breakie breakie ...wauw gupsie...echt een mooie gave naam....zegt deze mams van EVA en isa.. Goeie keus Kwebbel
thanks kwebbeltje.. Haha, mijn man kwam ermee op de proppen. Ik vond hem meteen helemaal passen bij Astrid en onze achternaam!
he ik dacht echt dat je voor Sofie zou gaan maar Eva is ook super. Pst idd goed bij Astrid, leuk leuk leuk. Hou je het geboortekaartje wel geheim?
ja, daar heb ik nog geen keuze in gemaakt. Mijn man is niet zo vlot zoals dat wel bekend is bij jullie haha.. Maar de naam blijft verder alleen hier hoor..
gups mooie naam! en die wieg, erg mooi hoor.. ook de foto's van je buik, gaaf jij hebt er ookal last van dat mensen denken dat je op zijn laatst loopt? vandaag klant, tjee ik dacht dat jij al wel bevallen zou zijn... (mevr had in zh gelegen en had me paar weken niet gezien)
Ja nancy, ik hoor al een week of 2 vol ongeloof reacties aan wanneer ik zeg dat ik nog wel even moet! Super irritant, want zo dik ben ik niet. Ik draag alleen recht naar voren!
Gave naam Eva (ik vind jouw meiden trouwens prachtig Kwebbeltje, maar dat heb ik al es geschreven), ben t er helemaal mee eens. Zei ik destijds ook tegen Elena. Echt leuke naam, Sophie vind ik n beetje te truttig. Maar wat als het nou toch n lekker jochie is?... Geweldige buik ook, tja zo blijft het wel kriebelen hier. Elmar en Giul zijn ook eindelijk thuis, heb me blijkbaar toch wel wat druk gemaakt want ik heb nu koppijn. Hier wel schade, maar minimaal hoor. Wat dingetjes in de tuin. Wat betreft dat "commentaar" had ik met Giul ook. Was slanker dan ooit en had de toeter recht naar voren. Maar toen ik de laatste weken vocht ging vasthouden, toen zeiden mensen t niet meer. Heel gek. Toen zag ik er algemeen "dikker" uit.
Gave naam Eva (ik vind jouw meiden trouwens prachtig Kwebbeltje, maar dat heb ik al es geschreven), ben t er helemaal mee eens. Zei ik destijds ook tegen Elena. Echt leuke naam, Sophie vind ik n beetje te truttig. Maar wat als het nou toch n lekker jochie is?... Geweldige buik ook, tja zo blijft het wel kriebelen hier. Elmar en Giul zijn ook eindelijk thuis, heb me blijkbaar toch wel wat druk gemaakt want ik heb nu koppijn. Hier wel schade, maar minimaal hoor. Wat dingetjes in de tuin. Wat betreft dat "commentaar" had ik met Giul ook. Was slanker dan ooit en had de toeter recht naar voren. Maar toen ik de laatste weken vocht ging vasthouden, toen zeiden mensen t niet meer. Heel gek. Toen zag ik er algemeen "dikker" uit.
hihi dubbel gepost minni. Ik was vorige week ook in de stad met mijn vriendin en die hoefde nog maar 3 weken en ik 3 maanden. Zo zegt de mevr. van de Tuinen. Jullie hoeven nog maar even. Ach tja, bij Lars begon het met 6 maanden ook al dat ze mij vertelden dat ik niet lang meer hoefde. Deze keer met 7 maanden. Maar ik ben ook niet zo dik in mijn gezicht en bovengedeelte. Dus dat zal het verschil zijn. Ik ga maar eens ff op de bank hangen en dan naar bed toe
ghihhihihi omdat mijn jas nu niet meer dichtkan vragen mensen....ben jij zwanger.....? Euhm ja al bijna 7 mnd...huh....wist ik niet....en dan mijn reactie....hoeft ook niet...pfff mensen doen net alsof ze alles moeten weten...bah. Met sem dachten mensen toen ik 5mnd was dat ik al bijna uitgeteld was...maar toen hield ik zoveel vocht was door de medicijnen en hoge bloeddruk...ohw sjeemp alle foto's uit die zwangerschap heb ik echt verscheurd...zo lelijk....nu ben ik in mijn gezicht ook niet zo dik....maar kom op je kunt heus wel zien dat ik zwanger ben hoor......Ik ben natuurlijk niet de slankste vanmezelf.......dus dan valt het niet zo snel op....
Heb foto vanmezelf in album gezet...ghihhi is zondag gemaakt in de dierentuin, samen met Luc op de jembey!
Wat n leuke foto, maar ik had je wel anders voorgesteld. Ik heb nooit eerder n foto van je gezien, denk ik. Pff net mn betalingen gedaan en bij de hema mn gebak besteld voor mn verjaardag (ben gek op hema gebak, hihi, maar ik mag t nu niet meer natuurlijk). UIteindelijk zit je dan nog n hele avond achter de pc. Ga jij je verjaardag nog vieren, Gupsy? Ik duik ook mn bedje in, ff ontluchten want ik slaap al weken weer slecht.
Hee, ik was gisteren de tuin in gegaan om de schuurdeur dicht te doen en vast te zetten. Toen ik bij de schuur stond, begon het weer te waaien en ik keek omhoog (naast de schuur staat een naaldboom van wel 8m hoog denk ik) en zag mn boom zo heen en weer gaan, dat ik me rot schrok en het huis weer ingevlucht ben. Elmar vond me een aansteller (jaja). Nu zie ik dus dat mn boom in een hoek van 45 graden staat. Hoezo aansteller?
Fijn te lezen dat iedereen de storm goed is doorgekomen, maar wat een verschrikkelijk bericht Semmie..door zoiets 'stoms' als een storm om het leven moeten komen en zo'n jong babytje achter laten Zo te lezen het je een moeder uit duizenden Inky, zo lief van haar om jullie te helpen! Wel fijn ook dat je ouders in de buurt wonen.. Lars knapt ook goed op? Mooie buik Deboor! Je draagt volgens mij meer naar voren als bij As? Ik vind iig dat je er top uit ziet! Gelukkig dat Lars ergens kon blijven slapen..wel jammer dat hij daardoor niets van de Mac voor jou mee heeft genomen. Leuke foto Semmie, volgens mij had ik je ook nog niet eerder gezien! Enne zo stevig ben je toch niet? Het zal zeker schelen ja als je geen vocht vasthoud, ik hoop er dit keer ook op! Suus, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je leuke dag hebt gehad en lekker bent verwend! Wat gaat Isa weer snel Monique! Heb je nog foto's? En Minnietje is bijna jarig Heb je zin in je feestje? Lekker hoor Hema taart, tenminste daar ga ik van uit..Ga je kaarsjes uitblazen? Wij hebben dit weekend ook feest, Roeland viert zijn verjaardag. Mensen zijn vanaf 17.00 uur uitgenodigd en we overwegen om te gaan bbq-en. Er zal iig eten moeten komen en ik trek het niet qua misselijkheid om te koken. Overigens heb ik al 4 dagen geen avondeten op en sowieso nauwelijks wat gegeten. Gelukkig ben ik niet extreem afgevallen hierdoor. Buikgriep zal er ook wel een rol in hebben gespeeld maar ik vrees dat de zwangerschapsmisselijkheid ook op begint te spelen. Zit overdag crackers te knagen en drink veel. Gisteravond weer boven toilet gehangen. Afgelopen maandag was de dame van MvM er die me de stuipen op het lijf joeg door te zeggen dat er geen streep op de test kwam Die streep kwam er natuurlijk wel maar was niet heel vet. Zegt ze ook nog 'ik laat wel een test achter zodat je na het weekend nog kunt testen'. Nou ik heb vanochtend een clearblue gedaan en er kwam meteen een hele vette plus op te staan Grote opluchting dus want bij vorige zwangerschap bleef te test vaag en nu weet ik iig nog zekerder dat alles goed gaat. Ook heb ik nu dan eindelijk een mooie foto kunnen maken die ik vanavond ff in mijn album zal plaatsen. Met Lotte gaat het ook goed, ze is helemaal in de ban van 'poepen'. Wanneer ze moet poepen zegt ze het ook en trekt haar broek naar beneden. Gelukkig trekt ze haar romper nog niet los zodat iig haar pamper nog om blijft. Verder is ze heel bijdehand aan het worden. Ze weet dat de poes een neus heeft en wijst die ook aan, overal waar ze een neus ziet wijst ze hem aan. Qua woordjes zegt ze ook paardje, Mini (naam van poes), fiets, zitten en nog een heleboel meer. Als ze zichzelf stoot zegt ze auw en gisteren heb ik echt helemaal krom gelegen. Ze kneep in mijn teen en ik zeg keihard au. Vervolgens knijpt ze weer in mijn teen om zelf auw te kunnen zeggen. Haha kind heeft wel inlevingsvermogen D'r haartjes worden trouwens erg lang, wanneer ze nat zijn hangt de langste laag op haar schoudertjes maar door de krullen schiet het omhoog wanneer het droog is. Maatje 74 past nu definitief niet meer, tenzij je hoog water broeken en halve mouwen als passend beschouwt Maandag trouwens naar het cb voor de BMR prik (is paar keer uitgesteld). Gelukkig laatste dag werken voor het weekend, moet maar weer zien hoe ik die door ga komen.. ben iig op msn dus wie zin heeft...!
Goedesmorgens.... Wij zijn de storm redelijk goed doorgekomen, de schutting is kapot en mijn japanse esdoorn, dat vindt ik nog het allerergst....en we zijn onze container kwijt...pffff die is opgetild door de storm en waar die is....who nows....ohw en mijn lantaarntjes x4 zijn kaduk en 2 van die geglazuurde keidure bloempotten zijn kapot...dusss.... Hoezo had iedereen me toch zo anders voorgesteld ghihihhi op zenz ook al die reactie....en dan mijn vraag HOE hadden jullie me dan voorgesteld? pffff Wen maak je geen zorgen hoor, die mvm testen zijn altijd vaag en niet duidelijk....die lui moeten gewoon betere kwaliteit testen kopen....heb bij hun nog NOOIT een duidelijke streep gehad...en met de zwangerschap van Sem wouden ze mijn urine niet eens......tssss Hey minni en gups zo jarig....22 jan. of niet?
LOL ik vergeet natuurlijk weer een hoop! Ik vind Eva een hele mooie naam Gupsie! Wanneer ben jij ookalweer jarig? Minni, vind je geen aansteller, ik zou zeven kleuren stront schijten als een boom om zou dreigen te vallen.