Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

20 jan is ok hoor suus.. haha, ik trakteer op gebak! Ik ben namelijk de 22ste jarig hè!

Nancy, het zwemmen was weer geweldig. Onze meid sprong weer van de startblokken af alsof ze nooit wat anders doet. Ze heeft bellen geblazen in het water en lekker op haar rug gedreven. Dat laatste doet ze nooit en zeker niet zo lang als vandaag. Maar als ze ziet dat mama het kan, dan kan zij het ook.. Wel wordt het behoorlijk zwaar hoor. Zeker als mams net uit het water is en astrid er weer inspringt.. grr!

Astrid ligt net op bed, die gaat tegenwoordig een uurtje later dan anders. Om 19.00 is ze gewoon niet moe! Nou ja.. ook goed! Ik snap er niks van, want ze slaapt in de middag niet, dus tsja..

Ik ga de admin maar eens afmaken, dan ben ik er weer voor een maandje vanaf.!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En Monique, hoe was t bij de ha?

Verders niks te melden eigenlijk.
    Ben benieuwd naar Wendy.

3. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    he leuk weer een knul!
    Gupsie, ik zat hetzelfde te denken qua koppelen. Kunnen ze nog een x switchen ook ;)

Wendy, SPANNEND!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ff heel kort, ben doodmoe en net thuis van 1e dag werken + nieuwjaarsborrel.. mag dus geen msn op pc installeren maar krijg hopelijk volgende week een laptop en daar zet ik het dan wel op.

Nog steeds gevoel erg zwanger te zijn, had zelfs bandenpijn vandaag. Niet continue dat zeurende gevoel maar bij het uit de auto stappen ineens erg pijnlijke steken, alsof je lies scheurt. Ik herken dat gevoel iig als bandenpijn.

Boobs en tepls zijn flink in omvang toegenomen..

Heb me voorgnomn dat ik morgen nog niet mag testen, dus zaterdag weer :oops:

Schrijf morgen bij, ga nu slapen..

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    spannend wen....ik duim met je mee

Hie lijkt de rust een beetje gekeerd.

Isa is van top tot teen onderzochten ze blijkt een flinke griep te hebben. Ook heeft ze een keelontsteking gehad.Morgen moet ze een stuk zijn opgekanpt en zo niet mag ik bellen en kijkt hij haar nog eens na.......dan zou ze een kuurtje krijgen

Ze is vanavond in bad geweest en heeft een flespap op.......ze ligt heerlijkte slapen. Straks nog even een flesje drinken en hopen dat de nachtvoorspoedig verloopt en mijn meisje morgen weer is opgeknapt

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ Inky, ik ben gisteren weer aan het werk gegaan, na 2 weken vrij te zijn geweest. (pff viel wel ff tegen hoor.)
    moest vandaag maar van 13-18 en mijn rug deed al verschrikkelijk pijn, volgende week weer volop aan het werk dwz 2 hele dagen en 1 halve dag....

vandaag weer naar de fysio voor mijn rug, kijken wat zij te zeggen heeft.

@ Wen, ik vind het toch wel heeeeel spannend hoor!
    ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft.

7. Niet meer actief

Wen, spannend zeg! Haha.. ik ben echt zoooo benieuwd!

Nancy, wel aan jezelf denken hoor. Als het niet gaat, dan gaat het niet hè.

monique, ik hoop dat isa vlot opknapt. Is ze trouwens nu helemaal van de sonde voeding af?

Zo, hier is de kogel door de kerk. De katten gaan eruit! Mij irriteren ze zo erg, dat het houden van overheerst. Ik kan ze niet luchten of zien, zodra ik ze in huis zie, dan word ik al sjaggie. Ze mogen zich niet wassen in mijn buurt, ze mogen niets. Die beessies worden steeds weggejaagd door mij. Ook mijn man baalt steeds meer van ze omdat hij het toch ook wel heerlijk vind om zorgeloos te kunnen slapen. Maar dat thuis dus niet kan!

Dus, we gaan op zoek naar een kattenboederij waar ze nog lekker lang samen (alhoewel ze dat waarschijnlijk niet zal boeien). Het zal de eerste dagen best moeilijk zijn, maar dat gevoel zal wel snel overgaan in opluchting! Ik moet eerlijk zeggen, ik kijk er wel een beetje naar uit!

Zometeen ga ik met mijn meissie naar de kapper! Dan gaan we haar koppie even kortwieken! Nou ja.. even? Ik ben benieuwd!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee Nancy zorg je wel goed voor jezelf? Balen van je rugpijn, dat t met die "paar" uur al zo erg is. En je volgende week nog n hele week moet. Binnenkort je verlof? Nog niet zeker?

Isa een keelontsteking, hoop dat ze vandaag al lekker is opgeknapt.

Wen, ik vind het zo spannend voor je. Had liever dat je vandaag al getest had ;). Naar aanleiding van jouw verhalen weet ik zeker dat je zwanger bent. Dat trekken herken ik ook. Van toen ik zwanger was, dan he.

9. Niet meer actief

zo, wij zijn weer terug van de kapper en wauw.. Wat is mijn meisje goehoed! Ze onderging het allemaal alsof het een wekelijks terugkerend gebeuren was voor haar! Ze speelde lekker en vond het heel cool om op de autostoel te mogen zitten. Ze heeft nu een boblijntje haha.. lief joh!

Zodadelijk kijken of ze een tukkie wil doen.

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    heeee wat goed van Astrid!
    enne foto?

ik ben net naar de fysio geweest en heb nu al pijn in mijn kruis/liezen,, zal haar zo eens even bellen.

ik ga ff eten tot later

11. Niet meer actief

whahaha.. sjees, ben ik mijn mail aan het opschonen. Ik loop zo een per 2 mnd door mijn ongewenste mail, want heel zelden gebeurt het dat ik daarin iets krijg wat ik wel had moeten lezen .. en ja hoor..

NANCY bedankt voor je e-card! Erg leuk en zeker onverwacht!

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hahahah ja is al wel ff geleden....

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey meiden, mag ik even:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

zo dat lucht op pfffff ik haat die k computer van me, ik heb ruzie met dat ding, foei....sinds ik ook de administratie doe en dus allerlei leuke extraatjes heb blokkeerd dat ding om de haverklap grrrrr....en aangezien ik niet zo technies ben en er tussen kerst en oud en nieuw en na oud en nieuw geen computer gup te krijgen is ben ik zelf gaan knoeien ehum.....ghihihi niet zo'n goed ideetje dusss...

Hoe is het met jullie allemaal, allereerst de beste wesnen nog voor iedereen.

Inky lees ik nou dat je weer een ventje krijgt, leuk hoor 2 knullen! En ze hebben ook zoveel aan elkaar als ze wat ouder zijn zoals Luc en Sem nu

Nancy hoe bevalt het werken na je vakantie?

Moon sterkte met Isa geef je d'r een knuffie van me!

Gupsie ik wil een foto van as d'r boblijntje?

Wendy spannend meis, duim keihard voor een positieve test!

Minni alles goed met je ventje?

En Susanne ook alles goed met jou en de kids?

Nou hier is de kogel door de kerk, Luc en Sem slapen bij elkaar op de kamer en wonder boven wonder gaat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, boven verwachting eigenlijk.

Vandaag naar de vk geweest, pfff mijn bloeddruk doet het super 125/75 WAUW! Beeb is wat klein en ook de hoogte van mijn baarmoeder loopt 2 weken achter maar dat doet ie vanaf het begin al dusss had niets te betekenen.

Luc en Sem hebben er een vriendinntje bij mijn beste vriendin is bevallen van een meisje DJIN, aparte naam vinden jullie ook niet?

Nou gister met Sem halsoverkop naar de HA geweest hij had bloed in zijn ontlasting, erg eng allemaal maar gelukkig liep het goed af, waarschijnlijk een geknapte ader door het vele perse van de waterdunnen ontlasting, er is een kweek genomen en hij heeft een kuurtje. pfff was wel schrikken hoor.

Nou tot snel dames, als mijn pc meewerkt ghihihihi

14. Niet meer actief

sjee dat is schrikken semmie! Bloed in de ontlasting, maar gelukkig lijkt het mee te vallen. En wat knap dat die kleintjes nu bij elkaar op de kamer liggen.. Leuk !
    Wat betreft die pc, het kan zijn dat je admin programma te zwaar is voor je pc'tje! Als je daarbij dan ook nog andere applicaties draait, dan is de kans op een vastloper dus erg groot!

Ik ga morgen ff foto maken van haar haren. Heb vandaag geprobeerd, maar het gaat niet echt lekker!

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Psies denk dat dat idd het geval is, wil nu graag een werk en lol computer ghihihihi, want werk en privee moet je tenslotte gescheiden houden ghihihi

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    staan weer nieuwe buikfoto's in mijn album, van mijn mega buik......

en de kids hebben vanmiddag op schildersdoek een schilderij gemaakt voor de beeb, wel heel lief hoor!

@ enne deboor, ongewenste mail? thanx :)

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he mooie buik hoor nancy, die van mij is ook lekker groot haha. En wat gaaf die schilderijtjes voor op de babykamer. Ik neem aan dat het inschilderen was, of hebben ze het ook zelf gemaakt?

@ohhh wen zo spannend ik hoop dat het raak is!

@monique hopelijk knap Isa een beetje op en heeft ze geen kuurtje nodig.

@semmie, wat fijn dat die 2 op 1 kamer slapen zeg. echt knap vna je ventjes. En idd de 2 knullen zullen vast veel aan elkaar hebben maar ik was toch ene beetje teleurgesteld dat het geen meisje was. Maar dat mag toch?

Nou wij gana vanavond naar de film. Mijn broer en schoonzus vertrekken morgen weer en vroegen of wij meegeingen. Nu is het echt al 3 jaar geleden dat we zijn geweest. Dus daar hadden we wel oren naar. Lars slaapt bij oma tot we terug zijn. Lekker ff naar Antwerpen want daar heb je tenminste fatsoenlijke stoelen. En is voor onz ook om de hoek natuurlijk.

Nou tot morgen en een fijne avond allemaal

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tuurlijk mag je best teleurgesteld zijn, een gezonde voorkeur mag toch, ik zelf weet niet wat het wordt, maar denk dat het ook even slikken wordt als blijkt dat dit een jongens is, dan is het voor ons definitief dat er NOOIT een meisje komt.....

geniet lekker van de film!

Wauw mooie fotoos nancy!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hoi hoi.........hier lijkt de rust weer een beetje terug te keren.....Isa is nog niet helemaal top maar de ergste zorgen zijn voorbij........

Morgen avond gaan Marco en ik ook ff bijtanken. We gaan uit eten. Mijn moeder komt oppassen en vond dat we gewoon moesten gaan.......even een beetje adem halen en even tijd voor elkaar.

@ Gupsie Isa heeft op dit moment geen sonde meer maar als ze binnen een week niet gaat eten moeten we deze waarschijnlijk wel weer gaan gebruiken. Alles is al in huis. Ik ben er geen voorstander van.....ik denk ook niet dat ik het doe. Eigenlijk krijgt ze voldoende binnen en krijgt ze op dit moment 2 papflessen die op gaan. En dan nog de gewone sapjes. Vanmiddag heeft ze 5 hapjes taart op dus denk ik dat ze vandaag of morgen wel weer normaal eet.......

@ Semmie..........goed die bloeddruk nog even volhouden.....

@ inky heel veel plezier in de bios.

@ Wen al nieuws! En hoe bevalt jenieuwe baan.....

@ minni wanneer kom je weer thuis

@ Sabrina bevalt het een beetje in het koude nederland.........voor straks een goede reis terug

Voor iedereen die ik ben vergeten.......prettig weekend

@ Nancy mooie foto`s

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik kan me het ook wel een beetje voorstellen hoor Inky.....wie weet word nummer 3 een meid.....hihihihihi (grapje)

Ik weet nog wel dat we bij Isa hoorden dat het een meid werd en ik dacht gelijk aan Marco. Geen stamhouder. Marco vond het helaam l niet erg.......hij was blij met een meid en had hier stiekum ook op gehoopt.

Share This Page