Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haaha, Thea, je hebt alle berichten die je van de week niet geplaatst hebt ruimschoots goed gemaakt vanochtend lees ik.

Je vriendin komt zo lekker bij mij op visite. lekker puh, hihi.

Terwijl ik dit schrijf grijpt eindelijk onze kat in. Giulian begint veels te baldadig te worden. Hij ligt nu op de grond, zich vreselijk aan te stellen. Onze kat gaf m n tik zonder nageltjes en daar schrok ie goed van, hihihi!

Wat n gedoe met dat eten, he Thea. Kan het me goed voorstellen. Mn nichtje van 5 eet bijna helemaal niks, ook geen snoep of chips. Dat mag ze als ze goed heeft gegeten, maar ze is niet omkoopbaar. Ontzettend vervelend voor mijn zus.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat n gekut hier vandaag. Giulian jankt of doet stout. Is de pubertijd vandaag al begonnen?Eten en slapen ho maar.

3. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Me toch wel beetje jealous, Mandy, hihihi, maar ik wens je (ondanks mijn jaloezietje) heel veel plezier. Doe je Monique de groetjes van me, hahahaha. En vergeet niet om fotoos te maken van Guil en Isa!!!!

4. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ik hoop dat Diul zich straks wat beter gedraagt tijdens je visite, anders krijgt ie het nog zwaar te stellen met Isa, hahaha.

5. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Dat eten, nou, dat is inderdaad wat, hoor. Ik kan me voorstellen dat het voor je zus ook zeer vervelend is. Maar jouw nichtje is dus niet omkoopbaar? Hm, Isabel ook niet echt, hoor, helaas. Ze eet echter nog wel snoep of chips, met de zin erbij: jij wilt een ijsje eten? oke, dat is goed, maar dan moet je wel vanavond goed eten. ja, papa, is dan het antwoord. maar als het etenstijd is, is die belofte allang weer vergeten, hoor. dat ijsje heeft ze binnen, maar eten doet ze helaas toch niet.

ikzelf stel zulke voorwaarden niet, dat doet nico eigenlijk meer. en je ziet: het werkt voor geen meter!! dus hij zou er eigenlijk ook mee moeten stoppen, maar ja, aard van het beessie, he, hij wil lief zijn voor zijn dochter, maar krijgt er wat dat betreft niet voor terug wat ie verdient...

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Het was weer heel gezellig. Voor de gezelligheid had ik Giul wel op bed gelegd, want t was echt niet meer te harden. Helaas heb ik Monique niet de groeten van je gedaan, heb dat bericht niet meer gelezen, Thea.

Giulian heeft sambaballen gekregen van Isa Kim en Monique. Hij zit er nu mee naar hartelust op de grond te rammen. Lekker ding, he?

Isa had hele gave schoenen aan trouwens.

Ik heb n fotootje gemaakt van t stel, terwijl Giul Isa dr fles probeerde te gappen.

Ik ga mn ventje nu weer proberen te voeden, hij heeft nog niet eens 1 hele fles op vandaag en daarna mag ie weer naar bed, kan ik ook.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Het was inderdaad gezellig met Mandy en Giulian en er kon nog een echte lach vanaf........ik ga nu een fruithap geven en daarna het kleine monster in bed doen.......lekker in mijn eentje boodschappen halen en taarten bestellen voor mijn kanjer.......

Hier een goede nacht..1 keer eruit voor romperstront en een flesje en daarna tukte ze door tot negen uur...........oost west thuis slaapt ze toch het best.....

8. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    wat ben ik blij met dit weer eindelijk weer een zonnetje knap je spontaan van op
    heb net heerlijk een stuk met Noah gefietst dat vind hij echt geweldig
    morgenvroeg naar de vroege vogelkorting van prenatal even wat kinderbeveiliging halen , want geen kastdeurtje is meer veilig voor Noah hij krijgt alle deurtjes open. en 20 % korting is toch mooi meegenomen

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    lekker shoppen bij prenatal. En idd zon: joepieee!

Giul heeft na je vetrek de boel weer op zn kop gezet, janken, janken en janken. Isa heeft blijkbaar n goede invloed op hem.

Ik heb m n uur geleden n zetpil gegeven en nu is ie lekker aan het spelen. Achter n bal aan aan t kruipen.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo daar was ik weer!!

Pff heb een zware dag gehad vandaag. Mijn collega was ziek en daar kon geen vervanging voor geregeld worden dus mocht ik die klas erbij doen. Hihi 2 klassen!! De kinderen vonden het geweldig dat ze mij kregen en ik stond verbaasd over de inzet en werkhouding. Wat een toppertjes waren het vandaag zeg!! We hebben super gewerkt en ik heb me uit de naad gelopen om iedereen te helpen en te belonen. Maar ene heerlijke dag! Ben wel aan een weekeind weg toe nu!

Net nog lekker "ruzie" gehad met hub. Pff wij hebben dinsdag een studiedag en aangezien al mijn vriendinnen werken en de familie ook is er geen oppas. Mijn moeder werkt tot 14:00 dus kan ook niet vroeg komen. Dus moet hub een dag thuis zijn. Staat al maaaaanden in zijn agenda maar goed. Het is echt mega-druk op de zaak dus tja is wel rot, vooral met maandag als pinksterdag erbij kan hij ook niet werken. Dus hij baalde en ging dat ff botvieren op mij. Tot hij zei, Kan Deboor niet oppassen. Nou we bieden het elkaar zooooo vaak ana dat ik nu van het aanbod gebruik heb gemaakt. Dus Deboor is onze reddende engel van ons huwelijk en die gaat oppassen. Pffjeew weer een zorg minder.

Lars is nu mega verkouden en is heel hangerig. Ik mag lekker 2 dagen weg dus papa kan zich uitleven. Maar die gaf al toe het stiekem wel lekker te vinden dat ie zo kroelerig was.

Nou verder niks nieuws hier!

En zo te lezen gaat het met jullie ook allemaal goed.

Ik duik nog ff onder de zonnebank zodat ik morgen poepiebruin ben haha

11. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Hahaha, toch wel fijn om te horen dat papa er zin in heeft, een weekendje met zoonlief alleen ook al is Lars zo hangerig. Kan papa tenminste ook eens lekker met zijn jochie kroelen, heerlijk toch!

En wat heerlijk dat je huwelijk gered is door ons eigen Deboor! Wat een topwijf is het ook, he, haha. Ze kan supergoed weblogs bouwen en helpen bouwen en nu ook nog zo goed als huwelijksredder optreden. Als er hier een topper van de maand verkiezing werd gehouden had Deborah de titel volgens mij deze maand superdik in de wacht gesleept :D :D :D

Ik geloof dat er weer een of ander virus of bacterietje in de lucht hangt: Emelyne is ook een beetje huilerig en hangerig zo door de dag (en sutkjes nacht) heen, maar ook Nico is ziek. Hij ligt met koorts op de bank een dutje te doen nu de kids in bed liggen. Hij heeft het de hele dag goed volgehouden met ze, ik was werken, maar nu heeft ie het toch ff gehad, hoor. Nou ja, ik laat hem maar, geeft mij weer ff een goed excuus achter de PC te kruipen, haha.

12. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Wat heerlijk, he Toontje, die zon. daar zij we volgens mij allemaal wel aan toe. Ik heb er helaas niet veel van mogen meemaken vandaag, zat weer zoals gewoonlijk op mijn werk, maar ik hoop er de komende 3 dagen toch nog iets van te mogen zien om ook ff lekker te kunnen genieten. Want zo'n fietstochtje als jij met Noah had wil ik ook wel, heerlijk ff naar buiten.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier heerst stilte...........alles ligt op 1 oor. Wat een heerlijke avond!!!!!!!! Ik ga even een koppie en een borrel bij een vriendin halen.........

( Jammer Thea dat je niet in de buurt woont anders was ik bij jou komen leuten)

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Toen je wegging,Monique, kwam n buuv op me af lopen. Dr zoon (2 wkn ouder dan Giul) was vreselijk ziek en ze hebben de vakantie ervoor afgebroken. Vanochtend naar de ha en vanmiddag weer n afspraak.
    Ik ging eerder vanavond horen hoe het ging en ze zijn niet thuis. Ze hebben 3 kids (6,4 en 1) en niemand was thuis. Klinkt niet zo best. Klonk vanmiddag al gelijk niet zo goed. Arme ventje, arme buuv.

Giul heeft de draad weer opgepikt met huilen, vanaf jij weg was. Hij ligt nu te slapen,maar ik vrees met grote vrezen vor vannacht.
    Ik ga mn rotzooi slikken en dan ga ik naar mn bedje.

Veel plezier Inky en Gupsie!

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben weer thuis........heerlijk gebept met mijn vriendin en samen een flesje wijn leeggedronken en hier was alles stil toen ik thuis kwam.........

Mijn meisje had dus heimwee en is er weer als vanouds........

Vervelend voor je buuf Minni.......ik hoop dat alles meevalt. Van al die onzekerheid wordt je niet echt vrolijk.Ook hoop ik dat Giulian morgen weer de vrolijke dreumes is als altijd en het zonnetje in huis.......

Morgen middag het kinderfeestje van Kim.......5 kids en Kim en dan naar de bowling. Oma komt oppassen.

Ik duik er nu ook in.......

16. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    he...monique...je bent er weer!! fijn hoor dat alles weer normaal is, daar word je zelf ook weer relaxter van...

Minni: hoe is 't afgelopen met de zoon van je buuv? Hoop dat het meevalt....je schrikt altijd he van zoiets....hoelang moet je zelf nog pillen slikkken?

He..Thea...kijk maar uit dat het virus jou niet tepakken krijgt!! Extra portie vitamine C maar nemen!

Inky...ben je al bruin? Hoe is 't met "t melkmannetje?"

Hier begint Daphne ook verkouden te owrden denk ik...ze heeft de hele dag aan elkaar geniest, vanavond is ze al 2 x scho huilens wakker geworden. Volgens mij heeft ze dus ook keelpijn. Heb maar een beetje vicks op borstje gesmeerd.

Verders een hele drukke week gehad. Mijn baas is vanwege familieomstandigheden al 2 weken geleden plotsklaps naar NL vertrokken. Bij ons begint juist net het hoogseizoen......ik heb dus de leiding en dat terwijl ik eigenlijk 50% behoor te werken....ik maak elke week dus heel wat overuren. ....mis wel veel de dames zo...snik...

Morgen hebben we eters...oef wat gaan we koken?? en zondag is hier ter land ter zee en in de lucht....altijd erg gezellig!!! Zo komen we het weekend wel door!

Fijn weekend voor iedereen! Oh ja..een een goed pinksteren....(dat vieren wij hier helaas niet)

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo Sabrina, lekker druk zeg. Maar er komt n lekker weekndje voor je aan geloof ik.
    Wat n mazzel dat jij daar woont. We moeten hier maar es denken over emigreren.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben gisteravond en net weer naar mn buuv geweest, maar ze zijn niet thuis. Ik vrees dat t jochie is opgenomen in het zh. Arm kereltje.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Laatste update van mn buurjochie. Hij is opgeknapt.
    Ze zijn gewoon thuis. Mn buuv was vanochtend doodziek en mn buurman is toen boodschappen gaan doen. Puur toeval dat de auto er steeds niet was als ik kijken ging, mn buuv deed zelf de deur niet open, omdat ze op bed lag. (en volgens mij doet de deurbel t ook niet)

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gelukkig maar dat hij niet is opgenomen.....kinderen horen gewoon thuis te zijn in hun eigen bed.

Zo de party kan beginnen. Kim viert vandaag haar feestje voor een aantal vriendjes en vriendinnetjes.....We beginnen met taart versieren en opeten en daarna richting bowling........uurtje bowlen en pannekoeken eten en rond 6en de hele bubs weer naar huis.....Kim is er stront vervelend van.......hahahahaha.....

Isa zal ik nu eens gaan verblijden met een fles pap ( tja ik ben vandaag van de gemakkelijke ) Daarna gaat ze ook taart versieren en oma komt rond half drie haar ukkie halen........geen omkijken dus naar Isa. HEERLIJK

foto`s volgen als het me lukt om ze te plaatsen.......

Deel Deze Pagina