Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow oepss.. verkeerd gelezen!

GEFELICITEEEEERD (voor vandaag en morgen )

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Gefeliciteerd met je prinsesje Nancy! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben!

Inky: je hebt groot gelijk....nu eens jouw beurt om 't geld te verkwisten! Hier wil hubbie ook al tijden een flatscreen, maar ik weet het nog ff uit te stellen. Onze TV is net 2 jr oud! Dat gaat me dan echt te ver!

Ik ben nu op mijn werk en het wonder is gegschied: mijn buro is leeg! Nu nog ff de werkoverdracht voorbereiden en dan kan deze dame haar tassie pakken.

Vanavond nog een gala mysteryshow. Iets in een landhuis met Tanja Kross....begint al om 17.30 dus ik moet niet te laat naar huis....wat moet ik aan?pfffff...

by the way: mijn koffer is nog niet gepakt....morgen maar weer proberen..hahaha

Gupsie: ik zou ook voor het alarmsyteem gaan, hoewel we hier blind gaan op beide systemen: hond en alarm.....tot nu toe een prima combi...woef tttttuttttttu ...woef

Minni: ziekjes...nou...eeh....erg verkouden...hubbie klaagde vanmorgen ook al over pijn in zijn keeltje....die champagne moet werken toch?

Suus: waow...die Tim...die gaat echt als een speer! nog uitslapen ook!....dat wil ik ook!

Monique: doet je laptoppie het al?

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    oh lekker sabrina wat heerlijk nog ff die feesten af te gaan. En tja dat pakken gaat hier ook altijd op het laatste moment hoor. Wij moeten voor morgen ook nog alles doen.

Ik heb net alvast aan hubbie vertelt wat mijn plannen zijn met het geld en hij vond het goed haha ik stond wel ff te knipperen met mijn ogen hoor. Maar hij zei "prima". Nou dat is dus mooi geregeld.

De visite is trouwens ook net weg en die heb ik mooi mijn oude videobanden van friends aangesmeerd haha dus daar zijn we ook mooi vanaf.

Dadelijk maar ff tv kijken liggend want de pijn is nu in alle hevigheid terug. Ach ja ik doe het ook helemaal zelf. Baal wel enorm dat de fysio 2 weken dicht is, vind dat eigenlijk niet kunnen maar goed. Morgen zie ik mijn broer weer en dan kan die me ff onder handen nemen.

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Even snel een berichtje, heb nog lang niet alles bijgelezen, komt nog maar hier giga pc trubels gehad. Het gaat goed met me en met de beeb ook ghihihi. Lees snel bij en reageer dan weer wat uitgebreider. Sjoerd heeft de computer nodig duss wordt nu weggebonsjourd.....toedels en tot snel!

5. Niet meer actief

wat fijn semmie dat alles goed gaat!

Inky, haha.. wat slim om die oude banden weg te doen. Koop je ze nu op dvd? Doe je wel rustig? Helpen de krukken een beetje?

Sabrien, al ingepakt?

Vanmorgen kwamen we erachter dat er ook een pak van lars gestolen is. Pff..echt ongelofelijk. Er liggen hier nog spullen nieuw in de verpakking en wat nemen ze mee, een zwart pak! Maar goed, hij heeft een ander pak aan en is nu onderweg om een megacontract te offreren.

Astrid was gisteravond ineens weer helemaal het vrouwtje! Ze heeft nu dus ook nergens meer last van, dus ik ga er toch wat vingers aan wagen haha.

En ik,.... ik ben zooo verschrikkelijk moe. Pff, ik zou nu toch wel willen dat dit eens over ging hoor. Ik zit nu al te suffen achter mijn pc. Waar haal ik in hemelsnaam wat energie vandaan?

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    OM te beginnen:
    NANCY GEFELICITEERD! Hoop dat je er een leuke dag van gaat maken. ALs je natuurlijk al een beetje bekomen bent van het feestje van je meis.

Ik heb net alle kadootjes ingepakt en de de gedichten uitgewerkt. Remon is nu met Lars laarzen halen voor in Limburg.

Daarna samen pitten en dan inpakken en wegewezen.

Fijn uiteinde allemaal en veel gezondheid en geluk in 2007!

7. Niet meer actief

Nancy gefeliciteerd!

Enne inky, veel plezier!

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Nancy van harte gefeliciteerd.......

Sabrien al bepakt en bezakt.......goede reis....

Voor alle meiden hier die ik misschien dit jaar niet meer "zie" of "spreek"........allemaal een goed oudeinde en kijk uit met vuurwerk.......

Nog wilde plannen voor het oude jaar!

9. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    NANCY! GEFELICITEEERD MEID! Ik zal dadelijk een champagne toosten op je levensgeluk voor komend jaar!

Nee Monique...(en Gups) deze meid heeft nog nix gepakt. De koffers staan wel in de gang maar zijn nog leeg. Ik probeer vanavond toch echt te beginnen.

Ik zal in de Ardennen geen internet hebben. Ik meld me weer rond 10 januari

Inky: prettige vakantie!

Voor iedereen:

GELUKKIG en een VOORSPOEDIG 2007!

Ik ga hier op mijn werk de champagne ontkurken: PROOST!

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gewoon geen tijd voor commentaar...

Monique, ik wilde vandaag nog ff bij je aanwippen, maar ik keek over mn schouders en Giul was zomaar vertrokken naar dromenland, dus reed ik maar langs (naar huis).

Mn osteopaath heeft n vriendin, dus helaas pindakaas, haha. Voor mn zus he. Die wilde ik ermee opzadelen. ;)

Welke laatst kiezen bedoelen jullie eigenlijk?
    Giul heeft er nu 2...?

Ik ben snert aan t koken en indische boontjes. Morgen snert eten, overmorgen oliebollen (bak ik ook zelf).

Ik ben echt nu n heleboel antwoorden vergeten. Miss later, ik moet nu weer naar de keuken.

Voor iedereen die ik niet meer zie hier: fijne jaarwisseling!
    Oh en Nancy: gefeliciteerd met je dochter (gisteren) en jezelf. Ben je al n beetje verwend?

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat is wat ik vragen wilde eerder vandaag: Waarom zou je wel n hond nemen, als je al geen hondenmens bent?

Ik ben echt n knuffeldier en wil lekker veel troetelbeesten om me heen hebben, omdat ik er ook echt lol in heb, maar zelfs dan loop je nog wel es tegen dingen op waar ik iig niet vrolijk van word.
    Ik kan honden echt alleen aan liefhebbers aanraden. Zo trouwens met alle (huis-) dieren.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    @ Minni........jammer dat Giul in slaap viel....we zaten hier oliebollen te proeven....

Wij hebben een hond en een kat........beide erg lief maar er gaat ook erg veel tijd in zitten en als ze ouder worden zijn ze niet altijd even makkelijk.....en als je eens voor een korte onverwachte vakantie weg wilt moet je ook wat voor de hond regelen....

Hier geen hond meer.......misschien als ik oud en eenzaam ben en mijn kids me niet meer komen opzoeken.......hihihihihihihi

De oliebollen van de vomar waren heerlijk.....10 gehaald en alles is op..........jammie jammie....

Mijn voornemens voor het nieuwe jaar is ruim 10 kilo aankomen en met oliebollen eten kom je echt een heel eind........

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Monique, ik kan je alvast n voorsprong geven op die 10kilo. Kom ze maar halen, hihi. Ik heb vooral nog wel wat buik- en beenpartij waar ik vanaf wil. Mn kont wil ik wel houden, zit wel lekker.

Wel balen van de oliebollen, want daar ben ik echt gek op! En Giul vindt ze volgens mij ook lekker. Hij heeft ze vanochtend ook bij de vomar geproeft. Ik was t brood vergeten, dus hij mocht bij de oliebollenkraam met de boodschappen op mij wachten tot ik t brood had gehaald. Leuke meiden, hoor.

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Isa was er ook helemaal weg van.....die eet nu ook in plaats van een broodje een heerlijke vette olliebol....ze zal die 10 kilo echt wel halen voordat ze 2 is.....

Miep heeft op dit moment weer de 10 minuten regel nodig.....zodra ze haar bed ziet gaat ze gillen..ppppffff.......dat heb je als je met de feestdagen iets minder streng bent. Nog even door de zure appel bijten en Miep weet haar plaats weer.....ben pas 2 keer wezen kijken en nu volgt kijk en troost poging 3.......

15. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Hier schiet het niet op: Na alle feestelijkheden keerden we moe huiswaarts.....

Hubbie laat alle stess vallen (he he eindelijk vakantie) en ligt nu met koorts in bed....grrr....dat wordt een zwaar vluchtje morgen: 2 kleintjes van 2 en een ziek kleintje van 35 op een 10 uur durende nachtvlucht......gezellig!

16. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    iemand tips voor wondermiddelen?

17. Niet meer actief

TLC sabrien, TLC!

Minni, astrid heeft nu 2 kiezen en ze moet er nog 2. Ik heb vandaag met gevaar voor eigenvinger gevoeld, maar nee hoor,... helemaal niks!

Ik snap die koorts van van de week dus echt helemaal niet dan! Denk je dat ze ziek wordt is het weer voor een blauwe maandag (gelukkig maar)

Wel heeft ze nu het drammen ontdekt. Haha,.. dus de hoek wordt hier weer volop toegepast. Eerst tellen tot 3 en dan in de hoek!

Ze heeft gisteren ook ineens weer wat woordjes erbij verzonnen. Broek, buiten, uit en nog een paar, maar dat ben ik alweer vergeten! Ze eet niet zo heel goed. Weigert ook gewoon te eten, nou ja, prima, dan ga je maar met honger naar bed. Ehm.. bed, ook leuk.. mevrouw wil ineens niet zo graag meer slapen om 19.00, dus begint te krijsen. En nu al 2 avonden mag ze dan even bij mij op de bank en is ze binnen enkele minuten helemaal vertrokken. Haha..we hebben gisteren trouwens haar gesnurk opgenomen..man zeg!

Zo boodschappen doen. Dan kijken voor kantoor meubilair en kamer meubilair. Plannen om alles af te maken (want de keuken is nog steeds niet klaar) en bestellen wat nodig is. Ik wil het voor eind feb zeker klaar hebben.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Eergisteren nieuwe schoenen gekocht voor Lisa.. ze had nog mt 23 en heeft nu 24.. vandaar dat ze klaagde over pijnlijke voetjes.

Vanmiddag/vanavond weer werken en morgen lekker vrij. Helaas moet ik op maandagochtend om 7 uur weer werken.

Fijne vakantie Inky! En Sabrina.. jij natuurlijk ook.. ik hoop dat je vlucht toch een beetje meevalt.. beterschap met je hubby!

Monique: jij ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds en gezondheid voor je gezin.. maar dan natuurlijk ook met name voor Isa.

Minni: Oliebollen..mjammie!

Aan alle anderen: Een goede ROETSJ gewenst!

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey lieve allemaal,

Ook namens mij een spetterend knallend uiteinde en een goed begin voor 2007! Voor iedereen heel veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar!

Nancy tis laat maar alsnog van harte met je meisje en ook jij van harte, leuke dag gehad?

Inky fijne vakantie, Sabrien ook een fijne vakantie en voor de rest, geniet van de oliebollen; )

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Sabrina, sterkte met de vlucht, geniet van de vakantie.

IEDEREEN EEN FIJNE JAARSWISSELING! & ALLE GOEDS VOOR 2007!

Share This Page