Hihi, nancy.. die van mij ligt ontzettend veel met haar benen in mijn kruis (figure of speaking hè) En dat draaien.. goh het lijkt wel vele malen heftiger dan met astrid. Ik weet zoooo wat je voelt! Dames.. jullie roepen allemaal dat ik zoveel doe, maar ik haal dat toch niet echt uit mijn verhalen hoor. Ik delegeer ook een hoop haha.. niet dat het dan altijd gedaan wordt. Zo net de fysio geregeld. Ingeschrven bij Regeltante. Ik heb per direct een plek bij een gastouder in sprang capelle. Dus die vanmiddag bellen voor kennismaking (ik hoef eigenlijk niet persé iemand in huis als astrid ergens anders misschien met meer kindjes kan spelen!), Enne.. ik doe dit allemaal zittend regelen hoor. De expert is geweest voor de inbraak. Het is maar weer afwachten. We hebben hem maar laten kletsen, want je kan toch lullen als brugman en niets vergoedt krijgen, dus wat heeft het voor nut om eigen scenario's te gaan roepen) Zometeen moet ik wel even aan de bak. Morgen komen ze de vloer reinigen, dus wat ik aan kant kan krijgen (zoals planten en bakken), die schuif ik op de vensterbank. Ik maak de wijnkast leeg, dan kan lars die vanavond verplaatsen. In het kantoor ook een beetje schuiven en voor de rest poetsen ze er maar omheen. Morgen krijg ik als het goed is mijn kraampakket, ook het pakket van de hema wordt afgeleverd, en waarschijnlijk ook nog een laptop! Hmm.. wat nog meer.. zo ff lekker zitten op het kleine kamertje denk ik! hahahah.. Owja, en ik ben kaartjes aan het uitzoeken. Grr.. dacht ik dat we ons kind 2 namen gingen geven, wordt het toch maar 1 naam. Ook goed.. Tsja.. als je het zo terugleest dan lijkt het wel heel wat ..
hihih ja psies dat bedoel ik.. wij moeten nog de kaartjes regelen en de namen! hihi ook niet geheel onbelangrijk.. kraampakket heb ik al in huis, kinderen keken hun ogen uit
tja noem het maar niks, Gupsie, hihi. Giul heeft zich hier net op n appeltje getrakteert. Hij pikte m uit de fruitschaal en ging ervan happen. Deed ie laatst bij mn moeder ookal. De schil en het klokhuis heeft ie in kleine stukjes weer uitgespuugd, dus ik moest net nog ff wat opruimen. Had er eigenlijk n foto van moeten maken, maar had ik geen zin in. Jees wat ben ik sloom vandaag, kan niet wakker worden! Ga zo weer lekker naar mn bedje. Hee Wen, ga je nog mee n tattoe zetten? Jij dan niet, maar ik wil wel. Je hebt me er helemaal klaar voor gemaakt en nu ben je dus zwanger! Gemeen hoor Heb ff n grotere avatar, mn plaatje eerder was meer n grote donkere 4kant, hihi. Nu kan je tenminste zien wat erop staat.
ah wat lief een kleine appeltjes dief. Zolang het gezonde dingen zijn die hij pikt haha. @Gups, lekker joh dat je zoveel geregeld hebt. Wij moeten alles nog regelen maar dat komt nog wel. Vannacht weer om de 2 uur eruit. Hoge koorts en veel huilen. Om 5 uur wilde hij echt niet meer en zijn we met zijn 3e naar beneden gegaan. Even een dvd van Sesamstraat gekeken en wat gedronken en toen om 6 uur weer naar bed. Daar heeft ie nog tot 8:30 geslapen. Pff de koorts blijft op 39 en hoger hangen dus heb wel de dokter gebeld. Hij kan om half 2 komen. Baal eigenlijk wel als hij weer ene middel krijgt maar goed dit is voor hem echt niet leuk. Dus straks naar de dokter en dadelijk kijken of hij weer naar bed wil. @minni het hoofdeinde van LArs zijn bed staat al vanaf zijn geboorte omhoog. Eerst voor het vele spugen toen voor de benauwdheid toen voor de kiezen en tja nu staat het nog steeds zo. Ik denk dat ik deze week ook maar eens kaartjes ga halen. Alhoewel dat bij onze drukker in een dag geregeld is. Gelukkig gaan ze aan de kamer beginnen deze week want dat zit me wel wat dwars. @wen, hoe bevalt de baan? Is het nog steeds leuk of mis je je oude werk ook? @semmie lekker joh de dierentuin. Wij hadden ons ook op een dagje weg ingesteld het was prachtig weer. @nancy wat goed dat je minder gaat werken. Geniet lekker van je dag vrij! @suus al een beetje bijgekomen van je drukke weekeinde? Heb zin om je ukkies weer te zien! Maar je weet het he als je de afstand toch niet wil rijden dan moet je het niet doen. @sabrine, hoe is het daar. AL gewend aan de lekkere zon? Je moet zeker een hoop inhalen op je werk zo na de vakantie? @monique, schiet het al op met de verbouwing?
Hè gatver ink.. Wat ellendig voor jullie dat je ventje ziek is! Het zijn ook wel tijden zeg! Pff;... nu word ik inderdaad moe van mezelf. Ik heb het idee energie voor 10 te hebben, maar mijn donder doet alleen zeer. Ik heb wel voor 2 van onze bedrijven even goed contact gehad met de accountant. Ook over oppas en wet kinderopvang. We komen daarvoor nu ook in aanmerking, dus dat is wel weer grappig! Ik heb eigenlijk toch besloten om geen oppas in huis te nemen. Vannacht heb ik daarover nagedacht en sommige argumenten die ik hier gezien heb (oa van minni), zo sta ik daar ook in. Als ik hier thuis iemand met mijn kind bezig zie, dan ben ik daar toch ook mee bezig. Ik zou me eigenlijk meer gebonden voelen en daardoor juist bezwaard, dan wanneer ik astrid gewoon DUMP hahaha.. en weet dat ik op pad kan. Dus zometeen bellen met vrouwtje in sprang! Och.. ik ben echt zwanger hoor! Ben ik een 06 aan het bellen, blijkt het mijn eigen nummer te zijn.. Duh!
ghihihi muts! Hey Inky geef je Lars een mega knuf van ons! Arm schaappie! Ga gauw weer verder met mijn wieg, anders komt dat ding nooit af pffff ohw shit ik moet ook nog kaartjes uitzoeken...en de namen, tja ik dacht dat we daar uit waren....NIET dus.....meisjes naam wel jongens naam niet pffff wat een discussie zeg!
gelukkig hebben wij de namen al wel. Nou net terug van de huisarts. Weer een keelontsteking en opgezette amandelen. Ik mag 4 keer per dag paracetamol geven en een kuur meegehad. Als iemand nog tips heeft om dat naar binnen te krijgen? MEt een lepel wil meneer niet, met een spuitje werkt hij het allemaal weer naar buiten en in zijn melk proeft hij het. Pfff krijgt hij iets waardoor hij snel beter kan worden moet hij het niet. Als zijn amandelen nu nog een keer opgezet worden dan moeten we erover gaan denken om ze eruit te halen. @gups, HEMA online dat klinkt heerlijk. Denk alleen dat Remon gaat flippen als ik nog meer koop. De kleertjes van lars zijn allemaal nog zo mooi en ik heb al een zooi bijgekocht. Remon is nu met Tijs een laptop halen. Dus hopelijk heb ik snel mijn huis weer voor mezelf. Het zal wel even vanalles overzetten zijn enzo maar dan kan hij mooi op kantoor gaan werken en kan ik weer mijn vertrouwde piamadagjes houden. Lars ligt nu lekker te slapen, ik hoop dat hij het even volhoudt. En ik ga dadelijk weer even wat friends afleveringen kijken. Ik moet mijn kind heel de dag tillen hij kan niet eens de trap op zo lamlendig is hij. In de wachtkamer zaten ook alle mensen te aaahhe en ohhhe zo zielig vonden ze hem.
Ja ik wil jullie ukkies ook weer eens zien, maar ik moet idd eerlijk toegeven dat ik het echt weer heel eng vind. Het is nu al maandag en ik denk voordat het zaterdag is, ik al helemaal niet meer durf... (stomme koe dat ik ben!) Van de week was het nl in de winkel ook weer raak.... waarschijnlijk komt het gewoon door vermoeidheid en mijn hormonen of zo.. Dus ik ben bang dat het a.s zaterdag ook niet gaat lukken. (ik vind het echt helemaal niet leuk!) Als ik nu afzeg voor zaterdag dan vind ik mezelf een slappeling, maar doe ik het pas vrijdag of zelfs zaterdag, dan vind ik het weer stom van me dat ik het niet durf... wat moet ik nu?!
ow heb een boek over borstvoeding besteld en een bv piama. Kan ik me alvast gana inlezen het lijkt namelijk al weer eeuwen geleden dat lars aan de tiet hing
Lekker aan jezelf denken suus.. ! Als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet hoor! Misschien is het verstandig om eens een lesje te nemen en met de instructeur te kletsen over je drempels.
Over tieten gesproken.. er lekt er 1tje.. bij mij. Die is overigens ook flink aan de maat. Die andere blijft wel ernstig achter hoor..haha!
Ja ik weet het Inky! @Gups: is op zich geen slecht idee, maar het is niet dat ik niet durf te rijden door de snelweg of zo, maar door mijn angstaanvallen die ik gehad heb.. die had ik dus van de week ook weer en nu moet ik daar van bijkomen om er neit steeds weer aan te blijven denken zodat ik straks weer opnieuw met therapie kan beginnen. waarschijnlijk wat verwarrend zoals ik het geschreven heb.. maargoed... Iig bedankt voor de tip!
Suus: ken heel goed je situatie....moeilijk hoor...je legt jezelf enorme druk op. Ik kan natuurlijk moeilijk voor jou beslissen, maar mij helpte het altjd als ik maar probeerde.....misschien lukt het niet, maar dan heb je toch geprobeerd. Je neemt een telefoon mee en gaat op weg, als het niet goed gaat, zet je de auto langs de kant en belt iemand. 99 van 100 keer gaf mij dat rust om verder te gaan. Ook al ging het in etappes....nobody is perfect meid! Maar probeer niet die aanvallen zo belangrijk te maken dat ze je vreugde in de weg kunnen staan...dat zijn ze niet waard....Ook al voel je je in en in rot tijdens zo'n aanval (ik weet 't als geen ander...) Ik wou dat ik dichter bij je iin de buurt woonde.....hadden we saampjes kunnen gaan...In september ben ik denk ik wel weer in de buurt! (centerparcs Ergerheide?) Inky: ach......die lieve Lars! Vreselijk hoor zo'n pijnlijk keeltje...tips? nee ik gaf spul idd via een spuitje als de dames erg hongerig waren (dus voor de melk) dan dronken ze het graag uit het spuitje.....suc6! Misschien met appelmoes mengen? Semmie: suc6 met wieg en namen..! Nancy: geniet van je vrije dag!...niet te veel hooi op je vorkje nemen! Gupsie: delegeren? jajaja....volgens mij doe je ondanks dat nog erg veel zelf.....'t veroorzaakt nog lekkega ook! hahahaha Gisteren had ik me laten strikken voor een babyshower. Deze werd dus bij ons in huis (lees: tuin) gevierd. 40 man.....wel gezellig en gelukkig viel de rommel achteraf mee. Hubbie is nog niet in zijn ritme en heeft veel last van warmte. Daphne en ik lopen nog met een snotneus. Laura is dus de sterkste mementeel..... Harry is komend weekend jarig.....pffff...wat zal ik eens gaan kopen?
Jah.. lekkage.. echt irritant! Maar ok ok, ik doe best veel nog zelf! Maar nergens lees ik dat ik bepaalde dingen niet meer mag! Wel lees ik dat het niet allemaal tegelijk hoeft, je wel wat extra op moet leveren, anders gewoon niet doen enz... enz.. Ow, ik heb vandaag een kandidaat gesproken voor de huishouding. Ze klonk erg leuk enthousiast via de telefoon. Ze werd aangeraden door iemand van de thuiszorg, maar zijzelf hebben haar niet in dienst. Dus.. toch zwart. Ze zal 15 euro per uur kosten. Niet goedkoop, maar als ze haar werk goed doet en ze is betrouwbaar, dan heb ik dat er wel voor over hoor. (onze vorige poets kostte 25 per uur en die was echt vervelend!) Donderdag hebben we afspraak in sprang met oppas. Zij zit NIET aangesloten via een GOB, maar goed, ze is wel het proberen waard. Ook hier enthousiast, maar niet dol enthousiast. Ik zou donderdagmiddag ook naar iemand anders gaan, maar die valt eigenlijk af omdat ze roken in huis. Lars wil dat gewoon liever niet. Haha.. vandaag ook al een heel gesprek gehad over de basisschool. Daar zijn we het dus ook niet over eens. Lars is voor praktisch, dus die school die vrijwel naast de deur zit, ik ben voor klik! Het moet goed voelen enz.. enz.. Inky, wat zijn nou meer dingen waarop je moet letten als je gaat zoeken naar een basisschool? Aansluiting op geloof enzo? of is dat niet zo belangrijk? Ik heb echt geen idee! Het speelt ook nog niet echt, maar ik vraag het me wel af! Ow en net gebeld met de PSZ en astrid mag al vanaf 22 mei mee gaan draaien.. COOL! Dan op dinsdag morgen en vrijdagmiddag! Spannend!
Lief van je, maar ik moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn. Ik heb er ruim 3 jaar terug therapie voor gehad en ik was er sindsdien vanaf.. waarschijnlijk moet ik gewoon goed ademhalen en het gewoon doen. Volgende week zal het allemaal weer wat makkelijker gaan.. dan hoop ik dat die angsten weer uit mijn hoofd verdwnen zijn.. Voorheen ging het toch ook prima.. dus het lukt me vast wel weer! parc Erperheide bedoel je.. in België...Is aardig in de buurt! Leuk park volgens mij... Aqua Mundo is ook echt super!
tIPS: (oeps caps) tips dus voor Lars: Bel je apotheek en vraag of ze die medicijnen niet in zetpil vorm hebben. Volgens mij werd mij dat aangeraden de laatste x, maar ik ben er niet helemaal zeker meer van. Sjee, lastig kindje vandaag hoor. Als ie netzoveel last heeft van zn keel als ik, dan kan ik m dat lastig zijn niet kwalijk nemen.
nou het zit er in! Welliswaar heb ik hem in de houtgreep gehouden en heeft remon het erin gespoten. Zijn hoofdje achterover en slikken maar. We zaten beiden bijna met tranen in onze ogen. Maar goed daarvoor hebben we in melk, sap, en knijpfruit geprobeerd. Niks nam ie. Dus 3 dosissen (haha klopt dat?) weggegooid! Gelukkig had ie voor het slapen eindelijk gene 39 koorts meer maar heb hem toch een zetpil gegeven. Het feit dat ik zijn tanden mocht poetsen en dat we ene heel boekje hebben gelezen zegt mij dat ie gaa topknappen. Nu nog duimen voor een goede nacht. @sabrine, Erperheide is niet zo ver weg. Gaan we dan meeten? Lijkt me wel super leuk hoor. Haha lig wel dubbel hier. Remon gaat zelf zijn laptop installeren pfff hij weet nog net waar enter zit. Die is straks voor woensdag al gecrashed. @gups, tja waar je op moet letten. Als je gaat voor gevoel en niet voor praktisch dan zou ik kijken naar de identiteit van de school. Dus welk geloof volgen ze en wat doen ze daaraan. Wij zijn bv katholiek maar doen daar niets mee. Ik zou de schoolgids vragen en die goed doorspitten (vaak staat die ook op internet). Je kan vragen wat de uitstroom is van groep 8. Dus praktijkonderwijs, havo, vwo enz. Ik zou ook zeker vragen naar de leerlingenzorg. Hoe gaan ze om met zorgleerlingen. Zelfstandig werken vind ik ook erg belangrijk haha ene hele waslijst dus. En als je kiest voor een bijzondere school, bv Montessori of Dalton ofzo dan moet je goed nagaan of en waar de middelbare scholen van diezelfde stroming zitten. Enz enz. Tegen die tijd moet je maar ff mailen. Dadelijk lekker greys anatomy kijken en dan in bad denk ik.