Giulian heeft weer verhoging, heeft vandaag alleen maar een paar hapjes brood en 1,5 fles melk op. 1 fles melk is er weer uit gekomen... Arm kind. Op dit moment is ie weer op en top tevreden, alhoewel...
he minni, wat vervelend voor giul en jou! sterkte en bijtijds aan de bel trekken he?! kusje van pepijn!
Ik ben de hele dag al n beetje hyper. Bij t opstaan zei Elmar al dat er iets groots stond te gebeuren, maar hij had er geen idee van wat. Elmar had n klusje (voor lcar, zijn bedrijfje) en toen ie daarmee klaar was, bleek er nog iemand geinteresseerd te zijn. Dus in 1 klap 2 nieuwe klanten. Terwijl Elmar aan t werk was, werd ik gebeld. Het was de vroegere werkgever van Elmar. Die wil een tijd lang hele dagen gebruikgaan maken van zijn diensten. Maar dan moet Elmar wel zn "vrije" dag bij zn huidige baas omgooien. Dat is dan maar de vraag of dat lukken gaat, maar ik ben hoopvol.
Giulian heeft ondertussen 39,1. Het is avond, dus ik verwacht dat ie er morgen monder last van heeft. Maar hij zag er zielig uit. Heeft nu al met al 1,5 fles melkop, wat stukjes brood, halve banaan en 1 potje fruit. 1 fles melk heeft ie er weer uit gespuugd. Ik denk dat ik m vanavond wakker ga maken voor n flesje. Misschien is t beter van niet, want slapen is vaak ook erg goed voor zieke baby's. Hij heeft al heel lang vieze dunne poep (een week?) en ik d8 dat ie tandjes kreeg, maar die rottige tanden breken maar niet door. Ik denk dat ik wel 1 klein puntje zie. Giul ziet er nog niet direct ondervoed uit, maar gezien de vorige keer... Ben er best van geschrokken toen en die schrik zit er nog wel n beetje in... We zijn aan t BBQ-en. Ben jij alweer thuis Monique? Was t een geslaagd feestje?
Hoi Hoi...daar waren we weer. Het feestje wa echt super en het was een dolle boel zo met al die kids. Kim heeft echt genoten en het waren stuk voor stuk leuke kinderen die ze had gevraagd. Echt een hecht groepje. Het doet me goed om mijn oudste zo blij en gelukkig te zien! Oma had de oppas over Isa en helaas minni hier ook dweilen met de kraan open. Verhoging slecht drinken en kwijlen als een gek en dan hebben we het nog niet eens over de romperstront.....ik denk zelf aan kiezen werk!!!!!!! Ik maak Isa dus wel wakker voor een flesje melk maar dat meer omdat ze het echt nodig heeft en weinig heeft gedronken. Morgen weer een nieuwe dag en dan zien we wel weer........ik duik nu achter mijn wijntje en toostje.......
Behalve dat dweil-gebeuren, klinkt het als n geweldige dag voor jou Monique! Ik heb zojuist gehoord dat een vriendin die al heeeeeeeeel lang zwanger probeert te worden (nu via MMM) vandaag dr positieve test eindelijk binnen heeft. Helemaal super. Ben zo happy voor haar!!!
t Is hier compleet feest. Gisteravond moest ik van de ene moment op de andere naar de plee, Elmar stond er al snel bij,want hij moest ook. Hij klaagde al n paar uur over zn buik. Daarna was het voor mij over,maar Elmar is de hele nacht bezig geweest, spugen en diarree. Vreselijk. Die ligt met koorts in bed en heeft gevraagd of Giulian en ik niet beneden konden blijven. Giulian klinkt als Tarzan, niet aan t huilen,maar 1 lange klaagzang. Die had met ontwaken al 39,2. Hij heeft 80cc gedronken en 2 hapjes fruit op en ik krijg er niks meer binnen. Hoop toch echt dat ie vanmiddag alweer opknapt, want deze ellende wil ik echt niet weer meemaken. Hij heeft diarree en 2 natte pieren uit zn neus en niest zich suf. Als ik zn neus gepoetst heb, heeft ie instant 2 nieuwe strepen naar t zuiden. Ik ga zo n fles ORS maken, want ik zie de bui alweer hangen. Ik ben zelf ook nog steeds niet helemaal opgeknapt, ik hoop dat dat door die penicilline komt. Leuk ziekenboeg (alweer) bij huize minni.
Jeetje Minni het zit je ook niet mee..........ik hoop dat Giulian snel beter gaat drinken en eten..... Beterschap voor jullie.......
Hoe lang mag zo'n buikgriep eigenlijk duren? Giulian stond net tegen de poef aan te slapen. Ik heb er n foto van gemaakt en door de flits werd ie wakker en ging ie op de grond liggen. Ik heb m weer in bed gelegd. Al met al is ie vandaag 2 uur wakker geweest. Hij heeft nu 200cc melk op en wat hapjes yoghurt. en vanochtend n paar hapjes fruit. Verder krijg ik er niks in. Ik heb mn kinder paracetamol niet aangevuld en er dreigt n tekort. Hoop dat ze allebei echt snel opknappen.
minni als je echt een tekort hebt aan paracetamol heb ik nog genoeg voor je........ Dikke knuffel van Isa voor Giulian
Houd ik in gedachten. Giulian lost het zelf al op, die blijft maar slapen. Elmar ook trouwens. Ik heb net n tijdje in de tuin gezeten. Ontzettend wat n gezellige bende hier. Dinsdag ga ik bellen voor tai chi. Ik wil dat gaan doen en ben erachter gekomen dat ze juist voor mensen met beperkingen en chronische klachten hier vlakbij lessen geven. Nu nog een oppas regelen. Wat mag n oppas kosten tegenwoordig, een meisje bijvoorbeeld?
Minni, wat ongelofelijk balen zeg; Giul weer niet helemaal fit... en Elmar ook nog ziek! Hopelijk heb je je toch 'n beetje vermaakt vandaag, met 't lekkere weer. Ik heb niet echt 'n idee wat 'n oppas kost, maar een grietje van 'n jaar of 14/16 krijgt meestal tussen de 2,50 en 4,50 dacht ik. (laatst ergens 'ns een keer gehoord.) Je zou 'ns op de site van NIBUD kunnen kijken, ik dacht dat ze daar wel info over hadden. Monique; jij ook heel veel beterschap met Isa, hopelijk zijn de kiezen snel door en heeft ze er geen last meer van!
Isa is in een operbeste bui.......ze was samen met haar zus de speelgoedmand aan het plunderen en ik dacht eindelijk mijn space eens te gaan bijwerken totdat Isa een driftaanval kreeg.......space maak ik later wel af........en Isa loopt nu te gillen dat ze aandacht wil. Gelijk heeft ze. Ik stap dus maar even op de fiets en we rijden maar naar oma voor een bakkie. Daarna eten koken en vanavond komt mijn vriendin een pinksterborrel halen........en het kwijlen blijft nog steeds hezelfde......
Hoe krijg ik mijn kind aan het drinken??? Ik heb eigenlijk wel n leuke dag gehad. Elmar vond het natuurlijk minder. Die ligt echt hartstikke ziek op bed. Giulian slaapt heel veel en is wat pieperiger, maar hij drinkt niet. Hij heeft nog steeds niet meer dan 200cc gedronken. Ik heb ORS gemaakt, maar ook dat drinkt ie niet.Hij heeft wel n paar slokjes vruchtensap verspreid over de hele dag gedronken. Nouja, hij heeft nog snot, dus hij is niet gelijk helemaal uitgedroogd, maar ik begin me zorgen te maken. Ach, ik ben ook gewoon een watje.
200 cc is natuurlijk wel erg weinig maar beter dan helemaal niks. Misschien dat hij later op de avond nog wat drinkt!!!! Volgens mij moeten ze rond de 400 cc tot 500 cc minimaal aan vocht binnen krijgen. Als ik jou was zou ik hem ook geen brood of koekjes aanbieden en alleen maar vocht. Misschien wil hij wel van een lepeltje iets hebben....beetje vla of iets dergelijks. Misschien kun je proberen om toch de melk iets te verwarmen........als ze niet lekker zijn valt koude melk niet echt lekker op je maag. ( het is maar een idee) Dat hij geen ORS wil kan ik me heel goed voorstellen die bende is ook niet echt om te pruimen. Ook zou ik als ik jou was hem vanavond laat nog een flesje aanbieden......Sterkte
Ik had vandaag al alle melk warm, nu maar weer met afgekoeld gekookt water. Hij ligt nu weer te pitten en ik kijk vanavond of ik m wakker moet maken. Die ORS is idd goor. Jakkie! Ik heb t net geprobeerd, jagh! Ik zit nu aan n plingmaaltijd. Terwijl bijna heel Nederland zit staat te verdringen bij de Chinees. Beetje stil is het wel zo. Vanmiddag vond ik het wel best. Als Elmar er wel is, is ie altijd zo nadrukkelijk aanwezig. Dan moet het huis spik en span, de was gedaan etc. Ik word daar nog wel es onrustig van. Dan voel ik me zowat schuldig als ik ff op mn gat zit. Meestal heb ik in t weekend de comp ook niet aan.
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=2379 Moet je es kijken. Onwijs sneue foto. Vanmiddag genomen. Op http://giulian.web-log.nl heb ik er meer staan van dat moment.
agossie, arme Giul! moet wel zeggen dat 't een heel vertederende foto is... maar kan me voorstellen dat 't echt sneu is; zo ziek!