Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier weer goede berichten.....

Isa lijkt weer opgeknapt. Ze is uitvoerig onderzocht en blijkt een fikse griep onder de leden te hebben....

Bij de groeiarts konden ze niks verontrustends vinden en lijkt Isa niet echt iets te missen bij haar hormonen.....groei moet vanzelf goed komen.

De neuroloog was zeer tevreden en daar hoeven we ook niet meer terug te komen.

Alle ernstige syndromen zijn uitgesloten.....

@ Giovanni is bevallen van een zoontje Renzo.....Ze is te vroeg bevallen en Renzo verblijft nog even in een couveuse....

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    WAUWIE wat leuk wat goed wat supergeweldig van harte gefeliciteerd meis, super zeg!

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw zie net dat Monique voor me gepost heeft maar de felicitatie was uiteraard voor jou Wen, nogmaals van harte meis,

Monique ook fijn dat bij jou alles goed is.

Dvd is voor Luc wel een optie maar voor Sem niet die vindt de tv niet echt interressant alleen het aan en uit knopje.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jeeeeh Wen echt gaaf! Misschien is ie morgen vetter de plus, maar een plus is ene plus he. En anders de digitale van clear blue proberen dan staat er echt het woordje.

Fijn dat alles goed is met Isa Monique. En de griep heerst alleen is het bij die kleintjes altijd erger dan bij ons zelf. Beterschap nog.

5. Niet meer actief

Jaaaaaa...........wen! Gaaf! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles lekker goed gaat en je een onbezorgde zwangrschap tegemoet gaat meid!

Fijn dat isa weer aan de beterende hand is.

Giovanni al bevallen, dat is inderdaad vlot, zij was toch iets van 34 wkn?

Hier een horror nacht achter de rug. Astrid wilde gisteravond al niet slapen, die ging pas tegen 10 uur pitten en vannacht om 2 uur was mevrouw weer wakker. Uiteindelijk tussen ons in genomen, maar niet willen slapen hoor. Na 6 uur vonden we het welletjes en hebben we haar op bed gelegd. Kregen wel ernstige protesten, maar toch..

Verder is het hier een beetje een raar sfeertje. Lars heeft een raar zeurderig gevoel in zijn zij en is gisteravond nog naar de hap geweest. Het is niet zijn blindedarm, maar ze konden hem ook niet geruststellen. Lars was gisteren heel down (dat is echt helemaal niks voor hem) en zat allemaal ernstige dingen te bedenken (en dat is al helemaal niks voor hem). Nu moet ie terug naar de HA om onderzoeken te laten doen..

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    wow Wen.. een plus... gefeliciteeeeerd!

@Monique, fijn dat alle ernstige syndromen uitgesloten zijn! Alweer een hele zorg minder!

Jeetje.. Gio al bevallen? Wanneer was ze eigenlijk uitgerekend?

Net belde de poetshulp op.. ze zit nog steeds met haar rug en kan vandaag ook niet komen is nu de 3de week dat ik alles zelf moet doen... achja..

Vanmiddag moet ik werken en komt mijn schoonmoeder oppassen. Ze neemt dan de hond mee omdat die ivm suikerziekte precies om 16 uur moet eten. .. Lisa vind dat altijd wel leuk als Anka meekomt.

Owww weer een klein feestje... Tim is vandaag 5 maanden!

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wen van harte gefeliciteerd....

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Gio bevallen en Wendy zwanger. JOEHOEEEE!
    En niet te vergeten Isa, die heeft iig niet het aller ergste, wat dat ook moge zijn!

Gefeliciteerd allemaal, dames!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Gio was iets van 34 weken en 4 dgn!

Pffff Sem is vreselijk jengelig wordt er knetter mesjogge van, niks is goed, wel een fruithap op maar hij blijft dreinen, als niets wil helpen dan zo maar naar bed, kan het gejengel effe niet hebben bah.

10. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    gadverdegadverdegadver!
    moet toch maar vaker lezen hier want nu heb ik het gemist. Nu alweer begonnen en dan op maandag?

Wendy, WAUW! Plus=plus! GEFELICITEERD.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Suus gefeliciteerd, alweer 5 maanden! Ik zal zo es zn weblog snuffelen, want ik heb al n tijdje niet gekeken.

Hier was Giul vanochtend oo met t verkeerde been uit bed gestapt. Echt... GRRRR, kon m wel iets aandoen!

Beterschap voor Lars. Is ie nu thuis gebleven?
    Astrid slaapt zeker?

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Beterschap voor Lars en ik hoop voor hem dat het niks ernstigs is.......je weet toch wel hoe mannen zijn Gupsie! Maken van een mug een........

Minni.......het leek Marco en mij niet verstandig om op de terug weg langs te komen voor de thee....Straks jou jochie ook weer ziek....

Hier is de poetswoede aan de gang........woonkamer gesopt gezogen en gedweild........de badkamer flink geboend....eigenlijk wilde ik gaan beginnen om onze slaapkamer aan kant te ruimen..Kim gaat naar onze en wij naar de zolder. In maart komt het dakapel al.....en voordat je het weet is het bdrijf al in volle gang.....

Isa is in een opperbest humpie....vrolijk en ondeugend. Ik ga bijna geloven dat de griep weer verdwenen is maar wacht het mooi ff af deze dag...........vanmiddag even boodschapjes doen. Kim krijgt een vriendinnetje te spelen en rond 17.00 moeten ze weer handbal trainen.......het leven gaat elke dag gewoon door...

13. Niet meer actief

Nee lars is niet thuis gebleven. Hij voelt zich verder ook prima, afgezien van die zij pijn. Vanmorgen vertelde hij me dat de HAP een verdikte milt constateerde en dat hij daarom verder onderzoek nodig heeft. Vanmorgen een afspraak gemaakt bij de HA, hij kan pas donderdag terecht. Mocht hij erge pijnen krijgen, dan mag ie natuurlijk eerder komen..

Natuurlijk heb ik het even opgezocht en daar word ik ook niet vrolijk van en ik snap nu waarom hij ook niet! Ik vind ook dat hij moet melden dat hij dus steeds afvalt (en dan weer aankomt en afvalt enzoo) en dat hij zo moe en verkouden is steeds. Wij denken dat het door de katten komt, maar goed...

14. Niet meer actief

Vaak wel, maar vaak als ze echt iets mankeren dan zeggen ze niks! Als lars verkouden is, nou dan zal heel de wereld dat weten en voelen hoor. Maar hier loopt ie kennelijk al dagen mee en vanmorgen vertelde hij dus pas wat de HAP constateerde. (in detail dan)

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik bedoelde er niks lulligs mee hoor Gupsie.......Ik hoop inderdaad dat alles meevalt en de zorgen weer snel op de achtergrond raken.

Hoe is het eigenlijk met dat bultje van Astrid afgelopen! Wordt hier nog wat aan gedaan of was dit niet noodzakelijk!

16. Niet meer actief

Dat bultje zit er nog en vrijdag hebben we een vervolgafspraak bij de KA. We willen dat zij nog 1 maal onde de CT scan gaat, maar dan wel onder roesje. Ik heb namelijk het idee dat er nog 1 bij gekomen is, maar dat kan ook paranoia zijn hoor.

ALs ze dezelfde diagnose stellen als de voorgaande keer, dan maken we afspraak om te verwijderen!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he gadver Gups wat een naar bericht. Ik zou ook vanalles in mijn hoofd gaan halen en op internet opzoeken. Ik hoop maa dat het niks ernstigs is maar goed dat moet dan nog blijken. Hopelijk hoeven jullie niet lang op verdere onderzoeken te wachten. Ik duim!

Hier ook veel pijn. Ik vraag vanavond aan de fysio of het nog nut heeft om daar mee door te gaan. Eigenlijk heb ik maar 1 dagje minder pijn als ik bij hem ben geweest.
    Maar jullie hebben geen tips om Lars zelf van de trap af te laten lopen?

Wij zitten nog in piama. Dadelijk ff douchen en aankleden en dan zet ik Lars in de tuin. Ik wil dat ie wel ff buiten is maar lopen kan ik nu toch niet.

Daarna mijn moeder bellen om te vragen of ze morgen kan komen poetsen. Pff daar zie ik tegenop zeg. Hoewel ik weet dat ze het doet vind ik het toch niet leuk om te vragen. Ze heeft een hekel aan poetsen!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Verdikte milt, jahoor, hier ook n bekend verhaal (heb toch al es geschreven dat ik zo vreselijk veel mankeer?).

Heeft Lars es n ongeluk gehad of op een andere manier een lichamelijk of geestelijk trauma opgelopen? Dan kan de milt zich namelijk vullen met bloed. In mijn geval is het ongeluk van 11,5 jaar geleden de oorzaak.
    Die osteopaath behandelt mij daar (o.a.) ook aan, eindelijk-- zullen we maar zeggen.

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, Inky, ik heb wel n tip, maar jij moet dan wel n lange adem hebben. Ik ben er nu weer tijdelijk vanaf gestapt, want nu we die ledverlichting in die trap hebben gemaakt, is het echt n eeuwige tocht geworden, hihi.

Help Lars steeds met 1 beentje naar beneden en dan helemaal enthousiast doen. Hij heeft snel door dat wanneer ie naar beneden gaat jou helemaal blij maakt. Benoem het ook dat je naar beneden gaat. Anders wil ie de volgende keer jou weer blij maken als ie naar boven moet en hij denkt dat ie halverwege naar beneden moet gaan. (omslachtige zin, maar je snapt m?)
    Vertel hem wat er beneden allemaal voor leuks te wachten staat (bij ons is de katka- oftewel kat- helemaal in trek) en moedig hem desnoods aan met wat lekkers, dan gaat t nog sneller.
    Ik hield Giulian zn beentjes voorheen steeds vast, zodat er ook geen mogelijkheid is om naar boven te klimmen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, want zolang o de trap stunten met pijn in je lijf is ook n drama.

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ff snel een berichtjer van mij..

allemaal goede berichten over Isa!

enne wen leuk!

Semmie beterschap!

Gups.. vage klagen van Lars ja....

ik kom net van VK, ik moet halve dagen gaan werken.. wel prettig ergens.

ga nu eerst kids van school halen

laters

Share This Page