Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    O wat gaaf Inky! Ben ontzettend benieuwd naar je foto's!

Hee Gupsy, lekker gegeten? Ik heb net t menu doorgebladerd, die ossehaas met lange tenen (of wat was t?) leek mij wel iets... Mjammie!

Ik hoor net dat er weer n handvol zenzers zijn gebanned. Waarvan 1 die niks met de anderen te maken heeft, dus dat zal wel n foutje zijn, denk ik.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaahahaha, Astrid Einstein!

3. Niet meer actief

Tsja.. weet je! Ik heb na jullie berichten dat allemaal een beetje mee zitten lezen. Maar wees nou eerlijk.. ZO ERG ZIJN WIJ TOCH NOOIT GEWEEST? (lees wij als Wen, sabrien, inky en ik).

Ik snap ook nog steeds werkelijk waar niet waarom wij gebanned zijn. Tuurlijk "daagden" we weleens een beetje uit met onze discussies (want dat moet het geweest zijn omdat wij kort na het plaatsen van een zooi discussie topics waar, overigens nog een hele tijd daarna actief in gereageerd werd, gebanned werden zonder enig uitleg of waarschuwing)
    En als ik dan deze meiden kijk, dan denk ik zelfs.. pff, zover zou ik niet eens WILLEN gaan. Dat is voor jezelf toch ook niet leuk om steeds maar zo te fitten op elkaar. Want fitten op anderen, daar kunnen ze ons volgens mij niet eens van beschuldigen...

Maar goed.. De grenzen zijn kennelijk verlegd! Ow.. ik mag er trouwens niet meer op met mijn gewone IP.

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inderdaad Gupsie zo erg waren jullie nou ook weer niet. Ik vind overigens dit wel terecht.....

Volgens mij was suus de 12 de jarig....alsnog gefeliciteerd....

Leuk inky die echo`s ben benieuwd naar de foto`s...arme lARS....Ik hoop dat hij morgen weer opgeknapt is....

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja, ik heb dus werkelijk nog steeds geen idee waarom jullie gebanned zijn. En al helemaal niet, wanneer jullie wel en ikke niet. Volgens mij waren we met zn allen even erg, of maak ik mezelf nu "groter" dan ik ben? Geen idee gewoon.

Wat ik meekrijg over die andere meiden... Nouja, raar gewoon. Ik snap dat zooitje ook niet.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goh weer een stel gebannend? Becca, Xara, Janet en Essie ofzo?

Hier een rotnacht. Lars werd om de 2 uur wakker en dronk dan een beker leeg. Erg vermoeiend. Om 7:30 ben ik er met hem uitgegaan en nu zit ie ene beetje zielig te zijn. ij heeft nog steeds koorts en eet niks. Drinken gelukkig wel.

Ik zal als ie straks een tuk doet de foto's hier plaatsen.

@gups het is nog steeds ene mannetje. erg duidelijk hihih. Lekker met zijn allen naar Joepie geweest lees ik. Gezellig joh. Was het niet retedruk op zaterdag?

7. Niet meer actief

Wel druk inky, maar niet vervelend. Ze laten je er gewoon niet in als het vol is! En dan is het nog niet eens super super vol!

Ik vind het vele malen leuker dan pukkemuk. Daarbij vergeleken is pukkemuk maar een ouwe zooi..

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    whaaaaa! Ik heb n auto gezien die ik hebben wil!
    Renault Vel Satis!
    We lopen wel leeg op de wegenbelasting en het verbruik, maar ik vind hem sinds de introductie al zoooo gaaf! (de avant time vond ik nog mooier, maar helaas die is uit productie genomen, al n paar jaar geleden.)

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

pukkemuk ken ik wel, is wel aardig, vind het buitenspeelgebeuren met name daar leuk

Joepie is thomas ooit geweest met kinderfeestje van vriendinnetje... ik ken het daar niet

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht

onze lachende uk

11. Niet meer actief

wauw.. inky... Wat een schatje! Ik heb het idee dat ie heel veel op zijn broertje gaat lijken..hihi

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, wat schattig! Nu al lachen, dat wordt wat! Lekker kindje hoor.

Vandaag de zoveelste verjaardag gehad van januari, we hebben er nog n hoop te gaan.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    inky echt lief.......en zo duidelijk

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou even een update over Lars.
    Vannacht dus om de 2 uur eruit geweest en nu ook al weer 2 keer naar boven gemoeten.

Hij heeft een duidelijke keelontsteking. Je hoort hem slikken en hij doet zijn ogen ook dicht al hij slikt. Hij eet weer niks en heeft hoge koorts.
    Morgen meteen ene afspraak met de HA maken. Zal wel weer een penicilinne kuur worden.

Wel zielig is ie weer. Hij wil alleen maar hangen en zit steeds met zijn vingers in zijn mond. Ook zijn zijn klieren opgezwollen. Heb zo met mijn manneke te doen.

We hebben dus eigenlijk niet veel gedaan vandaag. We zijn even een stukje gaan lopen zodat we alle drie wel een frisse neus hebben gehad maar verder is het veel hangen en slapen geweest. Het zal vanavond ook wel niet laat worden.

Morgen naar de dokter en ze gaan aan Lars zijn kamer verder zodat die woensdag gestuuct kan worden. Dan kan als het stucwerk droog is de schilder erin en dan is het allemaal zo klaar.

Hoe was jullie zondag?

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik heb gewerkt.. het heeeeeele weekend!..

ow enne.. ja ik was de 12de jarig!

moet even nog alles lezen, maar ben doodop van het drukke weekend.

Inky: wat een knappert heb je in je buik zeg!

16. Niet meer actief

Beterschap met Lars! Ik hoop dat ie een paardemiddel meekrijgt!

Mijn zus was hier vanavond met haar vriend om de wieg te brengen die ik op marktplaats heb gekocht! Het was voor mij te ver om te rijden en heb brutaal genoeg mijn zus gevraagd. En nu hebben we hem zelfs cadeau gekregen! GAAF HÈ!

Nu voel ik me nog minder "schuldig" dat ik vanmiddag de hema online heb leeggekocht haha..

Astrid gaat nu gelukkig al 2 dagen weer normaal zonder protest naar bed. Ik moet er wel bij zeggen dat ze er nu pas inligt hoor. Maar goed, ondanks dat ze nee zegt als we vragen of ze wil slapen, geeft ze geen kick als ze ligt. Ik hoop dat die fase weer voor even voorbij is!

Verder niet zoveel te melden. Lars is aan de klus gegaan. Heeft een scherm opgehangen in as/baby kamer voor de verwarming. De opstap voor het huis is gerepareerd, de 1ste bijkeuken is leeggemaakt! Goed man! Ik ben weer een stukje blijer..

17. Niet meer actief

mwah.. ik had te vroeg gesproken. Het monster was het er toch nog niet helemaal mee eens, maar nu is ze dan eindelijk helemaal OUT!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ooh, echt onwijs sneu!
    Hoe is t vannacht gegaan?

Pijn aan kiesjes, oortjes en in dit geval het keeltje kan je iets verlichten door aan het hoofd einde zn bedje iets omhoog te zetten (wat boeken ofzo onder de poten van t bed.
    Beterschap hoor.

Lekker Gups, dat er weer schot in de zaak zit.
    Hier hebben we nauwelijks weekend gehad met al die verjaardagen. Dus er is ook niks gedaan aan t huis. Dan moet t in de avonden, want aankomend weekend is weer net zo dol. En er zijn wel n paar dingen die ik gedaan wil hebben voor mn verjaardag.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedesmorgens,

even een kort berichtje van mij.

Heb vrijdag een nieuwe muis gekocht en wee gebee dat ik dat ding op mijn pctje aangesloten kreeg, zo'n supersonisch laser geval, en maar proberen en maar proberen...ik voelde me behoorlijk achterlijk...muis meegenomen bij mijn ouders geprobeerd ook niet .... huh...bleek dat kreng gewoon kapot pffff

Wat een mooi fotootje Inky van je mooie mannetje..leuk en zoooo duidelijk.

Ghihihi die foto van Atrid lachen zeg...enne doe jij toch eens effe rustig aan mens.....denk toch aan jezelf je lijf en je beeb....hypertje....knuffel van mij hoor.

Suus nog gefeliciteerd, in het topic speciaal voor jou en nog wat anderen had ik je ook al gefeliciteerd maar nogmaals meid van harte.

Nancy alles goed?

Minni tja die auto wil ik ook wel ghihihihi die is lekker ruim

Wij zijn gister lekker met de jongens naar de dierentuin geweest, we hebben een jaarkaart duss..heerlijk lekker weer alleen werd ik in ene misselijk van alle dierenluchtjes...bleh

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    @ Inky, he verdorie alweer een zieke lars? hopelijk knapt ie snel op!
    mooie echofoto hoor!

IK BEN VRIJ VANDAAG.... heerlijk, mijn eerste dag minder werken (normaal werk ik vandaag van 8.15 tot 18.00 en donderdags ook en dinsdags tot 13.00)

werk nu tot mijn verlof de dinsdag en donderdag tot 13.00 !

dus gisteren even naar het safaripark geweest, even lekker frisse neus gehaald. (normaal moest ik de hele zondag lammen om de maandag mijn werkdag vol te kunnen houden)

oh man o man, wat was ik gisterenavond misselijk, de beeb had bedacht om maar eens een keer helemaal om te draaien (ligt dus nu weer niet meer zoals het moest...) maar mensen kief wat was ik misselijk.

heb wel een aantal keren gedacht dat ik moest spugen..

ben om 22.30 naar bed gegaan en toen ik daar 5-10 minuten lag werd het rustig in mijn buik en was ik dus ook niet meer misselijk

(de beeb was afgelopen dinsdag in de goede bevallingshouding, na steeds nog in stuit te hebben gelegen.. maar nu ligt ie zeker niet meer goed, dat is zo te voelen... achja heeft nog wel even de tijd..)

zo meiden ik ga hier eens even de badkamer doen.

Deel Deze Pagina