Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    grappig filmpie, Suus, leuke meid

2. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Alle goeds voor 2007 gewenst en vooral veel geluk en gezondheid voor de beebs die op komst zijn!

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee alles goed met jullie? Stil hier aan de overkant...

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan ff bijlezen en daar ben ik dan weer.

Voor de meiden die ik nog niet heb gsmst en gesproken, GELUKKIG NIEUWJAAR en vooral ook een gezond nieuwjaar.

Wij hebben er ene aantal heerlijke dagen opzitten maar ben ook blij dat we nu weer lekker thuis zijn. 11 man en 2 honden in een huisje is best druk. En de bedden waren ronduit k*t. Dus met mijn bekken en rug en met Remon zijn rug zijn we ipv morgenvroeg vanochtend maar vertrokken.
    Wel hebben we superdagen gehad. Lars heeft goed uitgeslapen tot 9 uur elke dag en tussen de middag ook steeds netjes ene slaapje gedaan.
    We zijn naar ene overdekt speelparadijs geweest en naar een zwembad en vandaag hebben we met zijn 3e lekker ene stuk gefiets.

UItgerust zijn we niet helaas maar morgen hebben we nog een lekkere dag om een beetje aan te rommelen en de kerstspullen op te bergen.
    De vakantiespullen zijn al opgeruimd en de wasmachine staat ook al aan.

Ik heb ook enorm veel harde buiken en veel pijn maar goed ik doe weer teveel. Mijn broer zei dat ik geschift was dat ik zoveel deed en dat mijn herstel alleen maar langer ging duren als ik zo doorging. Dus moet echt rustiger aan doen. Ook vertelde hij dat ik hyper mobiel ben dus dat alles gewoon mega los zit. Ik ga dus als goed voornemen eens goed naar mijn lichaam luisteren en mijn grenzen leren kennen. Ik heb al besloten dat ik echt niet meer ga werken als het niet meer kan.

Meer nieuws heb ik eigenlijk niet te melden.
    Ja we zijn enorm verwend met kadootjes. Lars heeft een dierentuinset van Duplo gehad waar hij meteen weg van is. 2 dvd's een mok met zijn naam uit Noorwegen en een echte Noorse muts. En nog een hoop dingen. Ik hebm ijn envelopje gehad haha en er is rekening gehouden emt de inflatie dus kan nog wel wat dingen bedenken om aan te schaffen en spullen voor de beeb gehad enz. Goed verwend dus.

Nou ik lees heel even bij en dan duik ik mijn bed in, eindelijk lekker slapen!

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben je nu beter wakker geworden, Inky?

Ga je wel goed naar je broer luisteren? Die bekkenband heb je niet voor niks, je benen lopen letterlijk onder je kont vandaan.

Ik ga jullie voor n paar dagen verlaten. Mn zus wordt zo aan dr amandelen geholpen en ligt iig tot vrij in t ziekenhuis. Ga ik naar mn ouders, voor mn nichtje zorgen en lekker op bezoek bij mn zus.
    En n schoolvriendin van me is bevallen van haar 2e (sterre) en daar wil ik ook op bezoek.
    We gaan zo eerst nog een slaapje doen en dan vertrekken we.

Zo grappig: ik mag niks op mn brood, op wat vleeswaren na dan maar daar houd ikniet van. Dus ik eet brood zonder iets erop en zo nu en dan een koppie soep voor de smaak. Nu staat Giul dagelijks te bedelen voor een droge boterham. Hij wil het liefst niks meer op zn brood, haha. Lief he.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    HAPPY NEWYEAR! (Haha beter laat dan TE laat :))

Minni, hahaha handig zo'n droge boterham! Dat krijg ik er hier echt niet in hoor. Beterschap voor je zus!

Lekker verwernd zo te lezen Inky! Volgens mij hoor jij nu de hele dag een stemmetje die SHOPPEN zegt!

Ik zit nu achter Roeland zijn oude toppie en daar werkt de letter E niet zo goed van, dus als jullie af en toe een lettertje missen...het ligt niet aan mij :)

Hier ook een rustig oud/nieuw gehad. Lekker op de bank gehangen en na middernacht nog even naar buiten geweest om iedereen het beste te wensen. Er was veel vuurwerk met een aantal flinke klappers ertussen, Lotte heeft er doorheen geslapen maar was gisteren stik chagerijnig, mss toch onbewust iets van meegekregen?

Mijn ouders, zusje en haar vriend waren gisteren op bezoek en Lotte is ook weer flink verwend. Ze heeft de muziekstoel van Fisherprice gekregen en nog wat rompertjs en een broekje met truitje. Helaas weer echt voor jongetjes (donkerbruin broekje met lichtbruin truitje). Hmpf..

Vorige maand heb ik de pil geslikt (1 maandje ) en nu willen we er weer voor gaan. Vanaf vrijdag heb ik het gevoel dat ik zwanger ben maar test was negatief vanochtend. Nu moet ik zeggen dat ik niet weet wanneer mijn NOD zou moeten zijn dus OF te vroeg getest OF gewoon niet zwanger en dan zijn het ontpil verschijnselen (kan dat van 1 maand slikken?). Heb pijnlijke borsten, pijn in mijn schaambot en ongikrampen, beetje misselijk en dat eigenlijk de hele dag door.

We shall see...

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Gelukkig nieuwjaar! (pff eerder geen tijd gehad om achter pc te kruipen.

Hier hebben we een rustige jaarwisseling gehad.. wilde graag met LIsa naar buiten , maar helaas dacht zij er anders over. achja....

Verder gisteren gewerkt.. en dat viel niet mee na een redelijk korte nacht. ik kan nl niet zo goed wakkerworden als ik laat op bed lig en vroeg eruit.. dan ben ik ook erg chagie.
    Dus voor de bewoners op het werk helaas voor hen geen gelukkig nieuwjaar ;) ;)

@Wen.. ik denk niet dat je van 1 mnd moet ontpillen.. dus ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt. Ik duim voor je dat je, bv volgende week, wel een posi-test hebt!

Ik ga nu de kerstboom opruimen.. net als bij Nancy vallen ook hier de naalden er al uit , als je er naar kijkt!

Tot later!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha wen fijn dat je het hier nu ook vertelt hebt dan hoef ik niet meer op mijn woorden te letten.
    Ik hoop dat het meteen raak is voor je. Zou wel super gaaf zijn. En je intuitie is meestal goed!

Hier zijn we vanmorgen naar Roosendaal geweest naar een overdekte speeltuin. (Remon heeft de smaak te pakken).
    Remon heeft de hele ochtend met Lars gespeeld en gedold daar en ik heb lekker thee gedronken en boekjes gelezen. Nu ligt Remon met Lars te pitten en kan ik ff bijlezen.

We hebben besloten om te gaan lijnen. Ik heb de Sonja menu's er weer bijgepakt en het lijstje voor Remon ligt al klaar. Vanavond beginnen we meteen! Ik hoef niet perse af te vallen maar er moet ook echt ff niksmeer bij. Remon kan er wel 15 kg af hebben vind ik haha.,

Hebben jullie nog goede voornemens?

@minni, beterschap voor je zus, hoop dat ze niet teveel pijn heeft straks.

@suus, ik ben 's morgens ook echt niet te genieten! Gelukkig is het rond 9 uur als ik moet werken wel over als ik die kindersmoeltjes zie.

@wen, hier heeft Lars er ook doorheen geslapen maar ook hij was lekker chagie de volgende dag. Ik denk dat ze toch onrustiger slapen. Enne jammer van die kleertjes zeg! Misschien kan je er iemand anders blij mee maken ;)

@gups, hoe ist met de verzekering. Keren ze deze keer wel gewoon alles uit? En je harde buiken worden die al minder?

Nou ik ga ff internet shoppen naar de combisleepers en de dvd's hoop dat ik ze kan vinden want heb geen zin om te winkelen.

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    goedemiddag samen..... hihi

@ Minni, ik hoop dat de pijn meevalt bij je zus (zeggen toch hoe ouder, hoe meer last?)

@ WEN ik hoop voor je dat het raak is! zou wel heel leuk zijn.

@ Inky, hahaha alweer shoppen?

@ Gups, hoe is het daar?

Ik ga zo even mijn boodschappen doen, blegh

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Waar shoppen jullie online! Ik ben ook op zoek naar de combisleeper maar nog niks gevonden........

Hier een ziekeboeg....Isa begon het jaar dus ziek! Ze drinkt gelukkig heel goed en voor de rest slaapt ze heel erg veel........

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @monique, ik heb voor de baby de combisleeper bij babypaleis gekocht voor 72,95 (kindermaat hadden ze daar niet)
    en voor de kinder combisleeper heb ik een abonnement genomen op het tijdschrift KINDEREN daar krijg je hem bij voor 32 euro nog wat als ik me niet vergis. Ik koop die tijdschriften altijd los dus nu heb ik en de combisleeper voordelig en een abonnement.

De dvd's zijn bij kruidvat bestelt, scheelde ook wel 30 euro op die box bij bol en andere sites. Dus ben wel op zoek geweest naar goedkope prijsjes.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg

Ik heb de combisleeper hier gezien.. (nog goedkoper als dat Inky hem gekocht heeft! van 0-1 jaar is daar 69,- euro en die van 1-4 is 79,- euro..

http://www.online-babyshop.nl

Er staat links in het menu "combisleepers"

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Thanks........ik heb gelijk een combisleeper besteld..

14. Niet meer actief

Zo.. wen, spannend zeg! Ik hoop voor je dat het raak is! En anders hoop ik dat het heel snel raak is!

Wij hebben hier een diaperchamp gekocht en ff wat spullen bij ikea geplunderd haha. Ik heb ook ophaalgordijnen gehaald voor in de keuken.. ik ben zo benieuwd!

Wat betreft de verzekering inky, geen idee.. ik ben er ook niet zo mee bezig. Wel is het zo dat als ze niets uitbetalen we ala minute weg zijn bij deze verzekeringsmaatschappij en de agent!

De harde buiken blijven. Ook veel tijdens het lopen! Ik heb lars maar verteld over de voorweeën, maar hij had allang gemerkt dat ik ergens last van moest hebben.

Verder niets te melden eigenlijk. Ik ga zo viscuisine maken met aardappeltjes en groente!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Graag gedaan!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @suus HUH? ik heb hem voor 72,95 en die site van jouw is hij voor 79 euro. Dan heb ik hem toch goedkoper of ben ik nu gek haha.

Hier dadelijk een lekker tvavondje. Will en grace, CSI en Herman en dan duiken we ons bedje weer in. We hebben vannacht heerlijk geslapen.

Remon heeft net de boodschappen binnen gehaald dus morgen mogen we gaan Bakkeren. Ook doen we morgenavond de Kerstspullen pas weg, dan kan Remon mee helpen. Morgenvroeg moet hij weer gana werken en sta ik er overdag alleen voor. Pff zal wel wennen zijn.

Maaruh heb nog niks gelezen over de goede voornemens!

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hihihi ik heb geen goede voornemens....

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Goedemorgen... slapen jullie nog? hihih

mijn man is vandaag weer werken en ikke mag morgen weer...

ga vandaag met de kids naar Ikea (breda of eindhoven weet ik nog niet..) lekker ff snuffelen daar..

zal me eens gaan douchen een aankleden, wil over uurtje gaan.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wij zijn wakker hoor!
    Lekker tot 9 uur uitgeslapen heerlijk.
    Nu zitten we in ons huispak, Lars en ik dan Remon is werken.

Lars heeft vanmorgen goed gegeten man sta er echt van te kijken. 1 boterham met smeerworst, een krentenbol een mandarijn ene beker melk en een beker sap.
    Zit ik daar aan mijn schaaltje yoghurt haha.

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    zoooo dat gaat goed Inky.. hihi
    ik kan me ook soms echt verbazen over datgeen mijn zoon van 8 allemaal naar binnen krijgt....

Share This Page