Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jezus Gups!
    Ik zou er overigens niet tegen kunnen, dat mensen in mijn huis (mijn heiligdom) zijn geweest, zonder op de koffie te komen, zeg maar.
    Sterkte ermee, hoor.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @he gadver gups, ik zou helemaal gek worden als er ingebroken werd hoor en zou gene oog meer dicht doen. Kan je weer alles gaan regelen. Balen hoor.

@minni mijn schoonouders weten het ook vaak beter maar daar komen we dus ook amper. Ze hebben het er zelf zo naar gemaakt en als je niet wil luisteren dan komen we gewoon zo min mogelijk. Gelukkig staat Remon wel aan mijn kant.

Hier een lekker dagje gehad. 's morgens uitslapen en naar de kinderboerderij en 's midaags naar vrienden. Lars blijft morgen lekker een dagje thuis met mij. Remon moet vanalles doen en regelen maar wij gana lekker relaxen.

Hoe is het met Semmie, Wen en Sabrine? Zitten jullie nog onder de kerstboom?

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @minni, ik heb vandaag trouwens je kaart gehad. Hij is echt super leuk hoor!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha ZAT ik maar onder de kerstboom :(
    gezeik op mijn werk...

Ik schrijf morgen verder, nu even niet de puf om uitgebreid te reageren..

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Huh? Is er wat gebeurd, Wen? Of is je auto niet goed gepoetst?:D

Hee dankje Inky, ben blij dat ie iig is aangekomen. Je bent de eerste hahaha!

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dan ben ik de tweede, hij is vandaag binnen gekomen..

Gezeik ivm studiekosten, zij vinden dat ik het moet betalen, ik vind van niet. Is nogal heftige discussie geweest vanmiddag en zal morgen voortgezet worden..

Gupsie, wat klote van die inbraak!

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ minni hier is de kaart ook binnen gekomen...erg leuk gedaan

@ gupsie balen van die inbraak

Semmie is op zenz ookaleven niet geweest maar ik hoop dat alles goed gaat.

Vanmorgen van Marco mijn kerstkado gehad.....een laptop......de hele dag bezig geweest met instaleren alleen het draadloos gebeuren lukt me nog niet.....

Nog een paar dagen werken en ik ben een week vrij. Met oud en nieuw komt de hele bups hier.....erg gezellig maar ook veel voorbereidingen.

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    zooo...een laptoppie! waow...da's een vruchtbare kerst!. Monique. Wel gezellig dat je een huis vol hebt met oud & nieuw.

Wij zijn idd onder de kerstboom vandaan gekropen. Sterker nog: de boom is de deur al uit! Ik heb nog nooit zo'n slechte boom gehad. Met kerst was ie helemaal bruin. Waarschijnlijk had ie te veel last van de tropische zon.....

De boom de deur uit en de koffers de deur binnen. Zo tussen het werkschema door moet ik ergens tijd vinden om een zooitje koffers in te pakken. Zaterdag vertekken we!

Gupsie: Gatverrrrr....zijn jullie de enigen in de straat of komen ze bij iedereen ff een onaangekondigd bezoekje brengen?

Wendy: Wellicht wil je nieuwe werkgever een deel van je studiekostenn overnemen?

Minni: hou voet bij stuk! Al de medebeterweters helpen niet dagelijks bij je opvoeding. Kritiek krijg je toch....maakt niet uit wat je doet. Zeg je A dan moet het B zijn of andersom. ' Maakt niet uit wat je regel precies is als je maar consequent bent, en dat proberen ze nu te ondermijnen......Succes en gewoon opkomen voor jou zienswijze mbt tot de slaapregel!

Hier ben ik, ondaks 't warme weeer hier, weer eens verkouden geworden. Ik zal dus in NL iedereen wel aansteken.........

Morgen nog 1 dagje werken, vrijdag werkoverdracht en pagara (da's een miljoenen klapper die bij elk bedrijf 's middags afgeschoten wordt onder genot van liters champagne! Een soort oud en nieuw feest maar dan overdag. Dit feest wordt op de laatste werkdag van het jaar gevierd en is minstens zo belangrijk als het oud en nieuw feest. Veel dansen, drinken etc.....goed feest dus

en dan de volgende dag met een kater het vliegtuig in.....hihi goed begin van de vakantie!

ff over zenz: wat een gezeur allemaal om nix. Zo was het destijds en zo is het naar mijn mening nu weer.....sommige mensen willen nu eenmaal erg belangrijk gevonden worden...pfff...vermoeiend.

Jammer,want voor de rest had ik het daar altijd prima naar mijn zin.

Ik duik eens vroeg mijn mandje in....

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he goed van jullie te horen. Met Wen ben ik ondertussen bijgekletst haha. Ik hoop dat het vandaag allemaal meevalt meis en anders naar de directeur stappen. Succes.

Pff Sabrina je komt hier in troosteloos weer terecht vrees ik. Het is schemerig heel de dag en regen blehg!

Remon is nu naar de Makro toe ff wat dingen inslaan en ik ga dadelijk met Lars in bad en dan nog lekker tukken voordat ik ana de stofzuig moet.

@monique een laptop! Wauw die wil ik ook wel. Vrees alleen dat ik daar lang op kan wachten. Ik krijg uberhaupt niks deze kerst volgens mij.

Wat hebben ze allemaal meegenomen Deboor?

10. Niet meer actief

wat hebben ze meegenomen. 2 laptops waarvan 1 nog maar 2 wkn oud (die van mij) en 2 pc's waarvan 1 nog maar 3 wkn oud en mijn digitale filmcamera, mijn autopapieren en dat was het wel weer. Het is dus niet zo heel veel schade en allemaal zakelijk, maar het is gewoon rompslomp!

Lars had van zijn laptop toevallig net een volledige backup gemaakt omdat ie steeds vastliep. Dus hij is geen zakelijke data kwijt! Ik ben wel alle filmpjes van astrid die ik niet op HD had staan kwijt! Maar goed.. Na 5 inbraken raak je redelijk imuun voor alle ellende haha. En zoals ik al met een vorige inbraak schreef. Het zit niet in mijn aard om hier ook maar een seconde verder wakker van te liggen.

Evengoed heb ik dus wel wakker gelegen, want mijn meissie is niet lekker! Ze heeft koorts en wil alleen mama. Nou ja, lekker rustdaggie.. we moeten niks, en we gaan lekker online poen uitgeven! We hebben nog wel 2 toppie waarop we aan de slag kunnen whahaha.. die sukkels hebben dingen laten liggen die zelfs nog in de verpakking zaten. Domme dieven hè!

Sabrien, wij zijn niet de enige in de straat, ze zijn hier al kennelijk een weekje weer aan de gang. Ik had het kunnen weten want de buurtjes autoalarm hoorden we weer afgaan. Ik zei nog tegen lars dat ze er weer waren. Het was verdorie nog waar ook!

Enne veel plezier met pagara! haha.. klinkt wel erg gezellie!

Inky weer aan de stofzuig? Wordt straks nog een hobby van je meid! haha..

Monique, wauw een laptop voor kerst. Dat is wel een leuk cadeautje!

Minn, alles goed verder met giul?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou die camera is niet zo erg toch haha kan me herinneren dat je alweer ene nieuwe wilde.
    Maar wat een gedoe weer zeg. Echt ik zou willen verhuizen!

Dat stofzuigen is echt nodig nu heb het al een tijd niet gedaan en we krijgen visite dus tja en morgen natuurlijk weg dus dan vind ik het wel lekker als het huis schoon is.

Nou wij gaan douchen.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Met Giul is alles goed, krijgt er weer n kies bij. Hij heeft er nu minder last van, dus das n brenger voor mama.

Ik heb me gisteren onwijs uitgeslooft. Heb zelfs de vloer hier geschrobt, op handen en knieën. En de tuin winterklaar gemaakt. Beetje laat, maar veel bloeit nog steeds en de hosta's staan weer boven de grond.
    Elmar ziet t ook zitten om nu alvast in de tuin te gaan beginnen, maar t komt er met dat soort klussen vaak op nee, dat ik dan aan de gang ga, haha. Ik heb er ookde meeste tijd voor.

Ik heb net al n leuke blunder gemaakt en we gaan er vast mee door. Vanaaf ga ik weer naar mn therapeut.
    Hij test mn aandoeningen door mn kracht in mn benen (kniën) te testen. De vorige keer had ik n heerlijke bak koffie op met ontzettend veel suiker en toen had ik zwakke knietjes. Ik zal m vanaaf wel zeggen dat ik weëe kniën van hem krijg, als het weer zo is, hahaha.

Hee Sabrien, ziekjes? Veel champoepel drinken, dan komt t vast goed! Dat soort eindejaars feesten zouden ze hier ook moeten geven. En dan ook nog een graadje of 20 en zon erbij...

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Gups, tijd voor n hond(je)!
    Het scheelt heel veel, want hier is t momenteel ook dik prijs in de straat. En hier, bij onze buren en de buuv waar ik vaak kom niet (als enige op dit moment, van dit blokje) en wij zijn de enige met hond (met die buren waar niet is ingebroken).

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zo meiden, wat een gedoe allemaal Gups!
    ik zou daar dus niet best tegenkunnen denk ik, gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt.

Wen, tje wat een gedoe met je studiekosten..

Ik ben nog een beetje dufjes..hihih
    de meiden van het slaapfeest zijn net naar huis!
    was wel heel gezellig voor mijn meisje (en wij hebben ook behoorlijk geslapen hoor)

tjeeee mijn meisje al 11 vandaag.

ik kom misschien later vandaag nog langs... ff wakker worden eerst (of nog ff tukkie doen hihihi)

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    GEFELICITEERD nancy

16. Niet meer actief

Nee hoor, hier zal er nooit een hond komen. Ik ben dus absoluut GEEN hondenmens! Maar we gaan een alarmsysteem aanbrengen. Moeten alleen nog even uitzoeken welke. Ook wordt het kantoor onder handen genomen, dus wat er nu staat gaat eruit en er komen kasten met sloten in.

Ik moet hier ook al een tijdje stofzuigen, maar de afgelopen dagen Kerst enzo hebben best wat van me gevergd. Dus ik denk dat ik het maar fijn morgen doe.

Astrid heeft nog steeds koorts/ verhoging. Dreinen en hangen, ik heb geen idee wat ze heeft, maar ze zal zich er wel weer doorheen slaan. Het kunnen nog steeds die verdomde laatste kiezen zijn, maar tsja.. ik ga niet meer voelen haha

Nancy gefeliciteerd met je meissie..

Wen, alles goed! Ik hoop dat je eruit komt met je baas..

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik ben ook geen hondenmens maar ik denk dat wij als we uitgekinderd zijn er wel een nemen. Kost alleen ongelofelijk veel tijd en dat heb ik nu niet.

Remon heeft nieuwe telefoons meegenomen voor hier. Bij de oude kon ik boven niet meer opnemen omdat ie de toetsen niet meer pakte. Nu hebben we een nieuwe set. Ik heb ze allemaal klaargemaakt om op te laden en dan ga ik ze morgen instellen. heerlijk, als ik dan zie dat schoonmoeder belt kan hubbie mooi opnemen.
    En ik moest natuurlijk een nieuwe hebben zodat ik straks vanuit mijn bedje wel naar beneden kan bellen dat ik een vers juutje wil hebben haha.

Lars heeft 3 uur geslapen! Kind is eeo inhaalslag aan het doen. ook zijn brood zat er weer in 5 min. in. Nu zit ie teletubbies te kijken. Lekker mannetje is het hmmm ben er weer helemaal gek op.

Hier zijn ook de laatste kiezen aan het doorkomen Gups. Lars kwijlt enorm terwijl hij dat nooit heeft gedaan. En hij zit constant met zijn vingers in zijn mond. Gelukkig is ie er niet ziek van. Heb mijn portie wel gehad voor de komende tijd.

Ik heb net in mijn hoofd het geld dat we van mijn ouders altijd krijgen met kerst al uitgegeven haha. Ik krijg altijd de envelop maar meestal komt het erop neer dat er iets gekocht wordt wat remon graag wil. Vorig jaar was het de flatscreen tv. Nu ga ik er lekker eerst van uitgeven.
    Ik had bedacht om een combisleeper babymaat te kopen en een in de kindermaat. De serie dvd's van Friends een paar laarzen en nieuwe kastjes enz voor in de badkamer. En de rest zien we dan wel.

Morgen pakken, daar heb ik dan weer minder zin. Gelukkig helpt Remon me zo super deze vakantie. Hij heeft net ook nog gedweild zonder te morren. Echt een schat is het. Ik vergeef hem maar dat hij me iedere dag "waggeleend" noemt.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee wat hebben jullie weer een hoop geschreven zeg.

@Gups: Jakkie.. ik zou echt meteen mijn huis te koop zetten.. zou er geen minuut langer willen blijven wonen. Ik ben nl erg op mijn privacy gesteld.

Hier gaat het zijn gangetje. De Kerstdagen zijn we goed doorgekomen. En heb gisteren moeten werken. Vandaag ben ik vrij en ben onze nieuwe kast goed aan het inruimen en morgen en zaterdag moet ik weer werken.
    Met Tim gaat het ook uitstekend.
    Sinds de kerstdagen zitten we nog maar op 4 voedingen. Hij drinkt nu dan wel flessen van 210 cc water en 7 schepjes voeding.
    Gisteren heb ik hem wat dixap gegeven (mag eigenlijk niet van CB) Hij heeft er geen eczeem van gekregen dus ik denk dat ik binnenkort toch met de groenten of fruithapjes begin.
    Hij slaapt nu trouwens van 21.30 tot 9.30 uur achterelkaar.. goed he?!

Hoe gaat het met Semmie idd? Niets meer van gehoord?

@Nancy.. leuke verjaardag gehad zo te lezen.. alsnog gefeliciteerd!

@Inky: Ook alles goed met je zwangerschap? enne groot gelijk dat je zo'n telefoonset hebt gekocht.. wij hebben ook zo'n toestel en was idd heerlijk om naar beneden te kunnen bellen toen ik in het kraambed lag.
    pfff kraambed.. wat klinkt dat al weer lang geleden..

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja we hadden dus al zon set maar die knoppen waren naar de knoppen haha. Nu kan ik weer lekker bellen.

Met de zwangerschap gaat het erg goed op de pijn na dan. De kleine trappelt erop los en 13 januari hebben we een 3d echo even naar onze uk spieken weer.

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Alsnog? hihihi mijn meissie is vandaag Jarig (en ikke morgen...)

Deel Deze Pagina