Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Ja WEN ... doos :)

Kom je speciaal uit H gereden om mijn kaart in de bus te stoppen ;)
    zie ik iemand naar de voordeur snellen en weer de auto in, maak ik de kaart open WAS JIJ HET....

Aanbellen had ook gemogen hoor.. :)

Maarre thanx, mooie foto van Lotte!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo: ergernis 100% Ik heb mn tax gehaald, gelukkig nog net voor t einde van 2006 op de kast.

Ben blootgesteld geweest aan mn schoonmoeder en binnen 1 minuut had ik al spijt als haren op mn hoofd.

Net vol ergernis, na een lange dag naar huis gereden en begint Elmar erover dat er n duidelijke strijd gaande is, dat voelbaar is. Ik word er dus op aangesproken. Ja hee!
    Ik moet toch opkomen voor de belangen van mijn kind? Elmar praat alleen zn moeder na en die heeft werkelijk alle dingen opgenoemd waar je je kind mee kan verzieken, dus aan Elmar hebben we weinig.
    Hij viel me niet aan, zei ie.
    Nou de jacht is geopend hoor!
    Moet je es zien, als t me te gek word hoe een mama kan opkomen voor haar kind (en haar manier van opvoeden). Ik ga desnoods door tot alle kinders weer bij de natuurlijke mama's zijn.

Zo, das eruit.
    Hopelijk minder gevaarlijk vuurwerk morgen avond.

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Deb geeft Minni even een glaasje water

adem in en uit :) relexxxxxxxx

4. Niet meer actief

neem nog maar een glassie water minni, want aan 1 kan je er vast niet genoeg hebben! Gooi het er maar uit..

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier nog ééntje voor het naspoelen

Kwebbel

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, meiden, nu moet ik er wel uit vannacht om te piesen, maar t helpt wel.
    Ik zie weer "natuurlijke" kleuren als ik om me heen kijk en de sterretjes voor mn ogen zijn ook weer verdwenen.
    Voor zover ik weet ben ik niet ff naar mn schoonouders gereden om mn schoonmoeder om te brengen en er staat nog geen politie voor mn deur om t tegengestelde te beweren, dus het gaat wel weer.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha ja postzegels waren op ;)
    Als ik alleen was geweest had ik ook aangebeld, maar nu zat mijn nichtje in de auto te wachten (en ik stond dubbel geparkeerd).

Heb donderdag mijn laptop ingeleverd dus zit nu even zonder...paar dagen niet online totdat vaste pc binnen is..

Wens iedereen alvast een prettige jaarwisseling en een goed begin!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Van t zelfde Wen! En anderen!

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    zag al van die knipperende oranje flitsen door de voordeur de kamer binnen komen..

10. Niet meer actief

Misschien heeft nog niemand in de schuur gekeken.. ! (hihi, denkend aan verhaal van flappie)

Maarem.. volgens mij heb ik net een voorwee of oefenwee gehad? kan dat nu al ? Nou ja.. het voelt nog niet alarmerend. Ben wel misselijk en mijn buik voelt strak. Maar beebelientje beweegt behoorlijk nog..

Iedereen fijne avond morgen.. en alvast een geweldig 2007 gewenst!

(maar ik ben morgen nog wel gewoon online hoor, we gaan er niets bijzonders mee doen dit jaar)

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier niemand online.....ik heb voor morgen een laptop verbod...hihihihihihihi...

FIJNE JAARWISSELING EN TOT IN HET NIEUWE JAAR

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Je kan nu al voorweeën hebben. Gio heeft ze ook al van voor de 30 wkn en was er toen ook wel klaar mee. Ik had ze vanaf 33 wkn tot 37 wkn bijna elke dag en dan ook gelijk t grootste gedeelte van de dag. Ik was met 37 wkn wel klaar voor een bevalling, zeg maar. (was er spuugzat van, hihi)

Ik ga de rozijnen in t water zetten.
    Jammer Mo, ik kan wel wat "aanspraak" gebruiken, als ik de rest van de dag niks anders dan oliebollen aan t bakken ben (en dat dan wel met laptop in de aanslag, he ;)).

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ff stiekem binnevallen..

Mischa ligt even op bed te maffen en ik duik zo ook even m'n mandje in. Anders houd ik het niet vol tot 24.00 uur vanavond.. en dan om 6 uur weer uit bed om te werken..

Fijne avond allemaal! Gaan jullie nog wat doen?
    Wij alleen met zijn 2tjes gourmetten als de kids in bed liggen..

ow.. leuk leuk leuk.. kreeg net een mailtje van de buren.. met een link van een filmpje..
    Is hun dochtertje Nienke (de grote favouriet van LIsa) een liedje aan het zingen ..hihi kijk maar:

http://seriousrequest.filmpjes.nl/bekijken/6414/

Die man er vrouw erbij zijn onze buurman en buurvrouw.... Vind het zo grappig!

14. Niet meer actief

Wij gaan niets doen hoor. Ik loop hier zelfs nog in mijn ochtend kloffie. Maar ik voel me ook niet zo lekker, dus dan mag het toch?

Het is hier verder een heel relaxte dag. Astrid en ik hebben neverending story gekeken op dvd. Haha, ik zette dat ding uit en vervolgens zag ik weer het einde, bleek dat ie op rtl ook geweest was en afgelopen was.. Dat was ff een maf effect! Astrid heeft er overigens van voor tot eind helemaal in gezeten hahaha..

Ik heb een rundvlees stoofschotel op staan. Ik ben benieuwd. Eerste keer dat ik zoiets maak, dus het kan ook zijn dat we vanavond pizza eten hahaha..

Voor iedereen die ik niet meer spreek... fijne jaarwisseling!

15. Niet meer actief

dames.. welkom in het nieuwe jaar! Het jaar 2007! Geniet van dit nieuwe jaar.. laat het wat moois worden!

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Dacht ik de eerste te zijn.......

Happy New Year.......

17. Niet meer actief

sorry monique,... :)

Zo hey.. mijn meissie heeft ons wel verwend hoor. Tot 8,45 mochten we blijven liggen. Net toen ik mijn man wilde verleiden kwam ze... (vast afgesproken werk)

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    1 januari 2007........

Wij hadden ook geluk....ondnaks dat Isa er al om 19.00 in lag hebben we ook uit kunnen slapen tot 09.00...heerlijk. Rond 02.30 gingen de laatste gasten weg. En rond 3en lagen we er in.
    Zo eerst naar Mark* daarna naar mijn ouders en na het slaapje van Isa weer aan de borrel bij een vriendin die een nieuwjaarsborrel geeft.....rond 19.00 hopen we thuis te zijn en vanavond maar gelijk met de kippen op stok...

Ik ga nu eerst een lag make up opbrengen zodat ze mijn wallen niet zien.........hihihihihihihihi

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    VOOR IEDEREEN HET ALLERBESTE IN 2007 !

wij zijn gisteren bij mijn ouders geweest, was gezelli.
    de kids zijn opgebleven tot 01.00 (thomas had 's middags wel 1,5 uur geslapen)
    buiten gekeken naar het vuurwerk... GAAF
    mijn zwager heeft altijd heeel mooi vuurwerk (en illegaal...) super mooi.

2 van de 3 kids liggen nog te slapen, de kleinste is al wakker (maar die gaat er vanmiddag dan nog mooi ff met mama in...hhihiih)
    mannetje ligt ook nog te pitten.

hebben Guido Weijers gekeken (toppie!) tot 03.00 en zijn toen naar bed gegaan, ik was kapot!

gisteren overdag eigenlijk veel te druk geweest, had even willen gaan liggen maar is er niet van gekomen.
    lijste gedane dingen...
    kerstboom opgeruimd (naalden vielen al uit als je erna keek..)
    vloer dus helemaal gedaan (gezogen en gedweild)
    ramen gewassen
    aan de beebs kamer geknutselt (wordt overigens erg mooi, vinden wij)

en toen was ik moe.....

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Pfff, voor 7en wakker door Giul. Die slaapt tegenwoordig flink uit, maar vandaag dus niet. Hij wilde vast t nieuwe jaar goed beginnen. haha

Wij wilden t nieuwe jaar ook goed beginnen, dus om 9 uur Giul weer op bed gelegd en vervolgens... Ben ik in slaap gevallen tot 11 uur, omdat Giul me een kopstoot gaf. (die was toen net wakker en elmar legde m bij mij)

Gelukkig nieuwjaar!

Ik ga de kerstboom ook opruimen.

En de never ending story. Daar heb ik gisteren ook n gat in geslapen. Wat n leuke film he?

Share This Page