Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmm klinkt goed in bad....helaas moet het met een douche doen.

ik weet nog dat toen longontsteking had die antibiotica ook zo'n probleem was, ook wij deden het 3x per dag in de houdgreep, heel sneu maar het meest effectief.

En wat dat tiethangen betreft, tjeemp dat voelt idd erg lang geleden! ghihih zal me ook weer eens gaan verdiepen.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo wij hebben net even ene kaartje gevonden haha.
    We hebbne op de site gekeken van het merk waar we ook onze trouwkaart, geboortekaartje van Lars en de kerstkaarten van hadden. En daar stond ie tussen.

Dus dat is ook weer geregeld.

Gedichtje enz hadden we al dus afvinken die hap

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee ink, wat n goeie info over die scholen, ga nu eerst es neuzen!

4. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik bedoelde idd Erperheide.....is dat iss zo'n leuk park...? we zitten te denken aan een kleine 2 weken (1 volle week en 1 mid week) daarvoor willen we iets voor 1 week in richting van scheveningen /kijkduin...ons oog viel op Duinrell, maar nu hoorde ik dat die huisjes daar nogal oud, slecht, etc. zijn!

Wie heeft ervaring? tips?

Ik hoor het graag!

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Helaas, geen tips van mij. Wij nemen ons huisje altijd mee als we op vakantie gaan. ;)

6. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    dat zie ik ons niet zo snel doen...de klm ziet ons al aankomen...;)

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik ken alleen het park en het zwembad van duinrell dat is wel leuk. De huisjes ken ik helaas ook niet.

Hier een betere nacht gehad. Lars is rond 11 uur een keer wakker geworden om te drinken en om 4 uur daarna heeft hij tot 7 uur doorgeslapen. Ene goede nacht dus voor ons.

Vanmorgen riep hij om papa toen hij wakker was ipv te huilen en hij heeft banaan op. Het medicijn geven ging al onder iets minder protest.
    Nu zit hij alleen sesamstraat te kijken. Ik kan dus zeggen dat het beter gaat met mijn ventje. Ben blij dat we een kuurtje hebben gehad en dat ie er zo snel al vna opknapt.

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker dat Lars aan t opknappen is, kan jij ook weer n beetje bijkomen.

http://www.beeksebergen.nl/
    Ik vind de Beekse Bergen een topper! Je hebt een leuk speelpark (en best groot ook) en een strand, een klein zwembad en dan natuurlijk het dieren- (safari)park.

De huisjes waren wel netjes en de bedden sliepen heerlijk, maar toen wij er waren (Giul was toen 4 wkn) waren de huisjes wel enigszins verouderd.
    Nou blijkt per toeval dat mn buuv met haar kids in exact t zelfde huisje zat vorig jaar en die sprak over een heel leuk en fris geschilderd huisje. Leuke indeling en alles nieuw. (je begrijpt mn verbazing toen)

Ik wil er ook zeker weer es heen, want het was echt n topvakantie, hihi. (die week)

Giul janken. Ik hebnet n verjaardag afgebeld van de zoon van n kennis. Nou, zij vond het evengoed geen probleem, al had Giulian de pest, ze wilde gewoon dat we kwamen. Vanaf ik ophing is Giulian stil geworden, dus ik zet m nu ion de auto en we gaan alsnog! (heb ook n leuk kadootje, vind ik zelf)

9. Niet meer actief

Zo, mijn vloertjes is weer gedaan. Dan kunnen we er weer een jaartje tegen. Ik heb m'n kraambed besteld en we wachten nu nog op wat pakketjes..
    De nieuwe rolluiken worden op dit moment geplaatst... Het gaat goehoed!

En ik ga lekker helemaal niks doen verder!

Ow en we weten nu wanneer astrid wel wil slapen! Als het grote licht aanstaat EN de deur op een kiertje staat, dan wil mevrouw pitten! Hahaha.. Maffert!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, gelijk n tip voorInky: heb je je bed al op poten staan? Das beter voor je bekken.
    Oh, die rolluiken, die wil ik ook! Houdt de boel ook lekker koel in de zomer, heerlijk!

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi ja ons bed staat op poten. Ik neem aan dat je klossen bedoelt? Maar dat heb ik nog niet. Ons bed is vrij hoog en het in en uit stappen gaat goed.

Hier net de strijk weggewerkt in etappes verder doe ik ook niet veel. dadelijk alvast wat aardappelen schillen voor vanavond.

Remon ligt nu te slapen op de bank die heeft een begin gemaakt ana Lars zijn kamer maar Lars moest naar bed toe want die zat alleen maar te drammen beneden. Dus nu doen ze samen een tukkie.

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zo meisjes, mijn werkdagje zit er weer op
    heb alle boodschappen al in huis, dus dat is ook prettig.

twijfel even hoe of wat, omdat onze slaapkamer deur niet helemaal open kan, mag ik dan gewoon bevallen daar?

aan de ene kant, als ik nu iets krijg( buiten zwangerschap om) zal ik toch ook op brabcard de slaapkamer uit moeten...

heb niks gezegt tegen thebe of vk... ?

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey sabrina, de huisjes van duinrell zijn idd niet veel soeps, wij zijn er een weekend geweest en toen we daar vrijdags aankwamen hebben we er gelijk iemand bijgehaald, de spinnenwebben vlogen door de slaapkamers en er was niet eens gezogen of gedweild, de pedaalemmerzak van de vorige huurders zat er nog in.....we hebben ze toen een uur de tijd gegeven en als het niet in order was eiste we ons geld terug, echt vieze oude meuk vond ik het....bah. daarentegen, zwembad en park is wel heel leuk, maar toen wij daar waren was Luc bijna 2 en was hij voor veel dingen echt te klein, en Luc was aardig aan de maat hoor.
    De beekse bergen, tja daar moet ik minni gelijk in geven, dat is echt toppie, en ideaal met kleintjes. En wat vroeger de eemhof was is ook enorm leuk, en dat is volgens mij van cp, en kempervennen ook een toppertje!

Verder hier alles toppie, heb mijn wiegje klaar eindelijk, zal morgen is wat fotootjes schieten en plaatsen kunnen jullie het ook zien.

Heb nu wel ongelooflijk pijnlijke buik pfffff, zal blij zijn als de boys zo op bed liggen en ik even een koppie thee kan zetten en even relaxen....Sjoerd is voor de verandering weer eens aan het werk en zal pas tegen uurtje of elf weer thuis zijn.....grrrr begin daar nu wel van te balen hoor, vooral met douchen naar bed brengen en eten koken vind ik het lastig

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Douche je ze elke dag?
    Ik zou dan proberen dat niet aan het einde van de dag te doen, want dan is je lichaam al moe en heb je sneller last.
    Hier is elmar ook weer aan t werk, Brengt weer geld in het laadje en Giul ligt nu toch op bed.

Giulian zei net: Joewan en Soesa (Soetska, onze hond). Ik ben heel gelukkig!

Die verjaardag was me ook wat: Giulian en ik waren de enige visite.
    Er zou nog wat komen in de middag, misschien.
    Die jongens zijn onwijs druk en dol. Je wordt er bijna gestoord van. Ik ben echt geen watje hoor en ik zie dat het ook anders kan bij anderen. Sjee zeg.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @nancy, ik zou het wel even aangeven bij je Vk.

Nou remon is nog bezig hier de vloer is eruit, wand is gezet, extra leidingen zijn gefreest en nu moet hij nog de plinten van de muur halen zodat er morgen in een keer gestuuct kan worden.

Net van de fysio afgekomen en we hebben besloten om er voorlopig mee te stoppen. Ik heb er maar 1 dag profijt van en ik wil mijn behandelingen liever bewaren voor na de bevalling.
    Ik was al iets stabieler zei hij maar ik moet de oefeningen 2 keer per dag blijven doen en goed aan de tips en de houding blijven werken. Als het niet gaat dan zit ik er zo weer tussen.

Ik merk dat De Beekse Bergen in trek is. Ik zal eens informeren, Mijn broer werkt daar dus kan wel gratis in het safaripark enz. maar mss kan hij wel wat leuks regelen voor ons gezinnetje.

Verder heeft Lars vandaag 2 bananen, een bakje druiven en 8 poffertjes op. Dus het gaat wel weer goedkomen met mijn manneke. Hij had vanmiddag wel weer verhoging dus toch maar een zetpil gegeven. Morgen zijn we een dagje bij mijn moeder omdat het huis hier dan vol met werklui zit. Wordt ik wat ontlast en Lars vindt het daar altijd super.
    Ik zal wel de volgende dag moeten poetsen vrees ik. Hopelijk houdt Remon de troep een beetje in de hand.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Volgens mij kostte het al geen drol, Inky, hihihi.

Maar wat goed dat t zoveel beter gaat met Lars.

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He Minni, ik zag vandaag een kinderwagen van het merk Elmar...hahaha ik moest meteen aan jullie denken!

Hier gaat het vandaag best lekker... de poets is weer geweest en het huis ruikt weer lekker fris. Ik ben nog wezen shoppen met Lisa en Tim en zojuist is onze vriezer opgehaald. die hadden we verkocht.

Ow ik heb nu Paintshop Pro XI... heb gelijk de snelgids via bol.com besteld.. Kan ik weer wat nieuwe dingen uitproberen.

Morgen en overmorgen werken en dan gaan we naar brabant..hebben we nieuwjaarsreceptie van mijn familie... is alweer een jaar geleden dat ik de meeste voor het laatst gezien heb. (mijn familie telt nl ook meer dan 120 personen!)

Inky: fijn dat je de antibiaotica toch naar binnen hebt weten te krijgen.. gelukkig reageerd hij er goed op , icm de zetpillen. Hopelijk is hij weer snel beter!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee wat grappig. Waar?!

19. Niet meer actief

Hier zitten we ook te denken aan de beekse bergen voor een week of 2 op de camping aldaar in mei of juni ofzo.

Zo, we hebben een poets. Ze komt 2 keer per week voor anderhalf uur. Ze woont hier in het dorp en er was meteen een klik! Dinsdag begint ze!

Nu nog ff wat rondbellen voor oppas! Ik heb al een leuk telefonisch gesprek gehad met iemand, daar gaan we donderdagavond naartoe! Ik heb ook een gesprek gehad met iemand, maar die voelt toch niet helemaal lekker aan. Wel hier in het dorp, maar ze rookt en heeft verder geen kindjes in de oppas. Dus die ga ik morgen toch afbellen. Ook een leuke advertentie gezien bij een vrouwtje in dongen, dus die ga ik nu mailen!

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hey suc6 is het wat geworden?

Deel Deze Pagina