en dan vergeet ik nog wat.. Ik heb ineens allemaal bloeduitstortingkjes/blauwe plekken. Op mijn been zit ineens een blauwe plek waarvan ik geen idee heb wat daarmee is gebeurd en ik heb een bloeduitstorting (hele rode plek) op mijn oorlel Ook is slapen weer ellende, ik ben veel aan het spoken waardoor ik zelf niet uitgerust ben maar Roeland ook niet want die wordt weer wakker van me..
sjee... lotte gaat snel wen! Wat goed! Die bbq klinkt goed, maar goed dat je het feestje nietgisteren had hè..hihi. Minni, nee ik vier dit jaar mijn verjaardag niet! Ik heb niet zoveel in stress van bezoek en hapjes regelen. Ik krijg daar namelijk altijd stress van. Ik hoop nu ook eens dat mensen respecteren dat ik het dus NIET vier! Er zijn namelijk wel altijd mensen die het nodig vinden om toch langs te komen, en daar kan ik dan zo kwaad om worden. Nee is NEE!. dat zijn dan van die mensen die het ook "eisen" dat jij wel op hun verjaardag komt. Vannacht om 4 uur kwam astrid nog even. Ik heb haar even getroost en toenterug in bed gedaan. Licht aan op de overloop en dat hielp! We werden pas om 8.15 wakker en lopen nu nog in pyama. Astrid had vanmorgen ook iets grappigs wat ze steeds vaker doet. Dan pakt ze een tas of koffertje en dan zegt ze dag dag en zwaait ze en loopt ze naar de keuken hahaha.. Net als papa die gaat werken. Ze is trouwens vreselijk PAPA MINDED! Ook vind ze het heerlijk om boekjes te doorbladeren.. Ik vind het zo heerlijk hè, om die kleintjes zo bezig te zien. Ik kan daar zo makkelijk emo onder worden. Hey semmie, ik lees het nu pas, maar dat is ook verschrikkelijk zeg van die moeder. Ik hoop dat het niet iemand is die je kent, dan lijkt het toch altijd wel wat verder van je te staan hè. Ik ga ff mijn beltoon veranderen van mijn mobiel, want ik hoor deze steeds niet. Schiet ook niet op hè!
Haha je leuk he met die boekjes! Lotte kan ook helemaal gefascineerd in een boekje zitten lezen of tijdschrift of wat dan ook. Ook is ze helemaal gek van tassen, schoenen en poppen. Dan zegt ze al tasje en dan moet je hem om doen. Heeft ze trouwens ook met sjaals. Zodra ze een sjaal ziet wil ze hem ook.. Tja echt meisje!
goh,.. het werkt als je de volume ook werkelijk aan hebt staan! Argh.. heb echt al wat telefoontjes gemist. Tsja.. nieuw mobieltje hè! Snap het nog niet helemaal. Mijn koffie lag al 2 dgn bij de buurtjes. Dit is al de 2de keer dat die bezorgers geen briefje bij mij achterlaten! Vorige keer met mijn telefoon en nu weer hiermee... Zo irritant! Hihi, astrid is met een lege wasmand aan de wandel, of is het andersom. Haha. Astrid zegt nog ook bijna overal Hoppajeejee bij. Als ze tilt, of springt of wanneer ik haar optil. Mutsie flutsie. Ze loopt nu ook rond met sokjes waar zo'n rammelaartje op zit hahaha.. Ow, ik krijg ieeuw te horen. Ze zal wel gepoept hebben. Nou ja, probleem mobiel opgelost!
Schattig! Leuk he hoe ze alles na kunnen doen! Mag ik ook nog even, ben in energieke bui dus heel veel te vertellen en daarnaast verveel ik me de pleuris! Als Lotte ergens een plaatje van Nijntje ziet begint ze ook heel hard Nijntje te roepen. Ze voert opdrachten uit als pak je jas maar even, ga maar vast bij de deur staan etc.. Ben zo trots op mijn moppie
Leuk leuk leuk, het is volgens mij ook best lang geleden dat ik echt wat leuks over Lotte heb geschreven, laatste tijd was het alleen maar ziek zijn geloof ik.. Bij de oppas gaat het nog steeds heel goed, ze speelt lekker met de andere kindjes daar. Afgelopen woensdag waren we thee drinken bij de overbuuf, zij had haar kleinzoon (maand ouder dan Lotte) op bezoek. Lotte en Jesse wilden allebei de pop een fles geven maar lieten het van elkaar niet toe. Lotte gillen en Jesse duwen, tja verschil jongen-meisje zit er blijkbaar al vroeg in. En verder is ze verschrikkelijk (eigen)wijs. Ik wilde even snel een boodschap doen op de fiets, mijn fiets staat in de hal en ik mocht van Lotte niet vertrekken zonder haar mee te nemen..dus toen samen boodschappen gedaan terwijl Lotte menig hart veroverd vanuit het boodschappen karretje. Soms mag ze mee lopen ipv in het karretje te zitten en dan rent ze meteen op andere mensen af om daar in het karretje te gaan neuzen. Alles is DIE en DEZE en ook kiekeboe vind ze geweldig. Dan doet ze haar handjes voor d'r gezicht en tegen iedereen die het maar horen wil zegt ze boe. Ze kan verschrikkelijk schaterlachen, heeft in een rap tempo 4 kiezen gekregen terwijl ze nog steeds maar 6 tandjes heeft (4 boven, 2 onder). Ze laat duidelijk merken wanneer ze naar boven wil, gaat dan aan de deur staan rammelen en zegt boven. Wanneer ze weg wil zegt ze jasje en wanneer ze wil eten staat ze aan haar kinderstoel te sjorren om deze naar de tafel te verplaatsen. Eten doet ze het liefst zelf met een vorkje. Het prikken gaat niet altijd even lekker dus meestal prikken wij er wat aan en zij eet het op. Qua eten kan het niet gek genoeg zijn, ze houdt van knoflook en pittige dingen. Heb laatst wraps gemaakt met kip fajitas er in en dat was behoorlijk pittig mar dat eet ze zo weg. Ze weet dan ook als geen ander de knoflook broodstickies te vinden en komt je ook halen als ze er 1 wil. En het is natuurlijk een schatje. Als ik knuffelen zeg komt ze er (meestal) aan, doet haar armen om me heen, hoofd op mijn schouders en dan knuffelen we even. En zo kan ik nog wel ff doorgaan
hallo, ik hoop dat jullie het mij vergeven om zo ineens door jullie onderwerp heen te kletsen. . ik heb hier gelezen dat jullie het ook over mij hebben gehad, dus vandaar dat ik hier even reageer. Op zwanger en zo ben ik geband. ze geven als reden op omdat ik internet via een anonieme proxyserver maar ook met een vast IP ben ik op inlognaam en wachtwoord geband. ze willen mij geen verklaring geven maar omdat ik hier een paar bekende namen zie, waaronder monique, dacht ik dat jij me misschien wel wat zou kunnen vertellen. ik heb ook de oude site doorgeworsteld en er schijnen toch met enige regelmaat mensen geband te worden en zo. ik vindt het maar wat vaag allemaal. ook gaan er steeds mensen weg en zo. ik vindt het wel jammer want ik kan maar geen goeie site vinden om gezellig mee te kletsen. hebben jullie nog tips want hier hoor ik ook duidelijk niet bedankt Lan
Waar ik trouwens benieuwd naar ben...hoe jullie straks met uk en beeb omgaan op de fiets? Ik zou zonde vinden om mijn fiets voorlopig niet meer te kunnen gebruiken. Maar Lotte voorop en beeb achterop (maxi cosi systeem ofzo) lijkt me ook niet handig. Zit te denken om een bakfiets oid te nemen?
ik heb een fietskarretje gekocht.. vind maxi-cosi op fiets eng.. en onze kinderen fietsen natuurlijk al zelf en we fietsen (door de week) best veel.. en omdat ik ook vind dat dat karretje beter beschermd tegen het weer.
Je bedoelt zo'n karretje voor achter de fiets Nancy? Hoe werkt dat dan precies met de maxi cosi? En vind je het niet eng om dan geen zicht te hebben op wat er achter je gebeurt?
je hebt van die schelpen waar je je beeb inlegt, maar met een beetje knutselen moet de maxi cosi er ook inkunnen maarre die maxi cosi dingen staan toch ook op je bagage drager?
ohw dat vind ik eng, maxi cosi op bagage drager...heb ooit gezien dat ie los schoot, vlats kind op de kop op de grond.....ieh tja wordt nog lastig pakket, met drie kids op de fiets.....mmmm dat wordt voorlopig lopen...ghihihihi Luc moet nog 4 worden, die durf ik nog niet alleen te laten fietsen...is namelijk best een gevaarlijke route naar school....wordt of auto of lopen....maar lopen is binnendoor 5 a 6 minuten schat ik....te doen dus.
ohw zo'n fietskar zou daar een maxi cosi en kind van 20 mnd in kunnen....? Wat denk je Nancy? Ohw tjee dat hoeft dan niet eens, 1 voor op 1 achterop 1 in kar.....dat is het... MAG IK VRAGEN WAAR JE DAT DING GEKOCHT HEBT NANCY...FIETSZAAK OF HALFORDS OF WAAR...TJEE DAT LIJKT ME NOU IDEAAL!
maxi cos en kindje kan niet, wel speciale schelp waar babay inligt en kindje zitten kan wel klant die altijd in winkel komt heeft dat ook.