hmm mijn mannetje is nog ziekjes hoor.. temp om 13.30 was 39.0 dus ben benieuwd vannavond. morgen nog zeker lekker thuis houden, ben ik ook vrij en donderdag hoop ik voor hem dat ie wat beter is. heeft dan kerstvierig op school. ach als ie eenmaal aan het opknappen gaat gaat het snel, maar vooralsnog... ligt het als een zielig hoopje op de bank.
Agos Matthijs, oorpijn is zo verschrikkelijk! Hoop dat de koorts snel zakt en de pijn met de winterzon vertrekt. Lekker gewerkt Nancy? Gelukkig maar tot 13.00 uur zodat je 's middags ook zelf even bij kan komen. LOL Gupsie, ik zie die blik van Lars helemaal voor me, Roeland zou ook zo reageren nl..arme jij, zin in sex maar het is er niet..gelukkig is er altijd nog zoiets als fantasie Wat lekker dat Astrid even met opa mee is! Is de keuken trouwens helemaal af nu? Inky, hoe gaat het nu met Lars? Zijn oogjes nog vol met prut of valt het mee? Ik zou er wel mee naar de HA gaan, maar ik ben dan ook vaak bang dat ik Lotte te lang door laat lopen met iets.. ontstoken oogjes icm koorts kan veel inhouden maar hoeft ook weer niet..maar misschien voor de zekerheid.. Hoe gaat het met je BI? Heb je steun aan de buikband? Kom je aan voldoende rust toe? Poeh Minni, jullie hebben ook een lekkere nacht gehad zo te lezen, hoop voor je dat die fase snel voorbij is. Nog gepoept? Doe je eigenlijk ook nog aan Tai-Chi? Suus, wat goed dat Tim aan het rollen is! Leuk he om dat hele proces weer mee te maken. Voor je het weet is hij al druk aan het kruipen. Mooie tattoo trouwens, ik wil er binnenkort ook eentje laten zetten maar ben een ietsiepietsie bang voor de pijn Semmie stil alive? Ons weekendje was heerlijk, we hebben er allebei als 2 zieke zielepieten rondgelopen maar dat mocht de pret niet drukken. Frisse berglucht is goed voor de mens zullen we maar zeggen. Luxemburg ligt vrij centraal, vanuit het hotel was het nog geen uurtje rijden naar Metz waar een grote shoppingmall en diverse outlet stores zitten. Heb van Roeland een heel leuk spijkerrokje en een ribjasje van Ralph Lauren gekregen, het staat me mooi moet ik bekennen. Verder hebben we lekker gegeten en rondgewandeld. Het was er alleen berekoud, niet meer gewend met dat klimaat hier in NL. Het hotel (gaan we al jaren heen) ligt midden in een golf baan, we hebben zondagochtend voor vertrek nog even gebruik gemaakt van de driving range en heb een paar rake ballen kunnen slaan. Zondagavond thuis gekomen en moest gisteren werken (ipv morgen). Lotte heeft nog steeds een flinke snotneus en slaapt mede daardoor denk ik ook niet lekker. Gisteravond werd ze weer om half 12 huilend wakker. Ik neem haar altijd even lekker bij me en ze vindt het dan ook heerlijk om met haar hoofd op mijn schouder te liggen. Half uurtje zo gelegen totdat ik uit bed dreigde te donderen en heb haar toen weer terug in bed gelegd. Morgen met Lotte op controle bij de KNO arts, hoop dat hij nog wat kan vertellen over de toch blijvende snotneuzen. Donderdag werken en dan alleen volgende week woensdag en donderdag nog! Ikke blij, blij, blij! Ik merkte laatst ook dat ik weer in kon loggen op het andere forum, ik lees er regelmatig mee en schrijf af en toe een reactie, mis sommige personen best wel en vind het leuk om op deze manier toch contact te kunnen houden. Grappig dat meerdere van ons weer in kunnen loggen, ik had echt een levenslange ban verwacht Nu nog even wat werk doen en dan bijna weer avond!
Hee Wen, heb jij je GVB? Gaaf zeg. Dat zou ik jaren geleden ook gehaald hebben, toen nog gratis (ik werkte voor de Golf Federatie en had een Gold-card, mag ik nergens geweigerd worden en mn greenfee is nop of heel weinig). Trouwens mn leukste baan ooit. Het is nog altijd niet uit mn hoofd. We zijn afgelopen jaar aan het kijken geweest voor n 2e huisje in Ooghduyne, direct aan n golfbaan. Als we dat hadden doorgezet, dan was ik á la minute aan de cursus begonnen. (toen voelde ik me beter dan nu, miss had ik mn GVB dan nu wel gehad ook). Maargoed, lekker interessant. We gaan aardappelanders eten. We hebben niet gepoept (heb er wel op aan gedrongen en we waren toch wakker), maar wel heerlijk gescheten.
Nope heb niet mijn GVB, is wel iets wat ik nog wil halen. Ik vind golfen leuk maar mis een stuk techniek. Ben nogal van het hard tegen een bal aan rammen en dat is met golf nou net niet de bedoeling.
Zo hier zijn wij ook weer present. Zo goed gaat het met Lars niet meer. Na vanmorgen is de koorts hard opgelopen. Ik tempte hem op een gegeven moment en toen had hij 40,5. Hij was echt lusteloos en hangerig. Ik heb hem op bed gelegd en de dokter gebeld. Daar kon ik om 15 uur naar toe. Niet mijn eigen dokter want die was ana het verhuizen. Ik moest mijn moppie wakker maken om te vertrekken dat was wel zielig. Hij heeft dus een middenoorontseking en ene lichte vorm van Pseudokroep. Nu krijg hij penicilline en moet morgen de koorts gezakt zijn. Het geven van de peniciline is echt drama! De eerste lading kwam er al meteen weer uit. De tweede hebben we zijn hoofdje achterover moeten houden zodat hij wel moest slikken. Hij eet niks en drinken wil hij ook niet meer na het doktersbezoek. Om 18 uur was ie helemaal op en heb ik hem op bed gelegd. Het zal een lange nacht worden denk ik. Hoewel ik net weer even ben gaan kijken en hij voelde al minder warm aan. Hij ademt nog wel heel erg zwaar maar dat is van de Kroep waarschijnlijk. Hij is zo zielig. Hij wil alleen maar op schoot zitten en dan mag je niet bewegen en een knalrode kop! Zo gloeiend heet is ie. Gene washandje of iks wil hij. Alleen maar zitten bij mama of papa. Gelukkig hoeven we morgen niks te doen zodat ie lekker ziek kan zijn. Ik moet zeggen dat de panadol hem erg goed helpt. Verder heb ik vanmiddag mijn kerstpakket gehad. Nou ja we hadden ene kerstborrel en konden daar ons pakket uitzoeken. Ik heb een kookpakket gekozen. Een grote mand met daarin een setje flesjes om olie en azijn in te doen, een theedoek, een kaars, potpouri en een kookboek met salades erin. Daarna door naar de fysio. Die raadde mij aan om krukken te gaan lenen en die te gaan gebruiken. en bij grote afstanden een rolstoel mee te nemen. Ik doe nog steeds te veel blijkbaar. Hij heeft alles weer rechtgezet, man wat doet dat pijn! en daarna oefeningen gedaan en mij geleerd hoe om te draaien in bed. Zo dan dat was mijn klaagzang. @wen dat klinkt heerlijk dat weekeind. Beetje bijgetankt. Hoe is de sfeer nu op je werk nu je weg gaat? @semmie, waar ben je?
Nou, maak je borst maar nat voor vannacht, Inky. Meestal wordt dat in de nacht erger, maar dan zal de kroep morgen wel weer beterderder zijn. Als Lars nou vannacht als n zeehondje tekeer gaat, kan je jezelf en Lars het beste opsluiten in de badkamer en de douche op zn heetst zetten. De stoom maakt dan dat ie makkelijker kan ademen. Als ie t zo erg krijgt, zal je er vast van schrikken, maar t schijnt niet gevaarlijk te zijn. Sneu hoor zxo'n hopie kind. Mijn hopie is alweer 10 min de boel bij elkaar aan t huilen. Ik heb zn kamer "schoongemaakt" met wierrook. Dat is me ooit es aangeraden voor als het kind slecht slaapt en bang lijkt te zijn. Ik heb zo'n beetje alles al weggehaald waar ie steeds naar wees, dus ik d8: wierrook, waarom ook niet? Dat bed8 ik afgelopen nacht en na n paar min zei Elmar: je moet morgen maar es met die wierrook aan de gang. Hoop dat we vannacht goed kunnen slapen iig. Semmie? Ik hoop dat je hoofdpijn gezakt is inmiddels... Ik baal trouwens als n stekker, want ik kan niet op msn komen. Foutcode: 80040111. Al 2 dgn. Raak n beetje eenzaam inmiddels. (en ik kan me ook niet vergrijpen aan koek, chocola of iets anders) Best sneu, he? Wen en Suus, kaarten zijn binnen: echt leuk! De mijne zijn nog steeds in bestelling en ik hebnet te horen gekregen dat ik nog n paar wachtdagen heb. Dat heb ik eerder niet gehad bij foto.com. Dus balen!
hier zit mijn mannetje ook op 40.5 en heeft verschrikkelijke oorpijn. elke keer als hij omhoog komt om te gaan plassen moet hij spugen, als ie blijft liggen is er niks aan de hand, tenminste.... dan spuugt ie niet. ass van de dokter zei, dat het komt door zijn evenwichtsorgaan, zal best, maar ik ga morgen de HA bellen met de vraag of ie langs wil komen. eten doet ie niet (niet zo'n ramp) drinken ook niet echt veel, normaal is het niet aan te slepen. weet je, ik vind het niet zo erg (je snapt me wel) dat ie oorpijn heeft (dat heeft ie van kleins af aan al vaak gehad) maar nu dat hij zo duizelig is, dat is echt sneu.. kan dus ook niks als alleen maar liggen terwijl een beetje afleiding ook niet verkeerd is denk ik zo.... dus als die HA nou eens iets geeft waardoor het wat sneller over gaat, GRAAG. (heeft al vanaf zaterdag middag oorpijn en gisteren en vandaag "hoge" koorts) kan het mannetje gewoon naar de kerstviering donderdagavond (met een beetje geluk) zal morgen weleens bellen,.. ben benieuwd wordt vervolgd @ wen, klinkt als een gezellig weekeinde. @ Gupsie, ik herken je gevoel wel een beetje hoor, mijn man "ziet" me ook niet echt zitten op het moment... heeft niet zo'n behoeft aan sex........ maar ikke wel, kan bij wijze van spreken wel 3x per dag hihihi
Wat sneu, Nancy! Als je geen kloon van mijn ha hebt, dan krijg je er vast wel wat tegen. Ik vind het echt zo sneu. Kan me ook wel herinneren dat ik niet op mn benen kon staan, idd vanwege t evenwichtsorgaan. Ik viel gewoon om, hihi. Ik lustte er ook wel pap van hahaha, tijdens mn zwangerschap en ik kreeg wel, maar veels te weinig naar mijn gevoel. Ik vond mezelf ook onwijs sexy. Maar ik kon goed overweg met mezelf, dus... Miss een tip?
whahwhwa, ja Minni. mannen? pff normaal wil hij altijd wel sex (heb nog nooit meegemaakt dat hij niet zo'n zin had als ik begon...) maar nu? snap er werkelijk niks van! normaal gesproken, als het eens wat langer duurde (lees 3-4 dagen) dan was ie al aardig chagie aan het worden..... hij heeft ook geen behoefte aan de totale sex op zich.. niet zo dat alleen n**ken niet wil, maar hij wil niks! hahahah zeggen ze dat vrouwen niet te begrijpen zijn......
Hoi meiden.............. Hier was ik ook weer even..... Gupsie en Inky...het schiet al op met jullie zwangerschap. Ik ben blij te lezen dat alles redelijk voorspoedig gaat..... Susanne.....jeetje Tim gaat ook alweer hard....begint ook al met te proberen te draaien..... Wen.....zag de foto`s van Lotte en het is werkelijk een schatje.... Sabrien die meiden van jou zijn vast hele lieve meiden zoals ze met elkaar omgaan....... Minni en Semmie en Nancy spreek ik zo wie zo nog wel eens..... Hier gaat alles goed! Isa wordt een echt klein peutertje en begint al vele woorden te vertellen. Vandaag hebben we gehoord dat Isa haar ontwikkeling gelijk loopt met alle kids van deze leeftijd en daar zijn we natuurlijk heel erg trots op........ Kim maakt het ook prima en word een echte dame...vandaag heeft ze haar lange haren laten knippen tot een vlot korter kapsel........ Isa en Kim zijn 2 handen op 1 buik.....we zijn super trots op onze meiden. Het was een druk en bewogen jaar maar we gaan vol goede moed het nieuwe jaar in......... Langs deze weg willen Kim Isa en ik jullie fijne feestdagen wensen en een super goed 2007......... Wie weet kom ik nog eens buurten.....
@ook jij alvast fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2007 Monique. Fijn dat alles zo goed gaat. Hier een redelijke nacht gehad. We hadden het advies gehad om extra te puffen en dat heeft geholpen. Hij heeft wel heel zwaar geademd en veel gehoest maar niet tot benauwdheid toe. Wel 2 bekers water over de nacht verdeeld op en vanmorgen weer meteen een. We hebben zijn peniciline in zijn sap gedaan en dat gaat goed. Hij werd vanmorgen wakker en riep meteen "koek" en begon te babbelen. Hij ook erg beter uit maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Ik heb hem nog wel ene panadol gegeven tegen de oorpijn. Nu is hij lekker aan het keuvelen en rondsjouwen dus dat is al een hele verbetering met gisteren. @nancy ik hoop ook dat je HA wat voorschrijft. Als ik zie hoe lars er toch van op is geknapt vanmorgen is dat wel erg fijn. Hij had ook boven de 40 koorts en wilde niet eten. Ik mocht ook alleen maar met hem stilzitten en niet bewegen dus zal hij ook wel last hebben gehad van duizeligheid. Succes en beterschap voor je manneke. @gups, hoe is het uitje geweest? Veel gelachen en lekker gegeten? @wen, ik lees ook nog wel eens op zenz. Heb alleen niks belangrijks te melden nog dus heb nog geen behoefte om me aan te melden. Misschien als ik bevallen ben ofzo. Kreeg je geen berichtje dat je weer aan het posten was ofzo?
Hallo allemaal, even snel een berichtje van mij, we hadden computer troubels het weekend en maandag en dinsdag ook nog pfffff.....was afkicken dussss. Bij de vk alles o.k, mijn bloeddruk wordt steeds lager heb nu 120/70 YES :YES fijn fijn, dus die koppijn is niet van de bloeddruk, denk zelf dan van te weinig slaap, de afgelopen nachten nog geen 5 uur geslapen, bij elkaar dan niet in een nacht. Vannacht was het toppunt, lang leve de dvd's..... Nou vanaaf nog een zakendiner en morgen een verjaardag, waar halen we de energie vandaan? ghihihi en wat die mannen betreft, euhm hier geen foos problems ghihihihihihi alles appeltje eitje!
nou ben net bij de HA geweest met hem, na een lange nacht.... had gisteren zo'n hoge koorts dat hij van het padje af was, had het over allemaal papiertjes in zijn slaapkamer en papa die boos zou worden (?! alex is nooooooit boos...hihi) nee was niet tof door die hoge koorts. elke keer als hij onhoog komt moet ie spugen omdat hij zo duizelig is, hij heeft een fixe oorontsteking en nu antibiotica. dat ga je hem gelukkig op zien knappen! en moet het binnen 5 dagen helemaal over zijn, maar zal het morgen al een heel stuk beter gaan! wie weet kan hij dan toch nog naar de kerstviering op school (17.00-18.30) hij is nl de koning in het toneelstuk.. (en je kunt je wel voorstellen hoe hij zich voelt als hij niet kan gaan..) maar dat is dus nog bijna 2 dagen.. en die antibiotica werkt vrij snel.
Hopen dat ie t idd gaat redden. Wil wel foto's zien van koning Matthijs. Hier vannacht om 1 uur wakker, dus ik was al bang voor n dramatisch lange nacht, maar na n flesje is ie toch in slaap gevallen (en n zetpil voor zn kiesjes) en om 7 uur was ie pas weer wakker. We hebben nog wel lekker gepoept, niet om iemand de ogen uit te steken ofzo. Godzijdank dat ik gestopt ben met die pil, zeg. Ben er nu weer de hele dag klaar voor, als vanouds. Giul wordt alweer lekker stil nu, ik betrapte hem net al op de grond, dus die kan ik zo weer wegleggen. Mazzeltje.
ah lekker nanacy dat mathijs toch een kuur heeft gehad. Zoals ik al zei is Lars heel erg opgeknapt vandaag. Ik hoop dat ie donderdag mee kan spelen. pff minni mij maak je niet jaloers met je sex. Voel al pijn als ik eraan denk. Wij gana poffertjes eten kijken of meneer al wat wil etenn
en inky heeft Lars al wat gegeten? hier nog niet, maargoed daar maak ik me niet zo druk om, hij is al wat groter natuurlijk en kan wel een paar dagen "zonder" eten, al zou ik liever zien dat hij toch wat binnenkreeg.. gelukkig heeft ie niet meer gespuugd! dat is al een verbetering. heb hem net weer (met veel gemopper van zijn kant....hihi) in bed gelegd, kan ie ff slapen. Lars is gisteren begonnen met zijn kuur he?
Jeetje Inky ik schrik best van je bericht, pseudo-kroep lijkt me heel heftig! Dikke knuf voor Lars en hoop dat hij zich snel beter voelt. Wist trouwens niet dat er ook panadol voor baby's is, werkt dat beter dan de gewone paracetamol zetpillen? Fijn dat de HA een kuurtje heeft gegeven voor Matthijs, zou sneu zijn als hij en veel pijn heeft en dan ook nog eens het koning zijn moeten missen. Wat goed die bloeddruk Semmie, houden zo! Hoe gaat het met je knullen? Vanochtend met Lotte naar de KNO arts geweest voor controle, haar oortjes zien er goed uit, alleen wat viezigheid in haar neusje maar dat is al weer even zo. Ze mag gewoon neusverkouden zijn maar er moeten wel tussenpozen inzitten. Iets anders..Lotte's winterjas komt tot over haar billen, lekker warm dus maar niet handig als ze ermee moet zitten. In de auto gaat het prima, doen we gewoon haar jas open of ipv jas een lekker warm vest aan. Probleem is op de fiets! Met haar jas aan zit ze er echt als een propje in en ik krijg het maar niet goed getrokken. Ook de gordeltjes zitten niet echt handig op deze manier. Andere jas kopen? Fietsstoeltje voor achterop? Tips?