwens weer super en dat voor 2 dgn achter elkaar. Ik denk dat zij net uit haar hangperiode is.. want ze kan ineens zoveel..haha, daar raak ik maar niet over uitgesproken! Met mij gaat het goed. Ik voel mijn buik goed groeien. Staat de hele dag gespannen..dus zal wel een spurt hebben.
wauw goede berichten hier allemaal. @wen wat een sukkels zeg bij die zorgverzekeraar ik zou zeker nog wat van me laten horen. Pff kan me voorstellen dat dat confronterend is zeg. Wel super lief zeg van Roeland om die doos te verstoppen. @Gups ik bedacht me vandaag nog dat 3 keer in de week stofzuigen best veel is als je geen dieren hebt haha. Maar de verbouwing boven is nog lang niet klaar en alles wordt mee naar binnen gelopen. Donderdag mag mijn moeder het doen hihi. Remon heeft Lars naar bed gebracht. En gelukkig ging hij meteen slapen. Hij miepte wel even dat Remon hem bracht en niet ik maar dat was zo over. Remon ligt nu ook in bed die is helemaal kapot. Ben blij dat we vrijdag weggaan, dat hebben we hard nodig. De fysio kan niet veel voor mij doen dan proberen mijn bekken weer op de juiste plaats te krijgen. Maar het zijn vooral geiriteerde en beknelde zenuwen die mijn pijn veroorzaken zegt hij. Dat komt wel door het losse bekken maar daar heb ik niet die pijnscheuten en uitval van. Morgen om 10 uur naar de vk toe. Ik zal me morgenvroeg weer eens wegen ben bang dat er veel aan is gekomen. Moet zeggen dat ik ook gene ruggegraat hem wbt het lekkere eten ik snaai wat af de laatste tijd.
DAaaaaaaaaaaaaaag Sinterklaasje...daaag! Daphne op de voorgrond, rechts achterhaar nog een glimp van "zwarte Piet Laura". Links van Daffie de man waar 't om draait.... Foto's van 't partijtje vielen tegen, ik heb alleen op het einde wat foto's kunnen maken, want ik had mijn handjes vol aan alle ouders en kleintjes. Wat je ziet is dus veel rommel.....da's niet de moeite waard...
Wat een leuke foto! Wij hebben gisteravond met de ouders van Sjoerd ook Sinterklaas gevierd pffff wat moest ik me inhouden, Luc kreeg kadoos voor een kind van 1,5 jaar en Sem kreeg een setje meisjes kleding truitje met soort van pofmouw van de Hema en een broekje met een bloemmetje aan de pijpjes pfffffff leuk hoor. Luc zijn reactie was, weet Sinterklaas niet dat ik een GROTE jongen ben? Die puzzels kan ik toch allang, (van die nopjes puzzels vanaf 1 jaar) Maar goed blijven lachen en zeggen dank je wel sinterklaas. Gelukkig zitten de prijskaartjes ernog aan, staat met koeie letters girl stuf op maar goed morgen even zien of ik het kan ruilen! Oeh ik klink gloof ik wel ondankbaar..... Ik heb zo'n zin in een weekend weg mmmm sjoerd is vandaag en morgen naar een bijeenkomst in Belgie en vrijdag is hij rond de klok van 14:00 thuis en dan sjoefffff wegwezen. ------ Minni ik zou toch even naar de eikel gaan hoor, en als hij zo moeilijk blijft doen, waarom overweeg je geen andere huisarts? Potjandorie aan het is net alsof het hem zeer doet en als of hij een kuurtje uit eigen zak mot dokken. Nancy ik zou ook voor halve dagen gaan, probeer te overleggen voor ma di do halve dag, kun je s'middags even rusten en voel je je vast fitter. nadeel is wel dat je met 34 weken met verlof moet, maar dit hou je toch niet vol zo! Inky veel plezier bij vk, en wat dat lekker eten betreft pffff we kunnen mekaar de hand schudden, zie nu al op tegen de kiloos die er straks weer af moeten......grrrrrr
Toontje is al n hele tijd niet meer aktief hier. Ze is over 5 dgn uitgerekend. Niet bij de ha geweest. We modderen hier lekker aan. Hij slaapt nu trouwens nog steeds (vannacht wel vaak horen huilen, maar viel ook steeds weer in slaap). Het is gisteren laat geworden met pakjes avond en wat is ie verwend! 2 sets van houten treintjes, een hele set muziekinstrumenten, Pooh badspeelgoed, meccano (voor de toekomst) Mammut-stoel, Pooh-poef, zo was t geloof ik wel. De houten treintjes heb ik op onze kamer inelkaar gezet, maar ik laat m er 1x mee spelen en als ie daar nog te jong voor is, gaat t bij de meccanodoos, achter in de kast. De rest staat allemaal in de huiskamer. Wat ontzettend stom zeg, dat je die kraammand opgestuurd hebt gekregen. En lief van Roeland dat ie die blije doos heeft opgeruimd en er niks over tegen je heeft gezegd. Hier is t ontzettend boutweer, we blijven de hele dag binnen.
ps we hebben gisteren met mn vader op funda naar t huis gekeken en die werd er ook enthousiast van. t Zou toch wat zijn...
wie weet minni spannend hoor...... En wen idd wat lief van Roeland.... Nou nou die Giulian is goed verwend hoor....