Hier en baaldag.......ik heb een pestbui en Isa ook. Niks is vandaag goed en loop geen meter bij haar vandaan want anders!!!!!!!!! Isa comuniceerd op het moment door naar je te gillen en denk maar niet dat ze het opgeeft........ik ben blij dat ze over een uurtje in bed ligt en hopelijk slaapt tot morgenochtend. De afgelopen 2 nachten was het feest........
Ach arme Monique, ik wens je sterkte voor de komende nacht. Ik hoop dat Isa je dan toch een keer met rust laat, zodat jij ook je welverdiende rust kunt krijgen.
Ze ligt nu ruim een uur in bed en tot nu toe is het STIL..........Marco heeft net mijn blonde haar geverfd. Het moest bruin worden maar het lijkt zwart..............hihihihihihihi.........nu weet ik zeker dat Isa morgen de hele dag gaat gillen.....Ik vind het zelf super maar Marco heeft eigenlijk niks gezegd.....
O,Monique, ik ben reuze benieuwd. We gaan t zaterdag meemaken! En Isa: sssst! Je bent nu een grote meid, he?!
Als ik teveel comentaar krijg en als het me gaat tegenstaan ( de kleur ) dan hoef ik het maar ongeceer 48 keer te wassen en het is eruit..........wwwwhaaaaa hahahahahaha
3 maal is scheepsrecht........weer rond half 11 wakker en weer feest.......rond 12 en weer i bed en vanacht om 02.00 klaar wakker........erg gezellig allemaal maar niet s`nachts........en kletsen is ook erg leuk maar ook niet midden in de nacht....rond 4 en was het weer rustig.........ben gesloopt!!!!!!! Isa schrok niet eens van mijn haar gisterenavond en Kim vroeg vanochtend of het er met 1 keer wassen uit was........duidelijker kan het niet.
Hahahaha, ik moet wel lachen, maar ik vind het erg sneu voor je. Lekker zeg zulke dagen (nachten) vlak voor Isa haar verjaardag. Kan je net niet hebben. Vind Kim het echt niet leuk, of is t gewoon ff wennen? Giulian heeft zn eerste fles bijna opgedronken! 175 ml ging zo op! Hij heeft al 1 hapje fruit binnen. Ik ben me klaar aan t maken voor n wandeling. Tot laters.
Mijn vriendin kwam vanmorgen haar zoontje brengen en toen ging Kim heel hard lachen.....mamma ze zullen wel schrikken als ze je haar zien.....heel jammer voor Kim maar mijn vriendin vond het echt heel mooi..........arme Kim net niet in haar straatje.....
hihi Ik heb net lekker gewandeld met kind en hond. Daarna zag ik de voortuin en ben ik daar aan de slag gegaan. Knapt allemaal lkker op. Ik ga mn kind op bed leggen!
Ik bven er ook al uitgeweest........hond uitgelaten en daarna boodschappen gedaan. Vanmiddag om 13.00 komt er een oppas voor Isa. Degene die zou komen heeft op het laatste moment afgehaakt omdat deze het niet zag zitten met Isa.....ppppppppffff....nu maar hopen dat deze wat meer uithoudingsvermogen heeft en het wel aankan dat Isa het eerste half uur huilt.......hahahaha........ Elena hoe gaat het met jou? Ik heb al een tijdje niks meer gezien en ik hoop dat geen bericht goed bericht is. Je zal ook wel druk bezig zijn met de voorbereidingen van Eva haar eerste verjaardag..... Inky en Deboor ook alles goed met jullie en de kids? En toontje alles goed met jou en Marisje had zich ook aangemeld maar daar heb ik nog weinig van gezien. En Wen hoe is het met jou en je mooie meid!!!!!!!! Nog 1 dag...........
ik ben er nog met mij alles goed voel me al weer wat fitter we hebben een slaakamer voor Noah gekocht echt heel mooi kan helaas geen foto plaatsen heb er alleen een folder van en geen scanner we gaan een dieren kamer maken , boerderij jungle achtig , we hebben wel een gewooon bed gekocht maar weten niet of we hem daar al in leggen zien we tegen die tijd wel monique nog een dag en dan is isa al weer 1 jaar wat gaat het hard he hier duurt het nog een maand dus ook al langzaam aftellen.
maak n foto van de folder! Ben wel benieuwd!Waneer komt die kamer, of hebben jullie m al staan? Ik ben vandaag lekker bezig. Giulian heeft nu al 400 ml binnen. Ik denk dat t nu weer helemaal goed zit met hem. Ik heb net pas alle slingers weggehaald. Mn huiskamer is in 1x 2maal zo groot geworden en ontzettend licht trouwens. Grappig hoor. Als Giulian zo ligt te maffen, zal ik de balonnen weggooien. Hij is er nu erg op gefocust en brult 100uit als ik er 1 weg maak. Ik ga n happie maken voor mezelf en groente lasagne maken voor vanavond. Wij gaan echt lekker eten!
Hier ook een lekkere dag. Strijk is gedaan, de grote boodschappen zijn gehaald en opgeruimd, kleine boodschappen wandelend gedaan, administratie bijgewerkt, was opgevouwen en opgeruimd en dadelijk ATWT en dan eten en sporten. Heerlijk hier. Gisteren wel een bloedbad. Deboor kan gewoon een halve dag oppassen op 2 dreumessen van 1 zonder dat er iets gebeurd en ik kom ff thuis en Lars valt een tand door zijn lip. Zo dat bloed man. en reken er maar niet op dat ie het liet koelen door mij, no way!! Dus nu een dikke lip. Morgen hebben we bosdag op school en vrijdag workshops met een grote groep kinderen. Dan hoef ik nog maar 4 dagen te werken voordat voor mij de grote vakantie gaat beginnen.
Mooi vooruitzicht Inky.....beginnen bij jullie dan de grote schoolvakanties al!!!! Hier pas 24 juli t/m 4 september dus Kim moet nog ff........ Goede berichten toontje en wat spannend voor Noah een dierenkamer...als hij maar niet bang wordt! En Giulian doet weer goed zijn best...ik zal aan Isa vragen of zij Giulian eens ernstig gaat toespreken en ophoud met zijn moeder gek te maken......hihihihi Nou hier is dus de OPPAS geweest.....ze kwam om 13.00 en had maar tot 15.00 de tijd. Dit was dus niet de afsraak maar voor een eerste keer OK.........ik ben met Kim om half 2 weg gegaan en was even na half 3 terug.........Isa heeft al die tijd gehuild en was ontroostbaar....arm kind als het zo moet beleef ik er niet echt lol aan. Volgende keer hopen dat het beter gaat en anders laat ik dat maar varen........ Vanavond slingers ophangen en ballonnen opblazen ze is tenslotte morgen echt jarig en die dag willen we niet helemaal voorbij laten gaan.....mijn beide oma`s komen.........ik ben benieuwd wat Isa met haar taartje doet.....de echte taart komt zaterdag.........
spannend... Er is er 1 j.... Nog niet helemaal he. Arme Lars heeft n dikke lip? En hoezo dat t door jou zou komen, heb je hem op de grond gegooid dan, Inky? Is Eva zaterdag ook 1? Ja zeker, he?
Jee wat een feestvarkentjes in het vooruit zicht zeg.. leuk leuk .. alvast gefeliciteeeeerd allemaal.. en Isa.. dat heb je maar mooi gefixt, alweer 1 jaar!!!! Tja Inky, kan gebeuren , is Lars erg geschrokken? Minni: He wat goed dat Giul alweer 400 ml gedronken heeft.. zo te lezen gaat hij weer de goede kant op! Toontje.. ik ben zeer benieuwt naar het kamertje van Noah.... hoop dat je snel een foto kan maken!
ISA!!!!!! Gefeliciteerd! ik hoop dat jullie allen een geweldige feestelijke dag zullen hebben! Hoe bevalt het 1ste taartje????. Je krijgt een vette knuffel van Daphne en Laura... Inky: ach....het ene moment is een dreumes nu eenmaal lomper dan het andere moment...haha...dat ligt niet aan jou hoor...toch? Is de dikke lip an weg? Minni....gelukkig eet en drinkt Giul weer lekker....wat een rust he...kan je weer even diep ademhalen.....Hoe is het met hubbie? Is hij geheel beter? Hier 2 meiden die lopen als kieviten!