Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey das lekker shoppen idd.

Mijn vierkant lime groen is af, best leuk geworden zal binnenkort een foto in mijn album plaatsen (moet de wieg wel klaar zijn en dat duurt nog effekes)

Wij zitten voor de x-factor want de vriend van mijn nichtje doet mee, en tja dan toon je effe belangstelling, Christian heet hij.

Nou ga snel kijken, toedels.

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    zo weer thuis en de tv staat alweer aan: Dakar ralley.
    Ik wil naar bed!

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    maar vast ook geen Siem? ;)

Hee die Wendy maakt t wel spannend zeg.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja idd Wen.. je maakt het spannend!

Wij zijn gisteren wezen winkelen in Maastricht.. Mischa vroeg of ik zin had om daar een kadootje voor mijn verjaardag te gaan kopen. Heerlijk eens zijn initiatief om te gaan shoppen. We hebben heel Maastricht gehad en hebben toen we terug naar de auto liepen een PUNTZAK frietjes gegeten... mjammieeee!

Ik heb een romantic dvd box van hem gekregen. Met "Notting Hill", "About a boy" , "Bridget Jones's Diary" , "Bridget Jones , the edge of reason" en "Love actually"

Ik heb dus weer uren kijk en zwijmel plezier voor de boeg....heeeeeerlijk!
    Voor Tim en Lisa hebben we een freggles dvd gekocht. en voor ons samen de " De Davinci Code".

S'avonds zijn we uit gaan eten bij de Griek en daarna hebben we de "Davinci Code" gekeken...

Vandaag hebben we alles gepoetst..Zo nog even douchen en dan komen Lisa en Tim straks, na 2 dgn logeren in brabant , weer thuis en dan gaan we mijn verjaardag alvast vieren.

Ow.. en heb net ook nog onze voorjaarsvakantie geboekt.. we gaan naar Landal greenparks, Parc Sandur...in Emmen, Drenthe in een 6 pers. kinderbungalow!
    Ik heb er nu al zin in!

5. Niet meer actief

wen? Vertel... Alles goed?

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ja wen, ik ben ook benieuwd...

gaat het niet helemaal ok?

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik weet iig daqt ze geen laptop heeft (ehm ja toch?) maar ik dacht dat ze nog wel ergens n pc hadden... Ben zoooo benieuwd!

Hee Suus, wann ben je jarig?
    Ik heb zelf mn verjaardagskado alvast gekocht, krijg ik van Elmar, mn zussen en mn ouders. Maar daar zit ie al over te zeuren. Pfff zo nu en dan...!
    haha

Ik heb net de werktafel met tie-ribs vast gemaakt aan mn tv kast. Dat ding wordt dagelijks door de kamer gesleept.

En ik ben gegonnen aan mn tuinontwerp, de foto van de tuin bewerken bedoel ik dan.
    Ik heb al n tekening gemaakt eerder.

Lekker sloom dagje.

8. Niet meer actief

owjaa... ze heeft geen laptop! Hmm, kan ik me bedwingen om geen smsje te sturen? Ja vast!

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    als je je niet kunt bedwingen, vertel ons het antwoordt dan ook... :)

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Hihi stelletje mutsen! Gisteren een test gedaan en die was nog negatief (dag 25 van cyclus dus zou nog kunnen). Ik heb nog 1 test liggen en die ga ik morgenochtnd gebruiken.

Roeland is morgen jarig n zou dus gelijk een mooi verjaardagskado zijn, ik hoop het zo!

Sorry dat ik even niet reageer op jullie verhalen, zit op een klote laptop van 1000 jaar oud te werken waar de toetsen het mer niet doen dan wel.
    Ik probeer morgen op mijn werk ven in te loggen..

11. Niet meer actief

haha..Pfjew.. nog wachten dus!

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nog ff door duimen, dus...

Ik heb mn zolder opgeruimd, sjee wat knapt dat op! Ik had daar vitrage hangen die nog niet op maat was, dus heb ik net afgespeld en vanavond ga ik naaien.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    oeh Wen spannend. Ik ga morgen Tijs af en toe van de computer schoppen om bij te lezen.

Hier een beetje een rotdag gehad.
    'smorgens mocht ik uitslapen maar valt Lars 2 keer keihard dus ja dan slaap je ook niet echt.

Daarna eten en naar de auto om richting Dordrecht te vertrekken. Lars in stoeltje gezet.
    Wil Remon de deur open doen lukt niet. Dus nog een keer op de ab duwen en nog eens en nog eens. Kijken we goed............. ingebroken! Heel het slot is eruit gehaald! Binnenin de radio weg en nog een zooi spullen. Pff wat een eikels zeg!
    Bel je de politie en die doen niks. Moesten via internet aangifte doen. Nou ik heb toch mooi alles op de foto gezet.

Doe ik net Lars in bad. Die had al 3 dagen niet gepoept. Ik sta in zijn kamertje zijn bed op te maken (ja ik kan hem zien ligt tegenover het bad waar hij in zit) roept ie DANK DANK DANK dus ik ga kijken. Heeft ie een drol vast. Alles ondergescheten. Ik hem eruit alles schoongemaakt en tja toch weer terug hij moet toch schoon. Bad weer vol. Zie ik hem persen en ja hoor weer alles onder alleen nu moest ie huilen.
    Dus maar weer alles gepoetst en daarna staand in bad gewassen.
    Mijn arme rug is gesloopt!

Verder gaat ie wel hoor hahah.

Minni wat ben je toch druk in de weer. Mijn hoogzwangere vriendin gaat hier de vitrage maken voor boven omdat ik er de puf niet voor heb en zij wel hihi.

Suus waar gaat de vakantie heen?

14. Niet meer actief

zo dan.. inky.. Jouw weekend is ook lekker geweest. Lekker virusje hè, dat inbreken. Bij mij, bij semmie d'r buren en nu bij jou! Ik hoop dat het snel geregeld wordt voor je!

Enne agos.. lars zijn bad 2x vol gescheten! Astrid heeft het nooit in het badje gedaan! Maar wel een paar keer gewoon onder de douche. En die krengen hebben dezelfde kleur als de tegels, dus soms zie je het niet meteen...

Ik heb op een wieg geboden trouwens op internet. Ik ben benieuwd. Ik wil beeb 2 gewoon in een normaal wiegje en niet in dat ding waar haar vader en hele fam nog in gelegen heeft.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou Inky, mij kan je wegdragen. Ik vind het wel sneu voor je dat t bad-avontuur jou je rug heeft gekost, maar ik zie het gewoon voor me.

Wat balen van dat inbreken zeg. Ik kan daar maar slecht tegen.

Giul heeft laat en lang geslapen en ik zit hier eigenlijk te wachten, tot ik kan gaan naaien...

Ohja, ik heb nog mn schets (tot zover ik m op mn pc kan maken) van mn achtertuin op http://1000wensen.punt.nl/ gezet.
    Ik ga nu eerst ff foto's maken van mn trapopgang, want die heb ik nooit geplaatst.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    @ Wen we duimen dus gewoon nog even door....

@ Balen Inky.....zonde van alle schade die ze dan aan je auto aanrichten....moest wel even lachen om het drol verhaal van Lars....gebeurd hier ook wel eens.

Hier een onzettende K*T dag.....leek Isa weer op te knappen en was ze vanmorgen super op dreef nou vanmiddag vanaf half 5 was het huilen huilen huilen......niks is goed. Ik word er moedeloos van en ik ben echt blij dat we morgen naar het VU moeten. Het arme kind heeft volgens mij echt iets onder de leden dat kan haast niet anders.....morgen is ze al een week ziek en ik geloof niet dat dit echt goed kan zijn. Ze drinkt wel maar eet eigenlijk amper...kan ook niet echt goed zijn.Morgen meer nieuws

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Minni:Ik ben 12 januari jarig

@Inky: De vakantie gaat naar Parc Sandur in Emmen, Drenthe. Heb er nu al zin in!

Hier een gezellige verjaardag gehad.. de laatste visite is er nu nog (een vriend van ons die nu met Mischa over pc's aan het babbelen is, dus vandaar dat ik even hier te vinden ben)

Morgen even de rommel opruimen en dan maar zelf aan de poets.. de hulp heeft zich afgemeld voor morgen, ze heeft last van haar rug. Misschien komt ze dinsdag, maargoed daar ga ik maar niet van uit.

Sjee het gaat goed bij jullie zeg! Overal word er daar ingebroken.. pff lijkt me zo'n rompslomp (en dan vooral dat melden via internet)

Ow.. Inky: Ik heb even nagekeken , van mijn ouders naar jou toe is ruim 90 km.. achja.. eens zal ik het toch weer moeten doen, dan maar gelijk in het "begin" van het jaar. Gaat vast goedkomen!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo, mn gordijntjes staan nu in een emmer met wasmiddel. Zo nog ff uitspoelen (ze waren zo goor, dat ik ze nu voor de 2e keer aan t wassen ben), door de centrifuge en dan ophangen. Ben benieuwd, hihi, als ze maar niet te kort zijn genaaid. Maar evengoed, ik kijk er niet dagelijks naar. Kom zelden op zolder, zelfs.

Monique, ik hoop dat Isa last heeft van dr kiesjes. Niet eten, wel drinken, geen koorts en veel huilen... Klinkt bekend in de oren.
    En dat ze veel chagi is en onmogelijk eigenlijk, kan best komen omdat ze nu opknapt van die keelontsteking, hebben die kleintjes vaker.
    Succes morgen! (en de thee staat klaar he)

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Goh, als ik wil, dan heb ik n mooie glazen schuifdeur voor mn slaapkamer gekocht... Moet ik dan wel in Arnhem ophalen en das n probleempje. Elmar wil m vast niet halen en zover heen en weer rijden is mij al snel te gek. Nouja, het is me gewoon te gek.

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallootjes,

Je maakt het wel spannend wen, ik duim vollop mee!

Suus, lekker, mooi Park zijn we ook geweest, leuk en een lekker ruim huisje!

Ohw dat poepen in bad, heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!

Hey Monique, sterkte met je meisje hoop dat ze snel opknapt want zoo wordt je niet vrolijk....bah.

Inky balen van je auto, gaat lekker met de inbraakjes...pfffff

Ik wil ook graag een schommelwiegje voor bij ons op de kamer, lijkt me zo handig dat na de nachtvoeding de beeb bij ons op de kamer verder kan slapen...even koekeloeren op mp!

Nou fijne dag allemaal!

Share This Page