Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi hoi.. ik heb ff geen fut om alles bij te lezen, SORRY..

Ik hoop dat het met iedereen lekker gaat.

Inky en ik zijn vanmiddag teruggekomen van weekendje sanadome. Wauw, wat is dat lekker zeg.

Astrid doet het super, ze loopt, nog heel weinig hoor, maar het begin is gemaakt! Binnenkort filmen, maar ik moet schoonmaak bandje kopen, dus gaat vast weer even overheen..

Verder weinig te melden.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haaaa ja hier ook heerlijk uitgerust. ben verwelkomd met ene bbq bij onze vrienden en ben nog lekker in de relax modus.
    Ga zo lekker slapen, heerlijk in mijn eigen bedje.

Wel balen dat Deboor er niet is om bitterballen te halen haha!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    klinkt alsof ik wat gemist heb, meiden!

4. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    zo te horen is 't heerlijk relaxen geweest Inky en Gupsie!! Fijn dat het zo leuk was geweest.
    Minni; hoe is 't inmiddels met Giul?

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hij heeft net wat gedronken en alles bij elkaar ook bijna 1 potje fruit op vandaag.
    Hij heeft nog steeds koorts. Ik heb m (weer) n zetpil gegeven. Hoelang mag ie nou eigenlijk koorts hebben?
    Hij heeft nog 39,6 graden.

6. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Balen Minni, het klinkt idd alsof ie nog goed ziek is. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang 'n kind koorts mag hebben...
    Beterschap met je ventje(s)!

7. Niet meer actief

je kindje mag een week koorts hebben... mits het normale koorts is. Alles boven 40 is natuurlijk ff de alarmbellen aanzetten!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    De koorts is wat lager dan gisteren. Het is nu even boven de 38. Ben heel tevreden daarover.
    Ik zat namelij vannacht te denken: Giulian was vrijdag zooo aan het huilen vrijdag. De hele dag door. En overal maar op bijten.
    UIteindelijk heb ik hem toen die dag 2x aangelegd.
    Ik gebruik die peniciline nog en de ha zei dat t kon met de bv,maar de bijsluiter zei van niet. Dus vanncht dacht ik: misschien heb ik m wel ziek gemaakt...
    Slecht voor je nachtrust trouwens...

9. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    minni, meestal zetten ze dat in de bijsluiter omdat ze het niet getest hebben (is te duur...) en om geen claims te krijgen. als je ha zegt dat het oke is zou ik me niet teveel zorgen maken... fijn dat de koorts gezakt is...
    de foto's vind ik trouwens wel heel mooi... jammer dat ze zo zijn omdat hij ziek is, maar als je het niet weet, dan zijn ze om te smelten! leuke poef trouwens! waar is die van? (hoezo nieuwschierig...)
    beterschap met jullie allemaal!

gupsie en inky, klinkt als een superweekendje zeg! lekker relaxen! nog massage gehad van een spetter?? hihi.

monique, zo te horen hebben jullie een fijne verjaardag van kim gehad! hopelijk is het met isa ook gauw weer beter!

10. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Heee Gupsie en Inky: gezellig dat jullie er weer zijn. Fijn dat jullie het zo gezellig en ontspannen hebben gehad.

En Mandy: een hele zielige maar toch ook heel vertederende foto van je kleine mannetje. Ik hoop dat ie snel weer opgeknapt is.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Inky, hoe is het met Lars eigenlijk? Die was toch ook niet lekker toen jullie vertrokken?
    Heeft Remon nog kunnen genieten van zn knuffelige, hangerige zoon?

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ja is hardstikke goed gegaan. Hij is nog snotverkouden, maar remon heeft trouw gedruppeld, gesmeerd en uien gesneden. Nu is ie nog verkouden. maar goed ikzelf ook dus tja.

Het was idd super gezellig. Heb regelmatig in een vouw gelegen! Deboor moch door de spetter gemasserd worden, ze moet alleen ff op haar versiertrucs gaan studeren. hihi.
    We hebben echt super gelachen en lekker gegeten en gedronken. Was helemaal toppie!

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Dus het is voor herhaling vatbaar als ik het goed begrijp.....leuk dat jullie zo hebben genoten.

Vandaag de hele dag gewerkt en ik ben af..........geen fut meer waar dan ook in en ik ben blij dat de kids er al inliggen.......nu een lekkere kop thee en daarna mijn bed in........

Isa heeft nu ook de race......in 1 uur tijd 4 stront luiers.....WELKOM thuis mam

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    die deborah heeft wel weer alle geluk van de wereld ....door een spetter gemasserd worden....da's nou net wat ik NU nodig heb....

Hier was er 1'ntje verkouden, maar eigenlijk niks bijzonders...nr 2 werd zaterdagavond ziek...net toen we eters hadden......dat verliep dus niet geheel vlekkeloos.....zondag was lauraatje dus echt ziekjes...verhoging en heel veel gepruttel. Daphne had eigenlijk nergens last van.

Vandaag was 't voor Laura een betere dag...minder gehang en minder gepruttel, 't gaat de goede kant op. Ook hier wordt er beduidend minder gegeten, maar gelukkig drinken de meiden wel lekker door....dat is wel ook nodig want in 33 graden ben je zo uitgedroogd. Ik ben vandaag weer 4 strontluiers rijker! joepppie....de P....

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier is het drinken dus echt kut!
    Heb t helemaal gehad.

Gisteren uiteindelijk weer aangelegd, vannacht janken en drinken ho maar en maar zoeken naar mn borsten en tot en met vanochtend aan toe.

Ik ben er zo zat van, dat ik zowat spugen moet (ven vermoeidheid denk ik) als ie bij mij ligt te drinken.
    Voordat we toegaven, hebben we echt n gevecht moeten leveren. Janken,schreeuwen, vechten! Echt verschrikkelijk. Ik weet me ook geen raad met dat kind wat vanaf woensdag al slechter is gaan eten en sinds zaterdag echt nauwelijks nog drinkt.
    En natuurlijk heb ik aan Elmar geen kloot, want die was dit weekend ziek en nu weer werken.
    Om 6 uur hebben we m eindelijk weer plat gekregen en nu ligt ie nog steeds te maffen. Ik weet dus ook niet of ik de ha moet bellen. Vanochtend voelde ie wel warm aan, maar niet ontzettend. Ik denk dat ie gewoon wat verhoging had.
    Ik moet vandaag boodschappen doen. Vooral voor mezelf, maar ook voor Giulian. Als ie wel wat yoghurt eet, dan doet ie t daar maar mee, ik weet het anders ook niet.

Beterschap Laura!

16. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ook hier wordt er wat afgesnotterd en gehoest. Nico heeft koorts gehad een paar dagen geleden, is verkouden (proeft helemaal niks), Isabel heeft af en toe een snotneus en had gisteravond een vies broekje toen ze te laat bij de wc was.... Emelyne heeft ook snotneuzen, niest zich af en toe een ongeluk en hoest ook zo nu en dan, maar heeft (nog geen) diarree-luiers. Ikzelf heb (nog) nergens last van gelukkig.

Emelyne eet ook wat minder, maar heeft vannacht als een roosje geslapen. Ze lag vanmorgen zelfs nog onder d'r deken met d'r speentje in d'r mond, ze is dus echt helemaal out geweest en dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt met haar.

Beterschap voor alle zieke kindjes, ik hoop dat ze allemaal snel weer opgeknapt zijn, zeker nu het mooie weer er aan staat te komen.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    En ik net alvast stressen om wat komen gaat. Wat n vervelend mens ben ik toch.

Giulian heeft geen koorts meer en speelt vrolijker dan ooit. Hij had net 37,1. Vond m al niet warm meer.

Nou Joepie, dan kan ik gewoon mn boodschappen gaan doen zometeen. Ff mn mascara zoeken, hoor, hihi.

18. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Gelukkig Mandy, dat Giulian weer koortsvrij is en vrolijk speelt. Ik hoop dat hij er nu weer doorheen is en lekker zichzelf kan blijven.

Veel plezier vandaag voor jullie tweetjes.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Leuk dat jullie veel gelachen hebben inky en Gupsie.. hihi

Mandy fijn dat Giul weer wat opknapt.. voel je jezelf ook meteen een stuk beter toch?!

Wij zijn afgelopen weekend naar de kermis geweest en heeft lisa op een pony (ja een echte) gereden. Zal zo even een foto plaatsen van Lisa op de knol! Ze vond het geweldig!!!

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb Lisa v Grunsven net bewonderd, erg leuk hoor.

Ik weet nu dat borstvoeding het slechtste in mij los maakt, vreselijk! En eigenlijk het hele moeder zijn. Ben benieuwd of ik wat meer Mandy wordt als die verdomde hormonen uit mijn lijf zijn.
    "Vroegah" was ik heel rieleks en nu ben ik zo'n achterlijke stresskip. Sinds de geboorte van Giulian is mijn hele relativeringsvemogen naar de gallemiezen. Ik vind mezelf n vreselijk persoon geworden.
    Vannacht en vanmorgen met het borstvoeden was ik echt zo vreselijk onredelijk.Ik kan echt helemaal niks meer hebben. Geen wonder dat Elmar steeds weer iets nieuws verzint om buiten de deur te doen.
    Dat draagt trouwens ook niet bij in mijn gemoedstoestand, want ik lijk juist wel n beetje overspannen en dan zou ik niet steeds het gevoel moeten krijgen overal alleen voor te moeten opdraaien. Ik denk dat er ook veel tussen mn oren zit.

Ik was zo teleurgesteld, dat Giulian alleen wat aan de borst wilde drinken,want ik was net door het zeerdoen heen. Ik was net wat plannen aan het maken om wat dingen voor mezelf te gaan doen. En ik zag gelijk de hele boel instorten (ook zoiets trouwens, ontzettend overdreven).

Er is nu dus eigenlijk niets (of weinig) aan de hand en dat moet ik maar proberen in te zien. Ik hoop echt dat ik weer mezelf word, op korte termijn.

Op dit moment: Ik heb mn boodschapjes in huis, snoep e.d. wat over was van Giulians verjaardag met Elmar meegegeven (duwen ze op t werk in n holle kies),veel groente en fruit gehaald, zoals ik "vroeger" ook altijd deed, lekker visje voor vanavond en dan wil ik ook weer normaal gaan eten. Het zonnetje gaat doorbreken en het is heerlijk weer. Ik ga n papje maken voor Giulian en als ie uitgeslapen is hoop ik dat ie t drinkt en anders maar niet. Heb ook yoghurt genoeg gehaald.

Deel Deze Pagina