Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    gussss.wen...ik wordt helemaal naar van jullie gezinsdrama......blehhh...blijkbaar een erg besmettelijk virus zo te horen! Hoop dat de kotserij en schijterij snel onder controle is.

Gek eigenlijk dat ik nog wel kan lezen bij zenz...zouden ze mij vergeten zijn geheel te bannen?

Inky: volgens mij trekt Lars je laatste beetje energie bij je weg....goed rusten wanneer het kan! Hangerigheid na ziekte duurt hier altijd ook veel langer dan de ziekte zelf....kan idd erg vermoeiend zijn.....

Grote klasse ISA! maar.....er gaat ook weinig boven mama's eigengemaakte hutspot! ....en dan nog de Eemhof is het vooruitzicht...boffert!

Gupsie: badkamer schrobben....ieks.....nee dan is zwemmen een leukere bezigheid...pijn is misschien niet anders, maar ik kan me voorstellen dat het goed nieuws voor je is dat het een spierenkwestie is...is ook gekeken of je benen even lang zijn?

Hier is vandaag mijn terrastafel en bank van steigerhout binengekomen. Staat super!

Ook de kinderkamer is binnen, maar dat laat ik ff in de doos op de logeerkamer staan, want eerst moeten we de gehele kamer verven (blehhh...we zijn allebei geen doe het zelvers.....dus moet ik slachtoffers zoeken...hihi)

Zeeland....ja voor mij optie maar hubbie vind het te ver...maakt mij nix uit als het maar vlakbij de zee is.....we kijken dus nog ff verder....

wie trouwens op vakantie wil naar Curacao in september kan me ff een pm sturen....ons huis is weer 3 weken vrij.....voor ervaringen: vraag wendy...

waaien jullie morgen niet weg? sterkte!

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou sabrina die hangerigeheid kost idd veeeel energie. Blijf vandaag ook lekker thuis om veel te slapen. Lars breng ik vanmiddag weg. Remon doet de boodschappen dus ik hoef niks te doen verder.

Helaas zijn de nachten nog steeds bagger. Lars wordt nog 2 keer per nacht wakker. KLinkt voor sommigen misschien niet als veel maar het breekt behoorlijk op. Gelukkig hoef ik er niet uit en gaat Remon iedere keer maar goed je bent wel wakker.

Verder is de schilder langs geweest die gaat volgende week zaterdag beginnen dus het einde komt echt in zicht. Hopelijk ben ik dit weekeind wat mobieler zodat we zeil voor de kamer kunnen gaan bestellen.

@sabrina, dat steigerhout komt toch uit Nederland? Remon moet daar een groot wandmeubel van maken in opdracht van iemand. Mooi spul hoor. Hij gaat er ook voor ons ene kast van maken voor Lars zijn speelgoed in te doen hier beneden.

@gups, wat fijn dat het je bekken niet zijn kan je lekker veel blijven doen. En al aan het wassen joh? Je bezorgt mij de kriebels als ik dat lees. Ik was er nog relaxed onder maar nu denk ik dat ik ook maar moet beginnen.

@wen, veeeeel beterschap zeg. Wat sneu allemaal ziek. Gelukkig drinkt lotte goed. Succes bij de HA vandaag.

Hier was de kleine al ingedaald?!?!? Wil dat zeggen dat ie dan ook eerder komt? Dat ben ik eigenlijk vergeten te vragen? Ik weet wel dat Remon ineens meer haastmaakt, dus zolang die het denkt vind ik het prima. Maar liever wacht ik nog ff 7 weken. Ook krijg ik over 5 weken weer een echo. Dat doen ze tegenwoordig standaard in onze praktijk. OMdat ik thuis wil bevallen willen ze er zeker van zijn dat de kleine goed ligt. Dus nog een sneak preview van de ukkepuk over 5 weekjes.

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey inky, die gebroken nachten, die zijn hier bekend, en of je er nu 2x of 4x uitmoet, je hebt een gebroken nacht en die vallen zeker met een zwangerschap NIET mee, ik weet er alles van.....ik hang hier de vlag uit als Semmieboy eindelijk eens standaard door gaat slapen. Want de keren dat ie dat nu in anderhalf jaar gedaan heeft kan ik op 2 handen tellen....niet vaak dus.

Hey isa goed gegeten meis, dat wordt dus stamppotjes koken Monique..ghihihi

Oeh Gups je drolleke met nog wel even blijven zitten hoor......maar niet meer poetsen...dat laat je aan mien dobbelsteen over en houd jij je maar lekker bezig met die schetige beebiewas....

Ga nu een jengelende kleuter zijn brood geven want hij wil het.....................NU!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    @ Wen, zo de wc van heel dichtbij bekeken en dat dus een aantal dagen achtereen. Bah zeg!
    Ben echt blij, dat ik de afspraak heb afgezegd! (beetje cru misschien)
    En zou t door onbetaalde rekeningen zijn? Ik heb gehoord dat dit nieuwe forum een professioneel forum is, geen idee hoor, mij kan je alles vertellen.

@Sabrina, een nieuwe kamer voor de meiden? Nieuwe bedden neem ik aan en nog meer ook? Ben best benieuwd.
    @Inky en Sabrina: ben reuze benieuwd naar die meubels van steigerhout!

@ Gupsy: goed dat het je bekken niet is, maar wat dan wel... Bummer dan toch evengoed.
    Wat een gekloot het zwanger zijn deze ronde voor jullie, zeg. Dan ga ik toch wel mn zegeningen tellen, want die extra ellende daar zitten we hier ook niet op te wachten. Kan ik kind nr 3 wel zeker op mn buik schrijven (vrees toch al t ergste wat nr 3 betreft).

@ Inky, wauw nog een echo, echt leuk! Doe hem de groetjes als je m weer ziet. ;)
    En als je kindje is ingedaald betekent het alleen dat de navelstreng niet meer tussen de uitgang en het kind kan komen tijdens de bevalling en dat je kind op die manier zou kunnen stikken.
    Wel bijzonder nu al ingedaald, want met een 2e of volgend kind gebeurt het vaak dat het kind pas indaalt vlak voor of tijdens de bevalling.
    Het heeft niks te maken met of je kind nu eerder komt, heb ik begrepen (ben geen vk natuurlijk).

@Gupsy, ik hoop toch echt dat je kind minimaal nog n week of 6 blijft zitten waar ie zit. Maar evengoed: 6 weken zijn ook zo om. Sjemig, wat gaat jullie zwangerschap snel zeg.

@Inky, 2 x per nacht wakker. Wat n dráááma! Moet er echt niet aan denken. Giul had t trouwens ook na zn keelontsteking (begin dec) en toen we door hadden dat zn keelontsteking over was, hebben we m gewoon weer laten brullen, of ff erheen en een fles gegeven en dan weer weg. Het was toen in no-time over! Hoop dat Lars nu ook weer snel lekker gaat doorslapen.

5. Niet meer actief

ik vind deze zwangerschap inderdaad superrrr snel gaan.

Ik ben lekker beurs van gistren maar na het douchen ging het al beter. Vanmiddag zwemmen, en over een uurtje ff tukken. Ik ben er al aan toe eigenlijk haha..

Sabrien. Gaaf dat je spullen binnen zijn. Het zal vast heel mooi staan. Je ziet dat dit soort meubelen nu ook in nederland zijn intocht maakt! (was toch van steigerhout gemaakt?)

@inky.. tsja. het is nog maar max 10 weken voor jou hoor.. Lijkt lang, maar toch..

Hmm ik moet niet vergeten de kennismakingsafspraak voor vanavond te verzetten. Mijn hub kan niet mee, en dat wil ik wel namelijk!

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja langer dan 10 weken duurt het zeker niet dan word ik ingeleid. Ach we zien wel ik ga zo ook lekker slapen.

@minni, dat drinken geven is juist het probleem. Door de hoge koorts bij zijn keelontseking dronk hij 2 bekers leeg op ene nacht.
    Nu heeft hij geen koorts meer maar roept wel 2 keer per nacht om drinken.
    Vannacht mag Remon op de bnak slapen en ga ik hem laten huilen (ik kan daar beter tegen). Hij is niet ziek meer en overdag mag ie nog best wat zielig zijn maar 's nachts moet ie slapen!

Nou wij duiken er ook in. Daarna douchen en badderen en dan hem naar oma brengen zodat ik thuis wat kan doen.

Oh ja dat douchen samen gaat ook niet meer met zijn 2e. Lars krijgt onbedoeld toch spul van mij op zijn huis en je raadt het al., helemaal onder de uitslag. Dus kan alleen met hem douchen als Remon er ook is en dat die Lars aanpakt als hij klaar is. Ik bne niet van plan mezelf met dat babyspul te wassen igg niet mijn haar.

Kom strakkies nog ff kletsen

7. Niet meer actief

dat is wel jammer ink, dat samen douchen niet zo meer gaat. Astrid gebruikt gewoon wat wij ook gebruiken. Ik heb nog wel shampoo van zwitsal, maar dat vind ze verschrikkelijk. Ze heeft liever andrelon.. Nou ja, ook goed! Ik maak de zwitsal wel op hahaha. Maar is dat zoiezo niet vrij zwaar voor je? Ik vind het al behoorlijk pittig namelijk om samen met as te douchen. En jij met je bekken lijkt me dan helemaal niet prettig.

Ow... Astrid is waarschijnlijk net als jullie kids VRESELIJK VAN HET NADOEN. Als ik moet bukken, dan kan ik dat nu niet meer zonder kreunen..haha. En nu heb ik hier dus een kreunende dame rondlopen. Als ze gaat tillenis het kreunen, bukken kreunen, opstapje kreunen..kleine aanstellert is het hahaha..

Hmm mijn kraampakket komt pas 4 wkn voor de bevalling. Dat vind ik eigenlijk wel laat, maar goed! Het is niet anders.

Het pakket van de hema was echt geweldig. Het is echt niet onaardig wat ze daar verkopen en zeker vele malen goedkoper dan in een babywinkel.

Gisteren was ik bij de zeeman voor ondergoed voor as. En daar waren hempjes en onderbroeken voor 50 ct! Ook grotere maten hoor.. Ze hadden bij ons bijna geen rompers in 86/92, dus heb maar broekjes gekocht..

Ik hoop dat mijn koffie vandaag binnenkomt. 3 dgn geleden besteld, maar nog niet ontvangen. Meestal is het er de dag erna. En de koffie is bijna op (en niet te koop in de winkel)

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    is dat speciale koffie dan?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    jee alweer zoveel geschreven..

@Minni: bedankt voor de mail ..hihi wel een vreemd persoontje hoor.. die nieuwe daar!

@Inky: Nee helaas wil dat niets zeggen over je beebje.. hij kan nog best tot 40 wkn blijven zitten ookal is hij nu al ingedaald.. Wel fijn hoor, ik heb tot 37 wkn op de grond moeten gaan liggen omdat Tim nog niet ingedaald was...Gelukkig kwam hij pas bij 40+5 wkn.

Wow Sabrina: wel foto's hoor..ik ben zeeeeer benieuwt naar je kinderkamer!

Mischa is vanmorgen naar de HA geweest. (nee gelukkig NIET voor een verwijskaart voor de uroloog)
    Een tijdje terug heeft hij een spier verrekt in zijn schouder/arm.. hij had er nog steeds last van en nu moet hij gaan sporten. Helaas kan hij daar dus ook echt geen tijd voor vrijmaken. De HA had nl daarom ook voorgesteld om te gaan hardlopen voor zijn conditie.. dit ivm stressvol werk en evt RSI in zijn schouder... maar ook vooral voor ontspanning.
    Hij wil best hardlopen, maar dan moet hij nog de deur uit als hij dat wil gaan doen en omdat we allebei vrij onregelmatig werken en er dus niet altijd tijd voor is, gaan we dus waarschijnlijk een loopband kopen.. dan kan hij dat evt doen als de kinderen op bed liggen en ik werken ben. En dan kan ik dat ook wekelijks doen om wat aan mijn conditie te doen.

Straks weer werken en dan ben ik 5 dgn vrij! Jippieeee

ow.. 30 januari heb ik hier een Mylene party.. heeft er nog iemand wat nodig? hihihi

10. Niet meer actief

Nespresso.. niet speciaal, wel lekker!

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Yesssss... heb net een goede koop gedaan joh!

Heb een nieuwe autostoel voor Tim gekocht...voor als hij straks 9 maanden is...Dezelfde kleur als die Lisa heeft.. (dat wilde ik perse) voor 109.- euro.. een nieuwe autostoel! gekocht bij babycare.nl..

Ik ben blij blij blij!

12. Niet meer actief

wat leuk suus.... !Maar zit lisa dan nog in diezelfde stoel als Tim naar de autostoel overgaat?

Ik kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat Astrid nog zo lang in deze autostoel zit.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja die stoel van Lisa is tot 3,5 / 4 jaar!(18 kg) Dus daar moet ze nog wel een tijdje inzitten.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Heb net een bod gedaan op een heel ienie minie schommelwiegje, heb 25 euries geboden en werd meteen gebeld, ga het wiegje zaterdag ophalen in capelle aan de ijsel.

Ik wil het wiegje bij ons op de slaapkamer zetten, ideaal voor de nachtvoedingen.....mijn paps moet hem alleen even wit maken, kleur is nu grenen, maar mijn vader is schilder dussss....komt goed komt goed......ben zo blij.....25 euries inc. matras die maar 5mnd gebruikt is voor 1 kindje ...whoehaaaa tis is my lucky day...ghihihih

Suus ook al zo'n goede aankoop, leuk! ghihhi Mylene heb ik ook veel producten van...mijn schoonzussie is vertegenwoordigster van mylene...zit dus lekker dicht bij vuur....soms krijg ik potjes waar drie likjes uit zijn voor noppie.....jum jum....en vaak alleen omdat ze nieuwe verpakking hebben of omdat het niet fraai staat als er mega veel uit de potten is....ben er altijd onwijs blij mee want de spullen zijn niet goedkoop....vind de spullen voor in bad/douche altijd zo onwijs lekker en de luchtjes....mmmmm

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ooh, Sem, fotofotofotofoto!
    Ben benieuwd naar dat wiegje!

16. Niet meer actief

Dat is een goeie deal Sem.. klinkt niet gek!

Ja suus, dat is die stoel van ons geloof ik ook, maar ik kan me het nog niet helemaal indenken hoor.

Astrid heeft even gevlogen vandaag hahaha.. We waren bij de sportschool en ik had astrid aan de hand en ineens hing ze zowat op ooghoogte! Die tuttebel vond het wel grappig. Ik moest zowat aan de zuurstof, maar zo achteraf .... LOL

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha gups zie het helemaal voor me.
    En idd Lars doet ook alles na. Vooral met woorden zeggen maar ook bv als we op de tafel tikken of met dansen, wel erg leuk hoor.

Wauw wat een goede aankopen hebben jullie gedaan allemaal zeg. Remon heeft net bij de boekhouder gehoord wat we aan de belastingdienst moeten betalen deze maand boeoeoehoeoeoe voorlopig maar ff niets kopen meer hier en de maand uitzitten.

Gelukkig heb ik wel goed nieuws. Mijn moeder komt vanaf maandag iedere dag hier koken en in het weekeinde eten wij dan daar. Ze wil dat we gezond eten en tja ik kook niet en Remon heeft er echt geen tijd voor!

Verder heeft Lars me getrakteerd op 3 uur slapen vanmorgen dus heb lekker bij kunnen tanken. Nu is hij bij mijn moeder en heb ik net wat administratie gedaan. Dadelijk gaat Remon de boodschappen doen en ga ik boven wel even een beetje op mijn gemak poetsen.

Suus wat goed dezelfde autostoel. Ik wil een maxi cosi met die harnassluiting als de uk oud genoeg is. Lijkt me ideaal.

En Semmie ene wiegje das helemaal super ik wil ook graag een wiegje voor op de kamer. Ik zal eens even op MP gaan snuffelen of ik ook een leuk wiegje kan vinden en het dan over 2 maanden kan betalen hihih.

Vanavond komt coyote ugly op tv. Is echt een film uit mijn studeertijd. We hebben op iedere piamaparty wel die film gezien.

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    mis je mij ook een beetje ;)

tjonge jonge ik ben net een zeef, heb een paar blz zitten lezen en ik weet niet meer wat ik gelezen heb... :oops:

@ wen is iedereen weer opgeknapt?

@ Gups heb je al hulp?

hier belde KDV net op, we hebben een plekkie voor als ik weer aan het werk moet....

nou meiden tot laters.

19. Niet meer actief

jajajajaja.....

En ja, ik heb hulp, vanaf dinsdag komt ze 2 keer per week. Ik doe nada meer in het huishouden. Alleen opruimen!

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ Gups, OOH GELUKKIG *hihihihi*

oh ik zou ook wel een hulp willen, maar sta erg in 2 stijd... vind ik het wel wat iemand die aan mijn spullen ziet en in pricipe alles ziet?

Share This Page