nou minni, ik vertrouw het voor geen cent.. hihi Enne de beekse bergen incl safaripark is helemaal toppie.. wij hebben combi abb. @ inky hopelijk is lars snel beter! @ gups je moet idd wel een goed gevoel hebben en ik persoonlijk zou het ook niks vinden als ze roken bij de kids. tot morgen!
Dank voor jullie berichtjes over de dramahuisjes van Duinrell...dit gaat 'm dus niet worden.....hubbie houdt wel van luxe...dus dat wordt nix....dan toch maar, denk ik eerst 1 weekje Kuikduinresort en daarna Erperheide voor kleine 2 weekjes... .Beekse bergen als alternatief voor duinrell kan niet, omdat we de 1ste week in de buurt van den haag willen zitten. Maar door de verhalen wil ik wel een dagje naar Beekse Bergen...ga van de week eens de website afstruinen Inky: blij te horen dat ie daar wat beter gaat. Minni/Nancy...ik ga ff neuzen (zenz)....hihi ....
jeeeh 30 weken vandaag! Nou hier zijn de mannen aan de slag gegaan. Vandaag wordt ook de laptop in orde gemaakt dus vanaf morgen heb ik mijn huis weer voor mezelf! Ik ga lekker bij mijn moeder vertoeven vandaag en me in de watten laten leggen. En ik denk dat ik daar ook maar eens lekker ga bubbelen. Tot vanavond dames. @gups lekker joh dat je ene poets hebt. Is anderhalf uur niet weinig? Oh nee de ene keer boven en de andere beneden toch? Heeft ze gene auto dan kan ze hier ook komen poetsen haha krijgt ze wel rijskostenvergoeding. Hoe is het trouwens met Lars? Nog last zijn zijn zij? Is er al iets uit de onderzoeken gekomen? @sabrina., ik weet dat er in zeeland ook en epark zit wat best luxe huisjes heeft naar horen zeggen. Aquadelta geloof ik. Of is dat ook teveel uit de richting? @semmie ik wil graag een foto zien van je wiegje hoor.
Nee, ze heeft geen auto.. sorry! Lars heeft geloof ik nog wel last van zijn zij. Hij zegt er weinig over. Hij moet volgende week pas voor een echo, dus de resultaten laten wel even op zich wachten. Hij heeft ook niet zoveel haast, nou dan zal het wel meevallen denk ik! Hey minni, vertel over die nieuwe dan. Ben wel benieuwd. Ik kan nog wel meelezen, maar weer via cloaks, dat duurt zo lang.... Overigsn vind ik hun nieuwe forum erg onoverzichtelijk geworden. WE zijn vanmorgen weer eens op eennormale tijd eruit gekomen. Het lijkt erop dat Astrid er zelf niet zo goed tegen kan om uit te slapen. Dus tegen 10 uur weer even slapen en dan kijken we vanavond wel hoe moe ze is. Gisteren ging in ieder geval weer meteen slapen (met licht aan) Wauw.. die rolluiken, daar zijn we echt blij mee. We hebben 3 elektrisch en 3 handmatig en oi.. ik zit er toch wel aan te denken er nog 2 ook elektrisch te doen haha Deze ochtend houden we een pyama ochtend. Dan na het slaapje gaan we douchen en wat boodschappen doen. Even er uit, want ikmerk dat wanneer mijn hub veel thuis is, ik ook amper wegga met astrid! Tsja en het kind moet ook zo nu en dan luchten hè..hahaha
Goedesmorgens allemaal, pfff die rellen bij zenz ik vind het nogal wat hoor, ik mis ook nog zoveel oude namen, muis, demi, xara, enz enz of zijn juist die allemaal gebanned? Och eerlijk gezegt, ik weet niet eens waar het psies over gaat en eerlijk het interresseert me ook vrij weinig... wij hadden weer een heuze k nacht...pfff Sem wakker van 0;00 tot 2:00 en van 4:00 tot 5:15 pfffff Vannacht zet ik het camping bed in de kamer en als hij weer zo jengelt gaat ie maar beneden slapen, dat nachtspook van ons.....kan die met kyoki onze kater verhalen uitwisselen...ghihihi Sabrina de Roompot in zeeland is dat niks?
He Gups: Lisa slaapt ookal een week of 3 met het grote licht op haar kamer aan. We mogen hem ook niet uitmaken als we zelf naar bed gaan want dan wordt ze wakker en zet ze het op een gillen en maakt ze zelf de lamp weer aan. We hebben dan ook een spaarlamp op haar kamer geplaatst.. Hopelijk is het een fase! @Sabrina: ik weet helaas geen andere luxe vakantiewoningen.. behalve dan waar we zelf naartoe gaan.. maar dat ligt in Drenthe.. 7 km van het dierenpark Emmen vandaan. @Inky: Sjee 30 wkn alweer.. het lijkt wel of jou en gupsie's zwangerschap nog sneller gaan dan die van mij.. en die vond ik al veeel sneller dan die van Lisa. Nog even en jullie kunnen weer genieten van je hummeltje! @Minni: Ik zag er iemand mee lopen hier in ht winkelcentrum...met die wagen.. het was echt een ELMAR wagen, want het stond er met koeienletters op. (onder op het mandje) Maar het is wel een oud merk zo te zien. @Semmie: alweer een rel? whahahahah... wel jammer dat we nu idd niet kunnen meelezen.. Wij waren toch echt niet zo erg als de JJAS-mama's (ehm ja "mijn" groepje mama's) Zij hebben nu ook een nieuw forum en Monique wilde zich aanmelden maar mocht er niet op geloof ik. Ja die zijn allemaal geband.. maar hebben dus zelf een nieuw forum gemaakt.
Klopt Susanne maar ik ben ook geen juni juli augustus september 2006 mam....scheelt een jaar....hihihihihihi..... En de rel bij zenz is eigenlijk al overgewaaid...er heeft zich iemand aangemeld met een heel erg bijzonder verhaal....naar mijn idee is het "fake"..... Ik ga zo alles in de grondverf zetten en hopelijk morgenavond in de juiste kleur..... Omdat we de zolder leeg moeten halen in maart en we daar geen kids bij kunnen gebruiken stuurt Marco ons een weekend weg.........we gaan naar de Eemhof........ik en de kids en een vriendin met kids..........
Oeh, wauw Semmie, wat n geweldige wieg en een heel leuk kamertje, Gaaf! Gups, geef me ff je e-mail adres, ik heb wel iets voor je. -x-
Ik heb de mail ontvangen en je reactie teruggestuurd minni.. Overigens sta je ook weer in mijn MSN. ZOals ik al zei.. sommige meiden mis ik eigenlijk wel een beetje op msn namelijk!
Nou dat verhaal op zenz...pfff ik ga er niet eens op reageren, als ik begin ben ik binnen notime gebanned ghihihihi. Maar ik vind het errug wazig, ongelovig en raar! Wij zijn lekker een daggie bij opa en oma geweest! Ga nu de jongens drinken geven en dan......snurkie snurkie voor die donderstralen...tot straks
Hier een mijlpaal....Isa heeft 200 gram zelfgemaat eten op.....hutspot. Het is maar goed dat ik moet werken morgen wat zullen die luiers stinken....
wauw wat goed Monique, lars eet nog steeds niks haha. Vandaag een echt zware dag gehad. Ik heb veeeeel pijn gehad. Pff Lars is niet bij me weg te slaan en wil alleen maar mama en dragen en knuffelen. Toen ik thuis kwam en de zooi van het stucen hier zag moest ik spontaan janken. WAT EEN ROMMEL. Gelukkig heeft Remon het meeste opgeruimd maar er zal nog wel ff gestofzuigd moeten worden. Morgen ga ik niet werken ik ga proberen ene beetje bij te komen van vandaag. Ik wil ook wel weten wat er op zenz gaande is. Minni je hebt mijn mailadres dus kom maar op.
Jezus, ik heb te veel toilet en te weinig forum gezien merk ik wel. Heb even 6 pagina's bij mogen lezen! Semmie, gave kamer! Is Sem afgelopen nacht nog aan het spoken geweest? Gefeliciteerd met je poets Deboor, hoop dat ze goed bevalt en dat dit hetzelfde geld voor je oppas. Ik zou ook niets zien in mensen die roken in huis, lekker een kind wat naar asbak ruikt.. Hoe is het met jullie nieuwe laptop afgelopen Inky, heeft Remon hem zelf kunnen installeren? En 30 weken alweer nog maar 10 (hooguit 12 te gaan)! Hoop dat je moeder je lekker in de watten heeft gelegd..Poeh Larsje alweer ziek! Arme manneke heeft het ook vaak te pakken, mss idd een idee om die amandelen eruit te halen, als ze zo vaak ontstoken zijn..heb geen alternatief voor de antibiotica, Lotte had het op een gegeven moment ook door en die konden we niet meer misleiden. Toen bij haar ook weer overgestapt op het in de houtgreep houden en via spuitje het spul naar binnen. Beterschap! Wat heerlijk Nancy dat je minder kan gaan werken! Heb je trouwens nog met je moeder gesproken over dat voorval van laatst waarbij ze je niet helemaal begreep? Mijn moeder heeft een hele tijd paniekaanvallen gehad, ik kan me niet voorstellen hoe zoiets voelt maar het schijnt doodeng te zijn. Hoop dat je een manier vindt om het te doorbreken Suus! Sabrina, weer mooie plannen voor de vakantie zo te lezen! Heb geen ervaring met Duinrell (hoewel jarenlang vlakbij gewoond) en ook niet met de Beekse Bergen (hoewel opgegroeid in die omgeving ). Maar ben ervan overtuigd dat jullie vast wat moois gaan vinden! Jeeh alweer een rel bij ZenZ? Ik mag sinds dat nieuwe forum ook niet meer meelezen, blijkbaar weer een volledige ban. Maar ik heb natuurlijk vanaf mijn werk even gekeken en vind het er ook niet duidelijker op geworden. Trouwens...de hoeveelste keer is dit wel niet dat er een nieuw forum is? Als je goed op de url hebt gelet zie je dat dit een .be adres is. Zouden ze in NL niet meer gesponserd worden (lees rekeningen niet betaald)? of die ik nou een hele slechte insinuatie? Tja en dan hier.. wij wonen in k*ts en poep land Zaterdagavond hoorden we Lotte via de babyfoon overgeven en eenmaal boven troffen we een zielig hoopje uk aan. Lotte verschoont, combisleeper in de was, bed verschoont etc. We dachten dat het weer ging dus Lotte weer in reserve slaapzak en lakentje/dekentje naar bed. Nog geen 5 minuten later begon het weer maar nu veel heftiger. Matrasje op een plek helemaal doorweekt, Lotte doorweekt en haar kamer stinken als een gek. Lotte in bad gezet en intussen alle ramen open gegooid en bed weer verschoont. Bij overburen een slaapzak geleend en op het moment dat we Lotte weer wilden aankleden kwamen er weer een paar flinke golven uit. Al met al heeft ze 4 keer achter elkaar overgegeven en pas uren later is ze weer gaan slapen met hoofdeind van het bed omhoog. Vanaf zondag heeft ze flinke diarree die nog steeds niet over is. Maandagavond voelde ik mezelf helemaal wegtrekken, zag zo wit dat een lijk er jaloers op zou zijn en heb koste wat kost de boel ingehouden om maar niet te hoeven overgeven. Niets gegeten en vroeg naar bed gegaan, om middernacht hoor ik Roeland boven het toilet hangen. Blijkbaar was hij onderweg naar huis ook al ziek geworden en is een berm in gereden om via portier ook maar even te spugen. Resultaat, 3 hoopjes zielig aan de broekhoest en flink misselijk. Voor Lotte ga ik morgen de HA maar even bellen want die heeft al vanaf zondag flinke diarree, gelukkig eet ze redelijk en drinkt ze goed. Ik ben uren geleden begonnen aan deze tekst, intussen zal er weer een hoop bijgeschreven zijn en ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn te schrijven..duik nu mijn bed in..
sjee Wen.. dat is wel heel naar zeg. Allemaal tegelijk ziek.. Gatver! Ik ben terug van de fysio. Goed nieuws is dat het waarschijnlijk niet echt mijn bekken zijn, maar de spieren. Mijn linkerbeen is altijd wat beperkt geweest en daar voel ik nu ook de pijnen (vanuit mijn lies naar mijn been). Nu blijkt die been dus ook wat dikker te zijn en voelt stugger dan de rechter. Alle oefeningen die ik moest doen, leverden geen pijn op. Dus nu ga ik massage krijgen. Als de bevalling voorbij is, moet ik foto's maken van mijn heup, want ik ben wel duidelijk wat beperkter in links dan in rechts. Ik mag alles wel rdelijk blijven doen. Gewoon blijven bewegen, blijven zwemmen met As. Maar geen badkamers schrobben enzo. Nou dat hebben we opgelost. Ik ben nu druk bezig met wassen van de babyspullen. Op 1 of andere manier heb ik het nare idee dat het niet zo heel lang meer gaat duren.. Ik droom al 2 nachten over bevallen en vooral de weeën. Haha.. nu weet ik of ik die weeën gedroomd heb of niet. Het voelde behoorlijk echt aan namelijk. Ik zal morgen eens een foto maken van mijn buik. Alhoewel hij niet enorm is, hangt hij wel aan mijn lijf. Ik draag echt volledig voor.. Verder niets te liegen. Ik ga nog ff wat spullen bestellen online voor de zaak.