Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihihihi lijkt mij ook niks....maar gewoon knop omzetten!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wordt ik nog gemist!

Wat een weer...niet meer normaal. Isa kan niet mee naar buiten anders waait ze weg (grapje)....

Hier hebben we vanaf 1 februari weer een hulp..mijn oude vertrouwde en de prijs valt wel mee. Ze is een kei en Isa is helemaal weg van haar.

Kim was erg verdrietig vanmiddag....ze had op het nieuws gehoord dat het erg slecht was op de weg en nu haar vader ver weg zit (Amsterdam) maakt Kim zich ongerust.De juf kwam dit net even meedelen. Ondertussen is Marco al om 14.30 uit A`dam vertrokken en tot nu toe niet thuis....

Het lijkt hier wel enigzinds op te klaren en nu maar hopen dat dit zo blijft.

Lekker inky dat je moeder elke avond komt koken en voor Lars ook.....die eet oma zijn eten toch wel!

Deboor gelijk heb je dat je niks meer doet in huis en ik hoop dat je hulp bevalt.......

Zaterdag komt mijn moeder de kids halen en mogen ze blijven slapen zodat de nieuwe kamer geschilderd kan worden.....Kim om je heen is te doen maar Isa........af en toe.......

De laatste dagen is ze erg met woordjes bezig en lig je echt in een deuk. Als ze moet poepen zegt ze nu mamma kijk....gaat bukken en ja hoor gaat uitgebreid haar behoefte doen.......misschien dat ik er een potje onder moet gaan zetten!
    En het woordje tieten is er in...en ze weet ook nog waar ze zitten. Ze wordt nu een echte peuter en is een heerlijk vrolijk kind maar zo nu en dan erg eigenwijs.......en Gupsie dat naapen is hier ook aan de gang.........erg leuk....

3. Niet meer actief

Volgens mij went dat errug snel!

Hmm ik hoorde net dat de rijkswegen afgesloten zijn, maar ik kan het nergen terugvinden op internet! Mijn hub zit vanmiddag in hilversum! Ik maak me niet echt zorgen, is het te gevaarlijk dan neemt ie wel een hotelletje lijkt me!

(ps monique, wij hadden toch nauwelijks contact via msn, nog minder dan ik met minni en nancy)

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou idd wat een weer. Dat betekend hier overwerken pfff. Remon is alweer de deur uit om een deur op een middelbare school te maken. Mag ie vanavond de boodschappen doen.

Ik heb net ipv boven de koelkast ff gepoetst. En dadelijk ga ik maar richting oma.

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik twijfel of ik matthijs nog naar gitaarles zal brengen of lekker binnenblijf....

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ppffff blijf binnen meid, wij hebben net een melding gekregen, iedereen die binnen KAN blijven MOET binnen blijven. Er is hier een boom omgewaaid 2 straten achter ons en daar is een moeder en kindje van 2,5 bij om het leven gekomen, ik weet nog niet wie het is....de beebie van 11 weken in de maxicosi heeft het overleeft...pfffff
    Ik hoorde het van de buurman, toen ik de container op ging halen, want die waaide over de straat.......ook waaien de dakpannen overstraat ik heb 5 sneldekkers in de aanbieding...ghihih die liggen in de tuin....

In onze voortuin heeft mijn japanse es het begeven, shit hey ding was al redelijk groot maar staat op een hoek en is radicaal omgeknakt...bij de buurvrouw is er een dakpan door de voordeur geknald en bij de overburen is de container tegen het achterraam gekukeld...nou die zitten ook lekker in de penarie....hoop dat wij een beetje gespaard blijven....maar de wind loeit aardig om ons huisje heen, bah

7. Niet meer actief

Ik zie hier ook nu ook wel wat delen van ons huis voorbij komen. Nu nog voornamelijk dakleer..

Lars een sms gestuurd of ie mij wilde bellen ivm storm.. Belde hij terug, had ie het smsje niet goed gelezen en dacht ie dat er wat met mij was. Hij irri.. Nou ja hij bekijkt het maar!

Ik ga zo lekker nog een keertje makkelijk eten met mijn meisje. Heb nog knakworstjes en soep over van gisteren. Morgen eten we wel weer "gezond"..

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hmmm blijf idd maar lekker binnen.

laters

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Semmie wat een vreselijk iets.....vreselijk voor die familie.....

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    vraag me niet waarom, maar mn tranen sprongen me in de ogen hiervan. Wel heel lief iig!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeeezus vreselijk Semmie!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee hoor net dat Fortis aangepakt gaat worden ivm letselschade afhandeling. Wij hebben er ook ruim 10 jaar op moeten wachten en zo frustrerend. Echt, ik het niet eens uitleggen.
    Dus ondanks alle wind: de vlag gaat hier uit! (aanpakken die hap)

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nog een x minni:
    het is nu weer heftig, zeg het weer. Het is erger dan vanmiddag en vanmiddag zei ik al dat ik zulk weer niet kan herinneren tegen mn moeder.
    Elmar is ook al n uur onderweg en t is niet eens zo ver rijden(en niet over de snelweg)... Ben blij dat ie net belde om te zeggen dat ie nog steeds onderweg is.

14. Niet meer actief

Lars belde een uur geleden. Hij gaat met iemand mee naar huis en blijft daar pitten. Zo kunnen ze ook nog wat besprekingen doen enzo.. Morgenvroeg moeten zij ook weer in amersfoort zijn, dus prima!

Intussen vind ik het wel naar om nu alleen te zijn (met as, maar toch), alles klappert en giert. Ik duik lekker vroeg op mijn bedje met mijn toppie straks.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    auw auw auw.....

Ik wou even snel opruimen....en ik gooide de keukendeur een beetje te hard dicht en mijn duim zat er tussen....ik heb nu een stjoek tjoek duim en moet zo even het bloed van de muur en kozijnen vegen.....boehoeh....auw

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inderdaad minni het weer begint van voor af aan....ik ben blij dat alles veilig thuis is....
    Mijn moeder belde net. Mijn pa staat vast bij amstelveen en is rond 15.15 vertrokken vanuit Utrecht....arme man..

17. Niet meer actief

Sjee semmie... Dat lijkt me zooooooo pijnlijk!

Fijn monique dat alles veilig thuis is.

Ook hier heb ik de afmelding gekregen dat Lars veilig op plaats van bestemming is gekomen. Hij vond het nog even nodig om te roepen dat ie gemact had.. (grr.. de schoft!)

Ik ga nu ff foto maken van mijn buikske!

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Mijn vent is ook weer thuis...gelukkig!
    De jongens liggen op bed...dusss.....rust!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goh wat een verhalen allemaal. Hier waait het ook erg hard maar heb nog niks voorbij zien vliegen of door ruiten zien gaan.
    Gelukkig is ons huisje stevig gebouwd haha en de ramen ook. Wel rijdt de brandweer af en ana en zijn de netwerken steeds bezet.

Remon is terug maar moest weer ff weg. Hij blijft in het dorp dus zo erg vind ik het niet. Lars hebben we ene uur later op bed gelegd omdat ie vanmiddag nog ene uur had geslapen. Ben benieuwd of we nu morgenvroeg ook mogen uitslapen.

Ik heb al gebeld dat ik morgen ook niet ga werken en ik kijk volgende week wel hoe het dan gaat.Morgen is Remon toch met Lars zwemmen dus kan ik goed uitrusten en alvast wat kleertjes voor de baby gaan uitzoeken. Ik had alles al in kisten gedana op maat maar ik merk dat ik toch kieskeurig wordt. Als er een vlekje inzit wat er niet uit gaat in de was dan gaat het weg. (erg hè?)

@minni, ik was ook behoorlijk emo hoor toen mijn moeder het voorstelde. Echt mijn moeder is zelf altijd ziek en heeft veel pijn maar ze wilde dit graag doen. Ik zei zelfs dat we wel naar haar kwamen maar dat mocht niet. Dan moest ik Lars weer in de atuo doen enzo. Dus ik ben erg blij dat ze nu hier 5 dagen komt koken. Ik merk ook dat ik meer enrgie krijg als ik gezond eet.

Remon heeft net zelfgemaakte erwtensoep op met roggebrood met spek (mijn moeder had onthouden dat ie dat zo lekker vond) en ik vis met griekse komkommer/tomaat salade en aardappeltjes. Zo lief dat ze dan ook nog dingen kookt waar wij van houden.

Lars heeft de korst van 4 aardappelrozetjes op en toen hij bij de puree kwam stopte hij hihih. Verder yoghurt met banaan en wat toetje van Remon. Dus niet veel maar hij heeft wel geproeft.

Verder niet veel te melden. Ik hoop dat de schade bij jullie allemaal mee gaat vallen als ik dat zo lees.

20. Niet meer actief

Haha.. nee hoor. Dat heb ik ook gedaan! Ik wil dat mijn gloednieuwe uk er vlekkeloos uitziet straks.. !Pff. ik heb wel zin in mijn meisje hoor! Ik ben ook al helemaal gewend aan de naam!

Ik ga em gewoon verklappen!

EVA

Ik wilde Sofie er ook nog bij, maar tsja.. dan heeft de 1 wel 2 namen en de ander niet. Dus Sofie houden we nog even warm (Misschien dat we nog wel switchen, maar ik praat eigenlijk al over Eva)

Ow er staat een nieuw fotootje in mijn album van mijn buikie!

Deel Deze Pagina