Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Ja, maar hopelijk komt de beeb voorlopig nog niet!

kinderen zeiden deze week ook, mama als de baby nu komt gaat ie dan nog dood?!

tjee

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ja levensvatbaar Semmie, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Semmie van harte met deze mijlpaal....maar laat nog maar even lekker zitten waar het zit.......

Wat het fietsen betreft daar kan ik niet over mee praten....hahahahahaha...Kim kon toen al zelf fietsen en ik woon overal heel erg vlakbij....

Voor de liefhebbers die graag weer eens een foto zouden willen zien van Isa...ik kan ook doormailen. Helaas ik krijg ze hier nog steeds niet geplaatst

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ja mail maar door! Je hebt mijn hotmail adres toch?

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Misschien dat 1 van jullie die dan kan plaatsen voor me....

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    monique plaats je ze toch in je album?

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zelfs dat lukt me niet eens........hahahahaha

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oh hihihihi dat kan ik nog net wel...

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Monique, ik heb de link naar mijn foto site hier niet bij de hand (zit op mijn werk) dus kan je foto's niet hier in het topic plaatsen. Wel heb ik ze in mijn foto album staan dus dames jullie kunnen Isa en Kim bewonderen in mijn album!

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Bedankt wen.......

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    En nu niet heel hard gan lachen.....ik heb foto`s in mijn album geplaats. Ja ja het is me gelukt........

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    die foto van die spiegel vind ik echt super! Die kan je ook als avatar plaatsen, Monique.

Giul eet lekker n appeltje.
    Ik heb vandaag n beetje de creeps. (heb je dat ook wel es?)

Moet zo mn boodschappies gaan doen en dan komt mn Truus. Vanaf nu komt ze wekelijks. Ik heb n lijstje gemaakt, die hoeft zich vandaag niet te vervelen, hihi.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    :cry: In het album lukt me maar als advater!

14. Niet meer actief

zo, ik ben ff tukkie doen en ik kan meteen weer wat bijlezen. Ik zag ook dat we een gast erbij hadden. (waar iedereen zo mooi en kundig overheen geluld heeft)

Ik voel mij dan ook enigszins genoodszaakt om onze gast (yolande) te woord te staan.

Yolande,

ALhoewel ik niet echt helemaal op de hoogte ben van je verhaal, heb ik wel wat van meegekregen. Zoals je misschien duidelijk is, zijn een aantal meiden die redelijk fel op je reageerden ook hier in dit topic aanwezig. Dat willen we ook graag zo houden! Dat ze aanwezig zijn dan hè..

Of je verhaal waar is of niet, daar ga ik niet eens over speculeren omdat jouw verhaal een niet op zichzelf staand verhaal is.

Wat betreft tips, misschien dat je op dit forum bij Lounge of zwanger worden een oproepje kan plaatsen voor meiden die in een dergelijke situatie zitten of hebben gezeten als jij. Ik weet namelijk dat er wel een aantal zijn waarmee je ervaringen kunt delen.

Ik zou het erg op prijsstellen dat jij en overigens ook de andere meiden, het er in dit topic verder bij laat wat betreft jouw verhaal, je ban, onze ban (nou ja, van sommigen dan) en ons verhaal. Get on en get over it zou ik zeggen. Het forum is groot genoeg (deze wel) om lekker je verhaal te kunnen doen!

Gups..

Zo en tegen de anderen... Willen jullie niet zoveel kletsen~! hahahaha.. Hey monique, wat is isa gegroeid zeg. Wauwie.. En Semmie, weer een mijlpaal bereikt, (maar was dat niet al bij 26 wkn? hihi, ik wil de pret niet drukken hoor.. maar dat dacht ik)

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    huh 26 weken al, ik dacht dat dan de longetjes nog niet zelf konden werken....mmmmm eens nalezen.

Moon wat een meiden zeg, heerlijk en wat lijken ze toch op elkaar en op jouw super...echt mamma's meisjes...leuk hoor.
    Vooral de foto van Isa waar ze Emelyne kust, want dat is toch emelyne van thea of niet? Geweldige foto!

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Nou meiden.....ik ben aan het foto`s platsen geweest in mijn album...het zijn de meest recente foto`s.....jullie zijn weer helemaal up too date.......

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    leuke fotoos Monique, die in bad is echt heel lief!

18. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    he...Semmie...gefeliciteerd meid! De overlevenskansen van 29 weken zien erg groot, terwijl dat bij 26 weken echt een gok blijft...De longen zijn compleet volgroeid met 32 weken...dus als je kleintje nu geboren zou worden moet het een beetje geholpen worden...beter ff volhouden dan maar...hihi...lekker hoor dat het zo goed gaat!

Ik ga de foto's van Monique eens bekijken!

Zelf ben ik druk in de weer. We hebben vorig jaar een mooie bank gekocht bij loods 5 en nu is die bank zoek. Loods 5 geeft aan deze afgeleverd te hebben bij het transport bedrijf. Transportbedrijf geeft aan nix te hebben ontvangen. Wij hebben dus nog steeds geen bank maar wel 4000 euro armer! dus nu ben ik aan het bellen geslagen om te kijken wie wat kan bewijzen en wie wij dus verantwoordelijk kunnen stellen...soepzooi!

Eva! ja zeker goedgekeurd (niet dat dat belaangrijk voor je is Gups..hihi)

Wen: wat is Lotte een heerlijk wijffie! Ik zie d'r al helemaal staan bij fiets en haar stoel! lekker eigenwijs!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Lekker is dat sabrina weg 4000 euro.....

Hier is alles lief aan het spelen....de kamer is als ware een groot slagveld maar ze hebben lol.....

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dan moet ook ff bijlezen.

Hier een k*t nacht achter de rug. We wilde lars gene drinken meer geven omdat hij geen koorts meer heeft. Nou dat pikte meneer dus niet. GIllen, krijsen en onbedaarlijk huilen.
    Ik ben maar drinken gaan geven nadat Remon en ik er lekker over hebben liggen ruzieen 's nachts.Pff. Gelukkig sliepen we wel tot 8:30 uit en werden we alledrie wakker van de bel.

Vanaf nu krijgt hij 's nachts nog drinken tot zijn penicilinne kuur is afgelopen en daarna gaan we het hard spelen, hopelijk.

Verder vandaag de ramen gezeemd en gelegen. Lars is redelijk zelfstandig vandaag. Dus das wel lekker.

Wel grappig om te lezen dat die ukken zoveel hetzelfde doen. Lars loopt ook met koffertjes en tassen en roept ook DAAAG. En ook kan hij al heel veel opdrachten doen.
    Vandaag was Thijs nog vanalles aan de computer aan het doen en Lars kreeg ene koek. Dus ik zeg, geef Thijs ook maar een koek. Nou hij ging hem netjes brengen.

@sabrina, lekker zeg van die bank. Ik hoop dat ie terecht komt. Das geen kattenpis 4000 euro!

Hier is het weer borreltijd in de loods dus zit weer thuis met Lars. We eten maar iets uit de frietpan heb ik bedacht. Vanaf volgende week worden we bedolven onder het gezonde eten.

@gups, ik heb op het kaartje gezet dat ik wel langs wil komen volgende week, maar ik begrijp dat je dat niet wil haha.

Share This Page