ik vind dat heerlijk om te zien. Lars heeft altijd zo slecht gegeten. Nu zat ik gewoon te genieten van zijn ontbijt. Dat hij 's avonds niks eet boeit me dan niet zoveel meer.
Ow ik had het over de 0-1 jaar combisleeper Inky..hihi Ik heb voor dit jaar de volgende goede voornemen(s): stoppen met nagelbijten (poging nr 4) en het bijhouden van de was. (poging nr 2) hihi en jullie?
Ow ik had het over de 0-1 jaar combisleeper Inky..hihi Ik heb voor dit jaar de volgende goede voornemen(s): stoppen met nagelbijten (poging nr 4) en het bijhouden van de was. (poging nr 2) hihi en jullie?
Oooh, Wen ik hoop zo dat t raak is! Sinds jouw aankondiging heb ik t ook nog ff geprobeerd bij Elmar, hihi. Ik probeerde maart bespreekbaar te maken om te beginnen, maar ik denk niet dat ie erop in gaat hihi. (maar t is nog maar begin jan, hihi) Met mn zus gaat ie best goed. Ze is zelfs al thuis en als echte chips verslaafde heeft ze ook al 1 chippie op. Ze zou eigenlijk pas donderdag of vrijdag thuiskomen, maar om 7 uur belde ze (vanochtend) dat ze mogelijk vandaag al thuis kwam, ze praat dus ook al enigszins. Nou is mn zus ook wel n bikkel hoor. Ze slaapt al wel vanaf ze thuis is. Ik heb n koortslip en heb er van die plakkers op geplakt. Vooralsnog groeit het niet de pan uit, dus ik ben erg tevrden. Maar ik gebruik ze niet eens voor dat resultaat, ik wil gewoon de kans op besmetting minimaliseren met Giul. Hij is zoooo lief hier. Overal natuurlijk. Maar zo makkelijk en zo gezellig, behalve als ie overdag op bed wordt gelegd. Sjee wat gaat ie hier tekeer. Ik heb n slavenarmband uitgezocht die ik van mn ouders, mn zussen en mogelijk van Elmar ga krijgen voor mn verjaardag (hihi over bijna 3 wkn, dus ik ben lekker optijd). Mijn voornemen is meer bourgondisch gaan leven. Lekker de boel de boel laten en minder "moeten". Vooral meer genieten. Ik probeer t bij Elmar er ook meer in te krijgen. Verder kan ik zeggen dat ik elke dag meer een jongetje heb en minder een klein kindje. Hij is gek op auto's en vooral op vrachtwagens. Roept de hele dag: autooo, toetoet! En geen bal is veilig als Giul m gezien heeft. Ook zo grappig: hij zoekt steeds zn vader. Papa? Isse Papa? Isse da papa?
ik heb al 2 dagen last van mijn kruis/schaambeen zo'n drukkend/stekend gevoel. herkend iemand van de zwangere dat? morgen moet ik weer werken, na 2 weken vrij te zijn geweest... pfffff gelukkig is het maar van 13.00-18.00. maar maandag weer volledig dus 24 uur, zie er wel tegenop hoor... @ minni, leuk he om te zien hoe kleine jongens groter worden?
ja nancy.. ik had het er vanmiddag over met inky. Die nare indalingssteken achter je schaambeen. Nasty.. !
ARRGGHHH IK WORD GEK! Heb een rekenfout gemaakt en hoef pas maandag ongesteld te worden Intussen heb ik dus wel al vanaf donderdag/vrijdag last van pijnlijke boobs (en dan ook echt pijnlijk), ongigevoel, steken in mijn schaambot, opgezette buik, darmgerommel, vergeetachtigheid en begin me nu erg chagerijnig en labiel te voelen. Als ik niet zwanger blijk te zijn mogen jullie me afschieten! En als dit PMS blijkt te zijn schiet ik mezelf af Je zus is toch aan haar keelamandelen geopereerd Minni? Fijn dat het de goede kant op gaat, hoop dat ze niet te veel pijn heeft. Ik ben er in maart jl aan geopereerd en nergens last van gehad (op een ontsteking na dan). Kan me helemaal vinden in je goede voornemens, niets moeten lijkt me heerlijk! En alweer bijna jarig joh, tijd vliegt! Inky, wat een goede koop die combisleepers! Ik vind het echt een ideaal ding en zou niet meer zonder willen, haha en Lotte ook niet geloof ik. Welke kleuren heb je besteld? Zo hee die Lars, lekker hoor die eetlust...daar houden de vrouwtjes wel van Die steken in de kruisstreek herken ik wel Nancy, erg vervelend en pijnlijk, misschien helpt het je om wat oefeningen te doen en er over na te denken hoe je beweegt? Deboor hoe is het met jou? As nog ziek geweest of weer helemaal opgeknapt? Vervelend van die harde buiken, hoop dat Lars je kan ontlasten! Nieuwe pc's al binnen? Hoe gaat het met Lisa, is ze nog steeds zo trots op haar oorbelletjes of is het intussen al gewenning? Hmm dat nagelbijten..sja ik ken het, moet er ook eens mee gaan stoppen. Hele slechte eigenschap Met Tim ook alles goed? Monique, ik las dat Isa ziek is geweest, hoe gaat het nu? Nou morgen mijn eerste werkdag bij nieuwe werkgever en heb er eigenlijk geen ruk zin in, zal wel kwestie van wennen zijn. We hebben gelijk en nieuwjaarsborrel om 16.30 uur dus wordt en kort dagje.. dan vrijdag werken en dan weer weekend. Lotte is vandaag weer met het verkeerde been uit bed gekomen. Naast leuk spelen ook vreselijk kunnen dreinen als iets niet lukt of iets niet mag. Een paar dagen terug stond ze aan haar vest en broek te trekken en zei ze 'poepen', ik dacht het zal wel. 5 minuten later rook ik een verdachte geur en verrek, ze had nog gepoept ook! Elke keer als ik naar het toilet ga en ze gaat mee dan zegt ze ook poepen en geeft me toiletpapier aan Hoop dat ik msn op kantoor kan installeren zodat ik iig overdag weer wat online kan zijn.. Laters..
he wen ik hoop dat je toch een fijne dag hebt morgen. Het zal idd vast gewenning zijn. Ik heb voor Lars een ecru (kon niet kiezen bij het abbonement) en voor de kleine zeg ik niet haha ligt nogal voor de hand wat het wordt dan en iedereen leest mee.Maar goed dan weet jij iig welke kleur. Ach stik ................ het wordt een JONGEN. Hihi Remon leest hier toch niet. Nou de eerste dag sonja bakkeren is goed gegaan. Dadelijk nog een bakkie thee en een appeltje en dan zit de dag erop. Remon heeft alle kerstspullen eraf gehaald en opgeruimd de schat. Ik hoefde niks te doen! Er moet alleen ff gestofzuigd worden maar dat doet ie straks. Nu is hij even weg. Vanmiddag lekker met Deboor bijgekletst. Lars was wat hangerig en wilde niet veel. Eten heeft hij ook niet meer op. En net heb ik hem getempt en had hij 39 koorts pff. Heb ene panadol erin gedaan en hoop dat ie wat slaapt. Hij zat ook weer ana zijn oren. Kijk het morgenvroeg ff aan anders maar naar de HA hoop maar niet op ene ooronsteking. Remon heeft er tot zijn 16e last van gehad, van zijn oren, hoop maar dat dit lars niet gaat gebeuren. Nou ik zoek de bank op.
Hahah wat doe je nu? Gefeliciteerd meid! Overigens had je jezelf al verraden hoor toen je reageerde op de jongenskleertjes die Lotte heeft gehad Ik vergat nog even te schrijven dat ik ook last heb van opkomend maagzuur en mijn temp is hoger.. Zo en meer zeg ik er niet over!
Nou, Inky, ik had t wel gelezen, maar ik vroeg me gewoon af welke oma of tante nou nog jongenskleding koopt voor n meisje van bijna 1,5. hahaha, ik zou nog in Sinterklaas geloven, als mn ouders het me niet bruut uit mn hoofd gepraat hadden nadat we al lootjes hadden getrokken en ik alle kinderen in de klas nog aan t overtuigen was van t wel bestaan van de Sint, met andere woorden: ik kom uit een ei. Daarbij had ik me nog vastgebeten in je pendel voorspelling en ik d8 dat t een meisje moest zijn. Ja daarmee heb je wel gelijk een einde gemaakt aan je eigen pendel-legende. Hee Wen, kom maar op met je spannende verhalen, hoor. Bandenpijn? Geen zin in sex? Dikke enkels? Zin in augurken? KLinkt als voorlopig toch geen tattoe. Ja, het gaat idd over keelamandelen en neus amandelen.
ohh wen ik hoop het zo. Duurt nog keilang man maandag. Ik had 5 dagen voor mijn NOD positief getest omdat ik wist dat ik zwanger was. Overigens ben ik voor mijn gevoel nog steeds zwanger van een meisje maar goed de echoscopiste zei dat het duidelijk een jongen is. 13 januari kan ik het zelf zien op de 3d echo. Met 20 weken konden ze me alles wijsmaken daar kon ik toch niks zien. Zo ik duik mijn bedje in. Lars is al 4 keer wakker geweest zal wel een lange nacht worden. Mijn arme mannetje.
Hoi hoi.....leuk Inky een broertje voor Lars... Wen alvast succes met jenieuwe baan.....en minni je zus knapt inderdaad snel op! Hier een paar mindere dagen. Isa is inderdaad ziek en gisterenavond was het zo erg dat we dachten dat we naar het ziekenhuis moesten. Contact gehad met de kinderarts maar omdat Isa s`morgens heel veel had gedronken en sàvonds toch weer een bakkie vla at mochten we thuis blijven. We moesten haar wel laat op de avond en vroeg in de morgen wakker maken om te laten drinken. Gelukkig ging dat ook goed. Vanmorgen met de arts gebeld en als het niet veranderd mag ze lekker thuis blijven. Helaas begon vanavond de elende opnieuw.....diaree overgeven en maar hoesten en huilen........Eigenlijk zou ze naar mijn moeder voor een nachtje omdat ik vroege dienst heb maar als ze zo is wil ik haar niet weg brengen........ze is dus thuis en al 4 keer wakker geweest.....morgen ochtend maar even kijken hoe het gaat en anders aan mijn teamleider vragen of ik rond 11en naar huis kan....gelukkig hoef ik maar twee ochtendjes.....
Whaaa Inky.. weer een zoon ... geweldig joh! @Wen.. Ja Lisa is nog steeds supertrots op haar oorbelletjes.. ik moest er vandaag zelfs een foto van maken.. helaas mislukt dus morgen maar even opnieuw proberen. Met Tim is ook alles goed! Hij groeit als kool en is een erg tevreden mannetje. Maareh.. volgens mij ben je toch echt zwanger hoor..hihi.. succes met wachten om te testen.. Mijn duimen draaien overuren voor je! Ik ga nu naar bed.. iedereen welterusten en tot eh... morgen denk ik!
whahaha.. Inky DOOS! ... Hoe is het nu met lars? Is ziek? Maar ehm.. zou dat heel raar zijn als we onze 2 jongste ook weer aan elkaar gaan lijmen. Dat wordt een beetje té hè! Ja wen.. zou leuk zijn als je weer wat vaker online was. Ik spreek je zo weinig, vind dat erg jammer! Enne.. ik zou het zo gaaf vinden als je zwanger zou zijn! Astrid is niet meer ziek geworden. Ze had gewoon een halve dag koorts. Echt heel maf en in de middag was er ineens niets meer aan de hand! Enne de pc's zijn er ook nog niet. We zouden gaan shoppen, maar lars heeft gewoon geen tijd op dit moment, dus komt het er niet van. Ik ben wel druk bezig met spullen zoeken voor as d'r kamer en die van ons. As krijgt toch een meegroeibed. Dan kan ze daarna in een groot bed, zusje in meegroeibed en als er dan nog een uk komt weer in ledikant.. Ook voor onze kamer zijn we aan het uitzoeken gegaan! Lekker hoor. Monique, beterschap met isa. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Hier zijn de eerste boodschappen al gedaan. Zometeen ff zwemspullen klaarleggen. Vanmiddag gaan as en ik weer eens zwemmen. Echt zin in. Na het zwemmen de admin doen en voor rest zal ik nog wat wassen, maar meer ook niet!
wauw dat klinkt al heftig jouw dag gups. Wij zitten nog in huispak. lars is koortsvrij maar wel enorm chagie. Ik doe helemaal niets vandaag. Mijn liezen doen mega pijn dus blijf veel liggen denk ik. Als Remon niet thuis komt eten ga ik wel even een zalmmoot halen en broccoli dan kan ik dat lekker eten met Lars. ga nu maar ff dut doen met lars
Hier gaat het nog steeds niet echt lekker....na veel moeite kan ik om 16.30 bij de HA terecht....wat een muts zeg die assistente.
pff lekker is dat Monique. Gelukkig gaan bij ons de kindjes meestal wel voor en worden ze ertussen gepropt. Hier heb ik te maken met een kleine tiran! Jeetje zeg als dit gene sprong is dan vrees ik een ernstige vorm van peuterpuberteit. Er wordt weer gesmeten met speelgoed, gegild, gekrijst, eten naar buiten gewerkt enz enz. Alles doen wat niet mag. Veeeeel uitdagen en mama als klimrek willen gebruiken. Die puk voelt gewoon aan dat ik een slechte dag heb en maakt er misbruik van grrrrrr. Denk dat ik er vroeg in lig vanavond ben gesloopt. Ik ben trouwens helemaal vergeten om sommige vragen te beantwoorden. @minni, dat boekje over haren knippen is echt super duidelijk met veel tekekingen en foto's en een goede uitleg. Ik durf alleen niet. Zaterdag komt schoonmama en die mag weer knippen. Ik denk dat ik het boek pas ter hand ga nemen als Lars goed stil kan zitten. @suus, weet ff niet zeker meer of het nu 20 jan. was dat je in Brabant bent maar ik vind het prima hoor. Laat maar horen hoe laat.
@ Inky, lijkt er wel op ja, dat Lars aanvoelt wanneer het niet top gaat met jou? @ Gups, was het zwemmen weer lekker? ik knip de haren van onze kids allemaal zelf (moet wel eerlijk bekennen dat ik de kappersopleiding heb gedaan, herenvak. maar niet afgemaakt) is wel lastiger als ze niet goed stil zitten ja.
he suus, ik vind 14 uur prima. We zouden in eerste instantie naar Deboor gaan maar als jullie het niet erg vinden dan liever hier. Autorijden is voor mij echt pijnlijk op het moment en aangezien mijn vader de volgende dag jarig is kan ik niet die dag op bed gaan liggen. @nancy, wat makkelijk zeg. Ik ga het ook echt zelf proberen als Lars ouder is, Moet je trouwens als weer aan het werk? Hier ligt Lars al lekker op bed, gene koorts of niks maar wel dunne luiers en weer geen avondeten. Dus last van zijn kiezen waarschijnlijk. Zometeen maar lekker tv kijken op de bank.