Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Sjee inky thanx...fpfpfff wordt er helemaal emo van

Sabrina welkom back...fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad.

Zo en nu ga ik eerst een nieuwe muis kopen wordt helemaal krusdol van dat ding...gerrrrrr ik heb hem nu echt gemolestreerd, balletje eruit en klepje kapot....oeps.

tot straks hoor

2. Niet meer actief

hè.. gatver... je gaat niet emo zitten doen hè!

Ehm.. meiden. Ik zit gewoon niet lekekr in mijn buik! Ik heb echt veel harde buiken, ben licht in mijn hoofd. En ergens ben ik niet helemaal gerust! En natuurlijk wil ik niet bellen, want het zal wel niks zijn.. pff. ik word moe van mezelf!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he gups gewoon bellen als je niet gerust bent. Ik kan je wel vertellen dat ik ook de laatste week licht in mijn hoofd ben en zwarte vlekjes zie maar daar schiet je niks mee op. Bij mij is het ene indicatie dat ik teveel gedaan heb, net als de harde buiken.

Die vk's hebben nachtdiensten hoor dus je kan ze gewoon bellen.

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ben het eens met Inky....bellen kan je geruststellen...je bent ook maar een mens!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he sabrien je lult wel meteen de pagina's vol hier, gaat een stuk sneller zo

hoe vonden de kids plopsaland? Wij willen ook graag met lars gana die vindt Plop zo leuk maar mss is ie daar nog t ejong voor?

6. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Plopsa is erg leuk! speciaal voor de allerkleinsten hebben ze er een aparte speelhoek met een schommeltje en kleine glijbaantes. In veel attracties kun je als ouder mee en hebben kinderen de grootste pret. Ook de draaimolen is prachtig. Lars is zeker niet te klein. Er is voor elk wat wils!

Pagina's vollullen.....ik heb pas 351 berichten geplaatst! ik ben nog een jonkie!

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Gupsie ik zou ook even bellen als ik jou was....liever 10 keer teveel.....nou ik denk dat je me wel begrijpt!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    heeeey, welke zaak? (laat me es meegenieten?!)

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee Gupse-muts, bel nou ff. Miss heb je wel n hoge blopeddruk ofzo. Volgens mij is hardebuiken, niet lekker zijn en licht in je hoofd wel een hele goede reden om te bellen.
    We willen voorlopig nog wel ff meegenieten van je zwangerschap. Nouja, laat ik es voor mezelf praten.
    Hoe zit t verder met je buik eigenlijk? FOTO!

Hee Sabrien, wat leuk dat je er weer bent, heb je zooo mist!

Nou, mn hele vooruitgang met die Belg is weer teniet. Ik was vorige keer wel over m heen, maar hij is toch wel heel leuk hoor.
    Als ik met hem verder ga, dan wil Elmar mn zus wel. Nou oke dan maar, zei ik, hihi. (haha, hij met mn zus! Dan staat ie binnen n week huilend bij mij op de stoep, hihi)
    Maar ff serieus: ik mag nu helemaal geen fruit meer en ook helemaal geen thee met theine of looizuur. Bummer.

10. Niet meer actief

ik heb niet gebeld.. ik denk dat ik op dit moment even overloop van de stress van de laatste paar weken. Verbouwing die niet soepel liep, vader die plots in het ziekenhuis kwam, inbraak waar je weer ellende van hebt (en nu toch ook wel licht paranoia van ben geworden), lars die niet helemaal jofel is (niet dat dit nou persé iets nieuws is), mijn bekkenshit, katten plekkie zoeken (die overigens een offensief zijn begonnen geloof ik.. hoe kan ik de snoezigste poes zijn?) en dan dat bultje en als laatste de resterende zaken die persé voor de bevalling af wil (as d'r kamer, en onze kamer en de bijkeukens wat in totaal misschien maar 3 dgn werk is)...mwah.. dat geeft wel genoeg reden om het ff niet meer te trekken zo ..

Dus we doen rustiger dan rustig. En de wereld bekijkt het maar even.. ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ik kan het in ieder geval niet allemaal zelf!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ja Gups, ook eens houd het op voor jou...
    ik heb je hele zwangerschap al met verbazing gelezen hoe aktief je was!

pff mens ik werd er vanaf achter mijn pc-tje moe van.

en dat ben jij (denk ik..) zo van hup doorgaan en niet teveel zeuren, maar meid je lichaam geeft dus nu aan dat het echt wat minder moet.

ik geef je een knuffel!

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, ik ben het er helemaal mee eens.

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    :) gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.. zat te twijfelen of ik me er niet teveel mee bemoeide..

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Gupsie hoe gaat het nu met je?

15. Niet meer actief

nou de pijn is lekker terug..haha.. dus het is geen ééndagsvlieg. Verder zit ik me even dood te ergeren aan mijn man! Die lijkt op dit moment vreselijk doof te zijn!

Heb al 4 gevraagd of ie de deur uit wilde of op stap wilde gaan.. IK KRIJG GEWOON GEEN ANTWOORD!

Ik ga het zo nog eens proberen.. !

16. Niet meer actief

We zijn net terug van Joepie, een speelparadijs in Breda! Echt helemaal geweldig daar. Nog leuker dan Ballorig. Ook voor die kleintjes. Astrid is echt vreselijk uit haar dak gegaan dat haar wangen zelfs zowat paars waren van de enthousiasme. Lars is met haar ook in het grote klimtoestel gegaan.. (dat is van 0-4 jr) en later nam een wat ouder kindje astrid steeds mee naar boven. Haha.. en weggaan. Dat was even een drama..

Zometeen gaan we in sprang capelle eten bij restaurant 't spoor. (http://www.spoor-t.nl/), ik ben benieuwd wat mevrouw daarvan vindt en daarna zal het toch niet lang meer duren voordat ze in slaap zal zijn..

Ik zal morgen wat foto's online zetten en een klein filmpje!

Maar wat is het toch heerlijk om die kinderen zo vreselijk uit hun dak te zien gaan hè.. Het maakt mijn dag in ieder geval weer helemaal goed!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja, wat leuk joh!
    Dus Lars zn oren werkten toch. ;) (of had je t opgeschereven :D)

Pfffff, achterlijk drukke dag, hadden een afspraak waar we niet onderuit kwamen. Tot t moment dat we in de auto stapten d8 ik erover om thuis te blijven en in bed te gaan liggen.
    Maar ik ben toch opgeknapt, gelukkig.
    Ben wel heel moe nu.

Giul is heel lief geweest vandaag, uitzonderlijk lief als je alle andere kinderen vanmiddag met hem vergelijkt. Giul is trouwens altijd lief, hihi.

Wen, heb je je nieuwe laptop al?

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo hier zijn we bijna klaar met het behang scheuren. Vanmiddag behang uit gezocht en ik moet zeggen met de smaak van Kim is niks mis....

Verder gaat alles hier super!

Ga nog even verder en rond 21.00 bank hangen

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hier SUPER echo gehad. Wauw wat zijn de foto's duidelijk echt heel gaaf en mooi.
    Het manneke ligt op groei goed en is niet buitensporig groot. Hij heeft gelachen, tong uitgestoken en ene pruillip getrokken. Ik zal morgen foto's plaatsen, we hebben er 23!

Verder is Lars dus weer ziek. Vannacht werd hij al gloeiend wakker. Ik zijn piama uitgetrokken en toen sliep ie wel verder. Vanmorgen leek het goed te gaan. WIj hem weggebracht naar oma en naar de echo. Lag hij nog te slapen toen we terug kwamen. Uiteindelijk heeft Remon hem wakker gemaakt om 14 uur omdat we wegmoesten naar ene verjaardag. Hij sliep al vanaf 10 uur, dus 4 uur achter elkaar.
    Nou hij was gloeiend heet en wilde alleen maar bij opa hangen. Dus zijn we zonder hem naar de verjaadag gegaan.
    Toen we om 17 uur belde dat we eraan kwamen lag hij alweer vanaf 15 uur te slapen. Remon heeft hem om 18 uur wakker gemaakt. Dus nog eens 3 uur geslapen.

Hij had wel praatjes en hij drinkt goed dus we zien het wel.
    Thuis heeft hij nog ene beker melk en sap op en een raketijsje. Verder wilde hij niks. Daarna een koel badje en om 20 uur weer in bed.

Ik heb even hier bijgelezen en nu duiken wij er ook in want ik vrees dat het een lange nacht gaat worden.

20. Niet meer actief

hey.. suus... was jij niet jarig gisteren?

GEFELICITEERD!

Hè, bah.. lars weer ziek. Nou beterschap met het mannetje enne.. Je hebt nog steeds een mannetje in je buik begrijp ik uit je verhaal?? Het is niet dat we straks ineens te horen krijgen.. it's a girl??

Ow.. ik ben weer bezig geweest met photoshop. Weer eens oefenen, want ik heb al zo lang niets gedaan..En dit is het geworden! Moet nog wel meer oefenen hoor.. maar ik vond dit zelf wel erg geestig.

http://astridkemper05.web-log.nl/photos/uncategorized/astrideinstein.jpg

Share This Page