Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    raar ja Wen, kun je ook niet meer melden daar dat je niet meer komt... en je was weer zo welkom.

ik wil iedereen ook fijne kerstdagen wensen!

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi..ff een binnepretje...ik (eigenlijk meer de dames zelf...) heb hubbie zover gekregen dat hij beide kids meeneemt met de laatste boodschappen! hahahahahahaha...ik hou wel van een beetje leedvermaak...ik zie hem al gaan ...op oorlogspad door een mega drukke supermarkt op zoek naar zalm.....Zwem ze!

Nancy: jij ook!

En ook WENDY, MINNI, SEMMY, INKY, SUSANNE, GUPSIE, MONIQUE EN IEDEREEN DIE HIER HLANGSKOMT EN/OF MEELEEST:

fIJNE DAGEN GEWENST! iK HOOP DAT IEDEREEN LEKKER KAN GENIETEN VAN HET GEZINNETJE EN ALLE LEKKERE DINGEN.

Hebben jullie al een kerstgedachte uitgevoerd? Ofwel iets "goeds" gedaan voor je medemens?

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben de hele dag tot nu toe binnen gebleven :D. Is dat medemenselijk genoeg? hihi

Geen kerstgedachtes hiero. Wij gaan morgen z'n 500 km afleggen en ik hoop dat t voldoende gewaardeerd wordt.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo hier ben ik ook weer. We zijn bij de schoonouders op bezoek geweest en zijn nog lekker verwend met wat kadootjes. Lars heeft zich super gedragen en heeft niet gezeurd of niks. Lekker is dat hoor anders krijg je weer van die verhalen. Ik weet namelijk dat ze over andere kinderen altijd zo kunnen zeuren.

We zijn al weer een uurtje thuis. Lars heeft in de auto geslapen en daarna heb ik heb in bed gelegd en is ie meteen verder gaan slapen. Remon ligt ook op de bank. Die slaapt nu ook met Lars mee iedere keer. Kan ie lekker bijtanken.
    Gisteren heeft hij nog 2 grote opdrachten binnen gehaald waardoor we nu al na de bouwvak volstaan. Dat is ene erg fijn gevoel aangezien we nu 3 man in dienst hebben.
    Ik ben net voor Lars nog ene leuk shirt voor morgen wezen scoren hier in het dorp. En het was uitverkoop dus heb de gok gewaagt op een superstoere ribjas met capuchon van jogginsstof met ene tekst erop. Normaal was ie 70 euro en nu 20. Het is ene herfst/zomerjas dus heb hem in maat 92 meegenomen. Hopelijk past ie straks nog haha.

Vanavond lekker met zijn 3tjes relaksen. Remon doet Lars in bad en naar bed en dan gana we lekker stokbroodjes met salades enz eten.

Sibrine wat ben jij gemeen zeg. Je man met de kids op pad sturen in die drukte. Arme vent. Ben wel erg benieuwd naar je diamant hoor. Ik wil er ook wel een.

Gek dat jullie nu al niet meer op zenz kunnen. Maar ja het zegt alweer genoeg denk ik dan maar! Ik wil niet eens meer terug en nu al helemaal niet. ZIjn jullie berichten ook al verwijderd?

Fijne dagen allemaal!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ik zie net bij zenz bij de mei-juni-juli-aug mamas topic ene berichtje van beheer staan dat Suus niet mag komen en de anderen ook niet. Alle berichten worden zonder opgaaf van redenen verwijderd.
    Ze waren op vakantie denk ik!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whahaha ja dat moet het zijn... dat ze op vakantie waren.. hihi

Wij zijn nu bij mijn ouders. Vanavond kadootjes uitpakken. Nouja.. Tim en Lisa dan.
    Morgen lekker eten met zijn alleen en dan weer terug naar limburg. (of pas dinsdagochtend)

Ik wil iedereen ook Fijne kerstdagen wensen en een heel gelukkig nieuwjaar!

7. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    wat zouden de kerstgedachten van beheer van zenz zijn?

hubbie heeft het overleefd...drukte in de supermarkt viel erg mee!

Dames zijn in topvorm....laat de kerst maar komen

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ah lekker Sabrina als de dames zich goed voelen. Geniet er maar van. Ik vind het toch iedere keer weer raar om te lezen dat jullie BBQs op het strand hebben in December haha. Maar wel lekker. Ik kan ook wel wat zon gebruiken nu.

Leuk Suus, lekker kadootjes uitpakken. Wanneer blijf je nu langer in Brabant? Ik wil Tim ook graag zien!

9. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Fijne dagen allemaal dames!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky,

We hebben zondag 21 januari een familiebijeenkomst. Ik denk dat we dan vrijdag al naar brabant gaan, dus evt zaterdag de 20ste januari?
    Hoe gaan we dat dan doen?

@Sabrina: Gelukkig viel de drukte mee.. (voor je hubbie dan) Helaas voor jou..hahah

De kadootjes zijn uitgepakt.. Tim heeft een bijtring gekregen en flink wat kleertjes en geld. Lisa een leuk schrijfplankje, kleding en ook geld.
    Wijzelf ook een leuk gevuld envelopje!

Ik ga zo naar bed, Tim heeft net zijn laatste fles gehad en ligt nu ook lekker te slapen.

Ow.. Helemaal vergeten.
    Tim is naar het CB geweest. Hij weegt nu 6890 gram! Hij mag alleen nog niet met fruit/groente beginnen vanwege eczeem.. maargoed dat is niet erg.. had Lisa op die leeftijd ook.
    Verder is er weer naar zijn heupjes gekeken en ook deze keer geen bijzonderheden.. joepieeee
    Het gaat hardstikke goed met hem.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jéétje, bijna 7 kilo?! Met 4,5 maand. Wauw!
    Goed zeg.

Zo vandaag al vervroegd kerst, spontaan ahha, gevierd bij mn sch-ouders. We hadden al t eten wat we in gedachten hadden voor vandaag om 4 uur in n krat gedaan en gebeld, dat Giul naar zn opa en oma wilde. We zijn nu net terug, toch wel gezellig hoor.

Suus, hoe de je dat nu? Slapen de kinderen overdag tegelijkertijd, zodat Mischa en jij ook nog es kunnen bijtanken? Of bestaat zoiets niet meer?

Giul slaapt tegenwoordig de dag aan de nacht, als ik er geen toezicht op houd. Maf eigenlijk, maar ik geniet er maar van zolang het duurt.

En tja, vakantie, dat zou n verklaring kunnen zijn...
    Ik vind het anders wel echt heel raar.
    Inmiddels kunnen jullie ook geen foto's meer kijken, denk ik.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Lisa en Tim slapen idd tegelijk. Lisa van 13 tot 15 uur en Tim van 11 tot 15 uur. (zo ongeveer dan)
    En in het weekend proberen Mischa en ik ook dan van 13 tot 15 uur nog wat te slapen als we moe zijn.

Klopt.. we kunnen ook niet meer in showtime!

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    aha, check!
    Was benieuwd of dat soort dingen nog wel mogelijk zijn met 2 ukken.

Hee dames: VETTIGE KEESDAGEN HE?!

Ik heb net n stuk pannetone (of hoe je t schrijft) op en ik kan je zeggen dat t geen ontbijtbrood is... Burp.
    In deze zit iig flink wat drank en hij valt onwijs zwaar.

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij zijn ook net thuis. we hebben heerlijk gegeten bij mijn ouders en lars heeft zich keurig gedragen ana tafel. Hij heeft maar 1 tomaatje op en meer niet maar hij bleef iig goed zitten.
    Daarna hebben we hem daar op bed gelegd en em er net uitgehaald en hier weer in bed gelegd. Dat hebben we nooit gedaan maar ik wilde het eens proberen.
    Het gaat tot nu toe goed. Hij sliep meteen weer in terwijl hij in de auto nog aan het lachen was.
    Nu nog kijken of hij goed doorslaapt en of hij morgen gezellig is.

Ik duik nu mijn bedje in heb teveel gezeten vandaag dus kan wel ff een goede platte nachtrust gebruiken.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    YOEHOEOE weer een rel op zenz. Er zijn er weer een stel vertrokken en ik lees in de PM van Becca dat ze het woord GESCHOFFEERD weer hebben gebruikt haha. Zelfde waarschuwing maar dan ff de naam veranderd.
    Ze snappen er nog steeds niks van he dat beheerdersteam daar pfff.

Nou kom maar gezellie hier naar toe dames! Hier mag je lekker je mening geven en humor daar kennen we ook wel tegen.

Sorry hoor maar vind het echt ene giller!
    De geschiedenis herhaald zich.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Om wie gaat het nu? (ikke toch niet? ;))

Wij komen net bij mijn ouders vandaan. Giulian was daar t stralend middelpunt, heeft helemaal niet geslapen tot kwart voor 11, het moment dat we naar huis reden. (we lopen nu juist ons huis binnen, eerst ff berichies lezen hahahah) En al die tijd was ie vrolijk en lachen, wat heerlijk joh!

Onderweg naar huis hebben we mijn automobilistisch verleden even doorgespit en uit ons hoofd kwamen we op 25 auto's van mij, terwijl ik 7,5 jaar mijn rijbewijs heb. En nu mijn eerste boete, voor te hard rijden.
    Dat kan je hebben als je man graag aan auto's hobbiet.
    We begonnen erover omdat we miss mijn 4e kever gaan kopen. Hopelijk staat ie nog te koop iig.

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nee hoor minni gaat niet over jouw. Ging over Becca, jammer dat het weer zo moet lopen maar ik moet wel stiekum lachen dat beheer er nog niet van geleerd heeft.

Lars heeft super geslapen. Tot 8:30 en is nu ook erg actief en vrolijk. We kunnen hem dus vaker bij een ander leggen en weer wakker maken.

Over een half uur prberen we hem weer op bed te leggen en daarna vertrekken we naar Rotterdam.

We hebben er weer ene lekker ontbijtje inzitten en hoeven voorlopig niet te eten.

Fijne 2e kerstdag nog allemaal!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat ga je in R'dam doen? Shoppen?

Wij hebben t zondag avond geprobeert om Giul daar weg te leggen en als we naar huis gaan hem weer uit bed te halen. Maar bij mn schoonouders is dat geen Oplossing.
    Zij willen het zelf niet hebben, zijn bang dat ie gaat huilen en de laatste weken huilt ie idd voordat ie gaat slapen. We hebben thuis de 30min regel ingeveord en meestal slaapt ie met 20 min.
    Ze (ook Elmar) hebben zo zitten zeuren en dreinen dat Giulian met 7 min alweer beneden zat.
    Ik heb hardop tegen Elmar gezegd (zodat mn sch-vader t horen kon): ik vind dit niet leuk van jou. Ik heb er ook moeite mee dat Giulian huilt, maar hij doet dat zodat ie er weer uit mag. Thuis hebben we die 30 min regel en dan zit ik net zo min lekker te wachten als jullie, maar hier krijg ik behalve Giul zn huilen ook nog es te maken met 3 volwassenen die me een rotgevoel bezorgen, terwijl Giulian gewoon moet gaan slapen en met 20 minuutjes onder zeil is.

Nouja, iets van die strekking iig.
    Ik wil dit toch echt vaker gaan doen, want hij moet het gewoon gaan leren. Als we al ergens heen gaan, moeten we steeds n oppas regelen en ik zit daar ook niet altijd om te springen.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Minni: wat is in hemelsnaam een Pannetone?

Ow echt.. alweer een rel ?.. pff zie je wel.. ligt helemaal niet aan ons..hahaha.
    Kom idd maar hier meekletsen..hahaha is hier best gezellig!

Wij hebben gisteren ook lekker gegeten bij mijn ouders. en zijn gisterenavond alweer terug naar huis gegaan, ipv vanochtend. Mischa heeft een spier in zijn schouder/nek verrekt en heeft daar ontzettend last van. Nog 1 nacht in het logeerbed met redelijk zachte matrassen slapne zou funest voor hem zijn.
    Om 21.00 uur gisteren waren we weer thuis en hebben heerlijk geslapen. (o.a)

Wow Tim is ook helemaal in de kerstsfeer. Hij heeft alle 2 de nachten dat we in brabant waren , heel goed geslapen (deed hij al eerder maar niet zo lang als nu) 1 nacht zeker 10 uur achter elkaar en 1 nacht zelfs 12 uur geslapen. :confused: Wowieeeeee. :D

Vanmiddag naar mijn schoonmoeder. Moeten we meteen even praten over het oppassen van a.s vrijdag. Ze weten nl al weken dat ze dan moet oppassen en gisteren belde ze ons op (toen we in brabant waren) dat ze a.s vrijdag niet kan. Ze gaan een lang weekend naar Winterberg! :evil: :evil:
    Nu vind ik het niet erg dat ze niet kan oppassen, maar de manier waarop het verteld werd ben ik niet blij mee. Zo van: "ik kan niet oppassen want we gaan naar ......"
    Niet even vragen.. van :"Goh.. zouden jullie voor vrijdag iemand anders kunnen vinden voor op te passen, wij willen nl graag naar Winterberg".
    Dat is ookal zo met de zomervakantie.." we gaan van 15 aug. tot 15 sept."
    Is ook niet erg.. maar er werd niet eerst overlegt of dat met ons werk wel uitkomt. Het kan nl ook zo:"We willen graag op vakantie van bla bla bla..bla bla ".
    Ik ben er nu toch ook sterk over aan het denken om Lisa en Tim voortaan naar een dagopvang te brengen... vooral nu het veel beter betaald word door de belasting dienst!

Wat vinden jullie.. ben ik een zeur? (voel me nl wel zo)

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Haha, ja je zeurt, maar je hebt wel gelijk dat je moeder t iets mooier had kunnen inpakken.
    Ik zou er waars niks van zeggen, omdat ik n watje ben.

Share This Page