Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zo'n rolstoel is in Limburg wel handig, hoeft Remon niet eens te duwen want je rolt zo de heuvels af :p

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    :oops: ik vergeet de laatste tijd weer erg veel, doe hem morgen op de bus

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Nog ff iets raars

Voor mijn zwangerschap had ik altijd schoenmaat 37, na de zwangerschap is dit 38 geworden en heb nog steeds veel vocht in mijn onderbenen en enkels, kan dus echt geen slanke laarzen meer aan :evil:

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ook niet. Durf niet eens mn wolkie laarzen tevoorschijn te halen.
    Maargoed, ik had altijd al n vochtprobleem en t is alleen wat erger geworden.

Ik gooi t erop, dat mn hele lichaam veranderd is.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    bij mij zijn laarzen altijd te groot geweest, echt van die kaplaarzen dus wat dat betreft ben ik erop vooruit gegaan.

Hier maar 4 uurtjes slaap gehad pfff. Lars heeft weer hele hoge koorts gehad en erg benauwd. Im 2 uur sliep hij eindelijk en ik pas om 3 uur omdat ik zo op zijn ademhaling lag te letten.
    Nu naar het kerstontbijt en daarna ff boodschapjes doen en dan duik ik mijn bed in.

Ik hoop maar dat ie dadelijk wat fitter is want Remon is ook goed ziek dus die 2 kunnen niet veel hebben van elkaar.
    Vooralsnog liggen ze op 1 oor.

6. Niet meer actief

sjee inky, je hebt het er maar mee te doen geloof ik hè. Allebei de mannen ziek en jij die ook niet echt mobiel is. Let vooral ook op jezelf hè.. Op tijd iemand inschakelen om te helpen hoor.

ACh, bij mij kloppen de maten al helemaal niet meer sinds de zwangerschap van die draak. Haha.. en voorlopig komt er niets van om daar maar ook iets aan te doen.

Zo, hier heb ik ingepakt voor Astrid en mij. Lars pakt zijn boeltje maar zelf bij elkaar, voorlopig is ie nog aan het werk en geloof ik ook niet dat we echt vroeg weg zijn. We gaan ook korter dan de bedoeling was, dus eigenlijk heb ik geen zin meer om te gaan. Ik kan er altijd zo de pé over in krijgen, want nu ben ik verdorie weer degene die alles alleen mag regelen voor de vakantie. Nou, dat doe ik dus niet en als we niet af krijgen vandaag of het wordt te laat, dan gaan we maar lekker morgen!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    tjee dat is idd balen Gups!
    ik zou dan geloof ik ook niet veel zin meer hebben...

@ Inky en Gups, slapen jullie ook zo slecht?
    (ink misschien door de pijn...) ik wordt om een uur of 3-4 wakker en kan dan toch echt niet meer in slaap komen ?!
    val dan pas ruim 1uur later weer in slaap.

dat breekt wel op moet ik zeggen, zeker als ik de dag erop hele dag moet werken....

Vandaag 14.00 naar mijn nieuwe VK.
    is hat raar als ik mijn hele lijst met vragen meteen voorleg? hihi
    ik ben er zo uit (uit de baby tijd) dat ik nog wel weer het een en ander wil vragen over de babyuitzet.... etc

tot laters

@ Gups, toch een fijne vakantie hoor!

JULLIE ALLEMAAL, HELE FIJNE KERSTDAGEN EN ALLE GOEDS VOOR 2007!

8. Niet meer actief

Zoooo.. de vakantie begint goed! Ik heb mijn hub een sms gestuurd dat ie het maar lekker rustig aan doet (hij zit op een kerstlunch die al duurt vanaf 12.00) en dat we vandaag niet meer vertrekken!

Ik ben echt super teleurgesteld, want hij weet dat ik gewoon bepaalde dingen gedaan wil hebben voordat we weggaan. Nou, aangezien dat op dit moment op mijn tempo gaat omdat hij er niet is, zijn we vannacht nog niet klaar!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gadver balen Gups. Maar dan beter morgen pas gaan dan in de stress schieten.

Hier zijn de boodschappen gedana. 4 grote tassen vol met heerlijke dingen.
    Ben echt moe nu maar kan niet gaan slapen omdat Lars nog niet moe is haha. DUs maar vroeg mijn bed. Vanavond eten we toch makkelijk dus vroeg eten en dan een tuk doen.

Remon is nu met de werknemers aan het borrelen en de kerstpakketten geven. Hij zal wel optijd terug zijn want hij zag lijk wit en het zweet stond op zijn voorhoofd.

Lars is al wat meer opgeknapt. Hij heeft 2 mandarijntjes op en een half worstebroodje. Gisterenavond had ik hem dus geen panadol gegeven voordat hij naar bed ging. Dat doen we vanavond maar wel ondanks dat d ekoorts nu weer ver weg is.

@nancy, het is echt niet gek om al je vragen voor te leggen hoor. Gewoon doen. Voor jou is het toch een soort van intake. Ik slaap idd slecht maar van de pijn bij het draaien of van Lars.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zu die vragen in kaart brengen en de vk vorleggen. Jij wilt toch ook weten hoe en wat?
    Doen, Nancy!

Hee balen Gups. Hoelang ga je weg eigenlijk? Hopelijk maakt dat ene dagje psies niks uit.

He bah, net weer naar t winkelcentrum geweest. Ik kan er bijna mn kamp opslaan de laatste tijd. Maargoed, als we nu ng iets missen, dan hebben we pech. Ben er nu wel klaar mee.
    Vandaag wilde ik persé zelf ook gaan: condooms waren op, hihi. Heb nu echt veel gekocht, daarmee moeten we t wel redden tot na de kerst. ;)

Ik heb trouwens heerlijk geslapen vannacht en mn bed net opgemaakt (samen met mn hulp), dus aankomende nacht ga ik weer heerlijk slapen.

Gups: prettige vakantie!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    alles was oke bij de VK bloeddruk 117/65
    buik goed gegroeid etc etc

lekker ff bijgeklest.

08 jan weer terugkomen.

ik heb een leuk iets voor de beeb gekocht, kom ik thuis kijk ik nog eens hoe klein lief dingetje, dringt ineens tot me door dat het een meisjes jasje is........

raar he? in de winkel niet eens aan gedacht dat ik niet WEET wat het is.

tttssssss dat had ik dus met joelle ook, gewoon "weten" dat het een meid is.....

@ Wen, ik had dat ook hoor voor Thomas maat 38 nu 39....

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben home alone en hier is dus ook geen reet te beleven... Jammer.

Dan ga ik maar naar mn bedje, dromen...

Hee Nancy, ben wel benieuwd, zou t n meid zijn?

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij zijn nu net pas wkker! Ohhh wat heerlijk uitgeslapen ben ik nu zeg.
    Remon was al wel eerder op maar Lars heeft zich net pas gemeld. Hij drinkt en eet weer. Dus ik denk dat het nu ver over is. Vannacht maar 1 keer gekomen en toen moest hij lachen toen ik de deur open deed om naar hem te kijken. Die piepte namelijk. Lekker jong hoor!

Net komen we beneden en Remon strekt zijn armen en roept Lars, Lars rent er meteen in. Dan springen echt de tranen in mijn ogen pfff.

Vanmiddag neemt Remon Lars mee zodat ik kan rusten en wat thuis kan rommelen.

Morgen naar Oma en schoonouders en dan is het alweer kerst. Ben blij dat ik alle boodschappen al in huis heb zeg.

Hoe ist Gups, hoe laat vertrekken jullie?

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik geloof dat we er weer uitmoeten, bier is op, vanaaf visite.
    Wij komen nu ook pas uit bed. Elmar staat nog te douchen.
    Lekker ochtendje al!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ah lekker minni ook lekker he zo relaxed beginnen.

Lars ligt er nu ook weer een uurtje in.. Ik ben ene uur met hem in de tuin geweest. Ff frisse lucht over dat bleke snoetje heen. Hij is zo dun brr eng om te zien gewoon, je ziet zijn ribben aan de voor- en de achterkant.

gelukig heeft hij vandaag al 1 junior banaan op, 5 druiven een mandarijntje, 2 bekers melk, een half worstebroodje en een hapje van mijn brood. Oh ja en 4 poffertjes dus de eetlust komt weer terug. De kuur is ook bijna klaar dus dan zijn we van de penicilline af.

Straks ff stofzuigen en dan doe ik niks meer.

Het gaat ene stuk beter met mijn bekken en rug. Ik heb nu ff een dag rust omdat Lars niet hangerig meer is en dat scheelt enorm. Heb wel last maar gene pijn en dat is al fijn. Ook het niet uit je bed hoeven 's nachts scheelt veel.
    Dus ik hoop enigszins pijnloos de kerst door te komen.

Hoe is het allemaal met jullie? Nog een druk weekeinde of niet?

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ohjee, wel stofzuigen? Doe nou niehieeet! hihi
    Krijg je daar niet veel meer pijn van?

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sinterklaas avond hier, tot môgge!

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hoi hoi...hier ook alle boodschappen binnen gesleept. Aan het hamstergedrag van de mensen moet morgen de oorlog uitbreken...kan niet ander!

Het was echt een survival. Gelukkig hebben wij geen grote eetfestijnen thuis. Alleen 1 bbq on the beach waar wij voor de salades moeten zorgen...nou dat moet lukken!

's Middags nog ff de laatste cadeaus in uit gehaald. De boom ziet er erg gezellig uit. Hubbie kwam thuis met een overbekend klein pakej.....De Diamant is dus op tijd klaar.......ondertussen ben ik wel nieusgierig geworden naar 't eindresultaat.

over 1 week zitten we in het vliegtuig.....

Gups...ik hoop dat je een erg leuke vakantie zult hebben!

Voor wie me ff gezien heeft op ZenZ.....mijn komst was van zeer korte duur......

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    jeps, opgemerkt. Je bent weer gebanned, geloof ik?
    Hoi, toedeloe, zeg maar. Erg jammer hoor.

Sinterklaasavond was goed geslaagd.
    Mijn spel was n beetje suffer dan vorig jaar, helaas pindakaas.
    Ik heb de kado's die ik hebben wilde en meer :D. Ik hoop flink te winnen op de staatloten die ik gescoord heb, dan zullen we netjes uitdelen onder de mensen van gisteravond.
    Ben nu zo brak als t maar kan. Giul ook en die ligt alweer op bed, ik ga ook nog ff.

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat geld voor mij dus ook, heb ruim een week lang mogen schrijven en ineens is het over..snap er niets van!

Allemaal fijne dagen gewenst, ik ga ff douchen en dan nog wat laatste boodschappen halen.

-x-

Deel Deze Pagina