ik kan mijn ringen ook al niet meer aan en mijn sokken staan in mijn benen gegraveerd. Komt omdat je teveel doet zegt mijn vk. Bij mij klopt dat wel. Als ik werk of veel sta en loop kan ik ze niet aan en als ik geslapen heb of ene bankdag heb dan zwel ik niet op. Hier is het echt een puinzooi, ik moet echt ff ruimen. Lars kreeg zijn ene oog vanmorgen niet open, de andere is ook erg dik en vies. Wat moet ik nog meer doen dan met gekookt water schoonmaken? Hij is verder wel vrolijk?
Volgens mij is het vrij normaal. Mn nichtje heeft het echt maanden gehad. Mn zus is er wel steeds naar de ha geweest, omdat t zo lang duurde, maar die doen daar niks aan. Ik zal zo mn zus es bellen, hoe dr date van gisteren is verlopen. Hopelijk is t wat, maar ik denk t niet, hoor. Wat betreft die leuke behandelaar. Ach, als ik op n dag met n kloppend hart erop aan rijd, dan wordt het tijd om n collega te vragen voor verdere behandeling, maar zover zal t niet gaan. Maar als je dan zwanger bent, dan ban je bevattelijker (ikke wel iig) en dan zou ik er ook niet mee om kunnen gaan. Hihi, ik ben dan zo'n sufferd die gelijk denkt dat t huwelijk over is enzo. Ik ken mezelf in mn ergste drama, hihi. WE HEBBEN DE MOOISTE KERSTBOOM EVER! Als ik klaar ben met m, dan plaats ik n foto en die moeten jullie echt zien, hihi!
nou minni ben erg benieuwd naar je kerstboom. Hiet staat de onze in de schuur. De boom zelf is prachtig en gratis haha. Remon kreeg hem van de eigenaresse van de zaak voor zijn loods. Zo lief! Morgen lekker optuigen. Ook moet ik nog kaarten gaan schrijven beter gezegd nog kopen! Ik dacht dat ik er nog van vorig jaar had maar dat is dus niet zo. Dus maandag ff naar de winkel. Ik ga dadelijk naar de verjaardag van mijn moeder. Remon zou ook mee gaan en mijn vriendin zou oppassen. Maar omdat Lars zo'n ontstoken ogen heeft vonden we het niet prettig voor hem om hem daar uit zijn bed te rukken en hier weer in bed te leggen. Dus blijft ie lekker thuis in bed en ga ik alleen. Ook wel eens lekker.
Gos, beide ogen onstoken. Hoe krijgen die kids eigenlijk ontstoken oogjes? Enne minni, ik heb net zo verschrikkelijk gelachen om je poepen verhaal in de lounge! Ik kon hier zowat aan de zuurstof joh! Ik heb net ook vreselijk gelachen om de leukste thuis. Normaal vind ik daar niet zoveel aan, maar ik heb kennelijk de goeie hormonen vandaag haha.. Ook heb ik net helemaal in vouw gelegen om mijn dochter. Die wilde naar bed, dus liep de trap op. Normaal moeten wij dan knuf dragen, maar nu had ze verzonnen dat ze het helemaal zelf kon. Hup neus van muis in de mond en klimmen maar... Dat zag er dus ook werkelijk stront en stront eigenwijs uit...Pff.. dus ik heb veel gelachen vanavond en mijn avond is niet eens voorbij! (vannacht gingen we ook pas om 1.45 naar bed..pff, we hebben dan ook alle 3 een gat in de dag geslapen vandaag haha)
@Inky: nee geen speciale reden waarom eerst de T staat en daarna pas de L. Zo heeft ze het afgedrukt en erop gemaakt.. Maar het maakt me niet uit , als ze er maar op staan. Maar nu ik het zo bekijk denk ik ook niet dat andersom mooi was geweest. @Gupsie: ze krijgen vaak ontstoken oogjes als ze veel met de handjes in de oogjes wrijven.. en als de weerstand ook wat lager is. Je kan evt een zalfje vragen aan de huisarts. Maar zonder zalfje gaat het ook over, alleen duurt het dan wat langer! @Minni: foto foto foto (van de boom) @Inky en Gupsie.. sjee wat gaan jullie snel ..alweer 27 en 25 wkn zwanger! Wowieee!
goedemorgen! ships bedenk me nu dat het hier gisteren moonlight shoppen was. dat wil zeggen winkels open tot 22.00 en kraampjes/kerstmarkt. helemaal vergeten te gaan..... Minni, heeeeeerlijk! echt wat voor jou!
En iedereen maar lachen... Kerstboom hangt en de foto's staan op Giul zn weblog. Verder niks te vertellen eigenlijk. Beetje n dag vervelen thuis, echt zondag.
Ja sorry Minni, maar ik voelde gewoon dat he blunder te maken had met je lekkere behandelaar en dat klopte dus. hihi
he minni, je link onderin je handschrift hier op het forum doet het niet merk ik net. Hier een echte dag om van te genieten. Om 8:30 werd Lars wakker en ben ik met hem opgestaan. We hebben croissantjes gemaakt en om 9:30 naar Remon gebracht. Lekker met zijn 3e op bed ontbeten. Daarna douchen en aankleden om naar de kinderboerderij te gaan. Eindelijk is Lars niet meer bang voor de dieren. Hij heeft een koe, kalf, geit, schaap en konijn geaaid. Zo lief! Daarna hebben we daar lekker warme choco met slagroom op en poffertjes. Natuurlijk was Lars moe van alle indrukken en is ie thuis meteen gaan slapen. Toen heeft Remon de kerstkaarten voor de zaak ge-etiketeerd en ik heb de kerstboom opgetuigd. Toen wij klaar waren werd Lars ook wakker. We zijn met de fiets ene zooi kaarten gaan posten bij de klanten thuis. Lekker de wind in de haren. Toen het begon te regenen zijn we terug gegaan en hebben we thuis speculaasjes en drinken op. Daarna lekker geravot met zijn 3e en toen is Remon met Lars en de byggy nog een stel kaarten gaan posten (nu dus). Ik kan ff lekker bijkomen. Heb al even gelegen en wat zooi opgeruimd. Vanavond na het eten gaan we poetsen en dan kunnen we er weer tegenaan. Hoef ik morgen alleen de boodschappen te doen en eventueel de was. Wat een gezellige tijd is het toch he! Ik vind het huis zo sfeervol nu en alles is zo gezellig. De boom heb ik in 2 gedeelten ingericht. De bovenste met zilveren en rode ballen enz. En het onderste vol met kerstfiguurtjes van hout voor Lars, die is steeds zwaar onder de indruk en wijst overal naar. Hebben jullie ook een leuke dag?
ohhh inky dat klinkt idd als een gezellige dag! hier een lekkere rustige dag... alex zit al de hele middag te leren, heeft morgen examen. kinderen zijn heerlijk aan het spelen. Joëlle, heeft samen met mijn moeder haar boom versierd. (is op de fiets naar mijn moeder gegaan) en ikke heb even een klein dutje gedaan.. heb door de poffertjes van Inky zin in pannekoeken, hopelijk heb ik nog een pak mix in de kast staan! ga gauw ff kijken
mmm, pannenkoeken, poffertjes... Elmar zit hier bonbonnetjes te eten die ontzettend lekker ruiken... He bah zeg, dan valt n dieet ineens tegen. Wij waren ook om 4 uur terug van de kinderboerderij, echt leuk trouwens! Maar wat koud! Ik heb nu nog n kouwe kont van de wandeling erheen en terug. Giul hebben we op bed gelegd en na het eten gaan we naar opa en oma, ff koffie drinken zoals vanouds. Ze zullen wel verrast zijn om 's avonds bezoek te krijgen.
hier zijn de kerstkaarten geschreven. Ik heb zegels van vorig jaar erop gedaan leek me wel kunnen. Dus als jullie nu geen kaart krijgen dan ligt het aan de zegel haha Morgen ga ik ze posten. Lars ligt in bed en Remon heeft net de bijkeuken opgeruimd en is nu aan de was bezig. Dadelijk lekker CSI kijken. Tot morgen
Zo, ik geloof dat iedereen wel een goed weekend heeft gehad. Wij ook, astrid was beide dagen steeds ruim na 8 uur wakker! Heerlijk. Vandaag rondje familie gedaan. Bij mijn ouders gegeten. En morgen ga ik ff shoppen voor positiekleding. Ik zit me behoorlijk te irriteren aan die positiebroeken. Ze zakken allemaal van mijn reet af! Mijn truitjes zijn allemaal te kort en ik heb buikbanden nodig! Dus morgen maar ff naar prenatal!
Ik heb hier een werkweekend achter de rug. Heb lekker met een collega kunnen babbelen over babies.. (haar 2ling is precies 1 wk na Tim geboren) Ze was afgelopen vrijdag weer begonnen na haar verlof. Een andere collega is zwanger (net zo ver als Inky geloof ik) dus als we met zijn 3-en werken is het alleen maar babypraat.. soms baal ik er zelf van. Ik ga werken om even niet over babys en kinderen te praten.. maarach.. nog even en dan is dat ook weer voorbij.. (over een jaar ongeveer) Dit jaar was voor ons echt een babyboom op het werk. op 3 mnd tijd zijn er 5 babys geboren (waaronder dus 1 2ling) Dus het eerst komende jaar hebben we wel genoeg gespreksstof. Ik merk wel dat het voor mij wat makkelijker is als voor de andere nieuwe mama;s .. ze twijfelen nog veel of ze het wel goed doen, wbt voeding hoeveelheid ed.. ze vragen ook erg veel aan mij hoe ik het doe... hihi best wel leuk eigenlijk! Laatst belde een collega me op om te vragen hoe ze het beste een fles kon maken van een bep. hoeveelheid..hihihi.. Verder een rutig weekend gehad..! Ik lees dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest.. altijd leuk he?! Zelfs met dit weer. Even heerlijk wandelen. @Inky: mjammieee poffertjes! Ik heb ze ook in de koelkast liggen.. morgen lekker oppeuzelen. Ow Mischa vroeg nog wat ik voor kerstkadootje wilde.. maar heb werkelijk geen idee... hebben jullie ideeen?
pff geen idee suus, wij doen niet aan kadootjes voor elkaar. Lars is gisterenavond ziek geworden. Hoge koorts. Vannacht 4 keer wakker geworden om wat te drinken, kind was zeiknat. Nu is het wat minder. Zijn oogjes zijn nog steeds ontstoken. Gelukkig maakt hij geen hele zieke indruk. Zijn boterham heeft hij al bijna op. @gupsie, ik kan ook gene broek vinden die niet van mijn reet zakt en toch comfi zit. En ik heb nu toch een behoorlijke reet hahah. Ik had er een van Noppies die heerlijk zat maar daarvan ging de rits kapot en ze hadden er geen meer hangen bij de prenatal. vandaag maar een relaks dagje. Dadelijk met Lars slapen en vanmiddag wat kleine boodschappen doen. Remon doet vanavond de grote. Dan afstoffen zodat Remon kan stofzuigen en dweilen vanavond. Die krijgt het nog druk vanavond haha. Verder veel pc-en denk ik. Ik verveel me al snel als ik niks hoef te doen.
Kadootjes? Ik wil wel n cursus, om filmpjes te maken op je pc. Kunnen we eindelijk onze trouwfilm op dvd branden, hihi. Maar goud is ook altijd leuk (al draag ik dat nauwelijks), met kort haar zijn grote oorbellen, zoals hele grote creolen erg leuk. Ik ben in jan jarig en vraag dit jaar bonnen van tuincentra, want wij gaan dit jaar serieus de tuin aanpakken. Jee Inky, nu al vervelen? Ben blij dat ik niet zwanger ben, want ik verveel me nooit eigenlijk (alleen als Elmar er is en hij doet niet wat ik wil, hihi) Gisteren voor het eerst een echte saaie zondag gehad, zoals ik ze van vroeger herinner. Gewoon een dag niks doen, behalve t uitstapje naar de kinderboerderij. Hee Inky, hoe bevalt t knipboekje eigenlijk? Heb je er ook iets aan? Ik wil m ook bestellen, maar alleen als ie echt handig is. Giulian wordt nu bijna wekelijks bij gehouden (het groeit zo snel) en ik knip er ook echt maar n beetje vanaf. Afgelopen zaterdag heb ik t ff korter geknipt en zn haar lijkt dan ook gelijk n stuk dikker. De kerstkaarten zijn besteld. Lekker laat, he? Hopelijk komen ze voor de kerst aan, hihi. Vanochtend werd Giul weer vroeg wakker. Inmiddels hebben we n kist speelgoed in de slaapkamer staan en terwijl ik me nog es omdraaide, heeft hij lekker gespeeld tot 9 uur. Inky (nogmaals), als Lars nu ook koorts heeft, kan je miss beter de ha ff raadplagen vanwege zn ontstoken oogjes. Giulian slaapt al sinds zn keelontsteking slecht. Wordt iedere nacht wakker, vannacht was t ook erg koud en aangezien hij al zn slaapzakken had volgescheten (ook weer nieuw), had ie zn zomerslaapzak aan en papa had m geen broek aangedaan daaronder. Maargoed, het begint me nu de keel uit te hangen, ben toe aan n goeie nacht. Ik ga nu weer es proberen n stukkie op mn hometrainer (niet nu direct, maar miss vanmiddag, hihi) en roeitrainer. Zou blij zijn als ik er niet helemaal van zou instorten. Ben er weer aantoe.
Daaar dacht ik dus ook aan! Zo, net bij de VK geweest! Alles was goed, 8 kg aangekomen, buik binnen de curve, maar wel aan de bovenkant! Bloed goed, ijzer goed.. Ik heb geroepen dat ik niet verwacht de 40 wkn te halen haha.. Ook omdat mijn buik mij nu al behoorlijk in de weg gaat zitten. Hihi, mijn man heeft toch wel duidelijk aangegeven dat ie niet zo opgewonden raakt van mij nu haha. De schat, hij probeert het lief te zeggen. Hij wil zijn guppie terug ..tsja, moet ie nog ff wachten!
haha, dat zei ie met Astrid ook! Nouja, El had t zelfde. Alhoewel hij zei dat ie bang was t kind wat aan te doen, hihihi Godsie, ik heb net weer heerlijk geslapen. Echt volledig van de wereld geweest. Toen ik wakker gehuild werd, dacht ik eerst dat de kat aan t janken was, zo ver ik heen was. Maar ik barst nu echt van de koppijn. Ff teveel en te diep geslapen, denk ik.
Och, ook zoiets: Elmar heeft zn kerstpakket al. Een mooie riet gevlochtend kist gevuld met lekkers. De kat liep langs en ging zn nagels eraan scherpen. Ik krijg de kat weg, gaat Giulian er met zn voetjes langs de kist trekken. Net zoals de kat, haha.