Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    niet voor het een of het ander, maar waarom zou een Becca wel die opmerkingen mogen maken en bv Gups niet?

die 2 leken qua opmerkingen (gezien het bericht van beheer ZenZ) wel opelkaar, vind ik het heel normaal dat zij dus ook een waarschuwing krijgt..

alleen nu gaat haar "groepje" stijgeren...

-- verder hebben wij hier vandaag een lekker rustige kerstdag... hmm is ook lekker

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Becca heft geen ban gehad maar een waarschuwing. Ik kan haar mening ook niet altijd waarderen maar heb er geen problemen mee.

Het feit dat ik wel terug ben bij zenz wordt me ook hier niet echt in dank afgenomen de reden dat ik terug wilde was dat ik daar meer vind dan hier en ik geloof toch niet dat ik hier echt gemist wordt.....zoveel aanspraak kreeg ik hier niet meer.....en om nou tegen mezelf aan te gaan tikken vond ik ook niet echt nodig...

Maar ik leef wel met jullie zwangerschappen mee en dat is de reden dat ik nog mee lees..........volgens mij doen jullie het andersom ook..

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Die "rel" lijkt me meer een storm in een glas water.
    Wat Gups destijds heeft gezegd waar ze de ban voor heeft gehad, weet ik dus nog steeds niet (mensen help me nu dan es uit de brand) en ik heb destijds (waars uit onnozelheid) de kant van Gups en de anderen gekozen.
    Dat die JJAS meiden dat nu ook doen, begrijp ik dan wel. Weten zij eigenlijk wel waar het over gaat?
    Want ook Becca dr waarschuwing, of eigenlijk de reden daarvan heb ik ook nog niet "gehoord" of gelezen. Niet dat ik zo belangrijk ben, trouwens. Maar ik ben wel nieuwsgierig.

Al met al, denk ik dat alles lekker opgeblazen wordt. Ik denk dat ik er niet eens meer op ga reageren allemaal.

En Monique, ik las je berichten wel.
    Hoe dan ook vond ik de chemie op zenz gewoon veel "aantrekkelijker". Het is hier minder persoonlijk en erg massaal. Inmiddels heb ik al meer namen waar ik een idee bij heb op dit forum, maar op zenz blijft het toch meer "eigen".

Ik heb trouwens Johan gevraagd of ie met kerst zn handen over zn hart wilde strijken en de kerstwens van 1 van de langst aanwezige zenzers wilde vervullen en die is, dat Siebje, Lotte en Suus weer mogen komen posten.
    Hij wilde dat niet, namens beheer en ik kan alleen zeggen dat ik zijn mening respecteer, maar ik blijf het jammer vinden.
    Niet geschoten, altijd mis.

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik heb ook gevraagd aan JO waarom Suus en WEN (die terug wilde op ZenZ) niet terugmochten... hij gaf aan dat de het besluit van toen blijft bestaan.

ik heb toen gezegt dat er meer (waaronder Becca) zijn die reageerd op de manier die wel lijkt op de manier van "onze" meiden toen, en dat die er nog wel gewoon is (niet dat ze wegmoet hoor..)
    dus waarom het niet zou kunnen....

nu heeft becca dus een waarschuwing gehad, maar ik voel me er niet erg op aangesproken.

heb alleen toegegeven dat ik niet erg kan lachen om de hunor van Becca (omdat ik die niet ken) en die van "onze" meiden wel lachen vond.. maar puur omdat ik daarvan wel wist hoe of wat..

Maargoed aan mijn verhaal hebben jullie weinig... alleen of ik nou de druppel was ?

5. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    ben jij dan 1 van de 'klagers' nancy?

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    nee heb niet geklaagd had het er alleen in een gesprek over met Jo dat oa Becca ook fel reageerd en die nog steeds wel op het forum is.. waarom de rest dan niet terug mocht (degene die wilde dan wel te verstaan)

7. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    gesprek?
    ken jij hem dan verder?

ik had ook weer PM gestuurd over wendy enz maar hij is er gewoon klaar mee en wil niemand terug. :(

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    nee gesprek via pm men over en weer..

maar laten we dit forum daar niet verder voor gebruiken...lijkt me ook niet echt nodig..

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hee.... dat zijn ook mijn meiden?!
    Ik zat ook bij dat groepje van JJAS mama's.. daarom wilde ik graag weer de mogelijkheid om op zenz te komen, om alleen in dat gedeelte van het forum te kletsen..

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    ik ben echt heel nieuwsgierig denk ik maarre..
    wat is zenz? :)

Sorry hoor las jullie topic toevallig en het lijkt wel geheim taal hehe

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik kon de humor wel waarderen en ik vond het ook raar dat ze geen waarschuwing kreeg maar ik dacht dat het beheer er mss van had geleerd om waarschuwingen te geven om iemands humor.
    Maar goed ik kan er toch niet posten dus ik maak me er verder ook niet druk over. Jammer voor die meiden daar dat het weer zo moet lopen.

Ik heb mijn plekje hier immidels wel gevonden het is idd grootschaliger maar de meiden waar ik graag mee klets komen hier gelukkig ook en dat is voor mij voldoende.

@minni wat irr vna je schoonouders dat ze niet in je regelsmee willen gaan. Bij ons is het gisteren gelukkig goed gegaan. We zijn 's middags ene stuk gana lopen en daarna heeft lars tot half 6 geslapen dus die bleef wakker tot half 9 en toen zijn we gana rijden.
    Vanuit de auto meteen in bed en vanmorgen pas weer om 8 uur wakker. Het gaat gelukkig dus goed hier.
    We zijn trouwens bij Remon zijn broer geweest. Was erg gezellig.

Vanmiddag naar de vk. Remon en Lars gaan ook mee, gezellig. En daarna naar vrienden van ons.

Nu eerst lekker met Lars in bad en dan even ene tuk doen.

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ik ga vanmiddag met Joelle boodschappen doen voor haar kinderfeest... vanavond 10 meiden te slapen......... (oeps)

achja 1 nacht en we zijn er weer vanaf zullen we maar denken... en de meiden vinden het allemaal reuze dat ze een slaapfeest geeft.

morgen wordt mijn "meisje"al 11 jaar!
    pff de tijd gaat echt erg hard.

veel plezier vandaag bij de VK Inky.

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gefeliciteerd Nancy! (alvast)

Ja, Inky, ontzettend irritant. Je moet ze es zien die zenuwpezen. Mijn God, ze hebben zelf 2 kinderen groot gebracht. Hoe hebben ze dat dan klaargespeeld. (over t resultaat kan ik iig ook niet erg tevreden zijn, ik heb verdorie ontzettend veel werk aan Elmar gehad om hem n beetje bij te schaven;))
    Alles wordt onder de noemer "angst" geplaatst. Nou, ik denk dat mijn kind het gewend is om daar weer uit bed gehaald te worden en het dus wat harder op n schreeuwen zet, wanneer ik beneden de deur bewaak (zodat niemand stiekum weer mn kind uit bed trekt). Bij hen dus succes gegarandeerd!
    Maar Elmar doet daar dus vrolijk aan mee. Ik word daar echt als de boeman gezien. Elmar begint nu thuis ook al. Ik heb hier gewoon een regel en die handhaaf ik, zeker nu hij weer zo'n periode heeft dat ie huilt met naar bed gaan. (Elmar pakt hem hier er tegenwoordig ook uit.)
    Naar mijn idee: kleine jongetjes worden groot, ze worden slimmer en de keeltjes luider.
    End of story, toch?

We zitten nu thuis dus zo langzamerhand ook aan een spelregel opgemaakt door mijn zoon: in 2x naar bed.
    Ik heb helemaal geen zin in dat mijn zoon (van 1,5) de regels gaat bepalen.

Serieus: wat vinden jullie ervan?

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hai Gulay,
    zenz is een ander zwangerschapsforum. Daar waren we eerst "vaste klant" en daar kennen we elkaar allemaal van.
    Op een gegeven moment ontstond er onenigheid en zo zijn wij hier gekomen.
    Sommigen van ons komen nog steeds op zenz en nu is er weer een rel uitgebroken en daar praten we over.
    Wat gezellig dat je hier meeleest, Gulay! Nog gezelliger als je ook meer gaat meekletsen ;)!

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier in de tuin wat aan het snoeien geweest. Totdat bleek dat Giulian nog n hondenpoepje gevonden had. Laarzen en broek helemaal onder de stront. bleeegh.

Ik moet nog ff de tuin in, om t ff af te maken. Ik doe niet veel, want dit jaar gaan we de tuin helemaal aanpakken. Heb zo'n leuk idee! Gaan we dit jaar waars niet allemaal redden, maar een begin kan gemaakt gaan worden.
    ALs die groene bak nog geleegd wordt deze week, dan ga ik er miss alvast wat planten uit rauschen. Kan ik in jan. het gras alvast inzaaien en hebben we dit jaar al wel een mooi gazonnetje. Maar miss loop ik hier al te hard mee van stapel, hoor.

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    bedankt voor de uitleg! :)
    Het was puur toeval hoor lees hier nooit mee..hihi..
    :)

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ Minni, wat ik ervan vind (serieus) is dat een kind ongeacht de leeftijd de regels niet bepaald! maar de ouders... als die ouders niet op 1 lijn zitten kan dat behoorlijke bonje geven (lijkt me).

ik ben echt (misschien van de oude stempel) dat als ik mijn kind(eren) in bed leg ze moeten gaan slapen en niet gaan lopen zeuren (dreinen) over van alles en nog wat.
    (nu is Giullian nog kleiner als hierzo, maar die regel geld hier al vanaf kleins af aan.. tenminste je snapt me wel.)

Succes meid.

18. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    vind ik ook niet, gelukkig zijn we er ondertussen via pm over en weer ( ;) ) al uit!

Succes bij de VK Inky!
    Kan je nog steeds goed voor je houden welk deel van het woord BRUSJE er in zit?

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, dan hoor ik ook bij die oude stempel, Nance. Ik heb vandaag ff goed mn gal gespuid bij mn moeder (aan de foon). Ik kan er echt van uit mn dak gaan. Elmar is zo makkelijk te beïnvloeden door het gejammer van zn ouders.

Vorig jaar viel ze me nog lastig met de stelling dat een baby in bed hoort. Toen was Giulian de hele blije, hele wakkere baby. Nu hij meer slapen gaat, houden ze m liever wakker.
    Het op 1 na meest frustrerende is dat er meer issues zijn (al jaren) en dat ik die al jaren van n andere kant probeer te laten zien. Maar van alles wat ik daarover gezegd heb, is er geen letter bij hen blijven hangen. Misschien zou het helpen als ik echt kwaad word, maar ik gok erop, dat ze dan 1 keer raar opkijken en de keer erna weer psies zo gaat als voorheen.
    Het zijn ook de meest eigenwijze mensen die ik ken. Niet kunnen is een ander woord voor niet willen voor hen.
    Ik zou er n boek over kunnen schrijven.

20. Niet meer actief

zo.. ik ben ook weer even in town. Haha.. het lijkt wel dejavu hier man! Wat kan zenz de dames nog bezig houden hè!

Maar ehm, minni.. ook wij weten nog steeds niet waarom we niet meer mochten komen. En dit is dus echt wel zonder waarschuwing geweest! Verder wil ik er niks meer over kwijt. Het is over en done.

Monique, dat jij terug naar zenz zou gaan is voor niemand denk ik een verrassing geweest. Iedereen moet gewoon doen wat ie wilt. Ik heb hier ook zo nu en dan momenten dat ik tegen een virtuele betonnen muur klets. Geen respons.. tsja. Verder lees ik dus ook niet op zenz. Behalve pasgeleden dan toen bleek dat we er weer op konden.

Hoe waren jullie dagen allemaal verder. Ik heb een hoop gelezen, maar even niet de puf om op alles te reageren.

Bij ons waren de dagen prima, alleen vanmorgen kwamen we er dus achter dat er weer is ingebroken bij ons. Dit is waarschijnlijk gistermiddag gebeurt want, vannacht zijn ze niet geweest en gistermorgen stonden de spullen er nog die nu gejat zijn. DIt was voor mij wel even de druppel en ben nu helemaal gesloopt. Het kan me niet zo schelen dat ze in mijn huis zijn geweest, maar dat gedoe wat je ervan hebt.. Gatver!

Share This Page