Lekker joh, Suus! En Sabrina, een BBQ weekend, daar kunnen we ons hier nu niks bij voorstellen, hihi. Regen, wind, regen. (maar wel 12graden) Dat huis gaat niks worden en heb ik vandaag afgebeld. t Is n leuk huis, maar er zit direct al voor ten minste 16.000euro werk aan en wat de doorslag gaf, was de omgeving. Midden in t dorp, maar t leek wel n industrieterrein. Geen leuke speelplek voor kinderen en ook geen fraai uitzicht aan de achterkant. Echt jammer, want het huis zit vol potentieel en daar was ik absoluut voor gegaan als we niet ingesloten waren (achtertuin) door 3 fabriekshallen. ******************************************** Nu hebben we t volgende besloten: Onze achtertuin is nogal onhandig ingedeeld. (5 x 18m, dus wel voldoende tuin) we hebben bij de achterdeuren een stuk betegeld , vervolgens is de tuin in 2en gedeeld. Links een grote brede heg (staat op onze grond) en een stukje grasveld, midden een slingerpad en rechts daarvan begint een verhoogde border (die voorheen samen met de buren een hele grote vijver was). Achterin de tuin staat een schuurtje met een pad ernaast en een stuk loos (betegeld) grond erachter en dan de schutting. De coniferen haag gaat eruit en er komt een schutting. In het gras aldaar wil ik een dakplataan of een andere overkapping (tegen de zon, tuin is op t zuiden). De border daar gaat gras in en er komt een ingegraven zandbak en een waterornament (was voorheen waterbak voor de kippen). De schuur gaat plat en we maken een grotere schuur die helemaal naar de schutting erachter geplaatst wordt en volledig in de breedte. De schuur moet een platdak hebben. Boven dat dak maken we n vlondervloertje en een trap naar t dak en een glijbaan. We maken langs de rand een ballustrade (beveiliging voor de kids he) en een uitkijk torentje. Dit jaar (2oo7) gaan we eraan beginnen, met voornamelijk de schutting te plaatsen en de border te maken zoals ik t wil. Ik heb t zelf bedacht en het lijkt me echt n heel gezellig tuintje worden. Dan pakken we hierna de voortuin aan (5x16m). Daar wil ik alleen n extra boom hebben. We gaan dus lekker niet verhuizen en verder met het naar ons zin maken van wat we nu hebben. Ik heb er echt zo'n zin in! (heb mn schoonvader al op de hoogte gesteld en die houdt ook n paar dgn vrij voor het uitgraven van de coniferen en het plaatsen van de schutting.) Ik moet ff kijken of de buren mee willen betalen aan de nieuwe schutting, natuurlijk. Ga je eerst kijken wat t kosten moet, of vraag je eerst of ze meedoen?
Ik denk minni, dat het wel practisch is om alvast wat info te hebben over de totale kosten van deze schutting. Anders "krabbelen" ze misschien later wel terug wanneer ze later de prijs horen. Klinkt leuk hoor...dat tuin projesct. Laat het voorjaar bij jou maar beginnen.
Wow minni wat ene plannen allemaal. Wij hebben de schutting ook samen met de buren gedaan en wij hebben gevraagd wat ze van een hardhouten schutting vonden. Daarna heeft Remon een offerte gemaakt en daarvan hebben ze de helft betaald. Anders hadden we het zelf betaald. Sibrine lekker man BBQ dat klinkt heeeel ver weg voor ons. Het is hier enorm pokkeweer wij houden het bij gourmet. Ik denk dat ik voor Lars ook de 3 tellen regel ga gebruiken mss werkt het wel bij hem. Nou hier een superweekeind gehad. Het begon iets minder doordat we in totaal 1 uur in de file hebben gestaan op de heenweg maar goed dat mocht de pret niet drukken. Bij aankomst in het hotel om 18:30 hebben we de koffer gedumpt en zijn we naar de waalkade GELOPEN haha. Tja de heenweg ging nog wel. We hebben super heerlijk gegeten. Het restaurant was modern met een heel gezellige sfeer en allemaal net ff wat anders. Ik dronk malt bier en dat was ook wel lachen. Je had die gezichten van sommige mensen moeten zien. Een zwangere aan de alcohol. Ik mijn flesje steeds draaien dat ze het etiket zagen maar dat hielp niet echt. rond 21:30 terug gelopen en dat duurde heel lang. Ik hing in Remon zijn arm en de stoeprandjes duurden een eeuwigheid. We zijn dan ook meteen in het hotel in bed gaan liggen. De volgende morgen heerlijk ontbijtbuffet met alles erop en eraan op. En daarna meteen Nijmegen ingedoken. Wat is dat een super gezellige stad zeg! Alles wat al in kerstsfeer en ze waren ene ijsbaan aan het maken op ene plein. Echt heel knus en toch veeel winkels. We hebben de helft maar gezien. Remon is met 3 nieuwe outfits geslaagd in 1 winkel en voor Lars hebben we een aankleed Ernie gekocht. Verder nog kleine dingetjes. Ik mocht ook ene outfit uitzoeken maar kon niks leuks vinden dus die houd ik nog tegoed. Lekker geluncht nog en daarna op weg naar Sanadome. Daar zijn we rond 14 uur de thermen ingedoken om vervolgens om 16 uur heerlijk een uitgebreide massage te krijgen. Gezellig in 1 kamer. Na de massage nog wat gezwommen en gebubbeld en daarna lekker tutten voor het diner. Ook dat was heerlijk. We hebben nog lang nagebabbelt in de bar met natuurlijk bitterballen. De voglende dag weer ene uitgebreid buffet gekregen. We hebben daarna nog tot 14 uur gezwommen en lekker een kleurtje opgedaan onder de snelbruiners. Nog een salade en een broodje gegeten en toen wilde REMON graag weer naar Lars. Jajaja hij mistte Lars deze keer meer dan ik. Ik genoot van de rust en de ontspanning. Remon ook maar die wilde graag naar Lars toe. Nou die had het super gedaan bij Oma en opa. tot 8:30 uitgeslapen 2 dagen en overdag steeds 4 uur slaap gepakt. Goed gegeten en lekker gespeeld. Hij is ook nog met opa boodschappen gaan doen en dat vond opa volgens mij nog leuker dan Lars zelf. Dus ene goed weekeind. En vandaag is meneer ok in ene best humeur. Weer tot 8:30 geslapen en vanmorgen 2 uur en nu ligt hij er ook alweer in. Hij heeft heel goed alleen gespeeld en is lief mee geweest naar de winkels. Dus een lekker jong weer. Nou ik lees dat het bij jullie verder ook allemaal goed gaat. Hier verder ook.
OW INKY.....Dat klinkt super zeg! Klinkt idd als een heel lekker weekend! Hmmmm...IK WIL OOK! Vooral dat Thermen verhaal.....pfffff......en dan dat eten....lekker en gezellig.....! Ow...was ik helemaal vergeten te vertellen: op zaterdag heeft hubbie mij meegenomen naar de Juwelier. Ik mocht een diamant uitzoeken..... Het is er eentje geworden van 0,6 karaat. Er wordt een hanger van gemaakt. Ik wil dat de diamant dan op het collier komt. Dus men moet iets lastigs ontwerpen....Diamant komt gewoon uit A'dam. Ik vertrouw die Amerikaanse niet zo! Als ie af is zal ik fotootje maken....Kerst zal blinken....hihi
wow dat klinkt goed, diamonds are a girls best friend nietwaar? Ben benieuwd naar het eindresultaat.... Hey Inky klinkt super, lekker hoor zo'n weekend voor je zelf euhm samen.... Ik denk dat we het voorlopig niet meer zullen doen, mijn pa en ma zijn de jongste niet meer en dan met drie kids wordt iets te gortig...sjoerd zijn ouders willen niet op 2 en dus zeker al niet op 3 kids tegelijk passen/logeren. Dus dat wordt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten jammer jammer! Fijn Susanne een goede hulp in huis is het halve werk...lekker! Nancy mooie buik hoor, of had ik dat al gezegt...na ja nogmaals... Gups alles goed? Minni klinken goed die plannen van jullie, wordt een heus project zo te horen!
Minni, jammer dat het huis niets is geworden, maar wel weer leuke vooruitzichten om te klussen. Er zit vast ook nog wel een schilderwerkje voor je bij hihi. Hier gebruik ik ook al een tijdje de 3 tellen regel. Heel stom, maar bij 3 doet ze inderdaad wat ik van haar verlang. Meteen de 1ste keer al. Misschien heeft ze goed naar de nanny gekeken haha. Inky,... ** JALOERS **... ik wil oohook.. Mocht je nog een keer van Remon of nie?, dan pakken we er nog 1 in januari haha.. Ik heb niet zoveel te melden. Mijn meissies doen het goed! De ene trapt mam al flink beurs haha.. en de andere ook wel eigenlijk! Ik heb een jas voor mezelf gekocht bij hans textiel. Dan heb ik in ieder geval wat voor deze winter (nou ja, in ieder geval de helft ervan). Morgen komen de kerstpakketten binnen, als het goed is ook mijn nieuwe mobiel en ik las net dat mijn digitale foto's ook klaar zijn! Mooi mooi mooi... Ik wil alleen nog naar de kapper. Heel graag naar de kapper, want begin nu wel een armoedige kop te krijgen.
@ Inky, dat klinkt als een heerlijk weekeinde! @ Sabrien, ohhhhhhhh ik wil ook BBQ weer... @ Minni, goed dat jullie het besluit hebben genomen en nu jullie huis/tuin opknappen (maarre je was toch al begonnen? he?)
Gupsie: zullen we samen gaan? Ik word al grijs aan de zijkanten!..moet dus echt hoog nodig, maar vind het altijd vreselijk om te gaan...
Sjee Ink, das ff luuks en Sabrien, jij ook met je bling-bling. Toemaar! Miss kan ik morgen eindelijk mn laptop ophalen, joepieee! (5,5 week) En de kapper, heerlijk vind ik dat, maar ik gun het mezelf echt te weinig. Hopelijk vanaf morgen dus weer fulltime online! (iedereen klaarzitten bij de msn, he) ps Semmie, hoe oud zijn die mensen dan, dat ze nu al zeggen niet op 2 kids te willen passen? Ik verwacht trouwens dat ze dat met ons zometeen ook niet willen. Maar ach waar heb ik t over? Vooralsnog zit er nog geen 2e in de lucht.
he voor de mensen die BI hebben gehad. Hoe deden jullie dat met de sex? Ik durfde het weer aan van het weekeind (goeie ambiance haha) maar kond daarna amper meer lopen en de volgende dag had ik nog meer pijn auw auw auw
Wow een diamant uitzoeken.. sjee dat mag ik nou nooit! Ben benieuwt naar de foto! @Inky: Tja ik had niet zoveel last van mij BI als jij denk ik , maar we deden het gewoon wat minder vaak en áls, dan heel voorzichtig want anders deed het idd zeer in mijn bekken/onderrug. Ook daarna had ik er dan last van.. maar ik heb uiteindelijk maar even op mijn tanden gebeten...(totdat ook dat niet meer ging van de pijn). en ook maar gewoon recht toe recht aan, geen gekke kamasutra dingen hihihi want ik denk dat ik anders niet meer uit de knoop zou komen.. whahaha....
ja maar juist gewoon recht toe recht aan doet enorm zeer. mss op mijn zij? Haha het was echt letterlijk kreun en steun werk
hihihihi ja zou je ook kunnen proberen.. ! Ik denk eigenlijk dat elk standje pijn doet omdat je bekken toch wat uit elkaar gaat als je je benen sprijd.
Pff... doen jullie kids ook dit? (vervang Ze/Zij of haar voor hij of hem hihi) Zodra ze maar IETS eetbaars ziet liggen, verdwijnt het in haar mond! Ze is daarin niet kieskeurig! Als je zit te bellen, of de telefoon gaat, dat ze naast je gaat staan en zich er tegenaan gaat bemoeien. Als je haar wilt optillen, dat ze zich helemaal slap houdt, waardoor ze geen 11 kg weegt, maar tien ton! Als je lekker saampies aan het wandelen bent, dat ze ineens stopt en gaat staan trappelen. Wat inhoudt, in ga nu vreselijk ondeugend zijn en ik daag jou uit! Als ze drnken wilt, ze haar beker aan je geeft en ja knikt, of de beker in de keuken gooit en ja knikt. (zit bij ons een traphek voor de keuken, dus ze smijt hem de keuken in) Als je haar in de kinderstoel wilt zetten, dat ze zich gaat strekken. Of de bandjes tegenhoudt. Ook wel lieve dingen hoor! Als je samen douche neemt, zij lekker je rug gaat insoppen. Als je lekker op de bank ligt, ze je ineens bij de nek pakt en een dikke zoen geeft! Als je haar straf hebt gegeven, dat ze dan vervolgens komt goedmaken met je! Als ze iets ondeugends verzint, je aan haar koppie al helemaal kan zien dat je in de maling wordt genomen door haar... Doen die van jullie dat nou ook? Of kan het nog erger..
@Gupsy, ik kan volmondig "nee" zeggen, maar t klinkt alsof we er evengoed niet aan gaan ontkomen. Ik ben nooit naar de ha geweest met mn klachten, maar als ik t zo lees, komt alles me wel bekend voor. Zelfs nu nog heb ik dat na de sex. Ik heb gewoon een dag of 2 á 3 pijn. Maar... Vanachteren of allebei op je zij kan soms helpen en deze (vooral): (klinkt wel ranzig en ik voel me nu wel n pervert) jij ligt op je rug en je knieën omhoog, maar niet echt uit elkaar. Hij ligt op zn zij en kan met zijn onderlijf onder je knieën door (zeg maar ) evengoed bij je komen (zeg maar ) Bijkomend voordeel is dat jij aan de voorkant alle ruimte hebt om nog wat zelf te stimuleren (zeg maar ). Ik zou zeggen: als je t niet volgen kunt, dan moet je t ff visualiseren of gewoon uitproberen. Veel plezier (zeg maar ).
@ Gupsie, JAAAAAAAAA oh de herinneringen blijven! volgens mij hadden ze alle 3 van dat soort fratsen... @ Minni, ik probeer me het voor te spellen hoor....maar of het me zo handig lijkt... of ik snaphet niet zo goed.. hihi
@gupsie, yep ook hier worden de grenzen goed afgetast. Bij mij helpt het al ik gewoon wacht. Dus als meneer de andere kant oploopt dan ik dan blijf ik stilstaan en zeg niks. Na 3 stappen komt hij weer terug. @minni, ik snap wat je bedoelt. maar mijn knieen optrekken gaat een beetje lastig met mijn buik. We zullen eens wat gaan proberen. Het is ook zo wat om aan de fysio te vragen he haha. Nou de boodschappen zijn hier gedaan. De etiketten voor de kerstkaarten zijn geprint. Nu nog kerstzegels halen en de kerstzooi van zolder en dan kan de boel versierd worden. Zaterdag gaat Remon een kerstboom halen. De kerstkadootjes van de zaak zijn binnen en ingepakt. De kerstkaarten moeten nog door 2 man geschreven worden en dan zijn die ook klaar om verstuurd te worden. Morgen werken en het oudergesprek. Ik ben benieuwd of papa dan komt.