Wauw... gaat lekker hè, met die buik van jou nancy! Enne, tsja.. sorry! Was niet bewust ongewenste mail, ik zoek dat zelf niet uit, maar dat snap je toch wel.. Inky.. ow heerlijk naar de film in antwerpen. Ik vind dat ook zo leuk! En je zit er eigenlijk zo hè! Pff.. ik heb hier de ophaalgordijnen opgehangen. Enne, niet slecht moet ik zeggen! En dat voor 4,95 per gordijn haha.. We gaan ze ook in de woonkamer en kantoor hangen. Dan ben ik die ranzige bruine velours dingen kwijt. Dat maakt zo donker! Maar dat doe ik pas wanneer we een huisje hebben voor de katten. Haha, ik heb er een topic over geopend in lounge, weer erg grappig hoe sommigen reageren. Maar goed, zo kan ik ook weleens tekeer gaan, dus het is verder wel ok.. As en ik gaan zo patatje halen. Lars eet wel of niet thuis, hij kijkt maar.. druk druk druk. Hij wil toch geen patat!
whahwhwha nee gups dat geeft niet! je kent me toch wel ... @ inky, kinderen hebben dat zelf geschilderd, over getekend uit kleurboek (behalve de vlinder, die heeft de jongste zo uit de hand gemaakt) OHHHH uit eten, dat klinkt lekker. ik ga zo frietjes bakken hmmmm GUPS, ik heb even gereageerd hoor, kon het niet laten.... hihih sommige hier zijn echt TE erg dus..
pffff idd lekkere discussie worden die katers van jou ghihihihihi. Nou na lang wikken en wegen we zijn eruit we hebben eindelijk de jongensnaam definitief, ook de tweede naam van zowel een meisje/jongen is besloten hehehehehe! Zijn jullie al uit de namen? en wat als je het echt niet eens wordt?
wij zijn nog niet uit de namen, meisje lukt waarschijnlijk wel, jongen is ramp! moet bij matthijs en thomas passen, valt niet mee...
Nanchy Lucas vindt ik er wel bij passen of Casper ook een naam met twee lettergrepen. Maar goed als je er niet uitkomt is en blijft het lastig.
@ Semmie, hmm ik zelf ben niet zo voor Lucas.... (terwijl ik dat wel altijd leuk heb gevonden erbij) en Caspar ook niet echt.. hihi ik vind eigenlijk maar heel weinig jongensnamen leuk, zou het een voorteken zijn?
tja wij waren met Luc en Sem al uit de jongensnaam nog voor ik zwanger was dussss...en dit keer waren we meteen al uit de meisjesnaam en was de jongensnaam een vet probleem, dus als dat een voorteken is.......want de jongensnaam die we nu hebben vind ik leuk maar niet super....ik ga altijd rijmen en ben dan niet zo blij met deze naam ghihihihi
Nu maak je me wel nieuwsgierig, Semmie. Geen Sijmen dus, vanwege slijmen, hihihi (onzin) Ff je spicey tpic lezen, Gupsy.
Nee geen Sijmen thijmen of iets in die trand, is me veel te lang....zowel de jongens als meisjes naam heeft 4 letters!
Ja Inky is wat mij betreft ok! Ik moet alleen even kijken hoe ik dat ga regelen...En even bekijken hoe "ver" het van mijn ouders vandaan is... maar dat gaat vast goedkomen!
Goedemorgen allemaal, vannacht super slecht geslapen hoorde een hoop gerommel en ben nog gaan kijken, zag een donkere auto bij de overburen op de oprit staan en dacht nog ohw die komen terug van skivakantie. NIET DUS, blijkt dat ze daar vannacht de hele toko leeg gehaald hebben, ik voel me zo lullig....had ik maar beter gekeken shit zeg. Toen de overbuurtjes vanmorgen om 8:30 thuis kwamen troffen ze een mega ravage......sneu hoor echt alles weg.....pc laptops dure stoelen, dure messenset (man is kok) dure pannen, horloges, sieraden echt alles weg......nou lekker terugkomen van vakantie....sjeemp voel me echt een beetje schuldig, die dieven hebben heerlijk het rijk alleen gehad...pffffffffffffff
Ja minni, er zijn nu zoveel redenen om ze niet langer te houden! Ik ben zo blij dat mijn man het nu ook eindelijk inziet dat het voor hem ook veel beter is. ZIjn gezondheid gaat eraan, het wordt steeds erger. Hij zit zelfs onder 80 kg qua gewicht, ingevallen smoeltje (mijn man is 1.93 en niet echt stevig, maar 80 kg is toch wel matje hoor). En dat geklaag.. arghh... nee, hoe moeilijk het ook zal zijn. Ik zal ook echt opgelucht zijn. Zo.. wij gaan zodadelijk op stap! Tot laters!
oeps ja Gups, 80 kilo voor je man is wel weinig ja.. ik heb ook ooit voor zo'n moeilijk punt gestaan met onze hond.. we kochten een labrador pup en hebben hem 2 jaar gehad, lief beest, maar sloopte mijn hele huis en als ik weg was jankte hij alles bijelkaar. je gaat je daar op een gegeven moment zo aan ergeren, dat het voor het beest ook zielig wordt. na veel vijven en zessen is hij uiteindelijk terug gegaan naar de fokker.. daar zit hij nog steeds (blijft daar) en gaat perfect! grote boerderij daar en lopen nog zoveel andere labs rond dat hij zich daar niet verveeld. kijk soms is de keus moeilijk maar achteraf beter!
Ik geef je ook groot gelijk hoor Deboor! Lekker op stap, waar ga je naar toe? Semmie voel je niet schuldig joh! Je gaat er toch niet vanuit dat ze de boel leeghalen daar? Ik zou ook niet super goe kijken, overigens ben ik zo kippig als wat 's nachts dus tja! Hier hebben we er een lekker ochtendje opzitten. Gisteren pas laat terug van de film en vanmorgen moesten we al vroeg op omdat de zwemgroep van Lars demonstratiezwemmen had. Opa en oma kwamen uit Dordrecht om te kijken. Die heb ik net uitgezwaaid en Remon is natuurlijk weer aan het werk. Maaaaar de dvd's van Friends zijn binnen dus ik ga zo maar eens lekker op de bank languit dvd kijken.
ohw dat klinkt lekker, zet je thee kom ik d'r an...ghihihi veel kijkplezier hoor! Nou ga zo de beeb zijn kamer even verder schilderen, wil een lime groen blok op de muur waar de witte wieg voor komt te staan. Witte muur witte wieg vond ik nie zo ....dusss muurtje wordt groen, wel heel leuk hoor want in dit wiegje heb ikzelf en mijn drie oudere broers nog ingelegen, heb hem alleen met wit broderie nieuws bekleed......het broderie is af nu nog wassen en erop, tja das wel een heel karwei hoor! Maar dat komt nog wel.... Nou eerst maar eens de jongens wakker maken die liggen al vanaf 12:00 allebei te pitten, die krijg ik dus voor negen uur vanaaf het bed niet in...ghihihi geeft niet vindt ik wel gezelli!
@semmie, lekker joh dat je knullen zo liggen te slapen. Lars slaapt momenteel ook 2 uur aan een stuk. Heerlijk is dat kan je zelf ook ff bijtanken. Remon is nu darten aan het kijken daarna gaan we samen Friends kijken. Hij vindt dat ook erg leuk. W.b.t. de namen, daar zijn we al aan uit. De jongesnaam en de meisjesnaam. Ook het kamertje is al helemaal in gedachten veranderd. Maar ja Remon moet eerst Lars zijn kamer verder afmaken. Vanmiddag heeft LArs anderhalf uur in een lege krat zitten spelen. In die krat zit normaal zijn Duplo maar die had hij eruit gegooid. De krat stond voor bij het tafeltje naast ene mand met zijn auto's. Hij heeft de hele tijd in die krat met de autos zitten spelen. Of hij pakte een boek en ging dan weer in de krat zitten. ZO leuk! En ik had ook rust want hij hangt echt weer mega aan mama de laatste dagen!
Lekker de babykamers aanpakken! Leuk hoor. En Wendy, al nieuws? Wij gaan vanaaf naar huis. Had nog wilde plannen om bezoekjes af te leggen, maar gewoonweg geen tijd voor gehad. Volgende keer beter. Er gaat hier in de buurt een fixet weg en alles was voor 50%. Dus lekker ingekocht vandaag. Allemaal dingen die je anders steeds weer weglegt, want het is toch ook niet niks. Nu voor alle deuren nieuwe deurklinken. En wat meer sloten, want Giul kan inmiddels heel wat sloten zelf openmaken. We hebben van die 3punts sloten op de buitendeuren, dat betekent dat Giul op 1 hoogte alle sloten kan open maken. Tijd voor extra beveiliging! En 2 prachtige buiten lampen met bewegingsmelders. Dan hebben we niet zo snel last van mensen die bij ons de boel leegroven . (nouja das dan maar te hopen, maar een hondje helpt ook wel)