hoezo naar de HA dan? Die koorts zal toch niet van de ontstoken oogjes komen? Ik kijk het vnadaag nog ff aan. Net hebben we heerlijk 2 uur geslapen en hij eet en drinkt goed. Hij had wel 39 graden koorts maar is alleen wat hangerig. Ik denk niet dat ik wat krijg voor hem. Ga dadelijk wel met hem even zetpillen halen. Ik gebruik die dingen dus nooit en heb nog steeds het 1e doosje van de geboorte. Dat zal met zijn 12 kg wel niet meer helpen. verder moet ik nog poetsen dat ga ik maar na het boodschapjes doen doen. Ff wat frisse lucht kan ook geen kwaad en dat is nu belangrijker voor ons dan een schoon huis hihi. @minni, leuk kerstpaketten. Remon krijgt wel van die attenties van klanten en bedrijven maar gene groot kerstpakket dat is wel jammer. Ik krijg meesatl de keuze uit 3 dingen. Die zullen we morgenmiddag wel krijgen dan hebben we op school de kerstborrel.
Ik zou gewoon ff bellen met je ha. Het kunnen 2 dingen zijn, Inky, maar als je kind ontstoken oogjes heeft en ook nog es koorts krijgt, zou ik het spannend vinden. Gewoon omdat Lars zn ogen nog nodig heeft voorlopig . Ja, ik ben ook n kerstpakketten-fan. Altijd weer leuk! Ik ben met mn duffe kop naar buiten gegaan en heb de buitenverlichting opgehangen, nou dat scheelt wel (samen met mn paracetamol, hihi). Eihgenlijk zou ik op zulde dagen steeds wat te doen moeten hebben, want ik heb zelden zoveel mensen op straat gezien als nu. Was gewoon gezellig zo!
Ben ik ook weer, vorige week ziek geweest en we zijn dit weekend naar Luxemburg gegaan.. Ben nu aan het werk maar probeer vanavond even te schrijven
hai Wen, ik miste je al! Lekker weekendje gehad? Ik kan niet op msn, de hele dag al niet. En al een aantal dagn heb ik geen telefoon, t wordt steeds beroerder... Ff vraagje aan jullie: zijn jullie kids ook henzelf niet? Giulian is helemaal raar. Hij kan geen sec zonder me, huilt veel en is tussendoor zo ontzettend druk en onbehouden. Hij is de hele dag door stout en doet iedereen pijn en 's nachts slaapt ie slecht. Ik herken mn kind gewoon niet, ik zou bijna denken dat hem iets dwars zit. Hoop echt dat jullie dit herkennen.
Hey wen, alles goed? Ik moet nog steeds kaarten versturen! Jak... Ik vind het zo'n verplichting! Vanmiddag ff flink kleding gekocht. Ik was diep ongelukkig, had geen fijn zittende positie kleding, vond het niet vrouwelijk genoeg. Die fijne blikken van mijn man als ik het over vrijen heb, hakken er ook in. Ik wil sex, lekker zoenen, strelen, alles.. ik fantaseer er behoorlijk op los, man vrouw maakt niet uit.. En zo langzamerhand heb ik echt behoefte aan echt ...haha, man vrouw, maakt niet uit! Pff..
whaha.. ik zie het al voor me. Zeg ehm.. zullen we ff lekker een potje poepen.. Ik vrees dat ik dan niet eens meer kan! LOL Ik zou dan steeds denken dat ie maar een rare fettish had..
@gups ik moet er niet aan denken aan sex, succes met je speeltjes dan maar. @minni, lees mijn berichten van de afgelopen maand maar. Lars is precies hetzelfde. Hangerig niks willen driftig enz. Nu is hij ziek dus kan hem niks kwalijk nemen. Hier hebben we net gepoetst. Nou ja ik heb gepoetst en Remon heeft de boodschappen gedaan. Daarna samen gestofzuigd. Ik zuigen haha en Remon alles opzij schuiven en de banken gedaan. Morgen dweilen en van het weekeind boven en dan voor kerst nog eens met de franse slag. Remon is nu pretty woman aan het kijken pfff watje!
vergeet ik helemaal te vertellen, op lars zijn weblog staat een filmpje dat hij in zijn hobbelauto zit
hoi hoi...had weer een half uur nodig om bij te lezen...hihi er wordt wat afgeschreven hier! Gupsie: lekker dat 't buikkie mooi groeit....'t duurt nou echt nog maar even...ik hield ook vocht vast vanaf deze periode (maar ja...dat was wel een 2-ling zwangerschap...ik weet niet of dat scheeelt en ik leefde in 35 graden...dat scheelt zeker!) Miini: ja hoor....die periodes herken ik zeker! Ook het gevoel dat 'm iets dwars zit en ook die onzekerheid en eenkennigheid.....er zal idd wel van alles in die hersentjes rondgaan. Zo'n periode duurt hier meestal zo'n 3 weken daarna gaat het langzaam weer wat beter en zitten ze weer lekker in hun velletje. Lauraatje en Daffie reden vandaag beiden op hun houten fietsjes. Laura reed pardoes over Daffies voetje heen. Daphne riep: au, pijn. en begon te snikken. Laura stapte van haar fietsje af en liep naar het pijnlijk voetje van Daphne toe. Ze pakte het voetje en gaf een dikke kus erop. Toen liep ze naar de andere kant en gaf ook een kus aan het andere voetje. "over" zei ze nog...... dan smelt mij hart........ik pink een traan van geluk weg....met de gedachte dat we de liefste meisjes van curacao hebben.
hoi meiden een hele vroege ochtend van mij..... ben al even wakker, heb een ziek kind (matthijs) klaagt al een paar dagen over oorpijn. gisteren eerder van school gehaald, koorts spugen. hij heeft al wel gedroken en 1 beschuit op gisteren avond.. dat bleef erin. hij is alleen zo dol als een kip en dat vind ik raar. heeft nog wel koorts. zou dat van de oorpijn komen of hoort dat bij de griep? mijn schoonmoeder komt vandaag in huis, ik moet werken tot 13.00, maar dat gaat wel samen. pff ik heb dus verschrikkelijk slecht geslapen. zie jullie vanmiddag weer wel.
@sibrine, wat vertederend zeg! Zo lief als die 2 voor elkaar kunnen zijn. @nancy wij kunnen elkaar een hand geven. Lars was al vanaf 4:30 wakker. Even wat gedronken en toen weer in bed maar om 6 uur was het echt op. Dus ik met hem naar beneden (dit heb ik nog nooit hoeven doen in die anderhalf jaar!) Hij had weer mega hoge koorts. Eerst 2 beker leeggedronken en 4 druiven op. Veel huilen en hangen. Ik heb hem een panadol gegeven en toen ging het wat beter. Om 7:30 zijn we weer naar bed gegaan en meneer en ik werden net pas om 10:45 wakker. Dus we hebben 3 uur geslapen. Gelukkig is ie nu vrolijker en zijn ogen zijn ook helderder, gene snot meer erin. Natuurlijk eerst weer 2 bekers leegedronken. Eten wil hij nog niet. Nu is ie lekker ana het keuvelen. Moet zeggen dat ik stiekum wel een beetje genoot van dat koortslijfje vanmorgen voreg zo slap en zwaar op mijn buik en in mijn nek. Over een paar maanden zitten we weer zo hmmmmm. Vandaag blijven we maar lekker binnen. Mss nog even de tuin in straks voor ene frisse neus maar niet te ver weg. Wen, hoe was je weekeind?
Yessss onze kastenwand is gemaakt! whaha Gupsie.. ik kan me nog herinneren dat ik ook van die fantasieen had op een gegeven moment.. maar gelukkig wilde Mischa dan wel! @Sabrina.. aaaah wat lief zeg.. Lisa komt hier ook vragen om een kusje als ze zich pijn gedaan heeft.. @Minni: Lisa zit momenteel weer in de mama fase.. ze wil alleen bij mij zijn.. niets anders is goed.. ze hangt de hele dag om me heen. Zelfs Mischa is niet goed meer, terwijl het echt een papa's kindje is. Ach gaat wel weer over. Tim is nu elke dag aan het proberen om van zijn buik op zijn rug te rollen. Hij komt tot zijn op zijn zij, verder nog niet, maar het beginnetje is gemaakt! Donderdag moet hij weer naar het CB voor zijn laatste prikjes.. gelukkig gaan mijn ouders met hem , ik moet werken en kon het niet meer verzetten omdat het rond de feestdagen is. @Inky: ik zie ook niet in waarom je met ontstoken oogjes en koorts naar de HA zou moeten. Ik zelf zou dan ook nog niet gaan. Die ontstoken oogjes is meestal een uitwerking van de koorts geloof ik. @Wen: Alles goed daar? @Semmie: Bij jou ook? Ow.. ik had via ebay op een spencertje geboden.. blijkt dat achteraf van Rannie te zijn (miranda) haha ze weet alleen nog niet dan ik het gekocht heb volgens mij!
Oooh, Sabrien, als jij me zo'n verhaal verteld, kan je me ook wegdragen hoor, hihi. Wat ontzettend schattig (mag wel uitkijken dat ik nu ook niet traantjes in mn ogen krijg) van je meisjes, zeg! Nancy, dat door t dolle heen zijn kan heel goed komen van de oorpijn. Het is zo'n heftige pijn, dat kinderen er heftig op reageren. Ik heb t vroeger zelf ook vaak gehad en dan liep ik ook over t plafond. Mn buurjochie is echt n schatje, maar heeft de ene oorontsteking na de andere. Je weet gewoon aan zn gedrag wanneer er weer 1 in aantocht is, want dan is ie echt niet te harden (hij reageert wel heel heftig, hoor). Gelukkig heb ik m ook meegemaakt als ie geen oorontsteking heeft, anders zou ik m echt niet kunnen luchten of zien. 3 weekjes? Pff, dan zitten we nu op de helft, denk ik. Gelukkig geen half jaar hahaha! Hij is vandaag niet zo raar trouwens. Hij speelt wel heel lief zelfs. Vannacht was t weer feest om half 4 en ik wist t ook niet meer. We hebben m eerst n half uur laten huilen, toen ben ik gaan kijken en ben ik op de grond gaan zitten naast zn bed, daarna weer naar mn eigen bed. Dat ging nog geen 5 min goed: bleren! Toen hebben wem kwartier gegeven en toen weer heen. Daarna na n kwartier is Elmar gegaan. Toen was het goed. Hij heeft wel uitgslapen tot 9 uur, met elk uur wel n keer huilen, hoor. Dus lekker slapen zat er voor mij niet in, want ik heb ong een uur nodig om weer in slaap te komen.
Hier zijn er ook van die periodes, maar die duren gelukkig nooit weken. Een paar dagen, hooguit een week! Sabrien, zo lief dat die kleintjes zo met elkaar omgaan! Heerlijk! Rannie? Moeten we die kennen suus? Of gaat er wat aan mij voorbij..haha Wat fijn inky dat lars weer een eind opgeknapt is. En ik maak ook altijd misbruik van de situatie hoor. Ik vind het sneu als ze ziek zijn, maar och.. wat kunnen we dan lekker knuffelen. Astrid is zoiezo erg van de knuffel op dit moment. Elke ochtend legt ze een arm om me heen en geeft me dan een kroel. In bed kruipt ze zelf lekker tussen ons in en trekt de deken dan over haar heen (wel fijn dat ze zo leert waar de deken voor is, want voorheen was het wegschoppen). Ik heb haar net uitgezwaaid. Opa kwam haar halen, lief hoor. Ze heeft dan alleen nog maar oog voor opa hè! Mama mag niks meer, geen schoenen aandoen, geen jasje aan doen. Niks! Opa handje geven, opa voor en opa achter! Dus ik zwaaien, zwaait ze terug zegt daaahaag.. SMELT! Ik vind dit echt nog de leukste fase tot nog toe!
@Gupsie: Ja .. die kennen jullie ook van dat andere forum. Rannie van baby Scott. Gaat er nu een lichtje branden? Hihi hier is het ook opa voor en opa achter.. Ze heeft 3 opa's (1 stiefopa en 2 echte) maar op de vader van Mischa is ze niet zo heel gek op. Die loopt met een rollator en dat vind ze nog eng. Maar bij de andere 2 roept ze constant... "opa opa opa" Ze loopt hem dan ook de hele tijd achterna.
Nee, sorry.. Maar goed, ik kom daar ook al weer een hele tijd niet. Waarschijnlijk brandt het lampje wanneer ik haar reacties zou zien enzo.. (oh, ik ging net ff kijken en ik kan er gewoon weer op.. vast een foutje haha)