Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    zooo hier zit de sinterklaasavond er ook op.
    lekker uitgeslapen en de kids zijn druk aan het spelen (alleen joelle slaapt nog)

moet om 10.15 bij de vk zijn, zal eens kijken wat zij ervan zegt.
    al moet ik zeggen dat ik me nu heerlijk uitgeslapen voel.

ook even zitten kijken op rooster
    * komende week ma school en 2 wekdagen
    * de week erop (net voor kerst) een zware week
    * de week erop ben ik helemaal vrij! ( ma-di kerst en do snipperdag ivm joelle's verj dag)
    * de week daarop alleen donderdagmiddag werken! (in schoolvak werk ik alleen de middagen en ma is 1 jan)

kijk daar wordt ik VROLIJK van !
    heerlijk vooruitzicht toch?

dan is het januari en is de drukke tijd even voorbij!

misschien ga ik die 24 uur wel volhouden in de rustigere tijd.

--------

Jee Wen wat stom zeg van dat kraampakket.!

2. Niet meer actief

Dat kind van mij hè.. die wilde vanmorgen douchen! Dus papa roept, "Astrid, ga je mee douchen?" Normaal gesproken loopt ze dan meteen achter hem aan en gaat klaar staan om uitgekleed te worden! Maar nu, nu liep ze terug, en pakte eerst haar handdoek (die pak ik namelijk altijd achteraf als hun al aan het douchen zijn) en die bracht ze eerst naar papa...IS HET GEEN SCHEET!

Woord van de dag is KLAAR

Sabrien, had sint het niet snik en snik heet in zijn pakkie? Pff.. Wel raar gezicht hoor, sinterklaasfeestje met zon op de achtergrond en kids met korte mouwen haha..

Nancy.. nou dat klinkt toch als nog even doorbuffelen, en dan wordt het rustig.. Misschien inderdaad even uitzitten die tijd!

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    agossie wat een mupke is het toch......

Sem is ook zo gek van douchen, als je na het eten vraagt wat gaan we doen Sem zegt hij :

douchie.....ghihhihi

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier ook (al heel lang): klaar. Bij alles. Dicht voor alles wat dicht moet en nu is t helemaal "bah".
    Het begon al mndn geleden toen we de muren van de trapopgang geschilderd hadden en kleine spettertjes op t houtwerk hadden gemaakt: bah,aaah, bah!
    Elke spetter werd aangewezen en de trap oplopen kon wel 10 minuten duren.
    Nu zijn ook de "foute" dingen bah. Ik had gisterochtend n zwarte trui aan in bed en een zwart arm in bed hoort niet, dus: bah.
    Pluisje op de grond: bah. De haar van de hond in de smurfensnot van zn nichtje: bah.

Wat ik helemaal vergeten was bij de buit-lijst van hierboven: hij heeft ook n Nijntje buggy gehad. Beer erin en karren maar. Hij heeft zich n ongeluk gelopen met dat ding vanochtend, hihi.

Hee Semmie, ik had net je verhaal nog niet gelezen.
    Giulian heeft n jasje van zn oma gekregen, want die is t niet eens met mijn keuze: te koud.
    Nou is dit ding bijna wit (ribfluweel), met n bloemetjes binnenkant- lekker roze en boven alles nog te klein ook.
    Maar een broek met bloemetjes...? Sjee, hoe oud zijn die mensen?
    En babyspeelgoed voor luc?
    Kan je volgend jaar niet voorstellen samen de Sint-boodschappen te gaan doen? Zo kan je je schoonmoeder ontlasten ;), want het valt ook niet mee met haar leeftijd nog zoveel dingen bedenken voor al die kinderen... :D

Giul drinkt vandaag al veel meer en heeft net wat pogingen gedaan te eten. Hij knapt op, denk ik.
    Melk wilde ie nog niet. We kijken t nog n dag aan. Hij ligt nu alweer op bed en ik temp m zodra ie wakker wordt. Bij koorts gaan we vandaag weer naar de ha.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee, Lisa was niet echt onder de indruk van sinterklaas.. vanmorgen was ze nog aan het zwaaien .. toen ik vroeg waarom zei ze "dag pietenklaas" lief he...

Yess ik mag de nieuwe pampers buzzen.. jij ook he Inky.. las het bij dat topic...
    Lijkt me erg leuk!

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik ben vanmorgen bij de vk geweest, met de beeb was alles okee.
    dat is alvast prettig!

ikke al mijn moed bijelkaar geraapt en verteld dat het met mij wat minder gaat (moest moeite doen mijn tranen niet over mijn wangen te laten lopen) dat ik zooooooooo moe ben en mijn "werk verhaal" etc etc bla bla.

vraagt ze wat doe je voor werk, dus ik uitgelegd (kent het bedrijf waar ik werk ook) begint ze heel vrolijk, ohja daar is het wel reuze druk nu natuurlijk? *ja, ik ben echt helemaal op onderhad, op dagen dat ik vrij ben doe ik liever niks, maar dat gaat niet met mijn gezin.. etc etc*

zegt ze weer oh maar wel heel leuk werk! zeker met deze kersttijd ziet het er daar altijd heel leuk uit.
    *hm ja dat is, maar 24 uur is behoorlijk, merk ik nu*

zij weer, ja de dagen dat je thuis bent, moet je natuurlijk ook een berg dingen doen zeker ook voor/met je 3 kids.
    maar de beeb groeit goed dus die vind het allemaal prima.

MAAR IKKE NIET! dacht bijmezelf ach laat ook maar, ze snapt me niet of ik maak er en te groot punt van?!

--

nu ik dit zit te typen rollen de tranen wel over mijn wangen, ik ben toch echt helemaal geen zeurend typ echt niet!

Gelukkig zoals ik in mijn bovenstaande bericht van vanmorgen al schreef, heb ik nog wel een paar lekkere weken in het verschiet.

Gadver wat heb ik spijt dat ik niet mijn andere VK heb genomen zeg!
    ik voel me hier van het begin af aan al niet erg happy!
    maar nu helemaal niet.

7. Niet meer actief

je kan nog overstappen hè nancy!

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ja daar zit ik eerlijk gezegt ook ernstig aan te denken, zal na het eten eens gaan bellen met mijn "oude" verloskundige praktijk, kijken hoe die er tegenover staan.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee balen, Nancy. Heb je al gebeld?

Wat leuk dat jullie mogen buzzeren, mazzel zeg!

Hier gaat t n stuk beter. Giul huilt niet de hele tijd aan 1 stuk door, hij heeft n paar stukjes brood gehad en een paar kleine hapjes van n cracker en een banaan.
    Hij drinkt nu heel goed en zn neusspray doet m niks. Een uitje naast zn bed gelegd, omdat ie nu ineens heel verkouden is geworden. Snot, snot, snot! Maar ik zie dat als n goed teken, komt t blijkbaar los.
    Hij slaapt nu alweer, had m pas om 12 uur uit bed gehaald, dus hij is nog wel heel erg moe. Maar dat vindt mama niet erg.

Nancy, kan je niet een beetje hulp krijgen thuis, zodat je lekker kan bijkomen? Anders trek je t niet eens tot kerstmis.
    Mn virtuele zakdoek, voor je tranen, meid.

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik stap over van VK !

heb met beide contact gehad en besloten over te stappen.

voelde me bij de praktijk in het dorp niet op mijn plek/gemak... misschien dat het komt dat je zo aan de andere gewend bent?

hun reactie op bepaalde dingen vond ik gewoon niet tof.

maargoed 22 dec moet ik nu naar de andere praktijk komen

(de reden waarom ik die niet weer had genomen is de volgende... toen ik zwanger was van de andere 3 zat hier in het dorp geen vk praktijk en ik had die nog van de eerste zwangerschap, woonde toen ook al in die stad.
    Nu hier dus wel een vk zat, op de hoek van de straat leek me dat wel makkelijk)

voel me al opgelucht met dit besluit!

(ps ze herkende me zelfs aan de telefoon!)

Oh ik heb nog wel een leuk iets... Gisteren kwam de sint van het werk de kadootjes thuis brengen en wat denk je? er zat voor de baby ook een kado bij!
    vond ik zooooooooo leuk! had het helemaal niet verwacht.)

ps Minni heb ik iets gemist? ben je weer aan het kijken naar huizen?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he Nancy wat een fijn nieuws. Je moet je echt wel op je gemak voelen bij je vk vooral als je thuis wil gaan bevallen. Goed dat je lekker naar je oude terug mag.

Ik werk nu op therapeutische basis en dat is helemaal buiten mijn vk om gegaan. Ik ben gewoon naar de arbo-arts gegaan en heb mijn klachten uitgelegd en het telefoonnummer van de fysio gegeven (wat hij niet eens hoefde) en zo de boel geregeld. Dus je vk hoef niet op de hoogte te zijn.

Ik ben vandaag ook naar de vk geweest. Ook alles was goed met de prul stevige hartslag! Ik was de formulieren van de 20 weken echo vergeten dus die kwam Remon nog ff brengen en hij kon metene het hartje nog horen.

Verder heeft Lars vandaag een iets betere dag gehad. Hij heeft s morgens 3 kwartier geslapen en s middags ene uur en een kwartier. Hij wilde nog wel steeds bij mij zijn maar het drammen en jengelen was minder.
    Heb zelfs ene uur kunnen bubbelen in mijn moeders bad HEERLIJk.

Morgen weer aan het werk, de kerstspullen zullen wel in de klas gehaald worden en de boel lekker gezellig maken.

Verder niet vele nieuws eigenlijk.

12. Niet meer actief

yeah.. ik mag ook buzzeren.. De nieuwe pampers.. Ben benieuwd!

Wat goed nancy, je zult nu vast geruster zijn!

Lekker inky, dat je ff hebt kunnen bijkomen door te bubbelen..

Minni, voor jou ook vast een hele geruststelling dat Giul weer beterderder lijkt te worden.

Ik heb verder geen nieuws eigenlijk, ben wel blij met mijn buzzer actie!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hihi leuk.. iedereen aan de buzzz.. ben benieuwt hoeveel pampers we krijgen om uit te proberen!
    Dit is trouwens mijn eerste keer dat ik mag buzzen..

@nancy: Fijn dat je terug kan.. en leuk dat ze je nog herkende.
    @Inky: Heerlijk bubbellen , zucht.. ik wil ooooook!
    @Gupsie: geen nieuws, goed nieuws toch?!
    @Minni: Gelukkig gaat het weer beter met Giul.. hoop dat het zo blijft.

Ik heb nu de afspraak voor de tattoo te zetten op 14 dec. staan. Dan ben ik ruim 1,5 wkn overtijd en heb ik ondertussen wel getest. (Ik verwacht er nog steeds niets van overigens... )
    Ik laat hem op mijn enkel zetten, maar het wordt waarschijnlijk toch een andere als die in mijn album staat. Ik laat die vrouw zelf wat ontwerpen met de letters T en L.. Ben benieuwt wat ze ervan gaat maken.

Mischa begint waarschijnlijk volgende week met zijn HBO technische informatica. We zijn aan het denken om daarom voor mij een laptopje aan te schaffen zodat ik toch online kan zijn... en hij de computer kan gebruiken om te leren, maar ik vind ze zo duur.
    We gaan nu eerst maar eens kijken hoe we dat geregeld krijgen ... de laptop bestellen hebben we zo gedaan als het nodig is.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    spannend een geheel nieuwe opleiding. Wens hem veel suczes van me!

Minni, mijn schoonmoeder heeft drie kleinkinderen, de vierde is op komst. Maar ze heeft heel duidelijk voorkeur voor het dochtertje van de broer van Sjoerd. Aan haar is alles leuk lief en schattig, mijn jongens zijn wild druk en lastig en hadden dus niet veel verdiend volgens Sint.....jongens ik ga hier niet eens meer op in want ik erger me dood. HEt is goed, aan mijn kant van de fam. worden mijn kanjers op handen gedragen, ze zijn de jongste en iedereen vind ze geweldig, zijn ze natuurlijk ook gihhihihi Dus laat ze maar lekker, en neeeeeee ik ga zeker niet met haar shoppen, doeiiiii

Nancy, goed besluit meis veel plezier bij de nieuwe praktijk!

Hier alles goed nog een nachtje en we gaan heerlijk weg, heb er vreselijk veel zin in. Sjoerd probeert met de middag thuis te zijn dusssss.....

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier van mn schoonmoeder geen voorkeuren. Zo wel, dan is mijn kind toevallig t voorkeurskind, hihi.

Snot bende, hier! Echt niet normaal.

Gisteravond kwam Giul weer gillend uit bed. Wij gingen er om 10 uur in, hij wilde eruit. We hebben m maar weer ff in handen gehad en hij is lief gaan spelen met zn houten treintjes, hihi. (op onze slaapkamer)
    Giul en ik stoeiden nog even, zo kan ik dan makkelijk in zn mondje kijken en zag 1 kies door en 1 bijna. Vervolgens alles bloed. Hij gorgelend, bijna stikkend in al dat bloed en toen ie alles doorgeslikt (en uitgesmeerd) had, dacht ik te kunnen zien, dat die andere kies nu ook door was.
    Das wel bijzonder. Heel even ook wel schrikken.

Giul is weer puur vervelend wakker geworden en is nu bij oma, maar na tai chi haal ik m op, daar slaapt ie niet en hij heeft zn slaap nu juist zo hard nodig.
    Vanaaf pizza eten! (american pizza van dr Oetker)

Hee Nancy: good 4 u! Goed dat je overstapt.
    En ik ben tegen n huis aangelopen. Miss wordt t niks, want Elmar ziet alleen maar beren op zn weg en vindt t allemaal niks/weinig. Maak zo ff n afspraak voor bezichtiging voor a.s. zaterdag.

16. Niet meer actief

Ik ben toch benieuwd minni, wie weet is ie meteen verliefd hihi..

Zo, ik ben lekker op dreef. Heb al echt voor mijn gevoel weken slecht geslapen, en toch nog energie hebben hè. Ik moet toch een keertje instorten zou je denken! (komt vast nog wel)

Ik heb de kerstpakketten bevestigd gekregen en betaald, personeelsuitje in amsterdam geregeld, hotel voor personeel geregeld die blijven slapen (en voor ons ook hè), de rolluiken man is weer in actie gebracht, de deur is gezaagd door mijn oom (in de keuken), afspraak gemaakt voor as d'r koppie te evalueren en evt nieuwe afspraak voor ct scan, want ik DENK nog meer bultjes te voelen... (zal vast ook alleen in mijn koppie zitten, maar toch)... ik heb het gevoel dat ik meer kan regelen. Ik ga maar eens online shoppen voor luxaflex enzo

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou shop ze!

Tjeemp wat is die kerstperiode een drukte met een eigen bedrijf. Heb vandaag ook de kerst en wijnpakketten opgehaald en de drukontwerpen voor de kerstkaarten pffffff.....natuurlijk verliep niets vlekkeloos...grrrrr Ben al 5x op pad geweest voor die kerstkaarten en het is verdorie niet langs de deur 90 km verderop....bah.

nou verder alles prima.

Fijne avond allemaal en Inky ook jij een lekker weekend, als ik jullie niet meer spreek, tot zondag/maandag! Doei doei

18. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Dachten we van alle ellende verlost te zijn, zit Lotte weer aan de antibiotica. Dit keer voor een luchtweginfectie, kind hoest zich een ongeluk en is net een klein zeehondje :cry:

19. Niet meer actief

sjees wen,... die kleine meid heeft het maar zwaar! Beterschap!

20. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    agos, arm meissie! die treft het ook niet echt.
    Beterschap!

hoe ziet je HA dat trouwens? Ben vanochtend met Jill geweest maar no way dat hij in haar keel mocht kijken. Ze begon hem gewoon te trappen en onwijs te krijsen.

Share This Page