Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, wat ik nog even niet zeggen wilde:
    Wen gaat woensdag nog ff testen. Resultaat was onduidelijk en ze heeft pas veel later dan na die 10 minuten gekeken, dus ze denkt dat t ook onbetrouwbaar kan zijn.

Nou, naar mijn "bescheiden" mening is een streep een streep...

Lekker weertje hier. Ik ga zo miss wel ramen lappen...

2. Niet meer actief

Nou.. ehm.. ik had in januari eerst een nega en later was ie posi en niet zwanger, dus verstandig dat ze nog even wacht en dan opnieuw test!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja pcies.. het kan idd nog alle kanten op! Maar nog wel errrrrug spannend Wen!
    Kan je niet de testen van zwangerschapstesten.nl kopen? die dipsticks? Die hebben bij mij bij allebei de 1ste keer, voor de NOD, positief aangegeven..

Ik ben vanmorgen met Tim naar de HA geweest. Zijn eczeem was nu echt heel erg en hij krabt er ook verschrikkelijk aan. Het zit zelfs in zijn haren en op zijn gezichtje en buik is het erger dan eerst.
    De HA heeft hem nog even verder onderzocht omdat hij ook flink aan het hoesten was, gisteren en eergisteren, maar gelukkig was dat maar een of ander virusje waardoor hij hoest. Hij heeft nl ook verder geen koorts en ook zijn longen en keeltje zagen er normaal uit.

Helaas moest ik deze keer toegeven dat we echt niet meer zonder de hydrocortison zalf kunnen. (bij Lisa heb ik het gelukkig niet hoeven te gebruiken) Maar hij krabt op alle eczeem plekjes en dat is ook niet goed. Dus de HA kon nu niet anders dan de zalf voorschrijven. Tja hebben geen keuze. Hopelijk is het overmorgen al wat beter, dan moeten we weer stoppen met de zalf.

Binnekort gaat Mischa naar de HA voor een verwijskaart voor de uroloog.. hmmm echt helemaal erachter staan doe ik niet... want:
    "Wat als......?"
    Een vriedin van ons zei ook dat haar man het nog niet mag doen, maar als hij het wel zou doen dat ze dan nog wel graag zou willen dat ze een potje met zwemmertjes in zouden vriezen.. Just in case of.....
    En ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk best eens een goed idee vind..
    Ik ga het eens met Mischa bespreken.. want het zit me toch niet lekker!

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmmm ja psies, Sjoerd wil zich na de derde ook laten helpen maardat wat als verhaal speelt mij ook heel erg parten. Pfffff dat potje zwemmertjes spreekt me ook wel aan! Moeilijk Moeilijk!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ff snel want zit op mijn werk en mag hier niet veel..

Heb vanochtend een test gedaan en na 1 minuut zag ik niets, ben toen terug naar bed gegaan. Toen ik later weer keek stond er een lichte streep, weet alleen niet of deze nog binnen de 10 minuten of pas daarna is verschenen, vooralsnog dus niet betrouwbaar maar ben ook nog niet ongesteld geworden.

Hoop na mijn werk nog even testen te kunnen halen en dan zien we wel verder..

Tot later

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    spannend meis, ik blijf duimen voor je!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als 1 van jullie nog een heel klein beetje twijfels heeft, moet je t eigenlijk nog niet doorzetten. Maar dat is ook mijn mening.

Eerst al die twijfels weg en dan de schaar erin. Het is nogal een beslissing, namelijk. Tot die tijd heb je tal van andere voorzorgsmaatregelen.

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ja daar heb je gelijk in maar als de een twijfelt en de ander beslist NIET meer kids wil dan is er weinig te bepraten. Ik zou best vier kids willen maar sjoerd beslist NIET hij vindt 3 meer dan genoeg. Tuurlijk respecteer ik zijn mening en hij zegt eenmaal gedaan wordt het niet meer ongedaan gemaakt, vandaar dat ik dat potje zwemmertjes nog wel een optie vindt ghihihihi

En toch blijft dat stel dat......over bv 8 of 10 jaar het toch weer begint te knagen, ik bedoel kijk naar Nancy, zij zou zich ook niet hebben laten helpen.... toen ......als ze weet wat ze nu weet.....hmmmm beetje rare zin, maar jullie snappen me wel toch?

Blijft een lastig pakket, heh waarom zijn kinderen toch zo leuk...ghihihi niet altijd hoor, vooral 'nachts als ze liggen te spoken zoals die kleine van ons ghihihi dan plak ik hem het liefst achter het grannol! ghihihihi

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    oeh beetje lang verhaal geworden!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik weet het niet zeker, omdat wij daar helemaal nog niet aan toe zijn. Maar ik hoor het wel van vrienden.
    Als de 1 nog twijfelt, moet je praten, praten, praten totdat je samen geen twijfels meer hebt, denk ik.
    Ik zal Elmar ook niet vragen om de boel te laten doorbranden, maar hij moet er ook niet op staan dat ik iets tegen mn zin in ga doen (spiraal is helemaal niks voor mij, staat me gewoon tegen en de pil was de laatste x een fiasco).
    Voor mijn gevoel, zou t zomaar kunnen dat we idd na verloop van tijd miss nog wel n kotertje erbij willen. (alhoewel Elmar al 10 jaar ouder is dan ik en over 10 jaar loopt hij dus al tegen de 50)

11. Niet meer actief

Ik geloof dat dit besluit hier bij mij ligt. Lars roept steeds vaker.. al wil ze er 8, dat vind ik prima, maar ze moet er zelf hoofdzakelijk voor zorgen..? Hahahaha... Maar ik hou het voorlopig even op 4! Eerst nr 2 eruit persen!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ppf als ik mezelf nu zie denk ik........NOOIT meer. Maar goed we zien wel. Remon zat ook naar sterillisatie te kijken in zijn nieuwe pakket. Hij wilde mij niet nog ene keer zo meemaken. Maar goed ik heb bezegd dat we dat over 3 jaar wel weer zien. Eerder komt er toch gene derde. Gelukkig is hij het daarmee eens.

WEN WEN WEN wat spannend zeg. Ik blijf voor je duimen en geen bloed is goed laten we het daar voorlopig maar op houden. Spannend man!

Hier een vermoeiende dag. Remon was thuis gebleven want het ging echt niet lekker. Hij hoorde alles ook knakken toen ik vanmorgen opstond.
    Dus ben wel ontzien maar ik wilde perse zelf ff boodschappen doen, even eruit.
    Dat had ik beter niet kunnen doen. Remon heeft de tassen enz wel uitgeladen maar het lopen met een winkelwagentje op een gladde winkelvloer is echt funest voor je bekken merk ik. Ik kreeg mijn kar bijna de bochten niet meer om.
    Nou ja gevolg is dus nu pijn in mijn liezen en schaamstreek.

Mijn vriendin die hoogzwanger is moet veel rust houden omdat ze te weinig vruchtwater heeft. Ik wil daar morgen eigenlijk wel even langs. Mss dat oma even op Lars kan passen.

Verder vandaag veel bellen met verzekering. Er komt morgen een schadeexpert kijken naar de auto. De garage vertelde dat er voor minstens 500 euro aan schade is. Lekker is dat. Je bent toch je eigen risico kwijt. En nu blijkt de tomtom waarschijnlijk niet verzekerd te zijn. omdat de ene zegt dat die onder de inboedel valt en de ander weer niet! De zonnebrillen en cd's vallen ook onder de inboedel dus moet ook weer via andere verzekering. Het houdt je dus wel bezig.

Ach jaaaaaaa. En ik heb vannacht niet geslapen omdat het ineens begon te kriebelen dat Lars zijn kamer nog niet af is. Ik heb Remon vriendelijk verzocht om er donderdag iemand op te zetten zodat er weer wat schot in komt. Hopelijk doet hij dat.

Nou verder niet veel te melden. Ja moet vanavond de kwartaalafsluiting doen van de zaak en ik wil Lars zijn web-log ff updaten dus dat doen we dan ook maar.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou succes dan vanavond en ik hoop dat donderdag ook schot komt in Lars zn kamer. Kan jij ook weer verder.

Ik heb vanmiddag zonder jas aan mn ramen gezeemd. Alles weer lekker clean!
    Daarna kwam de buuv op visite, daarna boodschappen gedaan, daarna gekookt en net gegeten en nu voel ik me ineens wat grieperig. Tja, had ik toch maar n jas aangedaan... Denk ik nu.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ohw dat grieperige gevoel heb ik ook al de hele dag, vandaag bleef niets liggen alles kwam eruit en ik zweet me een breuk en heb het steenkoud....en de kachel staat op 21 graden...grrrrr volgens mij heb ik wel 1000x geniest en voel al mijn spieren. En tot slot vanaaf viert mijn broer zijn verjaardag pffff dat wordt dus een vluggertje!

Zo dat klagen is wel even lekker hoor, ga zometeen even douchen en dan even bij mijn broer een kopje thee drinken!

Zozo gups jij wil dus ook een groot gezin, 4 lijkt mij ook zo geweldig kom zelf ook uit een nest van vier, zooooo leuk maar Sjoerd wil er niet lees BESLIST NIET aan, vindt drie meeeeeeer dan genoeg. ghihihi in begin hoopte ik stiekem op een tweeling komt bij mijn oma en 4 tantes ook voor en mijn mams is ook een keer zwanger van een tweeling geweest, maar een kindje heeft het met 13 weken niet gered. Leek me zo leuk!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ah Semmie niet ziek worden hoor gadver daar zit je nu ook niet op te wachten. Alhoewel ik me vanaf zaterdag ook al slapjes voel. Maar goed ben al 5 jaar niet echt ziek meer geweest dus zal nu ook wel niet doorzetten.

Minni, hier moeten de ramen ook nodig gelapt worden. Maar Lars hangt er echt iedere dag tegenaan om naar de vogeltjes te kijken. Die hebben we mega veel door de vetbollen die er hangen. DUs ik vind het zonde om te doen. Hoewel het eigenlijk zo gedaan is.

Nou ik ga met een bak cappucinno aan de kwartaalafsluiting beginnen als ik geluk heb ben ik met een half uurtje klaar.

ENNNN Greys anatomy komt vanavond he NIET vergeten!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik vind 2 kinderen nu ook genoeg. Maar ik zeg niet dat ik een 3de over een aantal jaar niet leuk zou vinden. Vandaar ook dat ik evt wat wil laten invriezen. Het is uiteindelijk wel aan Mischa zelf om de beslissing te nemen. Hij wil echt net als Sjoerd, ook beslist geen 3-de kindje meer. Het is zijn lichaam, maar ik blijf erbij dat hij niet mijn evt. 3-de kinderwens onder de tafel mag schuiven. Zonder daar over na de denken.
    Maargoed.. ik heb het er nog wel met hem over. Want ik wil wel dat we samen die beslissing nemen. Ik denk ook alleen maar aan "wat als....." En dan wil ik nog zelf een keuze kunnen maken of ik nog een van hem wil of niet.. er is dan tenminste nog een keuze....

Jee Inky.. wat een gedoe weer.. vreemd dat de TomTom niet onder inboedel valt en de zonnebrillen weer wel. Hoop dat julie eruit komen met de verzekering.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Grey gezien! Die dierenarts vind ik wel te soft hoor. Zoveel begrip kan ik niet opbrengen, hoor. Maar ach, t is niet echt, hihi.

Ik wil ook n groot gezin, maar gezien mijn lijf is een klein gezin al groot.
    Al had ik niks gemakeerd, dan was 6 wel t ultieme voor mij, hoor! Maar nu tuttel en knuffel ik gewoon voor 6 met Giul en dan zien we wel of we ooit nog es de gok gaan wagen voor een 2e.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou goedemorgen, hier is virusland losgebarsten, toen ik gisteravond thuis kwam meteen mijn mandje ingedoken en nog geen 2 uur later alles onder gekotst en gescheten (lekker voor de vroege morgen) pffff het is nu amper half negen en met de keren van vannacht meegeteld heb ik al 5x onder de douche gestaan, ohw voel me erg lamlendig en mijn bedje roept me maar helaas mijn koters redden het dagritme nog niet alleen ghihihihi
    Mijn ouders hebben vandaag een feest elders in het land en mijn schoonmoeder werkt dusss het duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voor het avond is..................................................

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    aaah nee semmie! De tv aanzetten is dat een optie? Als ik me niet goed voel dan zet ik een dvd op en dan kan ik minstens ene uur rusten op de bank. Beterschap.

@wen, hoe is het vandaag?

Hier ene keer ene vroegertje. Half 8 is niet vroeg maar voor Lars wel. Straks weer lekker samen terug in bed.
    Ik krijg wel steeds meer moeite om hem naar beneden te dragen van de trap. Vanmorgen zakte ik bijna door mijn benen. Iemand tips om je uk zelf naar beneden te laten gaan.? Als ik hem achterstevoren zet dan loopt hij omhoog ipv omlaag.

Gaan jullie nog spannende dingen doen vandaag?

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het was geen vette plus maar toch zeker wel een herkenbare plus op mijn Clearblue test vanochtend :)

Wat ik nou zo bizar vind is dat ik al 18 dagen verschijnselen heb, dit herken ik niet van vorige zwangerschappen. Durf er nog niet op te vertrouwen dat ik echt zwanger ben, heb het zelfs R. nog niet verteld. Ik heb nog een test liggen en die ga ik morgenochtend doen, hoop dat de plus dan wat sterker is..

Vanavond is R. de deur uit en kan ik zijn toppie inpikken, zal dan ook uitgebreid schrijven!

Deel Deze Pagina