Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ben benieuwd naar je tatoo

AHH hij staat er.. niet zo mijn smaak, maar wel bijzonder met de letters.

2. Niet meer actief

Nice suus... heel sierlijk!

3. Niet meer actief

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat n kliederkont!
    Giulian heeft over t algemeen n hekel aan bende en eet heel netjes en zit nauwelijks onder, zelfs rond zn mondje niet.

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh trouwens Suus: GAAFFF!

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    whawhha die snuit

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    dank je!

hihi wat een smeerpoets!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    GVD, wat n k*tzooi. Die laptop heeft nu alweer kuren. Dat betekent dus dat die klojo's m 1 x aangehad hebben. Verdorie. Ik denk dat er gewoon iets niet goed contact maakt. Nou weet ik er verder helemaal niks van, maar naar mijn idee gaat het om n processor. Als je m opstart moet je meerdere motortjes aan horen gaan, maar soms hoor je er maar 1 en dan krijg je t probleem. Behalve dat start ie soms wel goed op en dan krijg je gewoon geen scherm, blijft alles zwart. Met wat licht klopwerk kan je m wel weer goed opstarten. \Dit hebben we aangegeven, maar niks mee gedaan. Gewoon kut dus!

Verder: Giul is sjagie. Hij werd ff voor 3en wakker en tegenwoordig is t ook normaal als ie even voor 6 wakker wordt om niet meer te gaan slapen. We hebben m gisteren en eergisteren al veel langer wakker gehouden, maar niks helpt.
    Hij heeft ook weer n kapot kontje en rooie wangen, dus doorbrekende tanden en kiezen zullen weinig positiefs bijdragen aan dit "probleem".

Nancy, hoe gaat ie nu met je? Beetje opgeknapt/bijgekomen?

Wen, ik ben echt benieuwd naar je haar hoor!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey wat een lekkere kliederkont, heerlijk.

Wauw Suus, ik vind hem super mooi! Zou het zelf niet durven maar hij is mooi.

Vandaag naar vk, heb het idee dat mijn bloeddruk stijgt, heb veel hoofdpijn....we zullen zien.

Fijne dag allemaal, heb jullie verhalen wel gelezen maar is te veel om te reageren alleen even dit:
    Nancy kom wel voor jezelf op hoor, want als je zelf niet aan de bel trekt, dan doet niemand dat voor je....dus kom op vraag hulp!

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Semmie, ik hoop dat je bloeddruk niet gestegen is! Succes bij de vk, he.

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Semmie succes bij de vk

enne Minni ik had dat k*t ding al door het raam gesmeten denk ik... (niet dat hij het dan wel doet hoor, hihi)

heb gisteren heerlijk geslapen, tot 17.10 !
    vandaag vrij, doe het hier ook rustig aan vandaag.
    moet morgen even bellen over volgende week. (naar mijn werk)

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ehm... Als ik m door t raam gooi, weet ik niet of dat wel goed komt met mn garantie :D.

Wij gaan lekker naar bed, ik heb Giulian nu lang genoeg getreiterd, hihi. Daarna lekker in t badje (hij stinkt van die vieze tandjes poep) en dan boodschappies, vrees ik.

13. Niet meer actief

Gelukkig komt dit ook zelden voor haha.. des te leuker om er een foto van te maken!

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou alles okidoki bloeddruk was perfect, 125/70 :) en ik ben blij!

Verder niets nieuws onder de zon :)

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hee wat goed Semmie! lekker joh..

Net zaten we per ongeluk "The bold and the beautiful" te kijken en daar kuste Ridge, Brooke nogal hartstochtelijk.
    Lisa zag dat en zei.. "kijk mama... kus ", waarna ze naar me toe loopt en ik zo'n zelfde kus van haar krijg! *smelt* De schat..

owww en ik heb haar goed opgevoed..hihi.. we waren vanmorgen in een winkel en daar was iemand erg hard aan het niezen.. zegt Lisa :
    " sondheid ". terwijl we niet eens bij die vrouw langsliepen...goed he?!

Mischa is nu met een vriend wat eten en drinken.. ze hebben elkaar al een tijdje niet meer gesproken en was toch echt nodig om weer eens bij te kletsen..
    Ik vind het helemaaaal niet erg.. Lisa en ik eten daarom zometeen van de pizzaria.. een lekker Durum Döner kebab...Mjammieeee!

Morgen zou mijn vader met een oom van me onze schuifdeur wandkast (of hoe heet dat eigenlijk) komen maken maar ze kunnen morgen geen aanhangwagen lenen.. Helaas... nu komen ze maandag.. ben benieuwt hoe het gaat worden.. wel lekker groot.... 2,50 hoog 3 mtr breed en 60 diep... en de legplanken worden 70 cm breed... joehoeeee wat een ruimte!

Ow.. mijn tattoo doet nu wat zeer.. lijkt net of het een zonnebrand is.. zo voelt het tenminste.. ach nog even en dan is ook niet meer zo gezwollen op die plek. Ik smeer voorlopig nog wel met de uierzalf.

Hoe is het met de rest?

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw Suus ik vind hem erg mooi. Ik hou wel van zwart wit tatoos en op de enkel vind ik ook nog het mooiste. Echt mooi hoor!

En wat is Lisa beleefd zeg haha. Ze praat al lekker hoor ik wel, gezellig hoor. Lars houdt het nog bij zijn Russisch.

Hier hebben we vanmorgen ontdekt waarom Lars zo hangerig was.
    Hij heeft 2 ontstoken ogen. Zo zielig hij kreeg ze smorgens amper open. Ook een rode wang erbij dus het zit hem niet lekker. Het schoonmaken van zijn ogen is ene drama maar goed het moet wel. Het is vandaag eigenlijk alleen maar erger geworden. Ben dus benieuwd hoe het er morgenvroeg uit gaat zien. Verder heeft hij heel goed gezwommen. Normaal wil hij remon niet loslaten en dat bemoeilijkt de oefeningen vandaag ging het super. Dus dat is erg fijn.
    Ik ben na mijn werk ook een stuk met hem gaan fietsen. Goed voor mij en voor hem. Alles wordt benoemd vanuit zijn stoeltje en tegen iedereen roept hij vrolijk HÈ! Lachen dus.
    Bij de boerenbond heb ik flink wat kerstspullen ingeslagen (had niet genoeg haha) en ik heb al wat verdsierd hier.
    Vanavond halen we de dozen van zolder en doe ik de rest.
    Morgen boom halen en laten aklimatiseren en dan zondag optuigen.

Morgen ook de verjaardag van mijn moeder s avonds. Dus ga ik 's middags eerst maar naar de kapper. Verfje erin en knippen maar.
    Zondag gaan we lekker ontbijten en dan naar de kinderboerderij en het bos ff lekker de frisse lucht in.

Moet trouwens wel lachen met Lars vandaag. Als iets heet is dan gaat hij blazen. En blijft er netjes vanaf. Steek ik lekker ene appel kaneel kaarsje aan vanmiddag, hoor ik vanuit de keuken ffffffff. Kom ik terug heeft meneer vnaf ene afstand het kaarsje uitgeblazen. (hij kan er nl niet bij). Ik weer aansteken en hij weer uitblazen. Ik vrees dus dat we gene kaarsjes aan kunnen steken deze winter.

@gups, wat een super foto van As, Remon moest er ook erg om lachen.

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    thanks!

Ik heb nu de tattoo zonder folie in mijn album staan.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja hij is echt mooi. Nog een reden waarom eerst de T en dan de L? lijkt me logischer andersom qua leeftijd, of was dat niet mooi?

Ik ga nu lekker naar bed. Het huis is ietwat versierd, heb niet zoveel inspiratie. Heb veel pijn en zal wel weer niet slapen. Lars is al 3 keer wakker geworden zal wel ene lange nacht worden.

Tot morgen!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zonder folie is ie nog mooier ;).

Vandaag n bijzonder dagje:
    Ik werd na ons onchtend slaapje gebeld door die kennis die kanker heeft (ja ze leeft nog steeds, maar alles is overal uitgezaaid, dus prognose is slecht).
    We waren lekker aan t keuvelen, toen ze vertelde dat ze nog kerstspullen ging halen bij intra tuin. Toen heb zei ik dat ik wel mee wilde en hebben we voor n half uur later afgesproken (wat wel iets later werd, want voor mij is t al an half uur rijden en kind en troep moest ook nog in de auto, hihi).
    Een hele leuke middag gehad en veel besproken, maar t is moeilijk om gewoon als blabbermouth te kletsen, omdat ik niet op dr tenen wil trappen (ze zijn trouwens niet heel erg lang bij dr) en geen rare dingen wil zeggen ivm haar ziekte en haar overlijden. Moeilijk hoor. Zij heeft nog veel hoop, maar wat ik van haar hoor dat artsen zeggen is eigenlijk dat ze nu volledig is uitbehandeld ook op experimenteel gebied en dat alles nog steeds groeit. Ze voelt zich wel beter en dat is heel wat natuurlijk. Ik moet ook steeds goed nadenken over wat zij echt zegt, als ze zegt wat artsen zeggen. Want zij zegt het met n glimlach en alsof het juist goed is wat ze zeggen, maar geen behandeling voor zoiets agressiefs...? Ik heb er gelukkig natuurlijk ook de ballen verstand van.

Verder naar mn behandelaar geweest, sjee wat is die vent toch lekker! Ben blij dat ik niet zwanger ben, want met die hormonen zou je zomaar verliefd kunnen worden, hahaha.

20. Niet meer actief

Sjee minni, dat lijkt me wel moeilijk hoor! Ik zou niet zo goed weten hoe ik daarmee om zou gaan eigenlijk.

Truus.. (ook wel inky genaamd), doe je rustig aan! Ik ken de slapeloze nachten. Bij mij si het niet van de pijn (want dat heb ik gelukkig nauwelijks, alleen als ik stress heb, dan kan ik niet meer op of om), maar ik lig gewoon hartstikke klaarwakker in bed!

Nancy, wat fijn dat je zo geslapen hebt!

Semmie, dat gaat goed hè, met je bloeddruk. Die van mij blijft ook lekker laag (112/69 dacht ik de laatste keer)

Zo, vandaag goed op stap geweest. Eerst naar mijn ouders en daarna naar mijn zus. Haar nieuwe vriend ontmoeten. Ik had net de ene ontmoet en toen was het een paar dagen later uit, want ze had haar hart eigenlijk ergens anders liggen en de vlam was gedoofd. Die ander had ze al veel eerder ontmoet, maar was niet beschikbaar. Maar na maanden heeft hij te kennen gegeven dat ook zijn hart aan haar behoorde.. En heeft ie, nadat ie het geprobeerd heeft met zijn vriendin, uitgemaakt en .. nou goed. Ik heb hem dus leren kennen vandaag. Ik denk dat dit zeker een blijvertje is.

Nu net begonnen met ronde weblogland, wat dingetjes aangepast op mijn site. Ik word een beetje krankjorum van die typelists, want die laat niet alles zien wat ik erin zet en dan weer andere font enz enz.. Ik heb nu 1 lijst een beetje op de rails, en die andere is nog echt een ramp.. GRR Vind het wel een werkje hoor.

Ik begin nu trouwens al vocht vast te houden... is dat niet een beetje vroeg?

Share This Page